Feenstra Duiven

  1. Home
  2. Gelderland
  3. Duiven
  4. Feenstra Duiven

Zonnepanelen installateur Feenstra Duiven

t Holland 12, 6921 GW Duiven, Nederland
Dit is een citaat van Feenstra Duiven zelf:

Samen met Vattenfall heeft Feenstra een online adviestool ontwikkeld. Deze slimme adviestool geeft binnen 2 minuten een schatting van het aantal panelen dat er op uw dak past, de benodigde investering en het rendement.

Feenstra Duiven

Feenstra biedt daarnaast de Zon Prestatie Check. Dit is een periodieke controle van de opwek van zonnepanelen. Hierbij wordt naar verschillende aspecten van de installatie gekeken.

Feenstra voorziet u van techniek die bij u past. Vervolgens kunt u erop rekenen dat die techniek goed blijft functioneren, dankzij regelmatig en betrouwbaar onderhoud. Als het er écht op aankomt, bij een storing of reparatie, is het goed om te weten dat u Feenstra overal in Nederland kunt vinden. Ook bij u in de buurt. Daardoor zijn we snel ter plaatse om u uit de problemen te helpen.
Feenstra houdt het helder. We kunnen u alles vertellen over nieuwe mogelijkheden en innovaties, en dat doen we op een duidelijke en overzichtelijke manier. Het gaat er tenslotte vooral om wat al die techniek u oplevert aan comfort, veiligheid en besparingen. Van Feenstra mag u een eerlijk advies verwachten. Een advies waar uw woning of uw bedrijfspand beter van wordt.

Onze publicaties zijn louter informatief van aard en daaraan kunnen geen rechten worden ontleend. De informatie is ontleend aan (openbare) bronnen op de datum van publicatie. Wij hebben géén commerciële band met partijen of merken die wij in onze publicaties noemen, tenzij anders aangegeven.

35 beoordelingen over Feenstra Duiven van Google My Business

image description

Wij zijn klant tot volle tevredenheid. In de loop van de jaren werden storingen binnen enkele uren, maar altijd dezelfde dag opgelost. Nadat de laatste keer bleek dat onze ketel na ruim 20 jaar op het punt van overlijden stond, een nieuwe laten installeren. Ook in dit traject zijn we keurig, snel, en vakkundig geadviseerd en geholpen. Feenstra, ga zo door, en je hoort ons niet klagen. Enig minpunt is de telefonische bereikbaarheid. De wachttijden zijn erg lang. Maar na een terugbelverzoek aan de contactpersoon, belde hij binnen 10 min. terug.

image description

De cv ketel is 3,5 jaar oud en door een bedrijf geïnstalleerd. Toch deugde er van alles niet aan volgens de monteur. Kosten; ? 350,-, want anders werd de ketel niet in onderhoud genomen. Het leek mij een broodje aap verhaal. De ketel heeft altijd probleemloos gewerkt. Vervolgens kreeg ik een werkboek, waarop alles dubbel stond vermeld. Ik heb daarover gebeld en volgens de medewerkster stond het bij Feenstra goed in de administratie. Ik zou teruggebeld worden. Ik heb de bon toegestuurd met de mededeling, dat ik een eventuele incasso direct zou terugvorderen. Terugbellen moet nog gebeuren. Opzeggen van een onderhoudscontract kan volgens Feenstra eenvoudig door een account aan te maken en dan op te zeggen. Ik heb dat gedaan, maar het vergt kennelijk een andere vaardigheid van mij, want ik kan het niet vinden. Dan maar op de ouderwetse manier middels een aangetekend schrijven met ontvangstbevestiging. Opzeggen doe ik zeker, want als een bedrijf zo start bij mij, dan heb ik door de jaren heen, geleerd om daar direct afscheid van te nemen.

image description

Afspraak gemaakt voor inspectie van de ketel en daarbij aangeven dat de ketel steeds bijgevuld moet worden. Er is dus een probleem. Na een week of 6 de afspraak geweest. Ik was er niet bij maar de monteur is geweest en weer gegaan zonder iets te fixen. Ik bellen om te horen wat er nou was. Kreeg ik te horen dat ze er niet goed bij konden en dat er storingen waren op de ketel. Ja duh, daar belde ik ze voor en ja, er stond een doosje voor de ketel maar dat mag geen naam hebben. Maar ik reken dan wel even op terugkoppeling maar ik heb niets gehoord. Dus de klantenservice zelf maar gebeld. De vestiging Duiven zou mij erover terugbellen. Niets gehoord. Daarna nog twee keer gebeld. Hoor maar niets... Kennelijk willen ze wel een onderhoudscontracten sluiten maar alleen op perfect werkende ketels en als er ook maar iets mee is haken ze af. En vooral schandalig...ondanks 4(!) keer met de klantenservice bellen, vooral niet terugbellen! Ik wordt gewoon 100% genegeerd, ronduit arrogant! De laatste keer dat ik belde, inmiddels een week geleden, zou de vriendelijke medewerker van de klantenservice het 'escaleren'. Wat ze daarmee bedoelen weet ik tot op de dag van vandaag niet... maar ik zoek wel een echt bedrijf voor mijn ketel in plaats van Feenstra.

image description

Ben al jaren lid maar bij vervangen van cv ketel moest ik alsof ik een nieuwe klant ben, aan heel veel voorwaarden voldoen, dat vind ik niet terecht. Dat zou wat soepeler moeten zijn voor een bestasnde klant.

image description

Vragen over abonementskosten bij een nieuwe ketel van Feenstra particulier. Na die twee jaar begint het onderhoud van mijn nieuwe ketel, wat ook is gebeurd. Twee jaar meer dan ?400,- betaald. Klacht ingediend digitaal en telefonisch naar de bewuste afdeling, wij bellen u terug. Misschien minder dure reclame spotjes en meer kwaliteit in prijs en klachtenafhandeling voor de gebruiker en consument zou wenselijk zijn. Wij staan voor u klaar is een begrip wat ik niet herken. Bedankt voor het lezen!.

image description

Ik had liever 0 sterren gegeven aangezien wij al meer dan een half jaar met een cv ketel zit die continu is storing gaat. Al 3 x is dezelfde luie monteur langs geweest die het probleem niet verholpen heeft maar alleen maar erger gemaakt heeft ik heb al meerdere keren om een andere monteur gevraagd maar zonder sucses. Wij zitten ook met een baby die een warm kamertje moet hebben ongeloofelijk hoe jullie met klanten omgaan ik ga stappen ondernemen mijn geduld is op .....

image description

Ik belde voor storing van onze CV ketel. We hadden geen warm water en verwarming. Binnen nog geen uur na bellen stond er een monteur van Feenstra bij ons voor de deur die binnen mum van tijd de CV ketel gerepareerd had. En dat zonder maar een cent bij te hoeven betalen dankzij het all in CV-ketel onderhoudscontract!

image description

Appartement opgeleverd met lekkende kapotte cv ketel kan pas over 4 dagen een monteur komen. Niet normaal wordt totaal niet vriendelijk omgegaan aan de telefoon wordt er gezegd ja dan douw je er maar een emmer onder. Niet te geloven

image description

Ben al jaren klant van Feenstra Duiven. Probeer ze nu te bereiken. Telefonisch onmogelijk meer dan 30 minuten in de wacht. Heb contactformulier op de website ingevuld geen reactie. Heb een mail gestuurd aan het info@ adres. Geen reactie. Mij huurperiode van de ketel is afgelopen. Denkt dat ik de incasso maar gewoon intrek en de ketel op het garagepad zet. Wat slecht zeker voor een bestaande klant die opnieuw een ketel wil huren. Helaas kan Feenstra nu geen nieuwe ketels leveren vanwege drukte. Webcare heeft dit goed opgepakt, heb inmiddels contact en offerte volgt. Vandaar van 1 naar 3 sterren. Even afwachten hoe de rest verloopt.

image description

Ik heb geprobeerd om contact te krijgen met de klantendienst maar na 45 minuten vind ik dit niet meer zo leuk over de monteur alleen maar goeds

image description

Sturen een monteur voor een inspectiebeurt van een warmtepomp die bij aankomst zelf zegt dat hij eigenlijk weinig tot geen kennis heeft van warmtepompen.

image description

Altijd goede, prettige en snelle benadering. Werken netjes en leggen goed uit wat ze hebben gedaan. Beschikken over de juiste middelen om het issues direct te kunnen verhelpen.

image description

Gisteren heeft een Feenstra monteur onze gasketel en leidingdruk gecontroleerd. Wij zijn uiterst tevreden over de monteur hij was vriendelijk, deskundig, luisterde goed en gaf een open en eerlijk advies. DANK.

image description

Advies over cv-ketel is belabberd. CV-ketel gekregen die in ieder geval mijn huis niet verwarmd. Vervolgens krijg je dan het advies om de radiatoren dicht te draaien. Moet niet gekker worden.

image description

Kundige en vriendelijke monteur! Heel tevreden. Hij legde goed uit wat hij gaat doen bij de keuring van de cv-ketel.

image description

Na inspectie van mijn oude ketel in een recent door mij aangekocht huis waar Feenstra altijd het ketelonderhoud gedaan heeft, werd de ketel afgekeurd. Niks ergs aan, want ketels moeten nu eenmaal een keer vervangen worden. De monteur verklaarde dat ik binnen een week gebeld zou worden voor een afspraak met een adviseur om te inventariseren welke ketel het meest geschikt zou zijn in mijn woning. Ik ben nooit gebeld. Na een maand heb ik zelf maar eens gebeld. Wederom de belofte dat ik teruggebeld zou worden. Is niet gebeurd. Na 2 weken weer gebeld. Herhaaldelijk in de wacht geplaatst, omdat ik steeds niet bij het juiste loket bleek te zijn. uiteindelijk kon niemand mij een afspraak met een adviseur aanbieden. Ik ben afgehaakt. Feenstra heeft voor mij afgedaan. Ik zal het bij niemand aanraden.

image description

De verbinding tussen klantenservice en monteur mis ik. Als je belt om door te geven of de monteur filters mee wilt nemen, omdat je ze niet per post hebt ontvangen en de monteur ze de volgende dag niet mee heeft en sterker nog er niets van af weet vind ik teleurstellend. Verder monteur doet zijn werk goed. Klantenservice vriendelijk..

image description

Ik ben al heel lang klant bij Feenstra en ik ben zeer te vreden

image description

Monteur was keurig op tijd. Verder kundige monteur. En leverde goed werk. In communicatie was hij niet heel sterk. Praatte erg binnensmonds en daardoor moeilijk te verstaan. Daarnaast begon hij ipv met goedemorgen dat er te weinig licht was op de plek van de ketel en dat ik er een lamp moest ophangen. Ik ga geen extra lampje ophamgen voor 1 x in de 2 jaar ketel controle. Dan vind ik dat de monteur een lamp mee moet nemen. Gezien hij hier dagelijks mee werkt. Dit heb ik ook terug gegeven.

image description

2 dagen Feenstra via de telefoon te bereiken helaas niet te bereiken en ze zouden je terug bellen helaas ook niet??jammer niet zo klant vriendelijk??

image description

Middeleeuws systeem! Half dag thuis blijven voor een monteur bezoek! Zijn alle klanten van jullie werkeloos?

image description

Het geheim over tevreden klant hier zijn is uw verwachting bijstellen. Verwacht; geen monteur op afgesproken tijden, geen vriendelijke service aan de telefoon, en geen kwaliteit nadat een monteur is geweest. Wel willen ze u 24/7 via de hulplijn sprookjes vertellen.

image description

Wacht al zes weken op een offerte voor wat nieuwe radiatorkranen en het juist aansluiten hiervan. Ze zijn vlot geweest, maar daarna stil. Na 1 of 2 weken gebeld of ze ons vergeten zijn. "Zeker niet, u hoort gauw van ons" helaas, gemiste kans :( onbetrouwbaar Update: vier maanden later nog niets gehoord Update2: jaar later nog niets gehoord

image description

Update review! ECHT! Nadat ik telefonisch contact heb gehad en ook per mail heb aangegeven dat ik in januari al heb opgezegd en al jaren geen service van jullie heb ontvangen, wordt er gewoon weer een bedrag afgeschreven. Wat moet ik doen om van jullie af te komen. Wij zijn geen klant meer van jullie en willen dit ook NOOIT meer zijn! Ik wil NU een officiële opzegging van Feenstra en mijn geld terug. Nog nooit zo'n vreselijk belachelijke service meegemaakt. Echt om je voor te schamen dit! Originele review: Ik heb jaren niks van jullie gehoord (ondanks diverse aanvragen digitaal) en in januari mijn contract opgezegd i.v.m. een verhuizing. Die jullie vervolgens hebben genegeerd en de lopende facturen naar het oude adres hebben gestuurd. Tot het moment dat ik een incasso bericht van jullie ontvang, digitaal dat dan weer wel dit keer! Nadat ik contact heb genomen geeft één van jullie medewerkers aan dat er inderdaad een opzegging is gedaan, maar dat die niet is opgepakt door de afdeling contracten. Ze ging het meteen in orde maken en vond het allemaal heel vervelend voor ons. Later ontvang ik (dezelfde dag nog) een bericht van het incassobureau of ik een officiele bevestiging kan opsturen van de opzegging. Dat kan dus niet. Ondanks dat jullie zojuist hebben toegegeven dat jullie de opzegging wel goed hebben ontvangen maar zelf niet hebben opgepakt en de fout dus bij jullie ligt. Na 4 jaar klant te zijn geweest, waarbij jullie slechts 1 keer zijn langsgekomen is dit jullie afsluiter! Mogelijk de allerslechtse ervaring ooit met een bedrijf. DUS NEE niet aan te bevelen.

image description

De monteur denkt mee, we waren bezig met het verbouwen van de zolder en had tips etc voor ons m.b.t. het afwerken van de afvoer etc van de ketel. Erg vriendelijk en professioneel!

image description

Monteur was een klungel die zijn bus voorraad niet op orde heeft Zegt dingen toe die hij niet na kan komen. Heeft de ketel weer in mekaar gezet zonder de metingen te verrichten

image description

Feenstra doet alles op gebied van verwarming, maar een nieuw aangeschafte kamerthermostaat installeren kunnen/willen ze niet (!?) Teleurgestelde particulier :(

image description

Heb al jaren goede en mooi ervaringen met Feenstra, ben al ruim 20 jaar klant bij dit top bedrijf , als er maar een probleem is je kan ze altijd bellen , en staan vaak binnen 24 uur voor je deur , Hoop dat onze duurzame relatie nog jaren mag duren

image description

Na steeds problemen te hebben gehad met een ander bedrijf heeft Feenstra het eindelijk voor me opgelost! Top bedrijf, verstand van zaken, aardige profesionele monteurs

image description

Na aankoop van mijn woning veel moeite gehad om mijn onderhouds contract te verlengen. Na mijn 2 jaarlijks onderhoud werd mij geadviseerd een nieuwe ketel aan te schaffen. Na 2 maanden en 8 telefoontjes later hebben ze niet één keer geprobeerd contact op te nemen. Daarna telefonisch mijn onderhoudscontract opgezegd en In december alsnog een offerte ontvangen? Nu blijkt ook dat ze mijn onderhoudscontract niet hebben opgezegd en als ik dit alsnog wil doen dat ik een maand opzeg termijn heb?

image description

Ik had nog geen afspraak voor onderhoud maar er was iemand uitgevallen en toen werd ik gebeld of het onderhoud van mijn cv al kon. En dat kon! En omdat de monteur toen meer tijd heeft heeft de ketel een zeer uitgebreid onderhoud gehad waarbij ook een aantal onderdelen is vervangen.

image description

ze hebben geen verstand de monteurs van wat een hoofdafsluiter is.ze laten de rot zooi gewoon liggen.slechte servies

image description

Weinig expertise wb warmtepomp waardoor ik dezelfde storing weer kreeg na een week. Monteur was gefrustreerd omdat hij niet veel ervaring had met warmtepompen. De oplossing was erg simpel. Namelijk ontluchten van het vervangen expansievat (vertelde een andere monteur van een ander bedrijf) Wel een erg lieve klantenservice medewerkster. Ik zou dit bedrijf afraden aan warmtepomp eigenaren.

image description

Wou wel langs komen ondanks dat ik geen onderhoudscontract had. Concurrent weigerde. Nu natuurlijk wel onderhoudscontract aangevraagd

image description

No experience yet of whether they can fix things, but we've waited 3 weeks for an appointment (far too long) and they were meant to be here between 12 and 4. It's gone 4.30, no one here. No phone call or any communication to let you know they'll be late. The phone number is closed. Suffice to say, I'm unimpressed.