Zonnepanelen installateur AWS

Mathenessestraat 41, 4834 EA Breda, Nederland
Dit is een citaat van AWS zelf:

Op zoek naar een allround installateur in Breda en wijde regio? AWS Warmte- en Koeltechniek is actief voor aannemers, bedrijven en particulieren in het zuiden van Nederland.

AWS

Al jaren zijn we een vertrouwd adres voor het installeren van een compleet warmtesysteem en aanleg en onderhoud van cv-ketels. Ook voor ventilatie- en luchtbehandelingsystemen, airco, en duurzame energie producten kunt u bij ons terecht. We adviseren u ook graag op het gebied van zonnepanelen, zonneboilers en andere energiebesparende maatregelen.  

Onze publicaties zijn louter informatief van aard en daaraan kunnen geen rechten worden ontleend. De informatie is ontleend aan (openbare) bronnen op de datum van publicatie. Wij hebben géén commerciële band met partijen of merken die wij in onze publicaties noemen, tenzij anders aangegeven.

21 beoordelingen over AWS van Google My Business

image description

In 2019 installeerde AWS, een warmtepomp bij mij. In de offerte stond een prestatiecoëfficiënt van 4,56, hetgeen betekent dat 1,00 kWh elektriciteit 4,56 kWh warmte moet opbrengen. Die geoffreerde 4,56 bleek echter 1,90 te zijn. Mijn elektriciteitsverbruik voor de warmtepomp werd 9.000 kWh, terwijl ik was uitgegaan van ongeveer 3.600 kWh. Schade door teveel elektriciteit: ruim 3.000 Euro over 3 jaar. De niet nagekomen prestatie heb ik aanhangig gemaakt bij De Geschillencommissie. Het werd een slepende procedure die bijna 3 jaar duurde. AWS vroeg zelfs naar een lijst van dagelijkse binnentemperaturen in mijn huis (!) en naar mijn gasverbruik, wat er niets mee te maken had. De warmtepomp was geïnstalleerd als aanvulling op de bestaande gas-cv-ketel. Een hybride systeem dus. De Geschillencommissie gaf mij gelijk en heeft gevorderd dat AWS de installatie in de oude staat terugbrengt. Mijn aanschafkosten zijn terugbetaald en de warmtepomp is gedemonteerd en afgevoerd. En mijn bestaande gas-cv-ketel zou weer solitair werkzaam zijn en in oorspronkelijke staat teruggebracht. Na een melding enige tijd later bij AWS van een storing was de reactie kortweg: "Wij kunnen deze storing niet in behandeling nemen", terwijl ik heel lang klant was. Dus als je de rechter of geschillencommissie inschakelt omdat AWS een contractuele afspraak niet nakomt, en je de rechtszaak wint, schrapt AWS je uit haar klantenbestand. AWS kan dus niet tegen haar, terechte, verlies en liet mij letterlijk in de kou zitten! Kortom: met AWS zou ik - als ik u was - geen zaken doen!

image description

Waardeloos bedrijf, koop hier geen installatie. Als de installatie na verloop van tijd mankementen vertoond (buitensporig veel verbruikt) dan word er aangegeven dat ze geen nieuwe klanten aannemen voor onderhoud. Vervolgens moet je het maar uitzoeken!

image description

Nou ik heb te horen gekregen dat het op dit moment heel druk is en dit niet meer gaat lukken.

image description

Wij hebben 2 warmtepompen laten installeren is zeer netjes en professioneel gedaan zeer nette monteurs met verstand van zaken. Voorbereiding was goed geregeld. Communicatie zeer goed. Top

image description

Trage tot geen reactie op mail, botte communicatie. Relatie beëindigd.

image description

Het heeft geen zin dit bedrijf te benaderen. Men heeft geen tijd en reageert niet, ook al ben je al jaren klant.

image description

Verzoek om info mbt verduurzaming, maar ze hebben het te druk. Mijn vraag wordt daarom niet in behandeling genomen.

image description

Geen reactie op offerte aanvraag

image description

Helaas, wat een slechte service. Ben door één monteur ooit goed geholpen, maar de klantenservice is prut. Afspraken worden niet nagekomen. Dit bedrijf is een klant kwijt.

image description

Dit bedrijf vind het normaal om je maanden lang zonder verwarming of warm water te zetten. Je krijgt gewoon te horen dat het niet hun probleem is! En dat na 20 jaar klant geweest te zijn. Slechtere service heb ik nog nooit meegemaakt stelletje geldwolven!

image description

Al jaren klant en geen onderhoudpakket nu problemen en pas april tijd voor reparatie zeer slecht. Ben geen klant meer zo verliezen jullie er nog meer. Puur geld kwestie.

image description

Al jaren klant en geen onderhoudpakket nu problemen en pas april tijd voor reparatie zeer slecht. Ben geen klant meer zo verliezen jullie er nog meer. Puur geld kwestie.

image description

We hebben al jaren een onderhoudsabonnement en zijn zeer tevreden over de service, vakkundigheid en de vriendelijke reacties als je AWS belt

image description

Al jaren klant,maar zonder contract.. Wil ik weer n afspraak maken voor onderhoud ketel,word ik niet terug gebeld en na dagen bel ik weer, zeggen ze dat ze geen afspraak maken en dat er pas ruim na 6maanden een plekje voor mij is. Ik heb geen contract.. Belachelijk! Alle betalende klanten zijn toch t zelfde? Graag gedaan hoor! Dat ik jaren klant bij jullie ben geweest

image description

Dit bedrijf onderhoud mijn ketel al zeker 18 jaar vandaar dat hij nog steeds top werkt. Monteurs werken netjes en vakkundig. Prijs die je er voor betaald is naverhand.

image description

Had een storing in de cv goed en netjes geholpen tegen een faire prijs.

image description

4 jaar geleden schreef ik een recensie van 2 sterren over dit bedrijf. Voor tienduizenden euro's mijn woning verwarming aangelegd met problemen die men niet tegen een normaal bedrag wilde oplossen. Na vijf jaar lekkage in cv-systeem boven plafond (buis uit elkaar). Via aannemer krijg ik te horen dat men geen zaken meer wil doen omdat er eerder iets is voorgevallen. Kortom, omdat men een negatieve recensie kreeg eerder wil men nu geen zaken meer doen voor hun eigen aangelegde installatie. Lekker professioneel, nog náást de vraag of het normaal is dat vijf jaar na aanleg een cv leiding verzakt met lekkage van water (en gassen?) tot gevolg. Maar dit blijft wat onduidelijk nu men immers geen zaken meer met mij wil doen en even komt kijken. Lijkt me een prima beslissing eigenlijk. Ik laat wel een (ander) professioneel bedrijf komen... UPDATE! Inmiddels is ander vakkundig CV-bedrijf gekomen. Samen met dit bedrijf geconstateerd dat AWS de buizen niet in afschot had gelegd. Ze hadden dit in vijftien jaar niet gezien zeiden ze en dit was levensgevaarlijk volgens hen.. Erger was namelijk dat de afvoer in de schoorsteen NIET EENS WAS AANGESLOTEN op het afvoerdeel naar het dak! Gevaarlijke rookgassen lopen dus al jaren via een kanaal boven mijn badkamerplafond de woning in. Pijp was niet aangekoppeld. AWS nogmaals benaderd en wat denk je? Ontkennen elke verantwoordelijkheid. Kan 100 euro krijgen van ze voor een beugeltje. Die mogen ze houden. Heb ze aangeraden dat aan een cursus voor hun personeel uit te geven. Levensgevaarlijk!

image description

Het bedrijf is niet in staat om een hele simpele instelling op een EVO-home systeem te zetten. Als je aangeeft dat je via honeywell binnen 20min zelf de juiste instelling wel voor elkaar krijgt komt het bedrijf om de hoek met dat er geen enkele garantie is. Daarnaast waren ze in geen enkel opzicht bereid om iets terug te doen naar ons. Ze wilde lamgskomen maar daar zaten opnieuw kosten aan vast. Geen enkele service dus. En als klap op de vuurpijl na veel op en neer gemail werd ik gedreigd de rekening te betalen. Namens de rechtsbijstand zijn ze dmv van geen oplossingsgerichte houding en dreigen naar de klant te ver gegaan. We zijn bezig om ons geld voor niet geleverde diensten terug te krijgen. Ik kan alleen maar zeggen dat dit bedrijf een geld beluste en onprofessionele houding heeft naar klanten. Ik zou even verder google voor een beter bedrijf die wel wil meedenken en vooral oplossingsgericht is!

image description

Grootste oplichters ooit! 2x servicemonteur voor een storing laten komen en 2x niet verholpen. Reactie van de monteur was : heeft met ervaring te maken, dus met andere woorden hebben ze geen ervaren monteurs nooit meer

image description

Ontsteking ketel stuk. Gebeld voor een afspraak en zeer snel ingepland. Aardige keurige en kundige monteur. Nieuwe ontsteking erin en probleem opgelost. Gewoon zeer tevreden!