Zonnepanelen installateur Dries Rolde
Gieterstraat 51, 9451 TE Rolde, NederlandOf het nu gaat om gas, water, cv, elektra, sanitair, zonne-energie of dak- en zinkwerken, kwaliteit staat bij ons altijd hoog in het vaandel. We hebben de kennis én expertise voor elke klus en voorzien onze installaties van het juiste onderhoud. Zo waarborgen wij de kwaliteit en betrouwbaarheid van ons werk.
Dries Rolde
Zonnepanelen worden ook wel PV-paneel genoemd. Zonlicht wekt elektrische spanning op tussen laagjes silicium op de panelen. Deze spanning wordt door een zogenoemde omvormer omgezet naar wisselstroom; de stroom die geschikt is voor huishoudelijke apparaten. Belangrijk is dat de panelen zo lang mogelijk in de zon staan. Het beste is daarom de panelen te richten op het zuiden. Ook belangrijk: zorg dat er niet te veel schaduw op valt!
28 beoordelingen over Dries Rolde van Google My Business
Erg te spreken over Dries uit Rolde. Offerte opgevraagd en snel reactie gehad. Er kwam een vriendelijke man over de vloer met verstand van zaken. Prijs was prima en de plaatsing werd ook door een kundige vriendelijke jongeman gedaan. Niks op aan te merken!
Vlak voor onze vakantie was er een afvoer van de wasmachine lek, alles onder water. Dankzij het kordate optreden, van de monteur van Dries Rolde, konden we met een gerust hart op vakantie. Snelle service, kwaliteit voor een redelijk prijs, waar vind je dat nog?
Voor mijn werk met spoed loodgieter nodig gehad. Zij konden ons helpen. Vlot geregeld met goede en snelle communicatie. Vriendelijk personeel, zo ook de monteur op locatie. Heel tevreden.
Eind februari is de CV ketel in storing en na 4 dagen soebatten komt eindelijk de monteur. Deze zegt dat de warmtewisselaar kapot is en dit valt onder de garantie van Remeha. Een dag later komt de Remeha monteur en niet de warmtewisselaar maar de gas-luchtunit is kapot en volgens de monteur valt dit niet onder de garantie en hun rekening gaat via Dries Rolde. Rekening van Dries Rolde is ? 730, waarvan onder andere ? 80 voorrijkosten Remeha en ? 130 monteurskosten (lees diagnose stellen) van Dries Rolde voor 1,5 uur werk, waarvan zeker 20 tot 30 minuten babbelen aan de eettafel met een glas cola. Vanwege deze dure reparatie gebeld met Dries rolde en gevraagd of zij deze gas-luchtunit ook konden vervangen en het antwoord was ?Ja en dus was mijn reactie omdat jullie een verkeerde diagnose stellen moet ik dan de Remeha voorrij kosten betalen en waarom 1,5 uur monteurskosten in rekening brengen waarvan de laatste 20-30 minuten cola drinken was. Geen reactie en gewoon een herinnering factuur sturen. Ook de vorige keer daarvoor tijdens een onderhoudsbeurt ongevraagd een warm tapwater instelling veranderd en als ik dat niet wil en vraag om dit terug te draaien een rekening van ? 43 indienen wat na protest van mij werd teruggedraaid en wat volgens mij alsnog is doorberekend in bovenstaand bedrag. Conclusie: Geen zaken doen met dit bedrijf, want ze halen het vel over je neus en ze zijn ook nog eens arrogant omdat ze (denken) de enige zijn in de buurt van Rolde.
Geiser werd niet warm genoeg. Onderdeel vervangen op aanraden vaillant maar probleem bleef. 250 euro gefactureerd maar geen oplossing. Vaillant nam pas 4 week later contact op. Niet tevreden zal Dries Rolde niet aanbevelen
Heel erg tevreden met het werk dat Mark vandaag heeft gedaan dit was de 3de dag gedoe met het toilet en afvoer van het toilet .voorafgaand gedoe was niet gedaan door Dries rolde even goed om te weten ! dit bedrijf heeft echt goed vakmanschap geleverd netjes en mooi ben erg blij met de resultaten!! Zeker aan al mijn wensen voldaan ! Toilet spoelt weer goed door en mooie afvoer alles netjes afgedekt nieuwe spoelbak gemonteerd ziet er goed uit! ondanks dat ze erg druk hadden. hebben ze toch zonder haast goed werk geleverd en juiste materiaal opgehaald toen bleek dat die dat niet bij zich had .ik raad dit bedrijf zeker aan!
Onvoorstelbaar, 13.30 gebeld over lekkage, om 14.30 volledig verholpen door Nick Bandringa 5 sterren voor Dries Rolde.
Contact gezocht voor een offerte voor de aanleg van een gasaansluiting in de keuken. Beloven terug te bellen om een afspraak te maken. Vervolgens niks meer gehoord.
Contact gezocht voor een offerte voor de aanleg van een gasaansluiting in de keuken. Beloven terug te bellen om een afspraak te maken. Vervolgens niks meer gehoord.
Contact gezocht voor een offerte voor de aanleg van een gasaansluiting in de keuken. Beloven terug te bellen om een afspraak te maken. Vervolgens niks meer gehoord.
Kundige en vriendelijke medewerkers. Ook de onderhoudsmonteur die bij ons is geweest heeft verstand van zaken en geeft goede tips. Top kerel!
Maak vooraf een duidelijke afspraak over de prijs, anders kom je zeker voor een verrassing te staan! Bij het eerste bezoek is een lekkende radiator niet goed gerepareerd (kwestie van aandraaien). Na melding zou het uiteraard verholpen worden. Er werd alleen niet bij verteld dat ik daar gewoon voor moest betalen... Naast de 239 euro die betaald moest worden voor de onderhoudsbeurt, konden wij ook nog eens 57 euro voor het opnieuw aandraaien van de radiator betalen.
wat een bedrijf is dit zeg laten een vrouw van 71 al weken in de kou zitten zonder kachel omdat ze zelf wat kapot gemaakt hebben maar dan weken laten zitten in de kou en maar zeggen dat het gerepareerd wordt dat was in november nu is het kerst en ze zit nog in de kou schaam jullie diep

goed werk geleverd en goede adviezen gegeven. Na het werk werd alles netjes opgeruimd behandelen de spullen van de klant met respect. Aanrader