Feenstra Heerhugowaard

  1. Home
  2. Noord-Holland
  3. Heerhugowaard
  4. Feenstra Heerhugowaard

Zonnepanelen installateur Feenstra Heerhugowaard

Handelsstraat 1, 1704 AC Heerhugowaard, Nederland
Dit is een citaat van Feenstra Heerhugowaard zelf:

Samen met Vattenfall heeft Feenstra een online adviestool ontwikkeld. Deze slimme adviestool geeft binnen 2 minuten een schatting van het aantal panelen dat er op uw dak past, de benodigde investering en het rendement.

Feenstra Heerhugowaard

Feenstra biedt daarnaast de Zon Prestatie Check. Dit is een periodieke controle van de opwek van zonnepanelen. Hierbij wordt naar verschillende aspecten van de installatie gekeken.

Feenstra voorziet u van techniek die bij u past. Vervolgens kunt u erop rekenen dat die techniek goed blijft functioneren, dankzij regelmatig en betrouwbaar onderhoud. Als het er écht op aankomt, bij een storing of reparatie, is het goed om te weten dat u Feenstra overal in Nederland kunt vinden. Ook bij u in de buurt. Daardoor zijn we snel ter plaatse om u uit de problemen te helpen.
Feenstra houdt het helder. We kunnen u alles vertellen over nieuwe mogelijkheden en innovaties, en dat doen we op een duidelijke en overzichtelijke manier. Het gaat er tenslotte vooral om wat al die techniek u oplevert aan comfort, veiligheid en besparingen. Van Feenstra mag u een eerlijk advies verwachten. Een advies waar uw woning of uw bedrijfspand beter van wordt.

Onze publicaties zijn louter informatief van aard en daaraan kunnen geen rechten worden ontleend. De informatie is ontleend aan (openbare) bronnen op de datum van publicatie. Wij hebben géén commerciële band met partijen of merken die wij in onze publicaties noemen, tenzij anders aangegeven.

38 beoordelingen over Feenstra Heerhugowaard van Google My Business

image description

Monteur heel vriendelijk en had een ongelukje dat na alles klaar te hebben er een buis in de woonkamer kapot sprong de monteur heeft alles gedaan om al het water op te ruimen en had hierdoor schade de monteur heeft alles gedaan wat maar kon ik neem hem niks kwalijk dit is een werkongeval heb de schade doorgegeven aan het klachtenteam en alles werd netjes geregeld hoop wel dat dit een vlotte afhandeling wordt en als ik de schadeclaim ontvangen heb kan ik mijn bank laten schoonmaken door een firma als de afhandeling vlot verloopt ben ik tevreden

image description

Klantservice kan beter ,advies uitleg was niet van toepassing op mijn probleem bovendien opdringerig. Afspraak maken hoefde van mevr eigenijk niet, hij zou mij toch het zelfde vertellen.Gelukkig toch gedaan . De monteur kwam netjes op tijd en wist gelijk de storing van de radiatoren te verhelpen, een vriendelijke ervaren monteur. Storing verholpen we hebben nu een warm huis .

image description

Na dagen lang gebeld te hebben om een afspraak te maken voor een check up, waar ik ook nog uren lang in de wachtrij voor heb gezeten. Is mijn aanvraag na drie maanden in behandeling genomen en is er na drie maanden een monteur langs geweest. Deze heeft 1,5 uur wat gedaan in de zolder en mij achtergelaten met een factuur van rond de ?190,- voor een apk+, wat mij trouwens ook niet van te voren is aangegeven. Ik had me aangemeld voor een toestelkeuring maar dat was dus bedoeld voor mijn contract en er is mij niets verteld over die ?190,-. Dit bedrag zou ik niet eens zo erg hebben gevonden, maar nadat ik dezelfde avond in de douche stapte, kwam er geen warm water. Ik ben daarna naar de cv ketel gegaan en er stond dat de bar te laag was. We hebben water bijgevuld en uiteindelijk keek ik naar de douche en het warm water deed het nog steeds niet, terwijl de kraan in de badkamer wel warm water had. Ik vind dit een vreselijke service en het heeft mij niets anders dan stress opgeleverd. Zonde van mijn tijd en mijn CV ketel!!!

image description

3 dagen in de kou thuis. Elke keer werd er beloofd om een monteur te sturen maar dat kwam maar niet. Vervolgens werd er gezegd dat het probleem al opgelost was terwijl de thermostaat nog steeds defect is. Slechte klantenservice en duurt allemaal veel te lang.

image description

4 weken in de kou gezeten. Een klantenservice die zegt dat ze vandaag of ?misschien morgen mevrouw? komen en dat je de volgende dag belt hoe laat ze dan komen en blijkt dat het niet waar is dat er iemand komt? Uiteindelijk: Eerste monteur die kwam zei dat alles doorgespoeld moest worden. Tweede monteur vroeg bij binnenkomst aan mijn vrouw wat hij kwam doen. Bijdehante praatjes. Dit hoorde ik vanaf de woonkamer en liep de gang in en vroeg of hij geen opdracht had gekregen vanuit de planning wat de bedoeling was. Jawel maar ik wil van u horen dat uw verwarming het niet doet. Wat een weirdo. Volgens hem had de monteur voor hem dit ook simpel op kunnen lossen. Lang verhaal kort: dit bedrijf zal ik niet gauw aanraden.

image description

Snel een afspraak, dag vantevoren ben ik netjes gebeld hoe laat de monteur ongeveer komt en probleem aan de vloerverwarming is ter plekke opgelost door aardige en kundige monteur. Communicatie scoren veel partijen ondermaats maar bij Feenstra niets dan lof.

image description

Maak met Feenstra GEEN afspraak! Waardeloos bedrijf. Ze laten je eerst 2 maanden wachten tot er een afspraak mogelijkheid is en vervolgens bellen ze 2 uur van te voren op om de afspraak te annuleren. Kan ik dan een nieuwe afspraak maken? Ja, over 2 maanden hebben we weer tijd! Mensen wees gewaarschuwd! Vervolgens wordt je dan ook nog door een medewerker geholpen met 0,00 empatisch vermogen! Chapeau Feenstra!!!!!

image description

Storing van de CV-ketel op zondag - Monteur kwam dezelfde ochtend; zeer beleefd en vriendelijk; heeft anderhalf uur gewerkt, maakte een deskundige indruk; werkte efficiënt en liet de boel schoon en opgeruimd achter. De ketel werkt weer naar behoren. Zeer tevreden met de service van deze monteur (en Feenstra)

image description

Er zijn monteurs die geen storing kunnen oplossen vind ik een slechte zaak bij Feenstra

image description

Installatie hangt al bijna 10 jaar. Heb huurcontract afgesloten. 4 jaar geleden heb ik ombouw laten maken zodat hij uit zicht is. (muurtje ervoor met keramische tegels met een deur erin) daarna 3x onderhoud aan laten plegen door Feenstra, nooit een probleem. Laatste monteur geeft aan dat hij geen onderhoud kan plegen ivm dat de ketel niet bereikbaar is. In de 4 jaar niets aan verandert. Nu geeft Feenstra aan; Los het op, pas het aan, of je kan je huurcontract afkopen tegen een absurd hoog bedrag. (bijna prijs van nieuwe ketel) Aanvulling; Na tussenkomst van "webcare" alleen maar erger geworden. Webcare telefoonnummer is niet van webcare, maar algemeen nummer Feenstra na 15 minuten in de wacht gestaan te hebben eindelijk iemand aan de lijn en zij zal een terugbelverzoek neerleggen met de dame met wie ik al mailcontact heb en waar ik er dus niet mee uitkom. blijft dus staan dat ik voor een apparaat van ruim 9 jaar oud nog een restbetaling mag doen van ?500 of muur af mag breken. wat een machtsmisbruik. Het loopt nog, dus ik hoop nog steeds op een passende oplossing. maar NOOIT meer Feenstra

image description

Ik had lek bij de draaiknop van mijn verwarming. Heb contact gezocht bij Feenstra,en had snel een afspraak. Zij hebben keurig hun werk gedaan en ik was weer gelukkig. Geen lek meer. Ze zijn erg vriendelijk,deskundig. Het waren twee toppers.

image description

Huis is al 20 jaar klant bij Feenstra. Ketels via Feenstra aangeschaft en onderhouden. Service WAS altijd goed. Sinds een jaar is de service een drama. Telefonisch contact is onmogelijk. CV heeft het leven gelaten en er zou een adviesgesprek plaatsvinden. Op het moment sta ik al 30 minuten in de wacht. Maar nog steeds geen gehoor.

image description

Ik heb alleen maar positieve ervaringen met Feenstra. Afspraken worden goed nagekomen. Je wordt op tijd bericht als het iets anders loopt als verwacht. De monteurs werken netjes. Niets dan lof!

image description

Teleurstellend................ Maanden terug een aanvraag ingediend voor een onderhoudscontract. Dat kan alleen na een inspectie vooraf a 65,- Komt eindelijk de ( niet zo vriendelijke ) monteur voor de inspectie. Ziet de rookgasafvoer die een paar jaar terug door een erkend installateur gemaakt is en zegt direct dat dat niet standaard is dus dat hij het afkeurt. Op mijn vraag of hij de ketel etc. dan wel verder wil bekijken zegt hij doodleuk ; nee. Eerst moet de rookgasafvoer veranderd, waarvoor een offerte komt van Feenstra, pas als dat in orde is komt hij weer langs en kijkt pas verder naar de installatie. Pas daarna als alles conform Feenstra is gemonteerd en er aan verdiend is, pas dan kan het contract ingaan. Als dat straks bij ieder gevonden onderdeel zo gaat ............... Balen, dat staat ook nergens in hun contract aanvraag. Twijfel of ik wel met ze verder ga.

image description

monteur zeer beleerd en deskundig. Alle werkzaamheden duidelijk uitgelegd en de vervangende onderdelen besproken en laten zien . Kwam bovendien 10 minuten voor afgesproken tijd dus niet onnodig wachten afspraak maken duurde echter zeer lang voordat er een datum was voor de inspectie

image description

Enorm goed geholpen door Feenstra bij jaarlijks onderhoud van de CV ketel. Via de mail en sms nog een herinnering gekregen een dag van te voren met een tijdslot. Op de dag zelf ook nog een sms notificatie dat de monteur onderweg was. Het enige kleine minpuntje hierbij was dat de monteur er toen al lang was, maar dat was binnen het vooraf aangegeven tijdslot dus verder geen enkel probleem. De monteur was zeer beleefd en vakkundig, en het onderhoud werd snel en naar behoren uitgevoerd. Het bestellen en vervangen van een defect onderdeel werd in een mum van tijd geregeld met kantoor en een nieuwe afspraak werd meteen ingepland. Zeer tevreden over de Feenstra service.

image description

Deskundige mensen bij het plaatsen van onze nieuwe ketel. Nadat wij de volgende dag belde met de opmerking dat de pomp veel lawaai maakte kwam er direct een monteur. Deze heeft een mail gestuurd naar Intergas maar nu 2 weken later nog niets gehoord. Zelf gebeld en nog geen antwoord. Er is beloofd zsm terug te bellen. Inmiddels wel betaald. Ga t bedrag storneren indien ik over 3 dagen nog niets heb gehoord. Grote investering waarvan ik niet optimaal gebruik kan maken omdat de pomp dan zoveel lawaai maakt dat zelfs de buren het kunnen horen.

image description

Een medewerker in Haarlem blokkeerde de hele weg (Smedestraat, Marokkaanse man). Werk in de zorg en vraag netjes of ik erlangs mocht want moest naar een cliënt en hij zegt gewoon ROT OP. Voor m'n Opa zijn huis en Oom zijn restaurant dus deze knaap mag blij zijn dat ze binnen waren, bah.

image description

Dit bedrijf is uit zijn voegen gegroeid. Ze bedoelen het allemaal goed, maar het schiet niet op. Tijd is geld, dus monteurs rennen binnen en vliegensvlug weer weg. Hopeloos.

image description

Metin langs geweest van Feenstra. Adequaat, vakkundig en super vriendelijk. Metin is een Koerd uit Syrië, gekomen met zijn ouders, heeft zijn installatie diploma?s gehaald hier in Nederland. Metin valt in de categorie ?RENT A FRIEND?. ? Metin kan alles, niet alleen de verwarming instellen maar ook je thermostaat aansluiten (elektra etc) Als dit het gezicht van Feenstra is ben ik dik tevreden???

image description

Begin oktober een abonnement afgesloten, heb 2 maanden moeten wachten op een afspraak, die zou vandaag zijn. Wordt gisteren om 16:00 uur de boel geannuleerd, terwijl ik er een vrije dag voor heb genomen omdat ik thuis moet blijven. Bel ik vandaag op om iets te herplannen krijg ik de reactie dat ik maar de e-mail moet afwachten. Bellen heeft totaal geen zin, nog nooit zo'n slechte service meegemaakt.

image description

Cv ketel lekt. We dachten te zien waar het vandaan kwam. Bakken eronder en wachten en bellen naar Feenstra. Pas 1e plek 8 dec. Opvangen met bakken. Maar helaas de vloer, muren en plinten weer nat en het probleem wordt steeds groter, nu niet te zien waar het precies vandaan komt en in de bakken ligt maar een klein beetje. Als we de kachel uitzetten dan blijft t droog. Dus nu met de kou zitten we zonder verwarming en warm water. Feenstra vertikt t te komen. 8 dec eerste plek en evt maandag 5 dec op 'n vroegst als iemand uitvalt. Vol verbazing!!!

image description

Zojuist gebeld, omdat onze cv een foutcode aangeeft en ook geen warm water meer geeft en er ook geen warmte meer in huis is. Maar ze hebben het te druk dus kunnen ons vanavond niet helpen en mogen lekker in de kou tot morgen wachten, maar we hebben wel een 24/7 service contract maar ze komen niet vandaag Ter info extra Vanochtend zouden ze komen ook dat kwamen zei niet na, begin middag is er eindelijk is iemand gekomen de monteur heeft het probleem opgelost er waren echter nog meer dingen niet in orde maar daar kwam hij niet voor zei die en wou hij niet oplossen. Beneden moest we zelf het kastje weer instellen want daar had hij niks aan gedaan, hij heeft hem ook nog is op een eco stand gezet duurt ook nog is uren voor je warm water hebt?.. alles bij elkaar zeer ontevreden Service is gewoon slecht dit was echter nooit zo!

image description

Zojuist, paar uur voor de gemaakte afspraak, wordt voor de 3e keer (!!!) de afspraak afgezegd.

image description

Hele dag gewacht op de monteur maar hij is niet gekomen. Kreeg toen een bericht dat ik niet thuis zou zijn geweest... We waren met 5 man thuis. Daarna direct contact opgenomen en dit (meerdere keren) uitgelegd. Het bleek een fout van de monteur omdat hij bij onze horeca ingang (deze horeca is gesloten) stond ipv bij onze woning ingang. Er is ook nooit aangebeld hier. Krijg nu vervolgens 2x!!! Een boete van 60 euro omdat ik niet thuis was.. hele hele slechte service

image description

Al een aantal weken aan het bellen voor een afspraak, telkens de belofte te horen krijgen dat je word teruggebeld. Die belofte word iedere keer niet nagekomen! Na weken eindelijk iemand aan de lijn, ja soort we plannen geen afspraken meer in. Waarom word dit niet bij het eerste telefoontje gemeld? Waardeloos bedrijf.

image description

Ik heb een heel jaar op de serviceafspraak gewacht en er kwam niemand. Ik heb na 3 maanden weer een afspraak gemaakt, zodat de werknemer zou komen en zeggen: "Uw keuken is niet schoon." Ik kan niet werken.

image description

Feenstra komt onderhoudsafspraken niet na. Afspraken worden telkens voor afspraakdatum afgezegd en pas maanden later kan er een nieuwe afspraak worden ingepland. Nog nooit zo een slechte service meegemaakt. Ook al meerdere malen gevraagd om contract af te kopen om te kunnen overstappen naar andere partij, ook hier telkens geen reactie op. Feenstra zeker geen aanrader en zou nooit meer overwegen om hier naar toe te stappen.

image description

Feenstra monteur, geweldig bedankt voor het plaatsen van een nieuwe unit van stadsverwarming, top gedaan ,gr joke purmerend

image description

Op 13 januari 2022 aanvraag ingediend. Bevestiging per mail. Ws automatisch gegenereerd. Vervangen mechanische ventilatie en reiniging ventilatiekanalen. Na twee weken nog niks gehoord. Gebeld. Na zes! verschillende medewerkers en even zoveel keer postcode/huisnummer en verhaal eindelijk iemand die zegt het te gaan regelen. Na twee dagen nog geen belletje over een mogelijke afspraak. Dan maar bellen dat ik er geen zin meer in heb. Weer de hele riedel opnoemen. Tweede medewerker kortaf toen ik de rede vertelde. Massa bedrijf. Onpersoonlijk en klantonvriendelijk!

image description

ben het ff zat. maanden geleden zelf achter jullie aangegaan omdat het termijn waarin jullie de controle zouden komen doen ruim was verlopen. Afspraak erin gezet toen maar kwam gewoon niemand opdagen. Aangegeven, bloemetje gehad en nieuwe afspraak gemaakt die nu al 2 keer afgezegd is. Als je niet waar kan maken wat je pretendeert dan moet je als bedrijf echt een andere houding aan gaan nemen. Je kan iemand niet 3 keer laten zitten en dat weten jullie dondersgoed. Kijk begrip is er altijd maar die is nu bij mij wel wat weg. Betaal netjes maar inmiddels blijft de ketel (die nu inmiddels jaren niet is gecheckt) zo nu en dan kuren hebben en wat als de reparatie te laat komt? Juist dan kunnen jullie daar ?niks? aan doen. Tevens betaal ik wel de abonnementskosten. Kost de hee wereld niet maar ik Vind het dan wel meer dan logisch dat er iets gebeurd. betalen voor iets dat niet gebeurd wilt toch niemand? Geloof me ik snap een hoop en haat zeikgedrag maar jullie laten me geen keuze toch? Niemand vraag om deze situatie. Vriendelijke groet evengoed.

image description

Vandaag ( 03-11-2021) om 17:00 uur gebeld van wege een storing aan m'n combiketel, nog de zelfde avond om 19:00 stond de monteur aan de deur en heeft het probleem opgelost. Deze klant is zeer tevreden over de service van Feenstra .... Dikke 10 waard .

image description

Al met al héél tevreden over Feenstra

image description

Zaterdagavond laat bleek de CV het niet meer te doen. Ik heb een paar keer de resetknop ingedrukt, maar de CV kwam steeds op dezelfde storing uit. Meteen Feenstra gebeld en mijn verhaal verteld. Er werd afgesproken dat ik Zondagochtend gebeld zou worden. Ik werd inderdaad gebeld en na weer mijn verhaal, zou er een monteur gestuurd worden. Inderdaad kwam de monteur om elf uur en had de klus in een kwartier voor elkaar en konden wij weer in de warmte zitten. Keurig opgelost.

image description

Vandaag kwam de monteur voor het eerst langs voor onderhoud via het veilig wonen abonnement van Univé. Een zeer onprettige ervaring waarbij de monteur ging bellen met mensen van Feenstra met kritiek over dat dit zomaar niet kon om dit onderhoud over te nemen. Er zou van alles mis zijn met afvoer? Vorig jaar nog onderhoud gehad. Na een kwartier in mijn bijzijn gebeld te hebben wilde ik als klant hier niet verder mee geconfronteerd worden. Monteur gezegd dat ik het goed vond zo, gelijk het abonnement gestopt. Ik woon al 10 jaar in mijn huisje de C.V is prima onderhouden nooit problemen met Energie Noord-West

image description

Helaas een heel slechte ervaring met dit bedrijf. Ik had een APK Plus gepland voor mijn CV ketel op donderdag tussen 10.00 en 13.30. Op de dag zelf werd ik om 09:00 gebeld dat de monteur om 13.00 zou komen. Ik heb toen gezegd dat ik dan niet meer thuis zou zijn vanwege een afspraak voor mijn werk en dat ik 's ochtends had vrij genomen. Dat was heel spijtig maar niets aan te doen. Ik heb toen duidelijk aangegeven dat ik graag weer een afsrpaak wilde op donderdag tussen 10.00 en 13.30 maar ontving een mail dat ik om 08.00 stond ingepland. Op mijn respons met het verzoek de afspraak te plannen van 10.00 tot 13.30 heb ik geen reactie meer ontvangen. Ik heb wel een automatische reactie ontvangen dat de afspraak om 08.00 vervalt omdat ik niet bevestigd heb. Ik heb het hier maar bij gelaten er is vast wel een beter bedrijf te vinden. Conclusie: Ik zou iedereen willen afraden een afspraak met dit bedrijf te maken. Na enige tijd ontving een reactie van Feenstra Webcare met het verzoek mijn contact gegevens te mailen. Deze moeite heb ik genomen maar helaas heb ik geen reactie meer ontvangen. Conclusie: zelfs de webcare is voor verbetering vatbaar! Ik heb ondertussen een ander bedrijf uit Alkmaar mijn CV een beurt laten geven. Dit kon zelfs op zaterdag. Ik heb hier ook een review over geschreven. Gelukkig zijn er bedrijven die wel hun afspraken nakomen en nog voor minder geld ook.

image description

Afspraken worden eenzijdig verwijderd. Iedereen stuurt je vervolgens van het kasje naar de muur. Problemen worden daardoor afgeschoven naar de klant, want niemand weet er van. De monteur stuurt aan op dure vervangingen en repareert niets. Één groot drama. Eigenlijk verdienen ze geen ster. Reactie op webcare Feenstra: u kunt het volledige drama dossier inkijken bij uw bedrijf. U kunt ook zien dat nu al 4 jaar achter elkaar afspraken door Feenstra eenzijdig worden verwijderd. Het laatste excuus was dat de medewerker die de afspraak had gecanceled niet meer werkt bij uw bedrijf. Dat laatste lijkt me overigens een verstandig besluit van die medewerker. Misschien moeten jullie ook het (niet realistische) reclame filmpje stoppen. Het slaat echt nergens op. Een pluim voor Samantha van de planning die mij adviseerde om zo snel mogelijk bij jullie weg re gaan. Jammer ook dat jullie gewoon doorgaan met het incasseren van geld. Het past waarschijnlijk bij de feitelijke realiteit van uw bedrijf in tegenstelling tot wat u pretendeert in uw reclame uitingen.