Feenstra Heerhugowaard

  1. Home
  2. Noord-Holland
  3. Heerhugowaard
  4. Feenstra Heerhugowaard

Zonnepanelen installateur Feenstra Heerhugowaard

Handelsstraat 1, 1704 AC Heerhugowaard, Nederland
Dit is een citaat van Feenstra Heerhugowaard zelf:

Samen met Vattenfall heeft Feenstra een online adviestool ontwikkeld. Deze slimme adviestool geeft binnen 2 minuten een schatting van het aantal panelen dat er op uw dak past, de benodigde investering en het rendement.

Feenstra Heerhugowaard

Feenstra biedt daarnaast de Zon Prestatie Check. Dit is een periodieke controle van de opwek van zonnepanelen. Hierbij wordt naar verschillende aspecten van de installatie gekeken.

Feenstra voorziet u van techniek die bij u past. Vervolgens kunt u erop rekenen dat die techniek goed blijft functioneren, dankzij regelmatig en betrouwbaar onderhoud. Als het er écht op aankomt, bij een storing of reparatie, is het goed om te weten dat u Feenstra overal in Nederland kunt vinden. Ook bij u in de buurt. Daardoor zijn we snel ter plaatse om u uit de problemen te helpen.
Feenstra houdt het helder. We kunnen u alles vertellen over nieuwe mogelijkheden en innovaties, en dat doen we op een duidelijke en overzichtelijke manier. Het gaat er tenslotte vooral om wat al die techniek u oplevert aan comfort, veiligheid en besparingen. Van Feenstra mag u een eerlijk advies verwachten. Een advies waar uw woning of uw bedrijfspand beter van wordt.

Onze publicaties zijn louter informatief van aard en daaraan kunnen geen rechten worden ontleend. De informatie is ontleend aan (openbare) bronnen op de datum van publicatie. Wij hebben géén commerciële band met partijen of merken die wij in onze publicaties noemen, tenzij anders aangegeven.

57 beoordelingen over Feenstra Heerhugowaard van Google My Business

image description

Nieuwe ketel is onzorgvuldig geïnstalleerd gaf volgende dag direct problemen. Monteur kon deze niet definitief oplossen. Wachten op hoofd monteur. Kortom 3 dagen thuis zitten voor Feenstra, geen heetwater en niet kunnen douchen. Een compensatie van Feenstra lijkt mij op zijn plaats. Bedankt voor de compensatie, netjes opgelost !! Te voorbarig geweest deze zogenaamde nieuwe ketel heeft het na anderhalve week WEER begeven. Wat heeft Feenstra ons geleverd? De ketel heeft sinds het laatste probleem wederom 2 keer de fout code 02.15 weergegeven. Dus voor een nieuwe ketel moet ik om de 7 á 10 dagen de stekker eruit halen en er weer instoppen. Wat een prut product.

image description

Zeer goede service wij leasen een verwarming installatie altijd goede service geen voorrij kosten en geen reparatie kosten alleen maandelijks bedrag wij zijn zeer tevreden echt een aanrader om dat te doen

image description

Zeer slechte ervaring wegens groot monteurs tekort (aangegeven door Feenstra telefoniste). -> Jaarlijkse check up kwam niet, na herhaaldelijk bellen werd duidelijk dat er personeel gebrek was. -> Week erna werd medegedeeld dat Feenstra tevens ook het CV type niet meer ging servicen (waar ze naar eigen zeggen een brief van hadden gestuurd -> nooit ontvangen omdat ze de brief naar een compleet andere adres stuurden..). -> als doekje voor bloeden bood Feenstra ?100 korting op een nieuwe cv met als rede ?vanwege de leeftijd van uw CV installatie? LET wel: de CV is slechts 8 jaar oud dus niets mis mee.. Puinhoop dus & krijg veel zelfde verhalen uit m?n omgeving.

image description

Lekkage in de CV ketel, erg koud in huis 14:30 Feenstra gebeld Keurig te woord gestaan door Carlos. Carlos ging kijken of het nog mogelijk was om vandaag een monteur langs te sturen, gezien het tijdstip leek mij dit hoogst onwaarschijnlijk. Carlos kwam terug en gaf aan dat het helaas morgen ging worden, geen probleem, storing laat op de dag gemeld. 15 minuten later werd ik gebeld door een collega, er is een monteur in de buurt die vandaag nog langs kan komen als het mij uitkomt, ja graag laat maar komen! 15:30 Belt de monteur aan, een uiterst vriendelijke man die mij netjes te woord stond en direct aan de slag ging. Een kleine 45minuten later was de CV ketel weer gemaakt en was het weer heerlijk warm in huis. 14:30 storing CV ketel gemeld en 16:15 weer een heerlijk warm huis, grote klasse! De fantastische medewerkers van Feenstra hebben mijn verwachtingen ver overtroffen en hebben er in "No time" voor gezorgd dat ik niet meer in de kou zat. Onwijs bedankt voor de uitmuntende service!

image description

De eerste ervaring met Feenstra (cv montage) was gelukkig prima. Helaas kan ik dat niet zeggen bij onze tweede ervaring. Het indienen voor nieuwe opdrachten via de website (op mobiel) werkt niet. Omdat dit niet goed ging, heeft het ons ruim een maand geduurd voordat ons verzoek voor een cv eindelijk ingediend was. We hebben ook direct een verzoek voor een nieuwe ventilatiebox ingediend. Tot op heden (4 maanden verder) nog niks van vernomen, zelfs niet na meerdere belletjes om te vragen of dit goed is gegaan. Ook na het sturen van 2 mails is er geen reactie gekomen op de ventilatiebox. Deze hebben we dus ook nog niet en we zijn naar een ander bedrijf hiervoor gegaan. De communicatie is zeer slecht (gelukkig zijn de medewerkers wel heel vriendelijk), verwacht geen terugkoppeling. We zijn ook niet tevreden over de montage van de cv-ketel. De monteur was vriendelijk, maar ik heb geen idee wat hij precies heeft gedaan en dat er blijkbaar nog een ander bedrijf het afval kwam ophalen. Ook geen bericht gehad hoe laat hij er zou zijn. Dus ook hier weer: zeer slechte communicatie. Helaas zijn ook de geboorde gaten erg amateuristisch gedaan, pluggen die nog uitsteken, scheuren in de muur, uitgespleten gaten etc. Gelukkig zijn we wel tevreden over het advies over welke cv-ketel we het beste konden nemen en deze werkt nu ook naar behoren, maar wij zullen niet teruggaan naar dit bedrijf.

image description

Ik heb wisselende ervaringen met Feenstra. Aanleg van cv, jaren geleden, is heel slordig gedaan maar nu we een storing hadden en de cv het niet meer deed, is dit dezelfde dag direct opgelost. Het enige jammere is wel dat ze niet echt een tijdsindicatie/tijdsvak kunnen geven en je een hele dag moet afwachten. Maar uiteindelijk ben ik gewoon blij dat ze de storing dezelfde dag nog hebben kunnen oplossen en ik niet het hele weekend heb hoeven wachten. 4 sterren omdat de aanleg van de cv zo slordig is gedaan.

image description

Matige service. Afspraak wordt afgezegd op de dag zelf - omdat auto naar garage moest? Die dag dus wel vrij moeten nemen. Tijd tussen twee onderhoudsbeurten lijkt steeds verder uiteen te lopen met contract. Duur abonnement.

image description

Helaas heeft het bedrijf veel problemen, klantenservice en communicatie zijn het ergst. Gelukkig ook wel prettige monteurs mogen ontvangen, die niets kunnen doen aan de wanorde die van bovenaf uit de organisatie komt. Echt jammer dat goede mensen ( monteurs) dan ook benadeeld worden door slechte management. Zorg eerst dat je je huidige klanten goed behandeld, voordat je gaat groeien en meer klanten aanneemt, die je niet aan kan. Je personeel en klanten zijn ongelukkig, zorg voor hen!

image description

Dit bedrijf raad ik niemand aan. iedereen werkt om elkaar heen. zoek de klachten paginas maar eens op dan zie je hoeveel ellende ze veroorzaken. monteur heeft zn werk niet gedaan en ik zit nog steeds zonder kachel maar ik verbied dit bedrijf nog om in mijn woning te komen.

image description

Op 26 november werd een storing bij mij thuis door monteur van Feenstra verholpen. Ik wil graag mijn tevredenheid en complimenten uitspreken over de manier waarop Ed dit heeft aangepakt. Hij heeft de storing adequaat en netjes opgelost, en zijn professionele houding en vakkundigheid vielen mij bijzonder op. Daarnaast heb ik de monteur gevraagd of Feenstra ook radiatoren monteert. Hij bevestigde dit en gaf aan dat hij mijn verzoek zou doorgeven, zodat er een offerte opgesteld kan worden voor de installatie of vervanging van een radiator in mijn badkamer. Ik waardeer zijn behulpzaamheid en de duidelijke communicatie hierover. Al met al ben ik erg tevreden over de dienstverlening van Feenstra en de inzet van monteur.

image description

Zeer slecht, ze hebben mijn moeder van 80 jaar en blind, 3 dagen zonder warm water en verwarming laten zitten. En we hebben van 8 tot 17 uur op de monteur gewacht. Om 15 uur gebeld, kregen we te horen dat de monteur tussen 15 en 17 uur komt. Om 17:30 nog een keer gebeld, kregen we te horen dat de monteur niet voor overdag was ingepland maar tussen 17 en 21 uur. Mijn hele werkdag kwijt aan wachten en de kleinzoon zijn hele avond kwijt aan wachten. Schandalig hoe feenstra omgaat met kwetsbare ouderen.

image description

Zeer slechte ventilatie in huis, net zo slecht als de service en alles wat daar bij komt kijken. Drama

image description

Drie dagen zonder warmwater en kachel gezeten ivm vervangen van een nieuwe ketel Dag 1 keurig op tijd Laten de verwijderende spullen in de tuin liggen maar gebeld waarop het is verwijderd Toen wilden we savonds douche en was er geen warm water Meteen weer gebeld na een dag wachten Kwamen ze en bleek hij niet goed in gesteld in de fabriek de gene die hem heeft geplaatst had dit moeten signaleren want de ketel ging niet eens digitaal branden Kort verhaal drie dagen zonder ketel met de service van Feenstra

image description

Kijk uit; ze plakken sticker over de halve cv ketel heen na onderhoud! Zeker als de ketel op een zichtbare plek hangt in huis is dit heel lelijk (en anders ook). Stickers worden er met de jaren niet mooier op en het ziet er dan helemaal armoedig uit. Onderhoud is verder volgens afspraak en correct afgehandeld. Sticker er gelukkig vanaf kunnen trekken!

image description

Feenstra stuurde Nick op pad voor onderhoud van de CV ketel, eens in de 3 jaar. Nick was secuur, vriendelijk en werkte netjes. Toch ruim n uur mee bezig geweest, dus t werd grondig gedaan. Keurig t waterpeil aangevuld. Dank je wel Nick! Dat was bij n ander bedrijf in t verleden wel anders....

image description

Ik raad dit bedrijf aan als je jezelf haat en je leven moeilijker wil maken. Feenstra stuurt monteurs die geen deskundigheid beheersen rondom het werk waar ze voor gestuurd worden. Ze verspillen zowel de tijd van de monteur als de klant. Na 3 keer bellen om een vervolgafspraak ?word je zo snel mogelijk teruggebeld?. Dat was 3 weken geleden.

image description

(Update: Paar uur later mijn gegevens gedeeld nav de reactie hieronder. Ben benieuwd.) (Week later, nieuwe update, het blijft absolute chaos, komen omdat de eerste keer er iets over het hoofd was gezien terug. Bevestigen een afspraak voor de ochtend terwijl we de middag hebben afgesproken, wordt vervolgt?) (Laatste update. Gebeld en blijkbaar is de sms een geautomatiseerd proces en zou men wel in de middag langskomen. De monteur welke langs is gekomen is vriendelijk, kundig en klantgericht. Uiteindelijk is een ?simpel? onderhoud afgerond. De organisatie Feenstra blijf ik bijzonder vinden. Aparte wijze van communiceren en het voelt meer robot dan menselijk. Hoe moeilijk kan het zijn een beetje menselijk aspect in te brengen? Ik hoef echt geen applaus of een bosje bloemen maar wel een betrouwbare dienstverlening. Stap ook eens uit je geautomatiseerde processen. Het verschuilen achter deze processen is lachwekkend maar ook treurig) De halsstarrigheid en vast houden aan ?zo is het nu eenmaal?, ?dit zijn de richtlijnen? zorgt ervoor dat ik ontevreden ben. Zolang het goed gaat, prima maar owee als het misgaat. Na een servicebeurt zit ik zonder warm water en moet als ik bel maar de hele dag thuis zitten in de hoop dat iemand langskomt. Een tijdslot krijg ik niet want dat is niet de regel. Kan geen kant op met twee kleine kinderen en als ik onverhoopt even niet thuis ben omdat ik toch boodschappen moet doen, dan krijg ik een boete?!. Betaal meer dan 400 per jaar en dit is dan hoe het gaat?! Geef me op zijn minst een dagdeel zodat ik even de deur uit kan.

image description

Duidelijk mail- en telefoonverkeer. Van te voren was het duidelijk in welk tijdsbestek de monteur langs zou komen. Op de dag zelf een SMS wanneer de monteur onderweg was. De monteurs waren vriendelijk , beleefd en hebben netjes gewerkt. Nog wat info gekregen. Van deze monteurs werd ik heel blij van.

image description

De onderhoudsmonteur was vriendelijk en bekwaam. Hij gaf de tip om te ventileren op een dag dat het droog is buiten. De ketel was na 5 jaar nog prima in orde.

image description

Monteur heel vriendelijk en had een ongelukje dat na alles klaar te hebben er een buis in de woonkamer kapot sprong de monteur heeft alles gedaan om al het water op te ruimen en had hierdoor schade de monteur heeft alles gedaan wat maar kon ik neem hem niks kwalijk dit is een werkongeval heb de schade doorgegeven aan het klachtenteam en alles werd netjes geregeld hoop wel dat dit een vlotte afhandeling wordt en als ik de schadeclaim ontvangen heb kan ik mijn bank laten schoonmaken door een firma als de afhandeling vlot verloopt ben ik tevreden

image description

Klantservice kan beter ,advies uitleg was niet van toepassing op mijn probleem bovendien opdringerig. Afspraak maken hoefde van mevr eigenijk niet, hij zou mij toch het zelfde vertellen.Gelukkig toch gedaan . De monteur kwam netjes op tijd en wist gelijk de storing van de radiatoren te verhelpen, een vriendelijke ervaren monteur. Storing verholpen we hebben nu een warm huis .

image description

Na dagen lang gebeld te hebben om een afspraak te maken voor een check up, waar ik ook nog uren lang in de wachtrij voor heb gezeten. Is mijn aanvraag na drie maanden in behandeling genomen en is er na drie maanden een monteur langs geweest. Deze heeft 1,5 uur wat gedaan in de zolder en mij achtergelaten met een factuur van rond de ?190,- voor een apk+, wat mij trouwens ook niet van te voren is aangegeven. Ik had me aangemeld voor een toestelkeuring maar dat was dus bedoeld voor mijn contract en er is mij niets verteld over die ?190,-. Dit bedrag zou ik niet eens zo erg hebben gevonden, maar nadat ik dezelfde avond in de douche stapte, kwam er geen warm water. Ik ben daarna naar de cv ketel gegaan en er stond dat de bar te laag was. We hebben water bijgevuld en uiteindelijk keek ik naar de douche en het warm water deed het nog steeds niet, terwijl de kraan in de badkamer wel warm water had. Ik vind dit een vreselijke service en het heeft mij niets anders dan stress opgeleverd. Zonde van mijn tijd en mijn CV ketel!!!

image description

3 dagen in de kou thuis. Elke keer werd er beloofd om een monteur te sturen maar dat kwam maar niet. Vervolgens werd er gezegd dat het probleem al opgelost was terwijl de thermostaat nog steeds defect is. Slechte klantenservice en duurt allemaal veel te lang.

image description

4 weken in de kou gezeten. Een klantenservice die zegt dat ze vandaag of ?misschien morgen mevrouw? komen en dat je de volgende dag belt hoe laat ze dan komen en blijkt dat het niet waar is dat er iemand komt? Uiteindelijk: Eerste monteur die kwam zei dat alles doorgespoeld moest worden. Tweede monteur vroeg bij binnenkomst aan mijn vrouw wat hij kwam doen. Bijdehante praatjes. Dit hoorde ik vanaf de woonkamer en liep de gang in en vroeg of hij geen opdracht had gekregen vanuit de planning wat de bedoeling was. Jawel maar ik wil van u horen dat uw verwarming het niet doet. Wat een weirdo. Volgens hem had de monteur voor hem dit ook simpel op kunnen lossen. Lang verhaal kort: dit bedrijf zal ik niet gauw aanraden.

image description

Snel een afspraak, dag vantevoren ben ik netjes gebeld hoe laat de monteur ongeveer komt en probleem aan de vloerverwarming is ter plekke opgelost door aardige en kundige monteur. Communicatie scoren veel partijen ondermaats maar bij Feenstra niets dan lof.

image description

Maak met Feenstra GEEN afspraak! Waardeloos bedrijf. Ze laten je eerst 2 maanden wachten tot er een afspraak mogelijkheid is en vervolgens bellen ze 2 uur van te voren op om de afspraak te annuleren. Kan ik dan een nieuwe afspraak maken? Ja, over 2 maanden hebben we weer tijd! Mensen wees gewaarschuwd! Vervolgens wordt je dan ook nog door een medewerker geholpen met 0,00 empatisch vermogen! Chapeau Feenstra!!!!!

image description

Storing van de CV-ketel op zondag - Monteur kwam dezelfde ochtend; zeer beleefd en vriendelijk; heeft anderhalf uur gewerkt, maakte een deskundige indruk; werkte efficiënt en liet de boel schoon en opgeruimd achter. De ketel werkt weer naar behoren. Zeer tevreden met de service van deze monteur (en Feenstra)

image description

Er zijn monteurs die geen storing kunnen oplossen vind ik een slechte zaak bij Feenstra

image description

Installatie hangt al bijna 10 jaar. Heb huurcontract afgesloten. 4 jaar geleden heb ik ombouw laten maken zodat hij uit zicht is. (muurtje ervoor met keramische tegels met een deur erin) daarna 3x onderhoud aan laten plegen door Feenstra, nooit een probleem. Laatste monteur geeft aan dat hij geen onderhoud kan plegen ivm dat de ketel niet bereikbaar is. In de 4 jaar niets aan verandert. Nu geeft Feenstra aan; Los het op, pas het aan, of je kan je huurcontract afkopen tegen een absurd hoog bedrag. (bijna prijs van nieuwe ketel) Aanvulling; Na tussenkomst van "webcare" alleen maar erger geworden. Webcare telefoonnummer is niet van webcare, maar algemeen nummer Feenstra na 15 minuten in de wacht gestaan te hebben eindelijk iemand aan de lijn en zij zal een terugbelverzoek neerleggen met de dame met wie ik al mailcontact heb en waar ik er dus niet mee uitkom. blijft dus staan dat ik voor een apparaat van ruim 9 jaar oud nog een restbetaling mag doen van ?500 of muur af mag breken. wat een machtsmisbruik. Het loopt nog, dus ik hoop nog steeds op een passende oplossing. maar NOOIT meer Feenstra

image description

Ik had lek bij de draaiknop van mijn verwarming. Heb contact gezocht bij Feenstra,en had snel een afspraak. Zij hebben keurig hun werk gedaan en ik was weer gelukkig. Geen lek meer. Ze zijn erg vriendelijk,deskundig. Het waren twee toppers.

image description

Huis is al 20 jaar klant bij Feenstra. Ketels via Feenstra aangeschaft en onderhouden. Service WAS altijd goed. Sinds een jaar is de service een drama. Telefonisch contact is onmogelijk. CV heeft het leven gelaten en er zou een adviesgesprek plaatsvinden. Op het moment sta ik al 30 minuten in de wacht. Maar nog steeds geen gehoor.

image description

Ik heb alleen maar positieve ervaringen met Feenstra. Afspraken worden goed nagekomen. Je wordt op tijd bericht als het iets anders loopt als verwacht. De monteurs werken netjes. Niets dan lof!

image description

Teleurstellend................ Maanden terug een aanvraag ingediend voor een onderhoudscontract. Dat kan alleen na een inspectie vooraf a 65,- Komt eindelijk de ( niet zo vriendelijke ) monteur voor de inspectie. Ziet de rookgasafvoer die een paar jaar terug door een erkend installateur gemaakt is en zegt direct dat dat niet standaard is dus dat hij het afkeurt. Op mijn vraag of hij de ketel etc. dan wel verder wil bekijken zegt hij doodleuk ; nee. Eerst moet de rookgasafvoer veranderd, waarvoor een offerte komt van Feenstra, pas als dat in orde is komt hij weer langs en kijkt pas verder naar de installatie. Pas daarna als alles conform Feenstra is gemonteerd en er aan verdiend is, pas dan kan het contract ingaan. Als dat straks bij ieder gevonden onderdeel zo gaat ............... Balen, dat staat ook nergens in hun contract aanvraag. Twijfel of ik wel met ze verder ga.

image description

monteur zeer beleerd en deskundig. Alle werkzaamheden duidelijk uitgelegd en de vervangende onderdelen besproken en laten zien . Kwam bovendien 10 minuten voor afgesproken tijd dus niet onnodig wachten afspraak maken duurde echter zeer lang voordat er een datum was voor de inspectie

image description

Enorm goed geholpen door Feenstra bij jaarlijks onderhoud van de CV ketel. Via de mail en sms nog een herinnering gekregen een dag van te voren met een tijdslot. Op de dag zelf ook nog een sms notificatie dat de monteur onderweg was. Het enige kleine minpuntje hierbij was dat de monteur er toen al lang was, maar dat was binnen het vooraf aangegeven tijdslot dus verder geen enkel probleem. De monteur was zeer beleefd en vakkundig, en het onderhoud werd snel en naar behoren uitgevoerd. Het bestellen en vervangen van een defect onderdeel werd in een mum van tijd geregeld met kantoor en een nieuwe afspraak werd meteen ingepland. Zeer tevreden over de Feenstra service.

image description

Deskundige mensen bij het plaatsen van onze nieuwe ketel. Nadat wij de volgende dag belde met de opmerking dat de pomp veel lawaai maakte kwam er direct een monteur. Deze heeft een mail gestuurd naar Intergas maar nu 2 weken later nog niets gehoord. Zelf gebeld en nog geen antwoord. Er is beloofd zsm terug te bellen. Inmiddels wel betaald. Ga t bedrag storneren indien ik over 3 dagen nog niets heb gehoord. Grote investering waarvan ik niet optimaal gebruik kan maken omdat de pomp dan zoveel lawaai maakt dat zelfs de buren het kunnen horen.

image description

Een medewerker in Haarlem blokkeerde de hele weg (Smedestraat, Marokkaanse man). Werk in de zorg en vraag netjes of ik erlangs mocht want moest naar een cliënt en hij zegt gewoon ROT OP. Voor m'n Opa zijn huis en Oom zijn restaurant dus deze knaap mag blij zijn dat ze binnen waren, bah.

image description

Dit bedrijf is uit zijn voegen gegroeid. Ze bedoelen het allemaal goed, maar het schiet niet op. Tijd is geld, dus monteurs rennen binnen en vliegensvlug weer weg. Hopeloos.

image description

Metin langs geweest van Feenstra. Adequaat, vakkundig en super vriendelijk. Metin is een Koerd uit Syrië, gekomen met zijn ouders, heeft zijn installatie diploma?s gehaald hier in Nederland. Metin valt in de categorie ?RENT A FRIEND?. ? Metin kan alles, niet alleen de verwarming instellen maar ook je thermostaat aansluiten (elektra etc) Als dit het gezicht van Feenstra is ben ik dik tevreden???

image description

Begin oktober een abonnement afgesloten, heb 2 maanden moeten wachten op een afspraak, die zou vandaag zijn. Wordt gisteren om 16:00 uur de boel geannuleerd, terwijl ik er een vrije dag voor heb genomen omdat ik thuis moet blijven. Bel ik vandaag op om iets te herplannen krijg ik de reactie dat ik maar de e-mail moet afwachten. Bellen heeft totaal geen zin, nog nooit zo'n slechte service meegemaakt.

image description

Cv ketel lekt. We dachten te zien waar het vandaan kwam. Bakken eronder en wachten en bellen naar Feenstra. Pas 1e plek 8 dec. Opvangen met bakken. Maar helaas de vloer, muren en plinten weer nat en het probleem wordt steeds groter, nu niet te zien waar het precies vandaan komt en in de bakken ligt maar een klein beetje. Als we de kachel uitzetten dan blijft t droog. Dus nu met de kou zitten we zonder verwarming en warm water. Feenstra vertikt t te komen. 8 dec eerste plek en evt maandag 5 dec op 'n vroegst als iemand uitvalt. Vol verbazing!!!

image description

Zojuist gebeld, omdat onze cv een foutcode aangeeft en ook geen warm water meer geeft en er ook geen warmte meer in huis is. Maar ze hebben het te druk dus kunnen ons vanavond niet helpen en mogen lekker in de kou tot morgen wachten, maar we hebben wel een 24/7 service contract maar ze komen niet vandaag Ter info extra Vanochtend zouden ze komen ook dat kwamen zei niet na, begin middag is er eindelijk is iemand gekomen de monteur heeft het probleem opgelost er waren echter nog meer dingen niet in orde maar daar kwam hij niet voor zei die en wou hij niet oplossen. Beneden moest we zelf het kastje weer instellen want daar had hij niks aan gedaan, hij heeft hem ook nog is op een eco stand gezet duurt ook nog is uren voor je warm water hebt?.. alles bij elkaar zeer ontevreden Service is gewoon slecht dit was echter nooit zo!

image description

Zojuist, paar uur voor de gemaakte afspraak, wordt voor de 3e keer (!!!) de afspraak afgezegd.

image description

Hele dag gewacht op de monteur maar hij is niet gekomen. Kreeg toen een bericht dat ik niet thuis zou zijn geweest... We waren met 5 man thuis. Daarna direct contact opgenomen en dit (meerdere keren) uitgelegd. Het bleek een fout van de monteur omdat hij bij onze horeca ingang (deze horeca is gesloten) stond ipv bij onze woning ingang. Er is ook nooit aangebeld hier. Krijg nu vervolgens 2x!!! Een boete van 60 euro omdat ik niet thuis was.. hele hele slechte service

image description

Al een aantal weken aan het bellen voor een afspraak, telkens de belofte te horen krijgen dat je word teruggebeld. Die belofte word iedere keer niet nagekomen! Na weken eindelijk iemand aan de lijn, ja soort we plannen geen afspraken meer in. Waarom word dit niet bij het eerste telefoontje gemeld? Waardeloos bedrijf.

image description

Ik heb een heel jaar op de serviceafspraak gewacht en er kwam niemand. Ik heb na 3 maanden weer een afspraak gemaakt, zodat de werknemer zou komen en zeggen: "Uw keuken is niet schoon." Ik kan niet werken.

image description

Feenstra komt onderhoudsafspraken niet na. Afspraken worden telkens voor afspraakdatum afgezegd en pas maanden later kan er een nieuwe afspraak worden ingepland. Nog nooit zo een slechte service meegemaakt. Ook al meerdere malen gevraagd om contract af te kopen om te kunnen overstappen naar andere partij, ook hier telkens geen reactie op. Feenstra zeker geen aanrader en zou nooit meer overwegen om hier naar toe te stappen.

image description

Feenstra monteur, geweldig bedankt voor het plaatsen van een nieuwe unit van stadsverwarming, top gedaan ,gr joke purmerend

image description

Op 13 januari 2022 aanvraag ingediend. Bevestiging per mail. Ws automatisch gegenereerd. Vervangen mechanische ventilatie en reiniging ventilatiekanalen. Na twee weken nog niks gehoord. Gebeld. Na zes! verschillende medewerkers en even zoveel keer postcode/huisnummer en verhaal eindelijk iemand die zegt het te gaan regelen. Na twee dagen nog geen belletje over een mogelijke afspraak. Dan maar bellen dat ik er geen zin meer in heb. Weer de hele riedel opnoemen. Tweede medewerker kortaf toen ik de rede vertelde. Massa bedrijf. Onpersoonlijk en klantonvriendelijk!

image description

ben het ff zat. maanden geleden zelf achter jullie aangegaan omdat het termijn waarin jullie de controle zouden komen doen ruim was verlopen. Afspraak erin gezet toen maar kwam gewoon niemand opdagen. Aangegeven, bloemetje gehad en nieuwe afspraak gemaakt die nu al 2 keer afgezegd is. Als je niet waar kan maken wat je pretendeert dan moet je als bedrijf echt een andere houding aan gaan nemen. Je kan iemand niet 3 keer laten zitten en dat weten jullie dondersgoed. Kijk begrip is er altijd maar die is nu bij mij wel wat weg. Betaal netjes maar inmiddels blijft de ketel (die nu inmiddels jaren niet is gecheckt) zo nu en dan kuren hebben en wat als de reparatie te laat komt? Juist dan kunnen jullie daar ?niks? aan doen. Tevens betaal ik wel de abonnementskosten. Kost de hee wereld niet maar ik Vind het dan wel meer dan logisch dat er iets gebeurd. betalen voor iets dat niet gebeurd wilt toch niemand? Geloof me ik snap een hoop en haat zeikgedrag maar jullie laten me geen keuze toch? Niemand vraag om deze situatie. Vriendelijke groet evengoed.

image description

Vandaag ( 03-11-2021) om 17:00 uur gebeld van wege een storing aan m'n combiketel, nog de zelfde avond om 19:00 stond de monteur aan de deur en heeft het probleem opgelost. Deze klant is zeer tevreden over de service van Feenstra .... Dikke 10 waard .

image description

Al met al héél tevreden over Feenstra

image description

Zaterdagavond laat bleek de CV het niet meer te doen. Ik heb een paar keer de resetknop ingedrukt, maar de CV kwam steeds op dezelfde storing uit. Meteen Feenstra gebeld en mijn verhaal verteld. Er werd afgesproken dat ik Zondagochtend gebeld zou worden. Ik werd inderdaad gebeld en na weer mijn verhaal, zou er een monteur gestuurd worden. Inderdaad kwam de monteur om elf uur en had de klus in een kwartier voor elkaar en konden wij weer in de warmte zitten. Keurig opgelost.

image description

Vandaag kwam de monteur voor het eerst langs voor onderhoud via het veilig wonen abonnement van Univé. Een zeer onprettige ervaring waarbij de monteur ging bellen met mensen van Feenstra met kritiek over dat dit zomaar niet kon om dit onderhoud over te nemen. Er zou van alles mis zijn met afvoer? Vorig jaar nog onderhoud gehad. Na een kwartier in mijn bijzijn gebeld te hebben wilde ik als klant hier niet verder mee geconfronteerd worden. Monteur gezegd dat ik het goed vond zo, gelijk het abonnement gestopt. Ik woon al 10 jaar in mijn huisje de C.V is prima onderhouden nooit problemen met Energie Noord-West

image description

Helaas een heel slechte ervaring met dit bedrijf. Ik had een APK Plus gepland voor mijn CV ketel op donderdag tussen 10.00 en 13.30. Op de dag zelf werd ik om 09:00 gebeld dat de monteur om 13.00 zou komen. Ik heb toen gezegd dat ik dan niet meer thuis zou zijn vanwege een afspraak voor mijn werk en dat ik 's ochtends had vrij genomen. Dat was heel spijtig maar niets aan te doen. Ik heb toen duidelijk aangegeven dat ik graag weer een afsrpaak wilde op donderdag tussen 10.00 en 13.30 maar ontving een mail dat ik om 08.00 stond ingepland. Op mijn respons met het verzoek de afspraak te plannen van 10.00 tot 13.30 heb ik geen reactie meer ontvangen. Ik heb wel een automatische reactie ontvangen dat de afspraak om 08.00 vervalt omdat ik niet bevestigd heb. Ik heb het hier maar bij gelaten er is vast wel een beter bedrijf te vinden. Conclusie: Ik zou iedereen willen afraden een afspraak met dit bedrijf te maken. Na enige tijd ontving een reactie van Feenstra Webcare met het verzoek mijn contact gegevens te mailen. Deze moeite heb ik genomen maar helaas heb ik geen reactie meer ontvangen. Conclusie: zelfs de webcare is voor verbetering vatbaar! Ik heb ondertussen een ander bedrijf uit Alkmaar mijn CV een beurt laten geven. Dit kon zelfs op zaterdag. Ik heb hier ook een review over geschreven. Gelukkig zijn er bedrijven die wel hun afspraken nakomen en nog voor minder geld ook.

image description

Afspraken worden eenzijdig verwijderd. Iedereen stuurt je vervolgens van het kasje naar de muur. Problemen worden daardoor afgeschoven naar de klant, want niemand weet er van. De monteur stuurt aan op dure vervangingen en repareert niets. Één groot drama. Eigenlijk verdienen ze geen ster. Reactie op webcare Feenstra: u kunt het volledige drama dossier inkijken bij uw bedrijf. U kunt ook zien dat nu al 4 jaar achter elkaar afspraken door Feenstra eenzijdig worden verwijderd. Het laatste excuus was dat de medewerker die de afspraak had gecanceled niet meer werkt bij uw bedrijf. Dat laatste lijkt me overigens een verstandig besluit van die medewerker. Misschien moeten jullie ook het (niet realistische) reclame filmpje stoppen. Het slaat echt nergens op. Een pluim voor Samantha van de planning die mij adviseerde om zo snel mogelijk bij jullie weg re gaan. Jammer ook dat jullie gewoon doorgaan met het incasseren van geld. Het past waarschijnlijk bij de feitelijke realiteit van uw bedrijf in tegenstelling tot wat u pretendeert in uw reclame uitingen.