Alfen

  1. Home
  2. Flevoland
  3. Almere
  4. Alfen

Zonnepanelen installateur Alfen

Hefbrugweg 28, 1332 AP Almere, Nederland
Dit is een citaat van Alfen zelf:

Met transformatorstations, energieopslagsystemen, laadpalen voor elektrische auto's en een diversiteit aan andere producten en diensten, is Alfen het middelpunt en de verbindende factor in het elektriciteitsnet.

Alfen

Het is de missie van Alfen om toonaangevend en vernieuwend te zijn met projecten, producten en diensten voor de distributie van elektrische energie in Nederland en in een aantal omringende landen. Alfen werkt hierbij vanuit een sterke elektrotechnische basis en als producent van transformatorstations en wil met zijn medewerkers en partners functioneren met een optimale balans tussen economische vooruitgang en sociale ontwikkeling, waarbij de wensen van de klant centraal staan.

Elektriciteit wordt steeds vaker opgewekt door duurzame energiebronnen als zonne-, wind- en bio-energie. Daarnaast wordt steeds meer gebruik gemaakt van elektrische energie voor bijvoorbeeld elektrisch rijden. Alfen biedt verschillende oplossingen voor het transformeren, opslaan en distribueren van duurzame elektrische energie en is een gewild partner bij het aansluiten van bijvoorbeeld zonneparken en windmolens.

 

Onze publicaties zijn louter informatief van aard en daaraan kunnen geen rechten worden ontleend. De informatie is ontleend aan (openbare) bronnen op de datum van publicatie. Wij hebben géén commerciële band met partijen of merken die wij in onze publicaties noemen, tenzij anders aangegeven.

22 beoordelingen over Alfen van Google My Business

image description

Waardeloos bedrijf, echt super slecht. Belooft al vanaf eind december ons terug te bellen om een ledlampje te plaatsen in hun laadpaal. Kennelijk kent het bedrijf de term terugbellen NIET. Het is nu begin Maart en het is nog steeds stil op de lijn. De leverancier van de laadpaal, die deze bij Van Alfen vandaan heeft, heeft ongeveer 6 keer naar Van Alfen gebeld met de vraag: bel deze mensen terug voor een afspraak. Van Alfen zou nl zelf even het lampje plaatsen. Nope. Ga NIET met dit bedrijf in zee. Zo slecht, waardeloos

image description

Hun management applicatie raad aan om naar de laatste firmware up te daten. Vraagt om een paswoord in te stellen. Bij de update geeft hij een error dat hij de update niet heeft kunnen completen. Hierna vraagt de lader een wachtwoord en zegt hij het opgegeven wachtwoord niet te kennen. Support zegt dat dit kan gebeuren als iets fout gaat tijdens een update. Klanten moeten maar een nieuwe laadpaal kopen door hun geklungel. Nog nooit van een A/B partitie updatesysteem gehoord? Schandalig slecht systeem.

image description

Dramatische service , geen mogelijkheid dat ze je verder willen helpen met je probleem. Laadpaal werkt ondertussen nog steeds niet.

image description

Hun management applicatie raad aan om naar de laatste firmware up te daten. Vraagt om een paswoord in te stellen. Bij de update geeft hij een error dat hij de update niet heeft kunnen completen. Hierna vraagt de lader een wachtwoord en zegt hij het opgegeven wachtwoord niet te kennen. Schandalig slecht systeem.

image description

Sta je bij een klant met een probleem, Dus wat doe je dan? De leverancier bellen?. Die niet opneemt en je na een half uur gewoon weg drukt? Volgens de balie medewerkster doen ze dat gewoon als ze het te druk hebben? Belachelijk!!!

image description

Bedrijf gaat zeer slordig met sollicitanten om. Ik heb gesolliciteerd op een vacature, waarvoor ik voor zowel een eerste als tweede gesprek werd uitgenodigd. Vervolgens werd de vacature ingetrokken omdat ze intern gingen schuiven en het volgens Alfen "intern een beetje een rommeltje is". Dat blijkt. Gevolg is wel dat ik voor niets twee dagen heb vrijgenomen, vanwege mijn lange woon-werk afstand. Hiervan was Alfen op de hoogte. Geen compensatie hiervoor gekregen. In feite eigenlijk niets meer dan 300? bruto verbrand en slechts een les wijzer. Mooi bedrijf, maar moet eerst maar eens grondig orde op zaken gaan stellen. Recruiter en teamleiders waarmee ik de gesprekken had deugden overigens wél en stelden goede kritische vragen, waren oprecht geïnteresseerd. Receptie ook keurig enthousiast personeel. Jammer dat door slecht management dan alles een puinhoop is. Ik lees hier ook niet al te beste reviews over de service. Kwaliteit staat bij mij hoog in het vaandel, ik betwijfel of ik dan uiteindelijk hier wel goed op mijn plek zou hebben gezeten.

image description

Na anderhalf jaar begint het kunststof van de stekker van de wallbox Alfen Eve te verweken. Gaat kleven en laat los. Partner Shuttel geeft niet thuis; ?wij ondernemen geen actie en maak het zelf maar schoon?. En dit binnen de garantieregeling van de laadpaal, die gemaakt zou zijn voor buiten. Navraag bij Alfen verwijst weer terug naar Shuttel. Keurige mail maar geeen acute of verstand van zaken. Kastje muur? Ik ga overstappen naar de Vattenfall laadpas. Slechte nazorg voor een zogenaamd Hollands kwaliteit product.

image description

Wat een ongekende slechte service biedt dit bedrijf zeg. Na een pilot gedraaid te hebben tot de conclusie gekomen dat de aftersales echt waardeloos is. Wij zijn nu al een halfjaar verder en na een update is het systeem bij de klant uitgevallen. Gelukkig duurde het destijds maar drie maanden voordat de software het toeliet om te laden. Installatie is prima te doen, maar zodra de software begint te werken begint het circus. Vergeet niet dat de meeste monteurs handig zijn met hun handen en niet gestudeerd hebben voor ICT. Aftersales is ook een grote grap. Er komen weinig tot geen oplossingen en de laadpaal werkt nog steeds niet. Ik ben bang dat wij hem gaan vervangen door een laadpaal die wel werkt. Uiteraard wordt deze niet onder garantie teruggenomen, dus de kostenpost van minimaal ?1500-, zullen wij maar vergeten. Bedankt Alfen, bedankt voor niks. Harde leerweg voor ons.

image description

Wat een ongekende slechte service biedt dit bedrijf zeg. Na een pilot gedraaid te hebben tot de conclusie gekomen dat de aftersales echt waardeloos is. Wij zijn nu al een halfjaar verder en na een update is het systeem bij de klant uitgevallen. Gelukkig duurde het destijds maar drie maanden voordat de software het toeliet om te laden. Installatie is prima te doen, maar zodra de software begint te werken begint het circus. Vergeet niet dat de meeste monteurs handig zijn met hun handen en niet gestudeerd hebben voor ICT. Aftersales is ook een grote grap. Er komen weinig tot geen oplossingen en de laadpaal werkt nog steeds niet. Ik ben bang dat wij hem gaan vervangen door een laadpaal die wel werkt. Uiteraard wordt deze niet onder garantie teruggenomen, dus de kostenpost van minimaal ?1500-, zullen wij maar vergeten. Bedankt Alfen, bedankt voor niks. Harde leerweg voor ons.

image description

Onvriendelijk personeel. Zelfs paar minuten voor sluiting expeditie willen ze niet eens paar pallets aannemen apart volk.

image description

Vreselijk bedrijf. Hun service is verschrikkelijk met tickets en niemand die echt telefonisch kan helpen. Ik heb al 2 maanden een nieuwe laadpaal van Alfen die niet werkt. Maar Alfen werkt niet samen met de leverancier om het probleem op te lossen. Ik heb dus 2500 EUR betaald voor een laadpaal die het niet doet. Vermijden dit bedrijf!

image description

vreselijk bedrijf, ik heb al 2 maanden een defecte laadpaal, maar we worden van het kastje naar de muur gestuurd. Alfen werk niet samen met de leverancier om het probleem op te lossen, inmiddels zit ik al 2 maanden met een nieuw geïnstalleerde laadpaal die niet werkt.

image description

Wat een waardeloze firma. Ze werken met tickets als referentie via de mail. Telefonisch krijg je alleen leken aan de lijn. Als je al een telefoon nummer kan vinden. Al 10 tallen mailtjes verder, en ben na een maand nog niks wijzer. Heb nog heel wat aanvragen staan voor laadpalen, maar dit gaat toch echt een ander merk worden. Slechtere service kan niet.

image description

Door wissel van werkgever moet de laadpaal in beheer worden genomen bij een andere partij - een 'simpele' hostingsovername. De bureaucratie die hierbij komt kijken is ongekend. Kom op, help je klanten eens fatsoenlijk!

image description

Wat heb ik een spijt van de laadpaal van Alfen. Slechte (geen) service. Ze sturen je van het kastje naar de muur en het duurt gewoon 6 dagen voordat je een antwoord krijgt. Als ik kon kiezen dan zou ik hem direct vervangen.

image description

Een goed bedrijf onderscheidt zich door adequaat te handelen op klachten / storingen. Ik denk dat mensen die een goede beoordeling geven nooit problemen met hun laadpaal hebben gehad. Bij storingen geeft Alfen zich gewoon niet thuis en word je continue van het kastje naar de muur gestuurd. Zeer teleurgesteld! Achteraf spijt dat ik niet gekozen heb voor @EVBOX. kan ik nog terug?

image description

Excellent from all points of view.

image description

Wat een verschrikkelijk en ongelooflijke slechte service van dit bedrijf. Mijn laadkabel zit vast uit een publieke laadpaal. Alfen kan of wil niet loskoppelen en adviseert mij weg te rijden zonder de kabel. Dit kan niet waar zijn!

image description

Net als HG en ASMI een bedrijf waar Almere trots op kan zijn.

image description

?Weer een fantastisch bedrijf uit Almere dat met innovatieve producten een belangrijke bijdrage levert aan de noodzakelijke energietransitie. De gekozen strategie wordt bevestigd door een stijgende beurskoers. Alfen bewijst dat de slogan van de stad Almere, "Het kan in Almere" helemaal klopt?

image description

Bedrijf in stroomvoorzienings producten en fabrikant van laadpalen voor electrische autos