Cornelissen Installatietechniek

  1. Home
  2. Gelderland
  3. Oosterbeek
  4. Cornelissen Installatietechniek

Zonnepanelen installateur Cornelissen Installatietechniek

Klingelbeekseweg 67, 6862 VS Oosterbeek, Nederland
Dit is een citaat van Cornelissen Installatietechniek zelf:

Al ruim 100 jaar zijn wij het aanspreekpunt in Arnhem en omgeving voor kwalitatief hoogwaardige installaties voor particulier en zakelijk gebruik. Denk hierbij aan centrale verwarming, loodgieterswerk, airconditioning, elektra, dakwerk en sanitair.

Cornelissen Installatietechniek

De zon schijnt dagelijks. In het voorjaar, de zomer en nazomer voelen we de heerlijke warme zonnestralen. Deze gratis zonnestralen zijn een perfecte duurzame energiebron. Door deze zonnestralen op een slimme manier op te vangen kunnen we deze energie gebruiken voor verwarmen van uw woning of bedrijfsruimte en voor het opwekken van elektriciteit. Met uw eigen woonhuis of bedrijfsgebouw kunt u zelf energie opwekken waarmee u uw energiekosten sterk reduceert.

Tevens levert u een persoonlijke bijdrage aan het behoud van natuur en milieu. ecocomfort -zonnesystemen plaatsen we met een “groene” gedachte. Met respect voor de natuur en het milieu.

We willen allemaal dat onze omgeving fris en schoon blijft en dat is nu mogelijk. Tegen relatief lage kosten en met de huidige subsidie regeling kunt u een zonnesysteem aanschaffen.

Onze publicaties zijn louter informatief van aard en daaraan kunnen geen rechten worden ontleend. De informatie is ontleend aan (openbare) bronnen op de datum van publicatie. Wij hebben géén commerciële band met partijen of merken die wij in onze publicaties noemen, tenzij anders aangegeven.

27 beoordelingen over Cornelissen Installatietechniek van Google My Business

image description

Fijne communicatie en denken deze mensen oplossings gericht toen er bij de plaatsing van onze warmtepomp onduidelijkheid was. De plaatsing ging soepel en werkt de installatie na behoren!

image description

Slechte service, in eerste instantie lijkt een lekkende radiator verholpen. 1 week later exact aan dezelfde plek lekkage. Heel de dag bezig geweest om de ketel leeg te pompen terwijl een andere monteur aangaf dat dat helemaal niet had gehoeven, maar goed dan kan je ook niet per uur declareren natuurlijk. Daarnaast sturen ze ook nog eens een foutieve factuur waarbij de monteur hier veel langer zou zijn, na bellen en wachten om teruggebeld te worden hebben ze dit met 30 euro gecorrigeerd. Heel ontevreden en uiteindelijk een andere monteur ingeschakeld! raad maar: geen lekkages meer !

image description

Goed geholpen door de verkoop en vertrouwd gevoel gekregen. Monteurs hebben netjes gewerkt en is het uiteindelijk goed gekomen. Klus heeft langer geduurd dan gepland.

image description

Warmtepomp stuk nooddienst bellen maar niemand die het kan oplossen. Ik moest een paar dagen wachten want die ene persoon die het wel wist was op vakantie. toen er eindelijk na 2 dagen iemand kwam wist die er ook niets van. Probleem niet opgelost met de kerst in de kou. Bedankt Cornelissen echte toppers hebben jullie daar werken!

image description

Snel telefonisch hulp gekregen op zondag om verwarming weer op te starten. Wel jammer dat Servicemelding steeds in beeld was nadat Cornelissen de service interval heeft opgerekt naar 18 maanden. Daardoor is display op Remeha niet meer te zien. Daarvoor mag men wel waarschuwen.

image description

10 min aanwezigheid, ruim honderd euro betalen.. geen verschil in druk vd buitenkraan. Ik vind het schandalig.

image description

10 min aanwezigheid, ruim honderd euro betalen.. geen verschil in druk vd buitenkraan. Ik vind het schandalig.

image description

Naast het reguliere onderhoud van CV ook een aantal keer de spoeddienst moeten contacten. Alles snel en goed opgelost!

image description

Eind 2022 een lekkage gehad in huis. Toen contact opgenomen met Cornelissen en ze waren er dezelfde middag nog om het op te lossen, super snel, supergoed en heel professioneel. Zeker ook goede prijzen. 100% voor herhaling vatbaar en aan te raden!

image description

Bij de nieuwbouw van mijn heeft Cornelissen al het installatiewerk gedaan. Zeer tevreden over de afwerking en de werking van de apparatuur

image description

jaren geleden meerdere airco's laten plaatsen en nu wilde wat informatie weten over het koelmiddel en het gewicht hiervan. Deze vraag gesteld en kregen binnen het uur antwoord met duidelijk toelichting hierover. Dank jullie wel! Groeten René van XXL Scooters

image description

Wees gewaarschuwd. Ook ik heb een heel slechte ervaring met Cornelissen Installatietechniek te Oosterbeek. Na onderhoud van mijn cv-ketel lekte die behoorlijk. Monteur terug en die was vergeten een sifon goed terug te zetten. Maar er lekte ook nog een hydroblok rechts. Dat beter vervangen. Is flinke klus 1 a 1,5 uur. Afspraak voor gemaakt. Klus duurde meer dan twee uur (de monteur was echt aan het worstelen, had niet de juiste gereedschappen, heeft nog een sleutel van mij gebruikt) die ook volledig zijn berekend. Volgens fabrikant Remeha is er een coulanceregeling wegens productiefouten van dit blok: De installateur kan het onderdeel retourneren en krijgt kosteloos een nieuwe. Ook werkloon wordt deels vergoed. Cornelissen zegt dat dit niet meer geldt en laat me het onderdeel + een opslag van 25% betalen. Ze berekenen ook het herhaalbezoek nadat de monteur een fout had gemaakt. Dat laatste is na mijn klacht erafgehaald. Na de reparatie lekte trouwens een koppeling, die ik maar zelf heb aangedraaid. Ook lekt er nog en ander onderdeel, maar dat laat ik maar zo. Komen bij mij niet meer over de vloer.

image description

Nemen opdrachten aan zonder verstand van zaken te hebben, sturen maar mensen met voorrijkosten zonder dat probleem wordt opgelost, niet terugbellen of reageren op mails. Raad iedereen aan NIET van dit bedrijf gebruik te maken! Steiner

image description

14 juni 2022: vervolggesprek...plezierig, kundig en verhelderend. Ben benieuwd naar offerte en eventueel vervolg/ verdere adviezen. Twijfel nog wel over mogelijk te offreren warmtepomp merk Atlantic Fujitsu t.o.v. Nefit/Bosch..maar leg ze nog wel naast elkaar. 5 mei teruggebeld.. hoopvol gesprek..en afspraak gemaakt ..hun telefoontje was niet nav mijn informatieverzoeken.. maar via Alles op Groen ....toch rating bijgesteld van 1 naar 3 *. Hoop dat ze naar 5* gaan.. Vanmorgen, 5 mei na 3,4 weken belletje...helaas gemist...ik ga ze misschien terugbellen ... Geen dee waarom....maar men reageert niet op emails, online verzoeken om contact op te nemen..dan heb ik het al helemaal gehad...past in beeld van andere gedeelde ervaringen....werk komt ze schijnbaar te makkelijk aanvliegen...

image description

Met Cornelissen in april 2022 gebeld omdat onze cv-installatie zonder druk zat en na bijvullen binnen de kortste keren weer drukloos was. De door Cornelissen ingehuurde, zelfstandig werkende (!) monteur kwam langs, liep met mij de installatie af en deed letterlijk niets. Hij ontwaarde een sticker op de een jaar geleden geplaatste ketel van een goed merk, en noteerde op het werkbriefje een verkeerde bedrijfsnaam met de opmerking dat dat bedrijf de storing moest oplossen ? wij zaten dus letterlijk in de kou. Uiteindelijk bleek het overdrukventiel bij de ketel (géén garantie-onderdeel) defect en de storing was zo verholpen. Wij hadden in eerste instantie alleen de voorrijkosten van ?39 betaald maar na 1 telefoontje (wij doen 1000 werkbrieven per maand en wat op Google staat interesseert ons niets) en 2 aanmaning en de laaatse aanmaning gaan we het resterende bedrag van ?62,75 (in totaal meer dan ?100 voor géén oplossing dus!) in 5 termijnen onder protest alsnog betalen want ze dreigden met incassobureau. AFRADER!

image description

Prettige ervaring met dit bedrijf. Snel en netjes in de communicatie, probleem met afwatering kon binnen korte tijd worden verholpen door vriendelijke service monteur.

image description

5 mei teruggebeld.. hoopvol gesprek..en afspraak gemaakt ..hun telefoontje was niet nav mijn informatieverzoeken.. maar via Alles op Groen ....toch rating bijgesteld van 1 naar 3 *. Hoop dat ze naar 5* gaan.. Vanmorgen, 5 mei na 3,4 weken belletje...helaas gemist...ik ga ze misschien terugbellen ... Geen dee waarom....maar men reageert niet op emails, online verzoeken om contact op te nemen..dan heb ik het al helemaal gehad...past in beeld van andere gedeelde ervaringen....werk komt ze schijnbaar te makkelijk aanvliegen...

image description

Ik heb een zeer slechte ervaring met Cornelissen Installatietechniek. De verwarmingsinstallatie bij mijn ouders functioneert niet goed, vandaar dat ik een bedrijf in de regio heb gezocht met voldoende ervaring op alle thema's (cv, radiatoren en vloerverwarming). Aan de telefoon goed geholpen, dus dat gaf vertrouwen en een afspraak gemaakt (tussen 14:00 en 16:00) voor over 3 weken, aangezien ik er zelf ook graag bij wilde zijn en ervoor vanuit Zwitserland moet komen. Op zondag naar NL gereden voor deze afspraak op maandag, maar helaas geen medewerker van Cornelissen op de afgesproken tijd. Om 16:01 direct gebeld. In eerste instantie kon de afspraak niet eens worden gevonden, kort daarna heeft men de afspraak wel gevonden maar moesten nog even overleggen. Ik zou direct worden teruggebeld. Om 16:30 uur zelf maar weer gebeld en toen kreeg ik al het antwoordapparaat...... Nooit meer (terug)gebeld door Cornelissen. Ik heb ze dinsdag laten weten dat ze ook niet meer hoeven te komen, ik ga verder zoeken naar een betrouwbaar bedrijf dat zich wel aan afspraken houdt.

image description

cornelissen heeft een cv-ketel met twee zones geinstalleerd.Binnen drie jaar heeft het bedrijf 1200 euro aan reparatiewerkgedeclareerd. vrijwel alles werd door ondeskundigheid van de monteurs veroorzaakt.C.vond dat het allemaal goed was gegaan

image description

Mogelijkheden gevraagd voor plaatsing radiator. Als er dan iemand komt die je bekijkt alsof je ongedierte bent en je huis een krot is, is het al reden genoeg om daar niet mee in zee te gaan. Vervolgens ongevraagd mening geven waarom je iets had moeten doen. Een offerte splitsen om kosten inzichtelijk te maken is te veel werk. Vervolgens nog een keer bellen dat de radiator die zij hebben wel wat duurder is en dat is lastig want onze ?centjes? waren op. Dat is helemaal niet gezegd behalve dat we een goede keuze willen maken want een eigen huis kost immers geld genoeg. Niet naar je luisteren, rare opmerkingen en je niet laten uitpraten. Ik heb nog nooit zo?n verschrikkelijk gesprek gehad met een bedrijf. In vergelijking met andere bedrijven raad ik dit bedrijf echt heel heel heel erg af!!!

image description

Zeer snelle en hele goede service! Ze denken ook goed mee. Echt top. Zelfs op eerste kerstdag heel goed bereikbaar en goed geholpen.

image description

Zes jaar geleden hebben we een nieuwe CV-ketel laten installeren door Cornelissen. De ketel die ze ons adviseerden bleek net te licht, was na 5 jaar versleten en is waarschijnlijk een oud model geweest waar ze vanaf moesten. De factuur was niet gespecificeerd. Op zich al slecht, maar het was in dit geval ook noodzakelijk ivm een kortingsactie op de ketel. Toen we naar een factuur met specificatie vroegen werden we uitgescholden en kregen we onbeschofte emails opgestuurd met de beschuldiging dat we wanbetalers waren. Toen we deze ervaring deelden met vrienden bleken meer mensen slechte ervaringen te hebben met C.

image description

Erg duur en weinig transparant bedrijf. Onderhoud cv-ketel uitgevoerd. Bedrijf nam daartoe zelf telefonisch contact met ons op. Ikzelf was niet thuis. Mijn vrouw wel en stemde toe. Geen offerte. Voorrijkosten 29,75 euro. Afstand bedrijf tot ons huis: 6,1 km. Zonder overleg een onderdeel (van onze uitstekend werkende ketel van 5 jaar oud) vervangen. Kosten: 44,12 euro. Uurloon: 71,40 euro. Totale kosten: 145,27 exclusief BTW. Eindtotaal, met 21 % BTW: 175,77 euro.

image description

Helaas ook hele slechte ervaringen mee. Als ik al deze slechte ervaringen eerder had gelezen, dan had ik verder gekeken. Als we zulke bedrijven mijden, dan zullen ze vanzelf hun gedrag moeten verbeteren.

image description

Regelmatig zak ik de bedrijfsbussen van Cornelissen in Arnhem en omgeving rijden. Bij het vervangen van de airco moest ik dan ook direct aan hen denken. Gebeld en een afspraak gemaakt voor een offerte. Natuurlijk ook bij 2 andere bedrijven, maar Cornelissen kwam goed uit de bus en leek mij ook het meest professioneel. Na opdracht zijn de afspraken netjes nagekomen. Het is netjes afgewerkt en ook de aftersales is is prima. Kortom een dikke aanrader!

image description

Ik heb het bedrijf Cornelissen na wat kleine klussen voor het eerst goed leren kennen . De monteurs zijn prima en aardig , maar de leiding..., de man die de factuur bepaalt , en wat voor factuur ! Een ongespecificeerde factuur, die, als je die eens nader bestudeert, veel te hoog uitvalt, zelfs 400 euro hoger dan die van een concurrent voor exact dezelfde klus !! Het klopt gewoon niet . Bij navraag bij de merkleverancier van de ketel is daar zoveel extra geld opgezet dat de monteur minstens vijf keer zolang bezig had moeten zijn om dit bedrag te halen . En verhaal halen kan je niet, omdat ze een gespecificeerde rekening weigeren ! Nooit doen , dit bedrijf . En dan heb ik het nog niet eens over de communicatie ...

image description

Helaas hier ook een slechte ervaring. De kwaliteit van de installatie is verder prima. Medewerkers gewoon vriendelijk, maar de communicatie en het nakomen van afspraken ronduit slecht! Enorm gesteggel over niet geleverd werk en de kosten. Ik ben niet tevreden met de minimale compensatie, terwijl ik zelf alles heb moeten uitzoeken. Ik ga het er bij laten, maar vanuit mijn kant alles behalve een aanbeveling.