Bogaarts Installatietechniek Zonnepanelen (BOZON B2B)

  1. Home
  2. Noord-Brabant
  3. Eindhoven
  4. Bogaarts Installatietechniek Zonnepanelen (BOZON B2B)

Zonnepanelen installateur Bogaarts Installatietechniek Zonnepanelen (BOZON B2B)

Hazenloop 5, 5646 BA Eindhoven, Nederland
Dit is een citaat van Bogaarts Installatietechniek Zonnepanelen (BOZON B2B) zelf:

Bozon Eindhoven is de vaste installatiepartner van verscheidene grote landelijke verkooporganisaties. We zijn een veelzijdig installatiebedrijf: we leggen particuliere projecten aan, verzorgen projectmanagement en werken mee aan de uitvoering van SDE projecten.

Bogaarts Installatietechniek Zonnepanelen (BOZON B2B)

Ook bieden wij totaaloplossingen: klantcontact, persoonlijke schouwen, systeemontwerpen, levering van materialen, planning, uitvoering en aftersales. Dit doen wij op modulaire basis. Als u uw wensen aan ons doorgeeft, regelen wij het voor u.

Bij ons krijgt u goed advies, duidelijkheid vooraf en een zonnepaneleninstallatie die aangelegd is door een team van professionele installateurs met jarenlange ervaring.

Onze publicaties zijn louter informatief van aard en daaraan kunnen geen rechten worden ontleend. De informatie is ontleend aan (openbare) bronnen op de datum van publicatie. Wij hebben géén commerciële band met partijen of merken die wij in onze publicaties noemen, tenzij anders aangegeven.

5 beoordelingen over Bogaarts Installatietechniek Zonnepanelen (BOZON B2B) van Google My Business

image description

Contact gehad met Bozon voor het installeren van de zonnepanelen. Snelle reactie, goed en eerllijk advies. Nette en correcte afhandeling.

image description

I had an appointment for Solar Panel inspection today morning between 08:00-10:00 for 45 to 60 minutes. However, Sebastiaan from Bozon called me at 9:23 and said that he couldn't make it on time and asked to come at 12:00. I said to him it was not possible because I had two appointments at tax office at 11:40 and at 14:20. So I asked him to come after 4pm even after 5pm. But he said that he couldn't come at that hours. Therefore I requested from him to come to my home as quickly as possible. Then I called SolarCentury customer service at 9:37 to inform about this situation. They said that we would call back you soon. After then Sebastiaan from Bozon called me again at 10:01 and informed me that he couldn't come to my house. I asked him to come at 4pm or 4:30pm or even after 5pm. However, he refused it because he said he had to be at different place on after 4pm. When I informed him that I would make complaint about this situation, he said that "you could go forward with it." This is not respectful and this is not acceptable. If your colleague does not obey the appointment on time why you make an appointment then? Why I contacted with Solar Century together with IKEA? Because Solar Century installs Solar Panel System to one of my friend's house. And it has co-operation with IKEA. And my friend was happy with the service. However, this is the case that I had an appointment and your installation company informed me that they cannot come to my home at the appointment time at the last time. This is not acceptable. Because there was no rational and valid reason not to attend the appointment on time. Moreover, Solar Century customer service suggested to come for inspection after 5pm. And I said them I had already asked but I got refused. So my solution proposal to Solar Century was to work with different installation company. But I got an answer this is not possible for Eindhoven area. I have an appointment with you to install Solar Panel to my house on 8th of May. Because of the above mentioned explanation and complaint, I have cancelled the installation. I am not happy with the service at all that I got so I will share this bad experience with all my friends. EDIT: I'm sharing my appointment screen. Is it your company or not? If you want and share your mail I can send my appointment mail with bozoneindhoven.nl

image description

Ik had vanmorgen tussen 08:00-10:00 een afspraak voor inspectie van zonnepanelen voor 45 tot 60 minuten. Sebastiaan uit Bozon belde me echter om 9:23 en zei dat hij niet op tijd kon zijn en vroeg om om 12:00 uur te komen. Ik zei tegen hem dat het niet mogelijk was omdat ik twee afspraken had bij het belastingkantoor om 11:40 en om 14:20. Dus ik vroeg hem om na 16.00 uur te komen, zelfs na 17.00 uur. Maar hij zei dat hij niet op die uren kon komen. Daarom verzocht ik hem zo snel mogelijk naar mijn huis te komen. Toen belde ik de klantenservice van SolarCentury om 9.37 uur om over deze situatie te informeren. Ze zeiden dat we je snel zouden terugbellen. Daarna belde Sebastiaan uit Bozon me weer om 10:01 en vertelde me dat hij niet naar mijn huis kon komen. Ik vroeg hem om 16.00 uur of 16.30 uur of zelfs na 17.00 uur te komen. Hij weigerde het echter omdat hij zei dat hij na 16.00 uur op een andere plaats moest zijn. Toen ik hem vertelde dat ik een klacht over deze situatie zou indienen, zei hij dat "u ermee door zou kunnen gaan". Dit is niet respectvol en dit is niet acceptabel. Als uw collega zich niet op tijd aan de afspraak houdt, waarom maakt u dan een afspraak? Waarom ik samen met IKEA contact heb opgenomen met Solar Century? Omdat Solar Century een zonnepaneelsysteem installeert in het huis van een van mijn vrienden. En het heeft een samenwerking met IKEA. En mijn vriend was blij met de service. Dit is echter het geval dat ik een afspraak had en uw installatiebedrijf mij heeft laten weten dat ze de laatste keer niet op het afspraaktijdstip bij mij thuis kunnen komen. Dit is niet acceptabel. Omdat er geen rationele en geldige reden was om niet op tijd op de afspraak te komen. Bovendien stelde de klantenservice van Solar Century voor om na 17.00 uur voor inspectie te komen. En ik zei dat ik het al had gevraagd, maar dat ik werd geweigerd. Dus mijn oplossingsvoorstel aan Solar Century was om met een ander installatiebedrijf te werken. Maar ik kreeg een antwoord dat dit niet mogelijk is voor omgeving Eindhoven. Ik heb een afspraak met u om op 8 mei Zonnepaneel bij mij thuis te installeren. Vanwege bovenstaande uitleg en klacht heb ik de installatie geannuleerd. Ik ben helemaal niet blij met de service die ik heb gekregen, dus ik zal deze slechte ervaring met al mijn vrienden delen. EDIT: ik deel mijn afspraakscherm. Is het jouw bedrijf of niet? Als je je mail wilt en deelt kan ik mijn afspraak mail sturen met bozoneindhoven.nl

image description

Top bedrijf, goed advies, werkt bij de installatie alles goed weg en erg service gericht. Had nog wat vragen achteraf, werd meteen geholpen.