Zonnepanelen installateur Feenstra Enschede
Kopersteden 12, 7547 TK Enschede, NederlandSamen met Vattenfall heeft Feenstra een online adviestool ontwikkeld. Deze slimme adviestool geeft binnen 2 minuten een schatting van het aantal panelen dat er op uw dak past, de benodigde investering en het rendement.
Feenstra Enschede
Feenstra biedt daarnaast de Zon Prestatie Check. Dit is een periodieke controle van de opwek van zonnepanelen. Hierbij wordt naar verschillende aspecten van de installatie gekeken.
Feenstra voorziet u van techniek die bij u past. Vervolgens kunt u erop rekenen dat die techniek goed blijft functioneren, dankzij regelmatig en betrouwbaar onderhoud. Als het er eÌcht op aankomt, bij een storing of reparatie, is het goed om te weten dat u Feenstra overal in Nederland kunt vinden. Ook bij u in de buurt. Daardoor zijn we snel ter plaatse om u uit de problemen te helpen.
Feenstra houdt het helder. We kunnen u alles vertellen over nieuwe mogelijkheden en innovaties, en dat doen we op een duidelijke en overzichtelijke manier. Het gaat er tenslotte vooral om wat al die techniek u oplevert aan comfort, veiligheid en besparingen. Van Feenstra mag u een eerlijk advies verwachten. Een advies waar uw woning of uw bedrijfspand beter van wordt.
38 beoordelingen over Feenstra Enschede van Google My Business
Krijg je 2x een email ivm afspraak. Ik stuur 2x email terug dat ik al over 1 jaar niet meer op dat adres woon Krijg ik op die betreffende dag een SMS dat ze vandaag langskomen? En krijg ik 1 dag daarna een vragenlijst of ik die in wil vullen hoe ik de werkzaamheden met de monteur ervaren heb???? Wat doen jullie op kantoor?? Het gaat hier over Woonzorg centrum de Berkhof in Winterswijk.
Super tevreden over Feenstra. Na mijn melding over de storing was het binnen 3 uur verholpen. Ook nooit eerder problemen met hen gehad. Altijd alles netjes afgehandeld.
De monteur kwam optijd voor de jaarlijkse controle. Ze liet geen rommel achter. Ze was behulpzaam en vriendelijk. En mijn CV ketel werkt nog steeds goed.
Heb Feenstra geschreven om mijn CV ketel te onderhouden vanwege een storing. Kunnen pas over meer dan drie maanden, uitgelegd (tweemaal) dat dit niet gewenst is, maar dan krijg je doodleuk een geautomatiseerd bericht dat je aanvraag is geannuleerd, zonder enige verdere persoonlijke toelichting. Ik ga wel naar een andere partij.
-Slecht bereikbaar -Gigantisch groot keuzemenu -Gooien een kaartje door de brievenbus wanneer ze ONBEKEND gebeld hebben terwijl je de hele dag vrij genomen hebt en thuis aan het wachten bent.
vanaf de storing melding tot aan de printvervanging (die nodig bleek te zijn) verliep alles zeer snel en vakkundig. De verwarmingsketel doet zijn werk weer zoals het moet. .
Verwarming doet het niet Geen warm water.. Je belt op ern er word je gezegd... Morgen.. Mijn collega's' moeten straks ook een keer naar huis.. Is toch 24?dit kan gewoon niet. En morgen maar gewoon wachten tot da ze zich een keer melden.. Ze moeten ze schamen.. Ben hier heel boos over
27-11-2023 gebeld over problemen met wegvallend tapwater. Uitgelegd dat we een kleintje hebben van 4 maanden, en dat we niet eens met de kleine kunnen douchen. 22-12-2023 word het pas opgelost. (Als het goed is) Helaas geforceerd zaken te doen met deze partij vanuit de woningbouw. Communicatie vanuit de planning verloopt uitermate waardeloos. Zogenaamd 24/7 telefonisch bereikbaar, maar na 20 minuten in de wachtrij te staan om 23:30 de telefoon maar opgehangen.
Onderhoudscontract aangevraagd, monteur kwam langs om de CV installatie te keuren maar ging direct weer weg omdat er een beugeltje miste op de afvoerpijp dat sinds kort verplicht is. Een beetje servicegericht bedrijf maakt dit beugeltje er ff aan tegen een vergoeding, Feenstra niet. Vervolgens een ander bedrijf gebeld en deze deden het wel en ook nog eens kosteloos! Kijk zo kan het ook Feenstra! Kennelijk doet Feenstra niet aan klantenbinding...
Valse beloftes, telefonisch een basis onderhoudscontract afgesproken voor 7,50 euro per maand. Na het plaatsen van de nieuwe ketel werd mij een I-pad onder de neus geschoven waar ik moest tekenen zonder dat ik het contract kon lezen. Vervolgens bleek dat ik een All-in contract heb voor 17,50 euro per maand! Gelijk gebeld maar de klantonvriendelijke telefoniste kon en wou het niet meer terugdraaien zoals was afgesproken, pure oplichterij! Neem geen Feenstra!
Feenstra goed en doet de ketel goed na kijkken en gevuld voor me uit stekend gedaan ook zeer vriendelijk
Ik raad dit bedrijf absoluut niet aan 3 maanden storing in onze cv ketel, worden niet goed geholpen! Wij zoeken elders een ander bedrijf die ons zou kunnen helpen.. de klantenservices is moeilijk te bereiken, en is erg onvriendelijk!
Deze keer waren 2 monteur die denk ik nieuwe belangrijk taak vergeten gelukkig andere monteur op de tijd goed gemerkt en gedaan verder alles is goed verlopen. Bedankt
Gezocht, een simpele loodgieter die wel problemen kan oplossen. Na 7 bezoeken binnen een jaar nog steeds lekkage. Bij 10de bezoek nog niet opgelost, maar eens eens baksteentje smijten bij het hoofdkantoor. Dit kost me te veel vakantie dagen.
Top service, na melding van een storing, stonden ze binnen kleine uurtje al voor de deur met de juiste onderdelen, binnen uurtje was de al probleem verholpen ?? top
Heel netjes te woord gestaan,de monteur gaf aan dat hij er aankwam en heel deskundig is en technische vragen beantwoord van mijn kant uit
Komt afspraken niet naar trekt meer van de rekening die je moet betalen heb je storing krijg je een losse rekening Komen afspraken niet naar
CV ketel kapot, dus een offerte aangevraagd bij Feenstra. Beetje jammer dat "spoed" bij hen betekent dat ze 4 weken later een offerte geven van een ketel die ik niet wilde... Ik beëindig het hele contract en ga verder met het bedrijf dat mij wel met spoed een ketel leverde. Die mogen hem ook in onderhoud nemen.
Feenstra verdiend nog niet eens 1 ster. Meer dan drie weken geleden melding gemaakt van een defecte ketel. Nu drie telefoontjes verder nog geen oplossing voor deze defecte ketel. De dame van de klantenservice wist mij te melden dat andere klachten voorgaan en mijn klacht geen prioriteit was . De monteur destijds van Feenstra, die kwam kijken of de ketel idd defect was en die was dus defect volgens de monteur, wist ons te vertellen dat het mankement wel enkele euro's per dag kan schelen in kosten. Dus door een defecte ketel van Feenstra, betalen we enkele euro's per dag meer. Ik wil een oplossing en die oplossing komt niet vanuit Feenstra is gebleken, want daar denken ze dus niet mee. Dat wij nu meer geld kwijt zijn door een defecte ketel boeit Feenstra klaarblijkelijk niet zoveel. Waarvoor dank zou ik zeggen. Dus een hele koude douche voor mij, maar zeker ook voor Feenstra, die het vertikt om mee te denken met deze klacht. Ps: De monteur was trouwens erg attent. Kunnen de kantoormedewerkers een voorbeeld aan nemen.
Klantenservice is verschrikkelijk. Er zou gebeld zijn en gemailed over een afzegging van een afspraak die al weken stond. Geen mail gehad en geen telefoon. Vervolgens bellen en onbeschoft behandeld worden. Geen sorry niks. We zijn nu genoodzaakt naar een ander te gaan omdat de klantenservice alles compleet onmogelijk maakt en de mensen in het veld (de monteurs) te kakken zet.
Monteurs niks op aan te merken die doen hun werk prima en zijn vriendelijk. Maar de klantenservice daarin tegen. Zijn erg onvriendelijk en kortaf. Er moet iets vervangen worden aan mijn vloerverwarming wat de monteur geconstateerd heeft. Ik gebeld voor een afspraak maar zou worden terug gebeld. Nou ga van de week zelf maar weer bellen aangezien ze toch niet terugbellen. Ook al meegemaakt dat er afspraak word gemaakt zorg ik dat ik tijdvak thuis ben komt er niemand opdagen. Ooit van communicatie gehoord? Ik heb helaas ook geen keus van installatiebedrijf omdat ik de woning huur via de woningbouw.
Ik bel vanwege een storing in de ketel, ik vertel de monteur precies wat er aan de hand is, hij komt langs om te kijken. er moeten werkzaamheden uitgevoerd worden maar dat doet hij dan zo niet en vertrekt. dus ik verwacht een telefoontje van Feenstra met een nieuwe afspraak of een offerte voor de werkzaamheden oid. ik hoor daarna helemaal niks meer van Feenstra en krijg opeens een factuur van ? 110,- op de mat. Er zijn helemaal geen werkzaamheden verricht. Hele rare manier van zakendoen houdt dit bedrijf er op na.
24/7 open? Na ruim drie kwartier in de wacht te hebben gestaan en verschillende deuntjes te hebben gehoord, werd er opgehangen.
Slechte 24 uur service. We bellen om 20:00 dat de verwarming niet doet. Ketel geeft geen storing aan en we hebben gewoon warm water. Adviezen van de telefoniste allemaal aangenomen en gedaan daarna op haar advies een uur gewacht. Met advies indien het na een uur nog niet doet weer bellen. Dus om 21:00 weer gebeld weer allerlei adviezen gekregen (die we allemaal al eerder hadden uitgeprobeerd) en nog geen resultaat. Dus dan denk je er komt een monteur. Nee hoor ze komen niet is volgens hun geen calamiteit. Euhm wat dan wel...... ik heb een man in huis die gisteren chemo heeft gehad en nu met een deken op de bank zit te blauwbekken. Vond ze heel vervelend maar was nog steeds geen calamiteit. Dus morgen maar op zoek naar een ander bedrijf die wel de service bieden waarmee ze adverteren.
Top bedrijf i Enschede,goede service fijne werknemers.?
vreselijke onprofessionele klantenservice, in totaal meer dan 10 x in de wacht gezet om steeds dingen na te vragen . ondertussen ben ik verkeerd informeert. het ging maar om 1 vraag en het is nog steeds niet beantwoord.
Ik ben netjes geholpen aan de telefoon na klachten dat mijn ketel op hol sloeg. Monteur is geweest maar kon op dat moment de storing niet verhelpen helaas. Wij wachten met een goed vertrouwen op het moment dat de de ketel weer moet doen waar voor hij bedoelt is.
Ik vind feenstra de service van de monteurs heel goed geef ze een 10 Ik heb 10 december gebeld met feentra en heel duidelijk verteld dat ik per 1 december ben verhuisd en dat ik mijn abbbonoment moet beeindingen 100.procent duidelijk verteld Mijn rekeningen aanmaning kwamen nog op mijn oude adres ik woon nu in senioren woning hoefde ik niks te regelen vandaar dit is een veel makelijk systeem
Slechtste personeel aan de telefoon. Ik beëindigde mijn contract met hen in maart, belde hen en vertelde hen dat ik over drie maanden zou verhuizen en ze stuurden me een rekening en wilden dat ik die zou betalen. Ik heb ze gebeld en de werknemer vroeg me om naar de nieuwe huurder te gaan en hem te vragen zich bij hen aan te sluiten en hem te vragen mij te betalen. Elke keer als ik ze bel, zeggen ze dat ze de beheerder zullen bellen en terugbellen en niemand belt mij. Ik zal een klacht indienen bij de rechtbank, ze worden helemaal niet gerespecteerd
10 jaar klant en dan zo behandeld worden. 2 dagen zonder warm water goed bezig. 24/7 staan we voor u klaar ammehola
Míjn kleine meid was erg nieuwschierig wat er gedaan en gebeurd werd en ze legte het netjes uit en deden toch hun werk snel en goed!
Gewoon GOED!
Storing aan de geiser, dus geen warm water. Komen ze NIET voor in het weekend! ???
het was geweldig wij hadden gestoring maar een controle maar heel goed
Ik heb all lang probleem met mijn HR ketel . tot nu toe vier keer monteur langs geweest maar het probleem nog niet opgelost , ieder keer afspraak maken en thuis wachten voor niets. Beu.
Zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen.Uitzonderlijk voor zo'n grote organisatie.
Ik ben al, zolang ik me kan herinneren klant en zeer tevreden. Nooit klachten gehad en prima service.
Zeker aan te bevelen, prima personeel die goede uitleg geeft over wat hij aan het doen is.