Feenstra Amsterdam

  1. Home
  2. Noord-Holland
  3. Amsterdam
  4. Feenstra Amsterdam

Zonnepanelen installateur Feenstra Amsterdam

Schepenbergweg 29, 1105 AS Amsterdam, Nederland
Dit is een citaat van Feenstra Amsterdam zelf:

Samen met Vattenfall heeft Feenstra een online adviestool ontwikkeld. Deze slimme adviestool geeft binnen 2 minuten een schatting van het aantal panelen dat er op uw dak past, de benodigde investering en het rendement.

Feenstra Amsterdam

Feenstra biedt daarnaast de Zon Prestatie Check. Dit is een periodieke controle van de opwek van zonnepanelen. Hierbij wordt naar verschillende aspecten van de installatie gekeken.

Feenstra voorziet u van techniek die bij u past. Vervolgens kunt u erop rekenen dat die techniek goed blijft functioneren, dankzij regelmatig en betrouwbaar onderhoud. Als het er écht op aankomt, bij een storing of reparatie, is het goed om te weten dat u Feenstra overal in Nederland kunt vinden. Ook bij u in de buurt. Daardoor zijn we snel ter plaatse om u uit de problemen te helpen.
Feenstra houdt het helder. We kunnen u alles vertellen over nieuwe mogelijkheden en innovaties, en dat doen we op een duidelijke en overzichtelijke manier. Het gaat er tenslotte vooral om wat al die techniek u oplevert aan comfort, veiligheid en besparingen. Van Feenstra mag u een eerlijk advies verwachten. Een advies waar uw woning of uw bedrijfspand beter van wordt.

Onze publicaties zijn louter informatief van aard en daaraan kunnen geen rechten worden ontleend. De informatie is ontleend aan (openbare) bronnen op de datum van publicatie. Wij hebben géén commerciële band met partijen of merken die wij in onze publicaties noemen, tenzij anders aangegeven.

49 beoordelingen over Feenstra Amsterdam van Google My Business

image description

Weer een hele dag voor niks gewacht op de monteur. Vorige keer hadden ze een verkeerde monteur ingeboekt en werd het op de dag zelf afgezegd. (kan gebeuren) Dit keer een sms bevestiging een dag van de voren, maar wederom gewoon de hele dag thuis geweest voor niks. Ik heb zelfs nog gebeld en er werd bevestigd dat de monteur zou komen. Bedankt voor de slechte service ook namens mijn hond die uren in het bos had kunnen wandelen.

image description

Helaas deze berichten niet gelezen, weet niet of ik dan met Feenstra in zee zou zijn gegaan. Na een rommelige aanleg (niet de juiste materialen?) lekkage. Sorry koppelingen niet aangedraaid. Veel water over laminaat vloer. Monteurs weg, weer lekkage. Gebeld met klantenservice, minstens 20 minuten in de wacht, sorry, het is erg druk, komt geen monteur meer. Kunt u er een bakje of iets dergelijks onder zetten? Na week monteur gekomen, helaas een ketel monteur, heeft geen gereedschap om koppeling te vervangen. Gaat dus weer weg, nog steeds lekkage. hopelijk wordt het nu wel snel opgelost en dat de juiste monteur met de juiste gereedschap en materiaal komt. Vertrouwen in Feenstra onder nul gezakt.

image description

Nadat de Feenstra monteur is geweest voor een eenmalige controle lijkt onze (gloednieuwe) cv ketel niet goed meer te werken. In plaats van dit netjes op te lossen, zegt de klantenservice dat wij het zelf maar moeten uitzoeken omdat zij geen afspraken meer inplannen bij mensen zonder jaarcontract. Lijkt me heel vreemd dat een bedrijf een probleem dat zij hebben veroorzaakt niet zelf oplost en de klant ervoor laat betalen?

image description

Komen afspraken niet na. Bellen last minute af en de eerstvolgende afspraak is pas 2 maanden later beschikbaar. Een week later horen we dat onze huurbaas een ander CV bedrijf heeft gecontracteerd. Dit wist Feenstra natuurlijk, maar wij werden desondanks aan het lijntje gehouden.

image description

'S nachts niet bereikbaar, 2 uur naar een bandje geluisterd. Storing kwam door stormschade valt niet onder het abonnement, het was te druk, dus de monteur ging weg en ik moest het zelf maar uitzoeken. Een vrouw van 70 2 dagen voor de kerst gewoon aan mijn lot overgelaten. Geen warm water en geen kachel. De monteur kwam nog wel even terug want hij moest zijn bezoek in rekening brengen ?135,- voor totaal niks aan de ketel gedaan te hebben. Heeft 3 kwartier geschreven terwijl hij aantoonbaar op mijn videobel maar een half uur is geweest waarin hij ook nog koffie heeft gedronken. Nog nooit zo slechte service meegemaakt

image description

Een per mail bevestigde afspraak bleek ineens uit het systeem van Feenstra verdwenen te zijn. Voor niets rekening gehouden met de komst van de monteur. Na telefonisch contact nieuwe afspraak ingepland en toezegging gekregen dat er nog contact met me opgenomen zou worden over de fout. Echter niks meer gehoord. Zeer slordig en slechte afhandeling. Als ik niet thuis ben als de monteur langs komt worden er wel ?65,- voorrijkosten in rekening gebracht, maar andersom is het blijkbaar ?jammer dan?. Monteurs zijn wel altijd vriendelijk, doen hun best en werken over het algemeen netjes.

image description

Onze ketel bleef maar niet op druk en we wilde graag zekerheid door een onderhoudscontract af te sluiten. Dus hiervoor een afspraak gemaakt, omdat Feenstra (logischerwijs) eerst de ketel na wilde gaan alvorens ze deze in beheer nemen. De monteur die kwam heeft vooral zitten praten over ervaringen bij andere mensen, dat wij aan een warmte pomp moesten en gaf ons ongevraagd een cursus "hoe werkt deze ketel" omdat hij zichzelf graag hoorde praten. Nadat ik ietwat geïrriteerd vroeg wat we nu gingen doen (omdat ik meer te doen had) vertelde hij dat wij onze ketel niet meer moesten vertrouwen en eigenlijk een nieuwe of een warmtepomp moesten kopen. Hij wilde de ketel niet maken, en ook niet in beheer nemen. Wel wilde hij de ketel een beurt geven en dan moesten we maar gaan sparen voor een warmtepomp. Zijn advies: Als u was moet u de ketel maar bijvullen, een paar keer per week. Stom genoeg (en suf gekletst) gingen we hiermee akkoord en waren we ruim 300 euro lichter (vooral uurloon door zijn geklets) en nog steeds een kapotte ketel. De prijs die hij liet zien op zijn iPad was niet de prijs die wij in de mail kregen. Wij kregen later een factuur die veel hoger was. De volgende dag een bevriende loodgieter gebeld, die in 15 minuten het expansievat verving en sindsdien draait de ketel weer als een zonnetje. Wat een oplichters daar bij Feenstra. Ik heb de gemailde feedback mail ingevuld en aangekruist dat ik graag nog gebeld wilde worden, maar je snapt dat we nooit meer wat van hen gehoord hebben...

image description

Verschrikkelijk, probeer al een week contact te krijgen om een nieuwe CV ketel te installeren. Worden van kastje naar de muur gestuurd, we hebben geen warm water meer. Hoe kan je dit je klanten aandoen? Ik (en ik adviseer jij ook) ga echt weg bij dit bedrijf. Edit: Hieronder wordt gereageerd en verzocht dat ik ze een mail moet sturen (natuurlijk al gedaan). Verder ook foto toegevoegd met hoelang we in de wachtrij zitten, totdat de verbinding weer eens toevallig wordt verbroken. Deze foto moest ik verwijderen, omdat dit blijkbaar tegen hun policy is. Op verzoek kan ik je dit doorsturen mocht je toch bewijs willen hebben. Mochten ze reageren, pas ik deze review aan. Dus: zolang ze niet reageren blijft deze review staan met 1 ster.

image description

Wat een belabberde organisatie. Al jaren trouwe klant met een service abonnement. Nu is de CV ketel kapot en zitten we zonder warm water in de kou, maar Feenstra "moet even kijken wanneer ze tijd hebben". Het is hartje november maar Feenstra laat ons al een week in de kou! Vooral niet met ze in zee gaan (al zou die zee nog warmer aanvoelen)

image description

Afspraak gemaakt voor storing en inspectie om vervolgens een contract te tekenen. In de tussentijd doet de cv het helemaal niet meer en zitten wij als jong gezin (man, 6 maanden zwangere vrouw en kind van 2) in een koud huis zonder warm water. Na 5 min concludeert de monteur dat het door een probleem met de elektriciteit komt en rekent 87,50 euro voor zijn geleverde werk. Daarnaast mag hij ons geen contract aanbieden omdat de buizen niet aan de huidige regelgeving voldoet (wat ik vervelend vind, maar wel begrijp). Die middag hebben we een elektricien laten komen, die concludeerde dat er niks met de elektra aan de hand was. Toen hebben we Feenstra weer gebeld voor een nieuwe afspraak. Dat was moeilijk omdat we nog geen klant waren, Feenstra Amsterdam zou ons terugbellen de volgende ochtend. Dit is niet gebeurd. Vervolgens hebben we zelf de centrale weer gebeld en heeft de dame van callcenter ons een afspraak gegeven op 22 nov (over 2 weken) en een spoedgeval gemaakt, in de hoop dat we eerder geholpen konden worden voor de storing. De dag erna worden we gebeld dat we ipv een spoedgeval nu helemaal niet meer geholpen worden, omdat de buizen van en naar de cv niet in orde zijn en laten ze ons letterlijk en figuurlijk in de kou staan terwijl ze ons de dag ervoor nog zouden helpen met de storing. De dame aan de telefoon ook erg onaardig en belerend, heel nare ervaring.

image description

FEENSTRA HELPT LIEVER NIET OP ZONDAG vanochtend rond 07:00 gingen alle melders plots af, (rook / koolmonoxide). Begane grond en 1e verdieping gaf groen lampje en 3e verdieping gaf rood lampje. Dus de melding kwam van de 3e verdieping. Oorverdovend lawaai. De 3e verdieping is een kamer van 12m2. Omdat wij niet wisten wat voor melder het was hebben we maar de ramen boven opengezet. Wij bellen Ymere en die verzocht ons FEENSTRA te bellen. Dus ik bel FEENSTRA, ik krijg (de naam die ze opgaf) Tyler aan de lijn. We vertellen wat er aan de hand is. 1e antwoord; "U moet even het alarm uitschakelen" Wij hebben geen alarm, de melders zitten gewoon op het lichtnet aangesloten, zonder batterij. 2e antwoord; "Als alle melders afgaan moet u het huis verlaten" Wij leggen haar uit dat bij een melding alle melders afgaan ook al gaat het maar om 1 melder. De melder op 3e verdieping geeft rood lampje, de rest gewoon groen. 3e antwoord; "Oh ik ga het even na vragen....... U moet even de ramen openzetten" Wij geven aan dat de ramen in een kamer van 12 m2 al ruim anderhalf uur openstaan. Dan zou je denken dat ze bedoelt met 'als de ramen openstaan of hebben gestaan dan is het ontlucht en komen we langs', toch? NEE HOOR, ZE VERZINT WEER EEN NIEUW ANTWOORD 4e antwoord; "U moet even de brandweer langs laten komen en meting doen" Wij geven aan dat we niet weten wat voor melder het is, gezien het feit dat Ymere maar 1 soort melder noemt op de website en dat de kamer inmiddels al lang genoeg gelucht is. 5e antwoord; "Is het een huurwoning of eigen woning?" Met andere woorden, is het service (wat niks oplevert of kunnen we wat aan u verdienen? Wij geven aan dat het een huurwoning betreft 6e antwoord; Oh dan kunt u het beste even morgen terug bellen met Ymere. Kortom, huurwoning op zondag hebben we geen trek in meneer.

image description

Feenstra kwam langs, bekeek de cv en zei je heb 2 Lanaken daar mag ik niks mee doen. Het zou 1 kanaal moeten zijn met de buren samen en is weer vertrokken. Geen service beurt gehad en dat vind ik een kwalijke zaak.

image description

Ik probeer al een half jaar een nieuwe cv-ketel te regelen via Feenstra. Doordat ik in een appartement woon, waren er aanvullende vragen en daarvoor moest ik opnieuw terugbellen en in de wacht staan. Na meerdere keren 20 minuten in de wacht te hebben gestaan, is het in april eindelijk gelukt om een offerte-aanvraag in te dienen. De maanden erop is niks gebeurd, dus ik heb begin augustus (na wederom 20min in de wacht te hebben gestaan) opnieuw een aanvraag ingediend. Vervolgens heb ik niets meer gehoord. Als dit de service is als je nog een product wilt aanschaffen, maak ik me ernstig zorgen over de kwaliteit van de service als je eenmaal klant bent.

image description

Slechte service, ondeugdelijke administratie. Ik probeer al anderhalf jaar voor elkaar te krijgen dat ze mijn rekeningnummer wijzigen, maar dat schijnen ze niet te kunnen. Dreigen en extra kosten rekenen, dat kunnen ze wel.

image description

Geen fijn bedrijf. Eenmalige APK+ staat voor 159 euro in de onderhoudskiezer. Nergens een woord over materiaalkosten die excl. zijn. Dat staat heel ergens anders op de site. CV is net 6 jaar oud, dan verwacht je ook geen materiaalkosten. Schoonmaken en doormeten zou genoeg moeten zijn. Zonder overleg terplekke werd er echter een onderhoudsset van 80 euro geïnstalleerd. Misschien was het nodig maar communiceer daar dan wel helder vantevoren over!

image description

Waardeloos bedrijf. Voorrijkosten alsnog moeten betalen, terwijl ik een service abonnement heb, omdat een van de oorzaken voor een niet werkende cv ketel ?mijn schuld? zou zijn, terwijl ik zelf immers nooit werkzaamheden heb verricht aan de cv ketel.

image description

CV ketel aangeschaft en werkende maar was flink wat gedoe, veel fouten gemaakt, niet de vriendelijkste service. En bovenal doen ze alles om je meer te kunnen laten betalen (onnodig kacheltje om leidingwerk CV die binnen staat te verwarmen, toeslag van 60,- omdat je in de binnenstad woont, abonnement waardoor je 400,- de eerste twee jaar verplicht moet betalen (zonder mogelijkheid opzeggen) om 'service te verlenen' aan een gloednieuwe CV ketel) waarbij ze de kosten ondertussen ook nog gaan verhogen. Let vooral op wat ze je proberen aan te slepen want als je daar enigszins makkelijk in staat vanwege verhuizing stress zoals ik, dan ben je veel geld kwijt waar je achterkomt als je de balans op gaat maken. Beetje naar bedrijf. (Update 17-5: gemaild naar genoemd mailadres van eigenaar maar na 3 geen reactie en lijkt enkel bedoeld om schijn van klantvriendelijkheid aan te houden. Feenstra lijkt meer een grote zwendelpraktijk dan een loodgietersbedrijf. Terugkijkend zou ik op zoek gaan naar een kleinere / zelfstandige loodgieter die een cv kan installeren)

image description

Zeer slechte service (lees: geen service) nadat onze thermostaat stuk is gegaan. Ze zeiden dat ze daar niet voor komen...Nu blijkt dat het zeer waarschijnlijk door fout in de cv ketel, want nieuwe thermostaat geïnstalleerd en verwarming doet het nog niet! Al met al een week bezig en nog steeds geen verwarming.

image description

Heb jarenlang een cv-ketel gehuurd en nu een onderhoudscontract. Monteur komt na afloop huur kijken en constateert dat de ketel verkeerd is opgehangen - door Feenstra dus - en dat dit gevaarlijk is. Verhelpen valt echter niet onderhoud. Kost 150 euro extra.

image description

Just had a visit from Feenstra regarding our ? Intergas cv ketel?. She came in very rushed. Had no knowledge of central heater combined with floor heating which is the case in our home. She called her colleague who I could hear respond: not our problem. Just the cv ketel. You should wrap it up and go. So much for being a professional right? Despite our monthly cv insurance which includes ?voor rijkosten ? she did charged me for this. If I did not agree with her invoice I should call her boss was her response, which I did after she left. Her boss told me this was unjustly billed and gave me a credit. Ugh. No trust from me in Feenstra?s professional skills?. Update 25 November: Andere cv installateur laten langskomen die ook verstand heeft van vloerverwarming itt Paula van Feenstra. Hij had het probleem meteen gevonden waarom de vloerverwarming niet warm werd: de cv ketel! De bedrading binnen in de ketel was niet goed aangesloten en er dienden kleppen vervangen te worden. Na zijn reparatie werd de vloer heerlijk warm en deed de display op de cv ketel het ook weer! Ongelooflijk hoe Feenstra dit heeft kunnen missen en het werd afgeschoven naar de vloerverdeler als veroorzaker ( zonder daar ook maar 1 seconde naar te hebben gekeken). Feenstra ( lees Paula) heeft mij onnodig op extra kosten gejaagd omdat ze zelf de kunde en wijsheid niet had van de cv ketel! Frustratie al om! Mijn advies, zoek een ander bedrijf. Update: 3 weken later geen terugkoppeling gehad van Feenstra en 2 betalingsherinneringen met nog steeds een foutief bedrag. Voorrijkosten nog steeds onterecht in rekening gebracht. Ik heb al 4(!) x gebeld hierover ( klacht en foute rekening) en wordt telkens afgewimpeld door klantenservice. Afschuwelijk hoe Feenstra met zijn klanten? Update: Februari 2023: vele e-mails verder met nog steeds zelfde onderwerp: voorrijkosten onterecht in rekening gebracht wat Feenstra ook bevestigd in hun e-mails. Echter Tussen alle herinneringen/aanmaningen dat ik nu toch echt moet betalen zat een doosje chocolade van Feenstra. Tja. Ik zou het meer waarderen als ze nu eindelijk ook de gecorrigeerde factuur zouden sturen zodat ik eindelijk kan betalen en van ze af ben.

image description

Voor de 2e maal laat Feenstra ons in de steek. Tot 2 maal toe zou de klant niet thuis zijn. Zulks terwijl er iedere maal een halve dag wordt vrijgenomen. Zelfs de postbezorger belt, in de tussentijd, netjes aan. Niet even telefonisch bellen met de klant (we staan voor de deur) en een zeer vervelende klantenservice medewerker aan de lijn met 0% inlevingsvermogen. En nu? Maar weer een nieuwe afspraak maken en vrij nemen? Feenstra ik heb geen goed woord voor jullie over.

image description

Ga niet in zee met dit bedrijf, ik heb een onderhoudscontract aangevraagd waarna ze langskwamen en direct te melden hadden dat de CV-ketel te oud is en dus niet in het contract kan. Proberen je gelijk een dure CV ketel aan te smeren. Vervolgens zijn ze weg gegaan en factureren 60 euro voor een bezoekje van 30 seconden. Ze konden vooraf bij het aanmelden al aangeven dat de CV-ketel te oud is en dat ze dus niet langskomen, maar nee, even een bezoekje brengen levert ze toch wel 60 euro op. Ik heb vervolgens per mail gereageerd op de factuur, helemaal geen reactie op gehad. Daarna verhoging gehad en toen heb ik gebeld met Feenstra, de collega aan de telefoon heeft aangegeven het met mij eens te zijn en zou de factuur op hold zetten. 2 Weken later krijg ik een incassobrief en toen weer gebeld, hebben ze aangegeven dat ik helemaal niet heb gebeld en dat ik gewoon moet betalen. Gelukkig dat mijn CV ketel te oud is en ik geen contract met ze ben aangegaan, als het al geldklopperij is voor niet-klanten laat staan wat er gebeurd als je wel een klant zou worden. Al met al is dit een bedrijf van niets. Ze willen je alleen als klant als je een nieuwe CV ketel hebt, maar welke nieuwe cv ketel heeft de eerste 2 jaar onderhoud nodig? Geen enkel. Je zult dus puur verlies lijden als je met een goed werkende CV ketel een contract afsluit bij hen.

image description

Blijf er weg. Onderhoudsmonteur sloopt de boel, dag er na komt er een storingsmonteur die het niet op kan lossen. Daarna moet een hoofdmonteur komen met een tijdelijk lapmiddel. Maat wel alles in rekening willen brengen natuurlijk. Klacht ingediend, maand later nog niks(!) gehoord. Maar natuurlijk wel een aanmaning sturen (ik heb overigens niks geblokkeerd, dus waarom is mij een raadsel). Oftewel, ogenschijnlijke incompetentie over allerlei afdelingen in het bedrijf. Zelfs mijn vraag om een offerte voor een hele nieuwe ketel ook niet beantwoord. Het lijkt wel een grap... Zoek lokaal een goed bedrijf, want dit is niks...

image description

Slechtste service OOIT. Sinds zaterdag al met een kapotte kachel en geen warm water. 2 dagen geleden, gister en vandaag is er een monteur langsgekomen en het probleem is nog steeds NIET verholpen. Ik heb ook niet het gevoel dat ze er echt spoed achter zetten. Heb hun verteld dat ik met een kind onder de 1 jaar in huis zit, maar ook dat is voor hun geen reden om er niet meer spoed achter te zetten?. Belachelijk zeg. Ook wordt de verbinding tijdens het telefoongesprek gewoon verbroken en er wordt niet eens teruggebeld. Daar sta je dan weer 15 min in de wachtrij.. Erg SLECHT bedrijf. Zeker GEEN aanrader !!! Als ik 0 sterren kon geven, had ik dat zeker gedaan. Communicatie is ook bagger.

image description

Wat een bedrijf... Na een kwartier in de wacht gehangen te hebben werd aangegeven dat ze niet op mijn adres mochten langskomen van de woningbouw/VVE. Vervolgens die gebeld en gehoord dat dat niet zo was. Opnieuw een kwartier in de wacht gehangen om vervolgens te horen dat de reden dat ze niet langs mochten komen Vattenfall was. Vattenfall gebeld, die gaven aan dat dat wel mocht, zo lang ze maar niet aan de stadsverwarmingsinstallatie zouden komen. Vervolgens weer kwartier in de wacht gehangen (waarom geef ik ze zoveel kans, bedenk ik nu) en verteld dat ze wel degelijk langs mochten komen. Maar nu gaf men als reden aan 'we komen niet, omdat u nog geen klant bent en we bedienen op dit moment alleen vaste klanten'. Zeg dat dan direct de eerste keer!!!! Ik vermoed dat dit bedrijf met zo'n instelling ook snel haar vaste klanten zal kwijtraken! Ik zal ze in elk geval nooit meer bellen.

image description

Een 1 vanwege de slechte communicatie. Als je een nieuwe cv op de website bestelt, staat daar levertijd 3-4 dagen, vervolgens hoor je een MAAND niks. Niet eens een pro actief berichtje van het is druk, het gaat lang duren ofzo. Ze kunnen geen brieven in het engels sturen, en brengen je veel onderhoudsgeld in rekening ook al zijn ze jarenlang niet langsgekomen.

image description

in maart kwam monteur langs vanwege een storing. Advies was een nieuwe CV ketel omdat de reparatie te duur zou worden. Second opinion aangevraagd bij ander bedrijf en die hebben voor een laag bedrag een reparatie uitgevoerd en nieuwe CV ketel was dus niet nodig. Abbonnement dat al bijna 2 jaar liep opgezegd en nooit service afspraak gehad dus voor niks betaald. Na deze wanvertoning kwam Feenstra met een factuur EURO 50 voor langsturen voor de monteur die een zeer foutief advies gaf, en ze reageerden niet op mijn klachten (die ook op klachten.nl gezet zijn). Daarna half jaar niks gehoord en vorige week weer plots een aanmaning gehad. Wellicht hanteert Feenstra het principe van zoveel mogelijk onterechte facturen en aanmaningen sturen want een groot % zal wellicht toch wel betalen. Schandelijk en zeer slechte service en ik zou zeker verder kijken voor betere bedrijven (en die zijn er). toevoeging 1 november: Dank voor de onpersoonlijke reaktie (wie of wat is Feenstra Webcare?). Er is door Feenstra nooit een echte reaktie gegeven en deze reaktie is ook weer lekker makkelijk. Komt er nu een onterechte incasso aan? Ik zal mijn rechtsbijstandsverzekering inschakelen als nodig en ik hoop dat mensen gewaarchuwd zijn om niet in deze Feenstra val te trappen.

image description

Vroeger goed bedrijf, nu zijn we heel ontevreden. Wij willen ons abonnement veranderen en worden van kastje naar muur gestuurd en niemand bereikbaar. Heel jammer maar we gaan na zoveel jaar op zoek naar ander.

image description

Ik heb al meerdere weken problemen met mijn ventilatie. Feenstra is slecht bereikbaar en als je eindelijk een afspraak hebt kunnen maken komen ze niet. Ik heb de hele middag gewacht, van 12 tot 4 uur, en ze zijn niet op komen dagen. Als je belt krijg je met moeite een nieuwe afspraak. Erg slechte service!

image description

Was erg tevreden met onze vorige ketelmonteurs, maar sinds Feenstra het heeft overgenomen alleen maar problemen.. Tot wel 5 keer een afspraak moeten verzetten ivm niet juiste materiaal mee of iets kapot maken en dan vervolgens 2 dagen zonder warm water zitten.. Feenstra fix je werknemers en je materialen

image description

Wat een slecht bedrijf is dit zeg 3 dagen al geen warm water en geen kachel ik heb een cv ketel die ook bij hun in de verhuur zit maar daar hebben ze niet standaard onderdelen voor bij hun , gister zou er iemand komen tussen 13.00 en 15.00 u maar kwam pas om 16.00 u en had geen onderdeel bij hem dus moest weer wachten want het moet besteld worden ? handig!!! nu komt er vandaag weer iemand in de middag en moet dan afwachten of het onderdeel bij de leverancier op voorraad is ? en hoe laat hij dan hier is en of het dan goed komt. Of weer verzet naar morgen 3e dag thuis van werk als ik die nog heb na morgen. Ga zeker kijken naar een ander bedrijf voor onderhoud. Sta ondertussen in de wacht bij klantenservice voor info voor aanschaf nieuwe cv ketel en de verbinding word verbroken maar word ook niet even terug gebeld. Wat een gedrag zeg. AKaterberg

image description

Schandalige service vrijdag gebeld met een storing krijg de belofte dat er maandag een monteur komt belt men maandag om 1100 op zoek het maar uit maar wij komen niet .

image description

Ik ben al maanden lang aan het bellen en emailen om nieuwe filters te ontvangen. Maar ik krijg totaal geen gehoor.

image description

Wat een slechte service van het kantoor personeel, 18 jaar klant en als je dan een offerte aanvraagt via de service monteur (waar ik totaal geen klachten over heb) voor een nieuwe ketel duurt het 6 weken en dan hoor je nog niets, Als je dan zelf gaat bellen geeft de verkoper ze de monteur de schuld, terwijl deze het netjes had doorgemeld aan het hoofkantoor Dan wordt er totaal niet gekeken wat voor een service contact je hebt al die jaren bij het opmaken van een offerte en kloppen de service kosten niet. Ik heb na 18 jaar het contract opgezegd en ben opzoek naar een ander! Kijk dus uit !

image description

Geen vriendelijke mensen als ze bij je thuis werken en dan met leerlingen er bij is een ramp in je huis

image description

Zeer tevreden over de deskundigheid van een van de medewerkers (Mark/Marco). Na jaren van problemen om onze maisonnette goed te verwarmen is de zaak nu opgelost. Het had voeten in de aarde voor dat het zover was maar het eindresultaat is perfect. Hartelijk dank!

image description

Ik had een onderhouds- en storingencontract op een apparaat dat niet meer wordt gerepareerd, zonde van het geld. Betaalde inmiddels bijna netzoveel als voorheen toen het reinigen van de mv-kanalen nog in het contract zat. Betaalde in v.t. want ik heb opgezegd. De monteur die als laatst bij ons kwam was rook enorm uit zijn mond, naar sigarettenrook. Ik ga het vervangen wel door een andere partij laten uitvoeren.

image description

Wordt van alles beloofd, ik gevraagd een abonement af te sluiten, anders komen zei niet langs voor onderhoud, eenmaal al mijn gegevens doorgegeven, wachten op de planning, niks gehoord ben zelf gaan bellen, na 3 keer doorverbinden en één keer verbinding verbreken, uit eindelijk lukt het me een afspraak te krijgen voor onderhoud. Nog geen 5 min, wordt ik gebeld met welk merk mijn warmte pomp is voor de vloerverwarming, ik heb doorgegeven Daikin, antwoord, sorry meneer, we kunnen geen onderhoud plegen, deze merk ondersteunen wij niet. Alle telefoontjes en tijd voor niks. Had al lang een ander bedrijf kunnen inschakelen dan een week lang wachten!

image description

Slecht bedrijf ik ben huurder van een pand en heb problemen met mijn CV de dame die contact opneemt met mij blijft maar praten en dingen vragen en luistert totaal niet wat ik te zeggen heb en is zeer onbeschoft. Ze zijn zo onbeschoft daar met dit bedrijf wil je niet samenwerken. Laten ze maar eerst een cursus inleveringsvermogen volgen. VERSCHRIKKELIJK BEDRIJF!!!!!!!

image description

- 5 afspraken gehad voor een cv-ketel die een verschrikkelijke herrie maakt. 5 keer zeggen ze dat het gemaakt is, maar na 1 dag begint het weer (geen kwaliteitsmensen in dienst). - Voor afspraak 6, 20 minuten in de wacht waarna het gesprek spontaan opgehangen wordt zonder iemand te hebben gesproken. Waar-de-loos.

image description

In oktober via Unive onderhoud afgesloten. Inspectie keuring kan pas maanden later in februari. In februari ja kan niet doorgaan. We komen in april of mei bij u terug. Wat denken jullie zelf?.. Contract niet in laten gaan iom met Unive. En maar klanten blijven aannemen. (Unive doet dit niet meer) Er kan een keer iets zijn, maar een klant 9 maanden laten wachten. Ja we hebben geen monteurs. Help Feenstra met hun monteurs problemen en sla dit bedrijf over.

image description

Via het formulier op de website een afspraak proberen te maken. Zonder opgaaf van reden bericht dat ze niet konden helpen. Niet zo klantvriendelijk Feenstra.

image description

Vreselijk slecht in het nakomen van afspraken. Meerdere keren gebeld om een afspraak te maken om geïmplodeerde leidingen te controleren. De verwarming werkt namelijk nog niet optimaal. We zijn al weken verder en nog niet terug gebeld. Vreselijk en onprofessioneel bedrijf is dit.

image description

Op vrijdag ochtend was het stroom uitgeschakeld. Bij controle bleek de ketel te lekken waardoor het stroom was uitgevallen. Direct Feenstra gebeld en ze konden nog dezelfde dag komen. Twee mannen kwamen aan het eind van de dag en hadden het lek ontdekt uit een pijpje maar daar moest een onderdeel voor bestel worden wat maandag er pas kon zijn. Na een weekeind in de kou te hebben gezeten kwam er weer een monteur met het bestelde onderdeel, maar dit bleek niet het correcte onderdeel te zijn. De monteur moest terug naar de zaak om het juiste te halen. (kon vrijdag dus ook, het onderdeel had niet besteld hoeven te worden ) Eenmaal terug gekomen deed volgens de monteur ook een sensor het niet en moest ook deze weer ophalen worden bij de zaak. Gelukkig kwam hij een collega tegen die het had. Toen alles gemonteerd was deed ineens de ketel het niet meer en volgens de monteur lag dit aan de printplaat... (?300). De monteur zegt dat dit al heel de tijd zo was maar ik heb foto's dat dit niet zo is. Deze printplaat moest besteld worden en inmiddels zit ik al 5 dagen zonder warm water of een kachel en met een monteur die telkens wat anders "vindt" na een reparatie. (misschien heeft hij alles wel stuk getrokken, weet jij veel wat een monteur perongelijk doet). Maar goed 5 dagen zonder warm water en geen kachel in huis en twee vrije dagen moeten nemen is de kachel gemaakt. Feenstra wil op een bedrag van ?560 euro ?38 euro korting geven omdat ze op vrijdag niet goed gekeken hadden. Kan niet anders zeggen dat de service en afhandeling belachelijk is. Wie zegt dat de tweede monteur goed heeft gehandeld, als de eerste monteur het juiste product had gehaald. Alles deed het nog (kan de eerste monteur beamen) en foto's liegen niet, dus het met te maken hebben met de tweede monteur en dat had me veel kosten kunnen besparen.

image description

They broke my boiler, made me pay for a new one and the worse of all, after many complains they didn?t even bother getting in contact with me! It looks like they are used to disrespect their customers! Shame on them!!!!!!!

image description

Since they mention they are open 24h, I have called around 9:30pm. Someone told me that they saved my details in the system and passed my request to a technician and I will be contacted ASAP, action that did not happen. In the morning I called them again and the new person on the phone told me that they dont take any new customers in the zone I'm located and that he doesnt see any notes in the system about my request. I have been asked to reach out to a different company to get help for this.

image description

I would leave zero stars if I could...I tried many times to amend my appointment and was informed someone would call me back, this never happened and last minute they themselves cancelled having waited 6 weeks for an appointment. You also wait ages on the line to speak to someone and they don't keep a record of your calls. If you were to have an emergency, I would very much doubt that you can rely on Feenstra.

image description

Their technician broke our boiler and now we have no heating and warm water for a few days already!!! After being pleasantly surprised about their professionalism at our first experience with Feenstra now we can say that the situation is exactly the opposite. Last week we have asked for assistance because the radiators were not as warm as they used to be when setting on certain temperature. A technician came and he said that some filters need to be cleaned and he also mentioned that his colleague who made the previous maintenance did not place a part properly. For a few hours after he left everything was ok and temperature went back to normal. We were shocked to discover after that actually he caused a leakage inside of the unit! Water was dripping continuously and because it was dripping on the cables it caused a short circuit and the electricity in the whole house went off! Of course we have called them immediately and another technician was sent. He told us that the boiler is broken because the electric part is burned!! Not a surprise considering that water was dripping on the cables! We could also feel a strong smell of smoke coming out of the unit!! He also advised that we should call customer service again and find a solution. That is exactly what we did and the person that I spoke to told me that I must buy a new boiler!! And that is not all! She told me that the procedure will take quite long time since they must send a letter to the VVE, VVE need to sign it and send it to us, we need to sign and send it back to VVE, VVE need to send to to Feenstra and only after that we can get an appointment. I insisted that we have no heating and warm water and she told me that she will make a phone call to see if they can do it faster and she will call me back. That never happened and now we are in the situation that our boiler is broken by Feenstra, we have no warm water or heating, they ask us to pay for the damage and we dont even know when it is going to be fixed!!! It seems though that we are not the only ones that are asked to pay for their faults but this is UNACCEPTABLE!! We will take the case further!

image description

Absolutely useless and incompetent! Never there when you need help. Strongly disadvise!