Dekker Struik Installatietechniek

  1. Home
  2. Groningen
  3. Groningen
  4. Dekker Struik Installatietechniek

Zonnepanelen installateur Dekker Struik Installatietechniek

Bremenweg 10, 9723 TD Groningen, Nederland
Dit is een citaat van Dekker Struik Installatietechniek zelf:

Dekker Struik Installatietechniek is hét installatiebureau voor de regio?s Groningen en Drenthe. Dekker Struik Installatietechniek is ontstaan in 2008, door een fusie van Technisch Bureau Dekker BV en Installatiebedrijf Struik BV.

Dekker Struik Installatietechniek

Dekker en Struik Installatietechniek maakt gebruik gemaakt van de nieuwste, duurzame technieken die te combineren zijn met elke CV-ketel. Naast zonneboilers installeren wij ook zonnepanelen. Een zeer effectieve manier om met zonne-energie om te gaan. Door de snelle vooruitgang van de techniek, zijn zonnepanelen ook voor de gewone mens bereikbaar geworden. Ondanks dat in Nederland niet altijd de zon schijnt, zijn zonnepanelen zelfs in ons land rendabel. Dekker en Struik Installatietechniek: uw partner in duurzame energie in Groningen en Drenthe. 

Onze publicaties zijn louter informatief van aard en daaraan kunnen geen rechten worden ontleend. De informatie is ontleend aan (openbare) bronnen op de datum van publicatie. Wij hebben géén commerciële band met partijen of merken die wij in onze publicaties noemen, tenzij anders aangegeven.

17 beoordelingen over Dekker Struik Installatietechniek van Google My Business

image description

Tijdens het plaatsen van de zonnepanelen zijn 15 tot 20 dakpannen gesneuveld. Slechte kwaliteit werd ons verteld. Dat terwijl het gewoon de standaard sneldekkers zijn die op 90% van de daken ligt. Na het installeren van de zonnepanelen lekkage bij de voordeur door een door hun gemaakte kabelgoot waar het water aan bleef hangen en onder het dakleer terecht kwam. Daarna nog lekkage bij de dakkapel waar de zonnepanelen zijn gelegd, wat afgedaan werd als "lekkage". Zelf maar opgelost maar het was wel degelijk lekkage. Daarnaast nog een hoop gesteggel over een warmtepomp die afweek van de eerste offerte die ze persé wilden plaatsen, terwijl we de tweede offerte (1000 euro duurder) niet getekend hadden. Uiteindelijk maar de retourkosten (dikke 400 euro) betaald om van alles af te zijn. Administratie niet op orde, om het maar netjes te zeggen. 1,5 jaar na dato kregen we pas de factuur voor een nieuwe groepenkast. Kortom, eens maar nooit weer! ---- Reactie van mij op de mail die de verkoper mij stuurde n.a.v. de review die volgens hun niet terecht is: U zegt in uw mail dat de dakpannen KOSTELOOS zijn vervangen door uw bedrijf. Dat is zeer zeker niet het geval. Ik heb zelf nog 15 dakpannen opgehaald op vrijdagmiddag en die zijn absoluut niet door uw bedrijf betaald, die heb ik uit eigen zak betaald. En waarom zou ik erbij moeten zetten dat de lekkage bij de voordeur KOSTELOOS (ja u schrijft het ook met hoofdletters, dat doe ik dan ook maar) is verholpen? Dat is toch vanzelfsprekend dat als jullie een fout maken dat jullie het ook oplossen zonder dat in rekening te brengen? Over de lekkage bij de dakkapel kan ik kort zijn. Jullie hebben gekeken, er was gewoon lekkage alleen jullie vonden van niet. Als het niet in huis drupte dan was het niet lek. Ja dat vinden jullie maar als ik het hoor druppen dan is er toch echt lekkage. Bovendien deed u de lekkage in uw mail af als "lekkage", alsof we het ons inbeelden. En u beschuldigt mij ervan dat het verhaal over de warmtepomp niet klopt. Feit is gewoon, en daar gaat u voor het gemak aan voorbij, dat wij een tweede offerte kregen voor een warmtepomp die 1000 euro duurder was. Die hebben wij niet getekend. Pas daarna kwamen jullie met allerlei voorstellen om de warmtepomp toch aan ons te slijten, inclusief een redelijk passief agressief mailtje waarin ons min of meer werd medegedeeld dat we een datum moesten afspreken en dat het geïnstalleerd gaat worden. ZONDER dat wij de tweede offerte hadden getekend! Oh ja en de factuur voor de groepenkast. U geeft nog aan dat de factuur geheel terecht was. Maar waarom zou u dat aangeven? Ik heb toch nergens gezegd dat het niet terecht was? Bijzondere reactie, bijzonder.... Ik snap dat u gefrustreerd bent over het feit dat wij afgezien hebben van de warmtepomp maar wat kan ik daar verder aan doen? Ik ben gewoon niet tevreden over hoe alles gegaan is, niet meer, niet minder.

image description

Ik kan niets zeggen over de inhoudelijke kwaliteit van dit bedrijf. Wel ben ik teleurgesteld in hoe eea is verlopen. We hebben een factuur van 96,48 euro gekregen voor werk (het plaatsen van beugels bij de cv ketel) dat niet kon worden uitgevoerd, omdat de Energiewacht en het bedrijf kennelijk een andere visie hadden over de veiligheidsvoorschriften en wat er allemaal moest gebeuren. De installatiemonteur is dus enkel even langs geweest om dat te concluderen. Wij zitten helaas met een flinke factuur zonder dat er iets is gedaan. Het zou fijn zijn geweest als hier coulanter mee was omgegaan, want door deze ervaring kiezen we helaas de volgende keer een andere installateur.

image description

Ik ben sinds 2014 een uitermate tevreden klant bij dit bedrijf. Korte lijnen, goede vaklieden. Afspraken worden nagekomen. Prettig contact. Aanbevolen!

image description

Prima installateur veel kennis van zaken fijne en zeer net personeel

image description

Veel succes op jullie nieuwe locatie, kunnen jullie weer jaren vooruit.

image description

Installateur van Dekker en Struik heeft in december 2022 onze cv met koolstofmonooxide lekkage achtergelaten. In verband met veiligheid nooit weer deze installateur. Ook de administratie van dit bedrijf is niet in orde, voor 5 minuten werk word een hele dag werk gerekend.

image description

Slechte ervaring...naar telefonisch gesprek en uitleg over de storing stuur ze een monteur langs die weinig ervaring had met warmtepomp en het probleem niet heeft opgelost. Factuur heb ik betaald en het probleem heb ik gelukkig door andere installatiebedrijf laten oplossen.

image description

Zeer onproffessioneel te woord gestaan bij het aanvragen van een offerte.

image description

Slechte communicatie. Begin februari gebeld zou eind maart teruggebeld worden nu al 3e week april nog niks gehoord. Beetje jammer hoor.

image description

Schrijven uren met een vork...oplichters

image description

Er is langsgekomen om een offerte te maken. Het maken van de offerte zou twee weken duren. Na tweemaal bellen heb ik zonder uitleg na een maand nog geen offerte. Het ontbreken van enige uitleg maakt de communicatie zeer frustrerend. Als u geen tijd wil verspillen, zoek dan een andere installateur.

image description

Als contactpersoon namens de VvE " de Heereborch" te Roden wil ik hierbij graag verklaren dat het onderhoud en beheer aan de technische installaties steeds tot volle tevredenheid is en wordt uitgevoerd. Betrouwbaar in de afspraken omtrent de prijsvorming voor uit te voeren werken staat hoog in het vaandel. Kortom een bedrijf met verstand van zaken en waarbij het prettig zaken doen is!!!!

image description

Als contactpersoon namens de VvE " de Heereborch" te Roden wil ik hierbij graag verklaren dat het onderhoud en beheer aan de technische installaties steeds tot volle tevredenheid is en wordt uitgevoerd. Betrouwbaar in de afspraken omtrent de prijsvorming voor uit te voeren werken staat hoog in het vaandel. Kortom een bedrijf met verstand van zaken en waarbij het prettig zaken doen is!!!!

image description

Waarschuwing!!! Dit bedrijf maakt een duplicaat van uw sleutel en verschaft zich daar meer illegaal toegang tot uw pand om ongevraagde werkzaamheden uit te voeren. Dekker&struik verwacht daarna wel betaling en dwingt dit af via LAVG deurwaarders

image description

Altijd snel aanwezig, en mensen met verstand van zaken. We zijn al jarenlang klant en supertevreden.

image description

Wij hebben Dekker Struik installatietechniek ingehuurd voor de installatie van onze nieuwe badkamer. Helaas kregen wij na een jaar problemen met de afzuiginstallatie. We hebben Dekker Struik gebeld en uitgelegd wat het probleem was. Ze stuurden de installateur langs die ook de afzuiginstallatie had geplaatst om hem te repareren. De installateur heeft enkel een tikje tegen de propellor gegeven. Hij zei dat dit wel vaker voorkwam. Ik snap niet dat hij dat niet over de telefoon had kunnen zeggen en wat ik al helemaal niet snap is dat ze ons hier een rekening van ?70 euro voor durven te sturen. Zelfs na telefonisch contact willen ze nog steeds dat we ?70 euro betalen voor die ene minuut dat de installateur in de badkamer is geweest. Ik raad iedereen dit bedrijf af!

image description

Onlangs de bekabeling en groepenverdeler laten vervangen in mijn woning door Dekker en Struik. Elk stopcontact en lichtschakelaar waar ze bij zijn geweest is de muur zwart van de vingervlekken en vegen. Bij één lichtschakelaar zelfs een semie gat naast de schakelaar in de muur. Kijk je bent bij iemand thuis aan het werk dus hou het schoon en netjes, dat is bij mij niet echt gelukt. Geen communicatie naar mij toe dat er aardig wat meer kosten bij kwamen. Helaas moet de boel nu weer geschilderd worden en een stukje muur herstelen. Edit: ze hebben mijn klacht serieus genomen en daar een passende oplossing voor gevonden. Ik ben tevreden met de oplossing en vandaar dat ik de review heb aangepast van 2 sterren naar 4.