Feenstra Eindhoven

  1. Home
  2. Noord-Brabant
  3. Eindhoven
  4. Feenstra Eindhoven

Zonnepanelen installateur Feenstra Eindhoven

De Witbogt 14, 5652 AG Eindhoven, Nederland
Dit is een citaat van Feenstra Eindhoven zelf:

Samen met Vattenfall heeft Feenstra een online adviestool ontwikkeld. Deze slimme adviestool geeft binnen 2 minuten een schatting van het aantal panelen dat er op uw dak past, de benodigde investering en het rendement.

Feenstra Eindhoven

Feenstra biedt daarnaast de Zon Prestatie Check. Dit is een periodieke controle van de opwek van zonnepanelen. Hierbij wordt naar verschillende aspecten van de installatie gekeken.

Feenstra voorziet u van techniek die bij u past. Vervolgens kunt u erop rekenen dat die techniek goed blijft functioneren, dankzij regelmatig en betrouwbaar onderhoud. Als het er écht op aankomt, bij een storing of reparatie, is het goed om te weten dat u Feenstra overal in Nederland kunt vinden. Ook bij u in de buurt. Daardoor zijn we snel ter plaatse om u uit de problemen te helpen.
Feenstra houdt het helder. We kunnen u alles vertellen over nieuwe mogelijkheden en innovaties, en dat doen we op een duidelijke en overzichtelijke manier. Het gaat er tenslotte vooral om wat al die techniek u oplevert aan comfort, veiligheid en besparingen. Van Feenstra mag u een eerlijk advies verwachten. Een advies waar uw woning of uw bedrijfspand beter van wordt.

Onze publicaties zijn louter informatief van aard en daaraan kunnen geen rechten worden ontleend. De informatie is ontleend aan (openbare) bronnen op de datum van publicatie. Wij hebben géén commerciële band met partijen of merken die wij in onze publicaties noemen, tenzij anders aangegeven.

57 beoordelingen over Feenstra Eindhoven van Google My Business

image description

Helaas storing niet verholpen. Maar wel prettig contact. Punt van aandacht is dat er niet direct aannames moeten worden gemaakt aan de telefoon maar goed luisteren. Euvel is dat de ketel uitvalt. In het verleden lag een oude storing aan de thermostaat van de douche kraan. Deze is toen vervangen. Bij de nieuwe storing ging de telefonist er vanuit het wederom aan de thermostaat lag en het was heel erg druk werd er tegen mijn man verteld dus het was de thermostaat. Bij thuiskomt vertelde mijn man het aan de thermostaat lag. Nee zei ik de ketel valt uit! Zwart venster waar de temperatuur dient te staan is Zwart zonder fout melding. Dus kon vanalles afbellen (man had al een loodgieter besteld voor de douche kraan) en weer bellen met feenstra wederom begon de telefonist met zeggen het heel erg druk was en er maar gekeken moest worden naar andere oorzaken. Voor mij heeft het totaal geen meerwaarde het "druk" is. Na lang uitleggen kwam er nog dezelfde dag iemand voor de ketel. Vanalles gedaan goede uitleg. Eenmaal weg. Wilde ik de verwarming aanzetten en wederom de zelfde storing ketel valt uit. Weer bellen en nu een nieuwe afspraak voor volgende week. Tis behoorlijk vervelend om nu te gaan douchen zo'n 10 a 20 minuten dien ik de kraan open te zetten eer er warm water komt. Loop naar de ketel met de warmte kraan aan, zie Zwart vakje daarlangs rechts verschiet het vakje met nummer van 3 naar 7 naar 4 naar 3 spontaan zie ik in het vakje erlangs links, 60 en weg. Weer Zwart... dit precies zo uitgelegd meerdere keren. Maar dan wordt er gevraagd naar het storingsnummer pfffffffff luisteren is ook een vak kennelijk! Na nog een bezoek van Feenstra is het verholpen! We hebben weer lekker warm water.

image description

Waar kan ik een klacht indienen, via welke emailadres? mbt warmtepomp die bij de buren geplaatst is door jullie en daar last van heb. Houden jullie ook rekening met de buren, doen jullie vooraf grondig onderzoek? Een goed onderzoek! Denkend aan geluidsdruk, resonatie en de plek waar het gevestigd wordt. Denken jullie ook mee in de belang van de buren? Graag zou ik van jullie een reactie willen horen. Groet, Zaza

image description

Monteur is zonder bericht niet komen opdagen, terwijl de afspraak van te voren werd bevestigd door Feenstra. Halve dag vrij genomen voor niets. Ook achteraf niets vernomen. Goede slogan ?onze verwarmingsmonteurs laten u in de kou staan? ?

image description

Helaas storing niet verholpen. Maar wel prettig contact. Punt van aandacht is dat er niet direct aannames moeten worden gemaakt aan de telefoon maar goed luisteren. Euvel is dat de ketel uitvalt. In het verleden lag een oude storing aan de thermostaat van de douche kraan. Deze is toen vervangen. Bij de nieuwe storing ging de telefonist er vanuit het wederom aan de thermostaat lag en het was heel erg druk werd er tegen mijn man verteld dus het was de thermostaat. Bij thuiskomt vertelde mijn man het aan de thermostaat lag. Nee zei ik de ketel valt uit! Zwart venster waar de temperatuur dient te staan is Zwart zonder fout melding. Dus kon vanalles afbellen (man had al een loodgieter besteld voor de douche kraan) en weer bellen met feenstra wederom begon de telefonist met zeggen het heel erg druk was en er maar gekeken moest worden naar andere oorzaken. Voor mij heeft het totaal geen meerwaarde het "druk" is. Na lang uitleggen kwam er nog dezelfde dag iemand voor de ketel. Vanalles gedaan goede uitleg. Eenmaal weg. Wilde ik de verwarming aanzetten en wederom de zelfde storing ketel valt uit. Weer bellen en nu een nieuwe afspraak voor volgende week. Tis behoorlijk vervelend om nu te gaan douchen zo'n 10 a 20 minuten dien ik de kraan open te zetten eer er warm water komt. Loop naar de ketel met de warmte kraan aan, zie Zwart vakje daarlangs rechts verschiet het vakje met nummer van 3 naar 7 naar 4 naar 3 spontaan zie ik in het vakje erlangs links, 60 en weg. Weer Zwart... dit precies zo uitgelegd meerdere keren. Maar dan wordt er gevraagd naar het storingsnummer pfffffffff luisteren is ook een vak kennelijk!

image description

In de nacht gebeld voor spoed (verwarming en warm water) niet geholpen dat er geen monteurs waren die langs konden komen terwijl ik 3 kids heb thuis een baby heb van 2 weken jong! Heel de nacht in de kou gezeten. En proberen om de baby op temperatuur te houden! Een onbeschofte medewerker aan de lijn gehad die de lijn ophing na paar x bellen en langer dan 1 uur aan de lijn gewacht (spoed) lijn. Onbeschofte vrouw die mij niet verder kon helpen! Dit kan dus echt niet! iemand aan de lijn gehad om 9 uur en hij zei dat er blijkbaar in de nacht zeker monteurs waren die met spoed konden komen.

image description

Update: we zijn inmiddels weer 3 weken verder, zelf nog 3 keer gebeld en ze konden me niet doorverbinden met een leidinggevende en verzochten me toch af te wachten. Hierna is na alle commotie om een belachelijk hoge offerte uitgekomen, wat na een klacht te sturen(1 van de velen) op neer gekomen dat het niet zolang had hoeven duren omdat ik een all-in abonnement heb. Wat een organisatie zeg. Al inmiddels jaren klant bij Feenstra. Buitenom dat het omzetten van adres met verhuizing al heel slordig is gegaan, en de monteur op je oude adres wilt langskomen (ruim 2 maanden vooraf doorgegeven) gaven ze al allerlei smoesjes dat je niet op 2 adressen tegelijk een abonnement kon, terwijl deze medewerker dit juist telefonisch had gezegd mocht je op een van de twee adressen storing krijgen dan helpen ze je op beide adressen! Inmiddels zijn wij op onze huidige cv installatie die aangepast moet worden al 6(!) weken aan het wachten op een afspraak. Hier wordt je van kastje naar de muur gestuurd, naar leidinggevende, naar nog een leidinggevende, en nog een leidinggevende, en die kan helemaal niks vinden in het systeem. Hierin helpt iemand van de servicedesk en zegt dat ze alleen kan vinden dat er een fout is in het uploaden van foto's naar het systeem om een offerte te maken. Waarin je als klant aangeeft je een all-in abonnement hebt en dus de kosten binnen één meter van de installatie voor rekening van feenstra is, en we gewoon een afspraak kunnen inplannen, maar dit kan niet want er zouden leidingen besteld moeten worden, maar ze weten niet welke maat etc. Etc. Etc. Inmiddels ligt de opdracht alweer ruim één week bij een andere leidinggevende van de afdeling kiw, benieuwd wanneer we iets horen.

image description

Lekkage in cv ketel, snelle service: monteur was er een dag later. Diagnose was niet helemaal correct, week later toen het onderdeel vervangen zou worden, ketel bleek meer mankementen. Alsnog besloten om ketel te vervangen. Dit is allemaal keurig gedaan en binnen een week afgehandeld. Jammer van de foute eerste diagnose, had een monteursbezoek gescheeld, en de kosten hiervan natuurlijk.

image description

Heb Feenstra een nieuwe CV ketel laten installeren en daarbij een servicecontract afgesloten. Achteraf gezien veel te duur. De maandbedragen opgeteld is dat 215 euro per jaar. Daarvoor komen ze eens per twee jaar onderhoud plegen. Dat is dus 430 euro per onderhoudsbeurt. Mocht er tussendoor iets mis zijn dan komen ze ook langs, maar dat tel ik niet mee (zou natuurlijk onder de garantie moeten vallen). Helaas zit ik er nu voorlopig aan vast.

image description

Na eenmalig beurt/onderhoud lekkage. Kan gebeuren. Maar dat je dan vervolgens 9 dagen moet wachten tot er een monteur komt slaat nergens op. Dan stuur je een mail naar webcare, zoals aangegeven als reactie van mijn review. Hoor je dus helemaal niks. Uiteindelijk had ik een afspraak verzet, komen ze op de oude afspraak, nieuwe afspraak blijkbaar niet aangepast. Wat een bedrijf.

image description

Afspraak gemaakt voor demonteren van de radiatoren. Monteur komt tussen 12.00 en 17.00 maar je krijgt vooraf een sms dat de monteur richting jou adres gaat.Ditect na ontvangst sms richting huis gegaan. Daar aangekomen zie ik de monteur voor de deur. Ik toeter en hij ziet dit ,daarop loopt hij snel naar zijn bus en rijdt hard weg . Ik rij de monteur achterna om hem te overtuigen vd urgentie vd situatie. Deze monteur reageerde heel agressief en hysterisch. Dreigde zelfs uit te sta

image description

Al jaren klant bij Feenstra. We hebben een contract voor de cv-ketel. Feenstra zelf adviseert voor de WTW eenmalige reinigingen op haar site. Dit ook enkele jaren geleden gedaan. Ook daarna nog een reparatie uit laten voeren. Zelfs nog overwogen een warmtepomp via hen aan te schaffen. Vanochtend gebeld omdat de installatie verminderd werkt. Antwoord; je bent geen klant bij ons dus we helpen je niet. Nu via de site nog maar een eenmalige reiniging ingeboekt (deels weggegooid geld) omdat ze dan wel onderhoud doen. Daarna voor een nieuwe wtw en het onderhoud van de cv-ketel opzoek naar een nieuwe installateur. Wat een aanfluiting. Op verzoek de webcare gemaild op 18 oktober jl. helaas tot op heden geen reactie.

image description

Heel snel na de melding zaten we er weer warmpjes bij. We kregen van de vorige te horen dat de ketel stuk was maar de monteur heeft alleen op het aanknopje gedrukt van de ketel en hij deed het weer. Dus ik bel voortaan meteen feenstra ipv de woningstichting met zijn loodgieters.

image description

Fijne en nette kundige monteur. Op vragen kreeg ik altijd een antwoord. Het was een perfecte onderhoudt service beurt. Top

image description

Betaal al 3 jaar voor een onderhoudscontract wat inhoudt dat er na 2 jaar een afspraak voor onderhoud gepland moet worden. Heb hier nu zelf voor de 2de x voor moeten bellen. Gemaakte afspraak zou bevestigd worden per mail. Niks gezien. Waardeloze service bij een dergelijk duur contract....... Nu maar hopen dat er woensdag iemand op komt dagen.

image description

Een waardeloos bedrijf, waar monteurs werken die weinig tot geen verstand van zaken hebben. Ga met deze partij niet in zee. Een gewaarschuwd mens telt voor twee!

image description

Op zondag toch maar ff gebeld omdat de CV ketel eigenaardig & nogal verhit gedrag vertoonde, geheel op eigen initiatief. Ik vond bijvoorbeeld dat de verwarming niet aan hoefde, de CV ketel vond van wel. Ook moest er wat water bijgevuld worden. Super goed geholpen aan de telefoon. Tranen gelachen omdat ik niet zeker wist 'in welk gat die slang moest' met bijvullen. Dat elk youtube filmpje - wat ik voordat ik Feenstra belde - een hele andere ketel en kraan laat zien, hielp niet. Uiteindelijk niet bijgevuld omdat de temperatuur te hoog bleef van de ketel en in overleg de ketel uitgetrokken omdat ze het vermoeden had dat er iets anders aan de hand was. Dit was ook zo. Monteurs zijn de volgende dag meteen langsgeweest en hebben het defect opgelost.

image description

Nog geen ster waard..... had geen keuze anders had ik dit review niet kunnen posten. Meerdermalen klantenservice moeten bellen mbt mijn cv ketel die niet goed functioneert. Klantenservice medewerkers namen de telefoon gesprek zeer onprofessioneel aan. Zuchtend en met een onvriendelijke toon starten ze het gesprek. Niet luisterend naar wat mijn verhaal is. Nadat ik mijn verhaal verteld had vroeg ze nogmaals wat het probleem was. Dat had ik zojuist verteld. Toen brak mijn klomp echt. Toch met alle moet nogmaals verteld hoe het zat. Nou weer onvriendelijk afgewimpeld door een medewerker. En de verbinding verbrak. Ik heb gewacht tot ze me terug belde maar helemaal niets. Nadat het weekend om was had ik nog steeds problemen met mijn cv ketel.. het weekend gebeld naar feenstra. Google gaf aan dat ze 24 7 open zijn. Nou in de nacht gebeld en lang gewacht niemand aan de lijn getroffen. Maandag ochtend weer gebeld en toen kreeg ik een medewerker aan de lijn, ze vroeg op een hele onvriendelijke stem. Wat is nu het probleem want ik zie het laatste opmerking maar waarvoor bel je nu? Waarop ik aangaf voor hetzelfde waar ik laatst voor gebeld heb en niet teruggebeld ben. Telefonisch gaf ze mij aan wat het probleem was met mijn cv ketel, best knap vanaf afstand. Het probleem die de klantenservice medewerker aangaf was her zeker niet dit heeft een ervaren ex medewerker van feenstra bevestigd aan mij. Ik gaf aan dat dit niet het probleem was, en de diagnose niet klopte van de medewerker van feenstra waarop ze zei nou weetje wat, ik wens je dan een prettige dag doei en ze hangde op. Nouuuuu dit is echt ronduit bizar en te gek voor woorden. Hoe kun je zo met klanten omgaan? Onprofessioneel en telefonisch diagnoses stellen die niet kloppen. Ik ga hier verdere stappen in ondernemen!!! Het probleem met de cv ketel is dusdanig wel urgent, ze laten me al een week zitten met het probleem. Bizar!!!

image description

Zeer vervelende ervaring gehad. Monteur kwam voor ketelonderhoud maar omdat we in huis aan het klussen waren zijn alle radiatoren verwijderd en afgedopt en ketel stond ook ingesteld voor alleen warm water (had hij kunnen zien). Monteur gaat aan de slag, merkt uiteraard dat er geen druk op het systeem staat. Vraagt niets, zegt niets en gaat bijvullen met als resultaat dat de hele onderverdieping onder water stond. Monteur zegt: ja dat had u door moeten geven, kan ik niets aan doen. Ijskoude reactie zonder enige empathie terwijl ik inmiddels huilend stond te dweilen. Na afloop van de werkzaamheden ook gewoon afgesloten alsof er niets gebeurd was en er werd me succes gewenst. Verhaal gedaan bij de klantenservice maar wordt niets mee gedaan.

image description

De chauffeur van bus met kenteken VBT-26-T vertoont agressief rijgedrag. Inhalen waar dit niet mogelijk is, bumperkleven en ten alle tijden nog net voor iemand proberen te schieten. Dit is me op dezelfde weg / tijdstip eerder gebeurt met een Feenstra bus op de weg van Helmond naar Eindhoven. Vermoedelijk dezelfde chauffeur. Na het bumperkleven kreeg ik even de kans om een foto te knippen van het kenteken.

image description

Wij hebben een particuliere huurwoning via VB&T en n zijn vorig jaar uitstekend geholpen door Feenstra bij onze probleemketel. Vandaag wederom een storing (geen warm water en verwarming) en helaas via Feenstra moeten horen dat het contract door VB&T is opgezegd. Wij zijn daarvan niet op de hoogte gebracht door onze verhuurmaatschappij. De Dame aan de telefoon vond dit zo vervelend voor ons dat ze alsnog geprobeerd heeft ons probleem telefonisch op te lossen. Wij zijn. Super tevreden over Feenstra en vinden het jammer dat wederom kostenbesparing boven geld verkozen word!

image description

Al jaren klant bij Feenstra. Van huurketel nu naar privé-ketel gegaan, wat zeer netjes opgepakt is. Goede communicatie en snelle service. Vriendelijke monteurs die meedenken en duidelijk zijn over de kosten. Wat mij betreft een zeer goed bedrijf.

image description

De monteur leverde uitstekend werk, maar de service desk ondervond moeilijkheden bij het maken van accurate afspraken. Tijdens het plannen van de afspraak werd toegezegd dat de monteur tussen 8:00 en 9:00 uur aanwezig zou zijn. Na 9:00 uur nam ik contact op en collega 2 beweerde dat collega 1 deze toezegging niet kon hebben gedaan. Om 10:00 uur was er nog steeds niemand. Na opnieuw contact te hebben opgenomen, vertelde collega 3 mij dat collega 1 en 2 onjuiste informatie hadden verstrekt. Het tijdsvak was eigenlijk tussen 7:30 en 12:30 uur (de helft van de dag, wat niet altijd haalbaar is op een doordeweekse dag) en het betrof storingsmonteurs, dus ze zouden arriveren wanneer het hen uitkwam. Kortom, de monteurs waren vriendelijk, maar de service desk kan nog verbeteringen aanbrengen op het gebied van transparantie en eerlijkheid. Ik heb familie moeten vragen om bij mij te wachten (omdat ik moest werken). Uiteindelijk kwam de monteur rond 11.00.

image description

Met twee kleinkinderen 2 jaar en 1 baby waar ik op oppas en een ketel van 17 jaar oud die het steeds begeeft moet ik zo de winter maar door want in het voorjaar/ zomer 2024 worden er in heel de wijk toch nieuwe ketels gehangen!

image description

Slechte service prima monteurs maar daar is alles mee gezegd. Lastig contact krijgen met mensen die je verder kunnen helpen of geen contact mee te krijgen. Schuiven alles terug naar de klant. Ben absoluut niet tevreden! Al ruim een week op een simpel antwoord aan het wachten.

image description

Een complete spijt. Ze nemen extra geld op. biedt geen restituties. Ze hebben de hele tijd excuses. Ze willen betaald worden voor niets doen. Als je zegt dat ik mijn contract opzeg, zeggen ze het niet op. Een complete valstrik.

image description

Telefonisch een monteurafspraak ingepland voor een calamiteit aan mijn ketel. Gisteravond voor gebeld toen was het allemaal niet zo ernstig en planning zou mij in de ochtend terug bellen. Langskomen werkte alleen via dagplanning van 9 tot 5 en ze gaven aan dat de gasleiding dicht moet. Monteur kon na overleg volgends de medewerkster aan de telefoon ook tussen 15.00-17.00 komen. Heb dit afgesproken. Hiervoor vanuit zuid Limburg van me werk terug naar Barneveld gehaast. Krijg ik om 13.00 een sms?je dat de monteur al onderweg is. Hierop volgend natuurlijk gelijk Feenstra gebeld. Feenstra geeft aan dat de monteur is omgedraaid afspraak vandaag is niet meer mogelijk. Eindstand ik heb een halve dag vrij moeten nemen ik ben 30 euro kwijt voor een trein kaart en ik zit nu het hele weekend zonder gas kan niet douchen of koken. Als dit in de winter gebeurd was had ik ook nog eens in een koud huis gezeten. Feenstra gaat niks vergoeden zowel mijn werkdag en de treinreis niet. Mensen let op en ga vooral niet met Feenstra in zee. Een gewaarschuwd mens telt voor 2!

image description

Wij hebben onze ventilatie box laten vervangen door Feenstra. Over de box zijn we erg tevreden, maar over de afhandeling van de schade (de monteur is door onze net gestucte en geverfde muur op zolder heen gegaan) niet. Het wordt je vrijwel onmogelijk gemaakt om hierover contact te krijgen. De afgelopen maanden al zeker 8 keer gebeld en nog steeds is de schademelding niet inhoudelijk opgepakt.

image description

Een lekkende close in boiler drukloos maken door een stopkraan dicht te draaien, was nog geen 5 minuten werk maar kostte wel ?85,-. Als de boiler een uur later alsnog lekt, word ik daar niet vrolijk van. Vooral omdat Feenstra geen monteur kon sturen om de klus alsnog die dag te komen verhelpen. Dus weer op zoek gegaan naar een ander bedrijf, weer voorrijkosten en arbeidsloon betaald.

image description

Nou... het lukt maar niet om een afspraak met dit bedrijf te maken. Eerst heel dag vrij genomen kwam er niemand ik bellen ; o ja u had een afspraak maar de monteur is door zijn rug gegaan oke en dan is feenstra niet bereid mij even te verwittigen?! Nieuwe afspraak gemaakt. Echter op 4 mei een brief ontvangen dat de afspraak kwam te vervallen. En jawel vandaag bericht gehad de monteur zou zijn geweest!! Ik weeeer bellen nee we hebben geen brief verstuurd. Ik de brief voorgelezen. O ja maar ; deze brief had geen betrekking op u... LAAT ZITTEN FEENSTRA IK HEB GEEN ZIN MEER OM IETS AF TE SPREKEN MET JULLIE

image description

Mijn huurketel is al een maand stuk, Feenstra plant (ondanks meerdere keren opbellen) geen afspraak om de ketel op te halen waardoor ik blijf betalen voor een ketel die stuk is, erg slechte service. Toevoeging 19/4 Nav reactie Feenstra direct gemaild (dit is de derde mail, op de eerste twee werd niet gereageerd). Ik wacht het ongeduldig af.

image description

Vandaag afspraak met Feenstra onderhoud ketel...niet op komen dagen !! 1 ster is nog te veel. Communicatie kennen ze hier niet en dat gebeurd keer op keer! Ik zou hier een heel lang verhaal kunnen gaan schrijven van wat er steeds allemaal mis gaat bij dit bedrijf maar dan wordt het wel een heel lang verhaal.

image description

Al 4 maanden bezig om een afspraak te maken. Ze plannen geen afspraken in omdat ze het te druk hebben. Je kan geen afspraak maken voor over een maandje wanneer het minder druk is. Bel elke dag maar op of er een gaatje is, is de boodschap. 5-6x gebeld afgelopen maanden, ik geef het op. Wat een bedrijf.... Betreft: mechanische ventilatie

image description

Zeer fijne en goede onderneming. Ik heb al jaren een contract bij Feenstra. Komen afspraken altijd na. Komen altijd binnen het opgegeven tijdsbestek. Monteurs zijn zeer kundig, secuur, snel, en meedenkend. Ga zo verder.

image description

Pluspunt: fijn dat er een bedrijf zo snel reageert en beschikbaar is in deze tijd voor een nieuwe ketel en met monteurs. En ze zijn mega vriendelijk. Helaas heb je daar alleen zo weinig aan het werk niet goed wordt uitgevoerd... Nu al 4x monteurs langs gehad voor lekkage aan de afvoer van de gloednieuwe ketel van nog geen 2.5 week oud. Bar slechte communicatie, en telkens komen er weer monteurs met een verschillend verhaal over de oorzaak. 1e bezoek: 'oh het dopje van de zwanenhals zit scheef, ik draai hem even aan'. Na vertrek, gewoon toch weer lekkage. Monteur 2e bezoek: 'oh toch dan niet goed gelijmd bij de zwanenhals, ik lijm even'. Week erna weer lekkage. 3e bezoek: 'het ligt aan je wasmachine'. Nee, dat ligt het niet, die heeft al 20x zonder lekkage gedraaid op deze afvoer. 'Nou dan stuur ik iemand terug die nog een ander deel van de afvoer komt lijmen'. 4e bezoek, volgende dag (weer vrij moeten nemen): "goedendag, wij komen even invallen, de geplande monteur kon niet. We moesten iets lijmen? Oh, wacht even mevrouw, daar ligt het niet aan, de hele afvoer is niet goed aangesloten bij de ketel, er is te weinig verloop, lijmen heeft geen zin. Helaas hebben wij die onderdelen niet, en moeten zo weg, dus we laten weer iemand anders sturen. Zou voor 16u moeten lukken". Inmiddels is het 16:10, en ik heb de klantenservice gesproken, en die wisten überhaupt niet dat ze vandaag weer voor niets langsgekomen zijn. "We gaan de melding weer met spoed doorzetten ". Ja, great. 2500 euro voor een ketel, en nu al 4 keer voor Jan met de korte achternaam thuis gebleven voor een monteur. Komop Feenstra, dit is toch geen service? Update: uiteindelijk na het 6e bezoek opgelost, maar het lijkt echt totaal af te hangen van welke monteur je krijgt. Uiteindelijk bij ons gelukt met 1 van de meest ervaren monteurs. Dank je Jac!!!

image description

Zeer slechte service. Niet aan te raden om gebruik te maken van dit bedrijf. Ik heb 2 volle dagen met slechte communicatie in mijn huis van inmiddels 1 graden zitten wachten tot iemand mijn CV ketel zou komen repareren, waarna ze uiteindelijk niet het onderdeel hadden dat nodig was om de ketel te repareren. Zeer onbeschoft telefoon personeel dat mij na mijn zoveelste belletje midden in mijn verhaal neerlegde.

image description

Één ster is teveel: opgelicht voel ik me door Feenstra. 24/7 bereikbaar zeggen die leugenaars. Vergeet het maar : jarenlang klant en een abonnement en dan heb je een ketel die niet werkt en heb je ze nodig en dan zijn ze al twee dagen achter elkaar, zaterdag en zondag helemaal niet bereikbaar. Ik noem dat oplichterij, mensen laten betalen voor een abonnement en dan "niet thuis" zijn als ze je nodig hebben. Nu zullen wel excuses of een zielig verhaaltje van webcare volgen, maar trap er niet in mensen, vroeg of laat krijg je spijt als je met Feenstra in zee gaat

image description

TOP service, oude cv thermostaat uit vorige eeuw snel en vakkunding vervangen door kundige en toffe monteur Bart. Een tip, extern bedrijf achter telefoonnummer kan beter. Iets minder eigenwijze dame aan de telefoon had monteur Bart een extra rit kunnen besparen. Dat er verschil is tussen ronde en rechthoekige gevormde thermostaten was voor haar niet te begrijpen vandaar verkeerde thermostaat. Zoals gezegd, goed en professioneel opgelost door de monteur. Prima visitekaartje voor Feenstra ??

image description

Wat een toko. Dat ze het erg druk hebben snap ik wel, maar helemaal niets van je laten horen vind ik echt niet normaal. Blijkbaar kunnen ze hun geld toch wel verdienen. Begin juli van dit jaar een offerte aangevraagd voor zonnepanelen. Op 8 juli werd, via de mail gevraagd om foto's in te sturen. Deze zijn op 9 juli gemaakt en opgestuurd. Vervolgens dezelfde dag nog een bevestiging gehad dat de foto's ontvangen waren en dat het erg druk was. "Wij verwachten u binnen een maand van een offerte te kunnen voorzien" stond in de betreffende mail. Op 6 oktober hierover dan nog maar een herinnering gestuurd via de mail. Maar ook op deze mail geen enkele reactie. Vandaag is het 26 oktober en tot op heden nog geen enkele reactie mogen ontvangen. Daarnaast zijn ze ook alleen maar bereikbaar van 10:00-14:00. Vaak wil een review op google wel helpen. Anders hopelijk andere mensen, om niet voor Feenstra te kiezen voor zonnepanelen.

image description

Trage en slechte service. Hardcopy factuur sturen ipv digitaal(zoals afgesproken). Hen zelf moeten herinneren aan de afspraak om de factuur digitaal op te sturen en vervolgens direct betaald. Na 8 maanden nog steeds een incassobedrijf achter mijn bedrijf aan. Erg matig. Zeker geen aanrader. Na wederom 3 dagen geen reactie. Hoe vinden jullie zelf dat het gaat? Mijn analyse: Marketing-technische service voor reviewlezers: 10 Servicegraad achter de schermen: 1

image description

Bijzonder slechte service. Komen afspraken niet na en laten je een dag thuisblijven bij een storing. Tevens zeer onkundige monteur. Onbeschoft en ongeïnteresseerd. Ga snel naar een andere servicepartner op zoek.

image description

Storing gehad. Binnen een paar uur al opgelost. Snelle service. Gewoon toppie.

image description

Komen afspraken niet na.. komen wanneer het hun uitkomt..2 x gebeld, 2 verschillende dames. Telefonisch gemeld dat monteur nog niet is geweest..zegt ze hij is net onderweg en is in uw buurt. gaat de 1e dame zonder overleg een andere afspraak inplannen. 2e dame gesproken 20 min later.. Gelukkig bekeek ik daarna, toevallig, mn inbox. Staat er dat IK een afspraak verzet heb. WAT EEN KNULLIG TEAM. Ben er helemaal klaar mee!

image description

Oude ketel kapot was niet te reparen. meteen nieuwe besteld 2 dagen later geinstalleerd. Top. Alleen jammer dat ik achteraf wel de rekening kreeg voor de voorrijkosten en tijd om het kapotte apparaat wat dus vervangen is te bekijken.

image description

Geen zaken met dit bedrijf doen! Ik heb een NIEUWE ketel en verplicht onderhouds contract van 2 jaar. In het contract staat het volgende: wij doen PERIODIEK onderhoud. Nagevraagd: wij komen 1x in de 2 jaar langs. Wel moet ik PERIODIEK facturen betalen voor het onderhoudscontract. Wel een VERPLICHT CONTRACT AFSLUITEN BIJ NIEUWE KETEL maar geen/minimale inspanning leveren als tegenprestatie.

image description

Onze C.V. ging kapot net toen we een nog geen dag oud kind in huis hadden. Verwarming was van levensbelang. Gelukkig stond er ook binnen 15min een onderhoudsmonteur voor de deur en die heeft een uur lang gecontroleerd of de C.V. ketel niet meer op storing viel. Net van een huurwoning naar een koopwoning overgestapt en ik wil gelijk een onderhoudscontract met Feenstra afsluiten.

image description

Plaatsen van ketel 2 jaar geleden is netjes geweest. Enkel wurg en verkapte service contracten. Te grote geld beluste organisatie. Heb zelfs 2,5 uur in de wacht gestaan met een storing aan de ketel (want het was erg druk) waarbij gezegd werd deze storing valt in uw contract maar kreeg nog wel even een rekening van over de ?100,- en de storing was niet verholpen! Bij het verhelpen kwam nog over de ?300,- bij?!? Ofwel ze geven verkeerde informatie af! Contract opgezegd en blij dat ik van Feenstra af ben. Wat een ellende, spijt dat ik bij hun een nieuwe ketel heb aangeschaft

image description

Zijn bij mij aan de deur geweest zonder afspraak te maken. Ik was niet thuis en tot mijn verbazing kreeg ik via de mail een werkbon toegestuurd. Met omschrijving ''klant niet thuis'' en de verreden KM's en een half uur werk. Ik heb hierover contact gezocht via e-mail om uitleg en nu inmiddels 5 weken later helemaal niks van hun vernomen! Heel erg slordig dit. - Geen afspraak maken - Werkbon sturen - Niets meer van zich laten horen

image description

Service via de telefoon is goed. Vriendelijke monteurs en behulpzaam. Alleen communicatie via mail de mail gaat niet altijd goed. Update = Na aanleiding van deze review is er vanuit Webcare snel gereageerd. Binnen één dag respons en is mijn probleem naar tevredenheid beantwoord. Sterretje erbij :-) Top! Dat mag ook gezegd worden.

image description

Zwaar slecht bedrijf als je een afspraak wil maken moet het via een monteur als je in discussie komt hangen ze de Hoorn erop liegen alles bij elkaar geen goed woord voor over

image description

Mijn ketel is defect, waardoor we geen warm water hebben thuis. Door de goede beoordelingen contact opgenomen met Feenstra. Nu blijkt dus dat ze alleen langs komen als je een contract hebt. Dat contract wil ik graag afsluiten, maar de wachttijd is 6 weken.... Zo goed is de service van Feenstra dus niet. Helaas voor deze gemiste kans.

image description

Alarm gaat te pas en te on pas af. Contact opnemen met Feenstra is ook zeer lastig. Als je contact formulier invult bellen ze terug, maar dan gooien ze op als je opneemt.

image description

Duur, slecht en geen vervolg maar wel de volle mep in rekening brengen. Moet nog maar afwachten wanneer het werk eindelijk klaar is. De sneeuw is het excuus alsof dat voor anderen een probleem is....hier gaat alles gewoon door! Een paar dagen na het installeren van een nieuwe ventilator en schoonmaken van het afzuigsysteem ben ik verder van huis dan voordat Feenstra kwam! Edit: Probleem opgelost inmiddels. Wel een uurtje bezig geweest alle troep op te ruimen onder en om de ventilator.. Enorme stof boel was de zolder opgeblazen door die losse slangen.

image description

Na het plaatsen van nieuwe CV doet de vloerverwarming beneden het niet meer, na telefonisch contact word ik niet terug gebeld. Ik merk op dat de CV icm Nest 3 ook niet via het efficiënte protocol ?opentherm? is aangesloten, wat je wel verwacht na aanschaf van een nieuwe CV. Je word niet teruggebeld na een melding, 2 dagen later nogmaals bellen en dan krijg je de reactie: sorry er komt niemand langs in het weekend terwijl je een duur ALL-IN 24/7 contract hebt afgesloten en dat terwijl de cv pas 3 dagen hangt. Zo slecht heb ik service nog nooit gehad!

image description

Snelle vervanging na CO lek 14 jaar oude ketel, binnen 2 dagen draait nu de nieuwe HR++ van Intergas die op afstand uit te lezen is en bedienbaar met programmas via telefoon. Bestellen ging snel telefonisch en via sms en mail. Nette monteurs die in 2 en half uur alles vervangen hadden. Goede uitleg en intussen was een ander team geweest om de gedemonteerde spullen op straat mee te nemen. Nu weer fijn de komende 10 jaar zekerheid met onderhoud door Feenstra++.

image description

I put 1 star as this is the minimum but they do not even deserve it!! Worst service ever, stay away from this company. They are rude, do not communicate at all and are very badly organized.

image description

Never a customer service hung up the phone to me saying "I don't want to hear this anymore". Very bad customer service.

image description

Terrible, we bought a house and need to pay 1200 euros for an 8 year old CV. This CV has already been payed 4000 euros for. A new one like this would only cost about 2000 including installation. On top of that we had to calculate from the amounts of two different months they assumed the CV was only 6 years old, a bonus of 500 euros. Not a word of excuse. Lets assume it was a mistake but if you can't find the contract Feenstra can claim anything they want.