Zonnepanelen installateur Feenstra Lelystad
Steenstraat 1, 8211 AG Lelystad, NederlandSamen met Vattenfall heeft Feenstra een online adviestool ontwikkeld. Deze slimme adviestool geeft binnen 2 minuten een schatting van het aantal panelen dat er op uw dak past, de benodigde investering en het rendement.
Feenstra Lelystad
Feenstra biedt daarnaast de Zon Prestatie Check. Dit is een periodieke controle van de opwek van zonnepanelen. Hierbij wordt naar verschillende aspecten van de installatie gekeken.
Feenstra voorziet u van techniek die bij u past. Vervolgens kunt u erop rekenen dat die techniek goed blijft functioneren, dankzij regelmatig en betrouwbaar onderhoud. Als het er eÌcht op aankomt, bij een storing of reparatie, is het goed om te weten dat u Feenstra overal in Nederland kunt vinden. Ook bij u in de buurt. Daardoor zijn we snel ter plaatse om u uit de problemen te helpen.
Feenstra houdt het helder. We kunnen u alles vertellen over nieuwe mogelijkheden en innovaties, en dat doen we op een duidelijke en overzichtelijke manier. Het gaat er tenslotte vooral om wat al die techniek u oplevert aan comfort, veiligheid en besparingen. Van Feenstra mag u een eerlijk advies verwachten. Een advies waar uw woning of uw bedrijfspand beter van wordt.
31 beoordelingen over Feenstra Lelystad van Google My Business
Feenstra heeft bij ons een ketel geïnstalleerd. Vooraf uitgebreide opname gedaan, alles was volgens hun eigen monteur in orde. Bewuste keuze om een landelijke partij te kiezen, ook al was die bijna 2x zo duur als de kleine ondernemers in de buurt. Twee jaar en 1 maand later (1 maand na aflopen garantie) constateert hun eigen monteur behoorlijke fouten! Er is bij installatie geen rekening gehouden met aanwezige thermostaatknoppen en bovendien blijkt de aansluiting te lekken. 'Niet goed geïnstalleerd' is de conclusie van de Feenstra monteur. Het traject dat dan start, is schandalig. Feenstra wil alleen hun eigen fouten corrigeren als we daar vol tarief voor betalen. Een klacht hierover (ons standpunt is: dit is jullie eigen fout, we verwachten coulance gezien zeer recente installatie) wordt in eerste instantie helemaal niet beantwoord. Pas na meerdere keren rappelleren komt er een antwoord: de klachtenmedewerker schoffeert ons en laat het gesprek binnen 10 minuten escaleren. Terwijl deze mensen opgeleid zouden moeten zijn om te DE-escaleren. 'We zien u wel bij de geschillencommissie dan'. Veel muggezifterij en opwerpen van vage theorieën, waardoor het niet per se aan hun zou hoeven liggen. Ook nog een paar mails daarna worden met allerlei smoesjes beantwoord. Respectloos naar je klanten toe. Zeer onkundige klachtenbehandeling. Conclusie: het gevoel dat je met een gerenommeerde partij te maken hebt, is totaal onterecht. Je loopt tegen muren aan als er gedoe is. Het premium van meer dan ? 1000 op de prijs van anderen is totaal niet gerechtvaardigd. Vermijd Feenstra!
Ik probeer nu al een 1 jaar lang een afspraak te maken voor mijn ventilatie? van het kastje naar de muur en zeker 10x me verhaal verteld. Veel gedoe tussen woning bouw en Feenstra, omdat er gewoon niet wordt gecommuniceerd. Het is werkelijk waar om te janken hoe het gaat bij Feenstra. Als er wel een afspraak wordt gemaakt, komt deze of niet opdagen en wordt er dood leuk verteld op de dag zelf; ja de monteur komt niet meer of wordt en een monteur wordt gestuurd die geen verstand heeft van ventilatie systeem. Intens slecht bedrijf en slecht geregeld.
Werkelijk waar een waardeloos bedrijf. Na een zeer slechte ervaring bij het aanschaffen van een nieuwe CV, waar ik meermaals langdurig in de wacht heb gestaan (oplopend tot een uur), de verbinding word verbroken zonder pardon (na langdurig wachten), Incorrect/niet duidelijk advies, etc. Heb ik een poging getracht om mijn Mechanische Luchtventilatie te laten vervangen. Ook hier een bijzonder slechte ervaring. Een aanvraag word automatisch omgezet naar aankoop, adviseurs slecht te bereiken (opnieuw het lange wachten en ophangen). De goede ervaring die ik heb betreft de monteurs/installateurs, uiterst vriendelijke mensen die oplossingsgericht denken. Overall, na meermaals proberen zal ik mijn verdere aankopen/services niet meer bij Feenstra laten verlopen
De medewerkers die hier werken trekken ze volgens mij zo van een sociale werkplek, wat een stel debielen hier. Ze gooien alles om in de meterkasten maar als je een vraag achteraf hebt over hun eigen werkzaamheden, en je belt ze op, dan weten ze niks, dus ze weten zelf niet eens wat ze doen blijkbaar. Sinds dit bedrijf is geweest alleen maar ellende met de stadsverwarming en douche. En niet alleen bij mij! En als dat mens achter de telefoon niks weet en je denkt een mail te sturen, vergeet het maar want je kan gewoon de tering krijgen, ze reageren nergens op!! Dus mocht je een bedrijf zoeken, ga vooral NIET bij dit bedrijf, ze zijn waardeloos!
Waar mensen werken worden fouten gemaakt. Dit bedrijf weigert echter mee te denken in oplossingen ondanks ik aantoonbaar heb laten zien dat de storing in onze CV slechts voor 3 kwartier verholpen leek. De klant krijgt de rekening en het probleem wordt volledig bij de klant neergelegd omdat ze zich verschuilen achter het feit dat de installatie werkend was toen de monteur vertrok, 3 kwartier voordat de storing wederom in de CV schiet. Service en klantgerichtheid is echt ver beneden de maat. Dit was gelijk de eerste en ook de laatste keer Feenstra voor ons.
Er moet een nieuwe C.V. Ketel komen. Ik wil graag communicatie over het soort C.V. Ketel. Er neemt niemand op bij de afdeling offertes. Er is geen e-mail adres. Ik moet alles via Twitter communiceren en hopen dat mijn boodschap goed terecht komt. Ik raad af om van deze firma gebruik te maken!
Afgelopen dinsdag gebeld met verzoek om een nieuwe cv te laten plaatsen. Tot mijn verbazing gaf Feenstra geen gehoor aan mijn vraag en ze hebben mij het advies gegeven om naar de concurrentie te gaan. Dat heb ik ook gedaan en die kunnen een cv plaatsen binnen een week. Jammer van Feenstra ik had graag klant bij ze geworden
Als je hier een ketel wilt huren BEDENK JE GOED! Lees onze ervaring: Huur ketel met een flink maandelijks bedrag wat je betaald voor: de ketel, onderhoud EN montage, geeft een zoemend geluid. Monteur komt langs, vervangt een en ander maar schijnt niet te werken. Mededeling zet de cv uit het koolmonoxide is te hoog! Dag later niemand die doorpakt, moeten weer bellen er komt weer een monteur die snapt het ook niet, zal aan de afvoer liggen. Weer niemand die doorpakt weer zelf bellen, en even voor de duidelijkheid met het hele gezin geen warm water en verwarming!!! Ja vervelend zegt de klantenservice ja we begrijpen u (geleerd op een communicatie cursus) maar helaas we kunnen niks voor u doen we bellen u terug. Dag later weer niet gebeld! Zelf gebeld, ja vervelend ik zal kijken of ik de desbetreffende afdeling aan de lijn kan krijgen, u wordt terug gebeld. Helaas weer niet gebeld, uiteindelijk na zelf weer gebeld te hebben, door verbonden met de desbetreffende afdeling voor de afvoer controle?. We zijn nu woensdag?. Maandag bent u de eerste? het is niet zo dat we een eigen ketel hebben die gemaakt moet worden HET IS HUN KETEL EN AFVOER!! Waar we maandelijks huur voor betalen en ga maar lekker in de kou zitten schijt hebben ze aan je! Gezegd nog nooit zo schofterig behandeld te zijn door een bedrijf waar je iets van huurt! En op deze manier zeker verder gaat kijken naar de kleinere aanbieders die wel om hun klanten geven!!! Weet je wat er gezegd wordt ? ja maar met overstap moet u wel rekening houden dat u even zonder CV zit, o dan maken ze zich ons opeens zorgen om ons? We zitten nu al dagen zonder CV en niemand die terug belt of zich erom bekommerd! Ook te belachelijk voor woorden als je dus over wilt stappen maar afhankelijk bent van Feenstra wanneer dat ding wordt weg gehaald. Beter idee nieuwe ketel door ander bedrijf laten plaatsen die gelijk de CV van Feenstra weghaalt kunnen ze hem aan de kant van de weg ophalen en betalen we geen huur meer ?? Dikke middelvinger krijg je gewoon van ze op 1 van de basisbehoeften van een mens! Te schandalig voor woorden. Als je klanten je iets boeien huur je desnoods een kleiner bedrijf in om jou klussen waar je zelf te weinig personeel voor hebt te kunnen klaren binnen normale of redelijke tijd! Of je bied mensen desnoods een elektrische kachel die we nu zelf moeten aanschaffen en douchen bij andere, heen en weer rijden met je tasje kleding en kinderen! Ps en de reacties zijn zooo begripvol, met wat vervelend en wat naar om te horen of lezen of dat is onze bedoeling niet! Goed onderdrukte en ingestudeerde klantenservice!!! Knap, vooral niet de laag daarboven lastig vallen! Maar helaas allemaal loze woorden het regent klachten online en heb al meerdere in mijn omgeving die over willen stappen door de asociale behandeling van de hogere piefen bij Feenstra! En check de foto het personeel wordt zo te zien ook uitgeknepen en min behandeld! Zeggen ze als eerste zij op Linkd in: prettig wonen en werken daar zorgt Feenstra voor ???? Wat een mop!
Uiteindelijk zeer ontevreden. Zie onderaan de tekst. In het begin was het zo: Duidelijke en snelle advisering en offerte via de mail. Na het kopen van de nieuwe CV ketel (Intergas Xtreme 30 - CW4 )binnen 2 weken geplaatst. Plaatsing was vakkundig klein minpuntje; de dakpannen lagen niet netjes recht . Na 1 telefoontje werd dat de volgende dag opgelost. Prijs van de ketel was niet de scherpste maar ik heb het hen gegund omdat ik het onderhoud prima vind. Maar dan! Na een maand een koude douche omdat blijkt dat ik nu aan een maand contract all in vast zit. Kost me bijna Eur 200 per jaar . Ik heb vast ergens de kleine letters gemist? Mevrouw aan de telefoon wil het niet omzetten naar het oude abonnement van Eur 19 per kwartaal? balen dus. Hoge kosten die ik niet wil. De looptijd is 2 jaar, dan kan ik het omzetten. Zeer ontevreden.
ECHT SLECHT BEDRIJF. schrijven rekeningen die helemaal niet kloppen. Komen langs voor het verkeerde. Hele bijdehand hun klanten service. IK ZOU HIER NIKS KOPEN.
Ze laten vaste klanten letterlijk in de kou staan. Zo ook ons in de vrieskou, 3 graden in huis en mijn vrouw drie weken ervoor geopereerd was. Aan de telefoon werd er letterlijk gezegd, " zoek zelf maar naar een alternatief ". Ze komen hun afspraken niet na.. Contract meteen opgezegd, nadat wij idd een alternatief hadden gevonden. Let wel dat na opzegging nog een kwartaal tarief afschrijven en een opzegging bedrag van ?16,- rekenen! Pure diefstal, omdat ze niet hun afspraken na kunnen komen. Als je met hun in zee gaat, check eerst de voorwaarden voor je een contract afsluit.
8 augustus 2022 een offerte aangevraagd, 9 augustus nog de gevraagde informatie aangeleverd. Vandaag (15 feb 2023) een half jaar later! Een bericht: uw offerte staat klaar?erg slechte offerte ontvangen; onduidelijk bij elkaar geraapt zooitje. Dit in tegenstelling tot het bedrijf die ze binnenkort komt plaatsen.
Bedrijf heeft inmiddels een beetje een te grote broek aan getrokken en klanten zijn inmiddels gewoon een nummer. Ze doen zich beter voor dan ze zijn. Hebben 24 uurs service, maar alsnog kan je gewoon 10 dagen gaan wachten voordat er iemand kan komen.
Zeer slechte service. Ik wacht al 1 jaar voor een onderhoudsafspraak. Er wordt niet gereageerd op mail, telefoon wordt je alleen maar in de wacht gezet. Vreselijk bedrijf en als ik geen contract had gehad dan was ik hier allang weggeweest.
In juli een offerte aangevraagd voor zonnepanelen. Foto's e.d. aangeleverd. Nooit meer wat van gehoord. Zelf er verschillende achteraan gebeld en gemaild. Ze hebben twee keer beloofd aan het einde van de week een offerte te sturen. Deze offertes natuurlijk nooit meer ontvangen. Dus weer gemaild en beloofde Feenstra nu dat we gebeld of gemaild zouden worden. En warempel we hebben een mail ontvangen maar niet met een offerte maar een of andere k..smoes dat ze geen offerte gaan maken omdat ons huis te bijzonder was waardoor het een specialistische aanvraag was. En daar hebben ze geen tijd voor. In een wijk met hele normale rijtjeshuizen en genoeg buren met zonnepanelen moet je niet aankomen met de smoes dat het huis te bijzonder is... 4 Maanden gewacht op dit antwoord. Ga je schamen! N.a.v. deze review en de reactie van Feenstra een mail gestuurd. Helaas weer helemaal niks op gehoord... Echt luisteren doen ze bij Feenstra doen ze ook niet. Na twee weken een flutmail over miscommunicatie van het webcareteam maar niet inhoudelijk ingaan op de klacht.
Ook wij sluiten ons aan bij de slechte service van dit bedrijf, afspraak gemaakt en bevestigd, geen monteur op dag van afspraak, gebeld, doorverbonden etc. Zouden terug gebeld worden, helaas niet gebeurt. Zelf maar weer bellen, ja helaas monteur is niet in de buurt, kan nieuwe afspraak maken over 2 maanden. Kan nog snappen dat het druk is in deze tijden, is alleen hoe je er mee omgaat als bedrijf. Hier nooit meer, waardeloos.
Waardeloos bedrijf, komen hun afspraken niet na, nemen de telefoon niet op, wordt doorgeschakeld naar een mobiele voicemail en lange wachttijden als je ze belt. Er wordt wel elke maand op tijd geïncasseerd van de rekening, maar als je ze nodig hebt dan geven ze niet thuis. Misschien tijd om over te stappen naar een betrouwbaar bedrijf. Ze verdienen geen ster
Hele dag gewacht op de monteur maar hij is niet gekomen. Kreeg toen een bericht dat ik niet thuis zou zijn geweest... We waren met 5 man thuis. Daarna direct contact opgenomen en dit (meerdere keren) uitgelegd. Het bleek een fout van de monteur omdat hij bij onze horeca ingang (deze horeca is gesloten) stond ipv bij onze woning ingang. Er is ook nooit aangebeld hier. Krijg nu vervolgens 2x!!! Een boete van 60 euro omdat ik niet thuis was.. hele hele slechte service
Zeer agressieve benadering. Ongevraagd suggereren dat er een afspraak met een monteur is. Er zullen mensen (oudere) zijn die denken dat dit moet. Bij verhuizing en dus achterlaten van de ketel, onmogelijk om het contract te beëindigen! Wie neemt nou de cv ketel mee? De monteurs niets kwalijk te nemen uiteraard!
Super slecht bereikbaar, maar dat kwam door een storing, super blij dat ze toch nog komen! Om het probleem op te lossen.
net als bij koeman 2x afspraak gehad komen niet ook tussen 10 en 12.30 staat erbij hun als je er niet bent krijg je kosten en wat krijgen wij dan 2 dagen vrij genomen.
Netjes gewerkt en zeer vriendelijke mannen. Top gedaan mannen bedankt?????
2 x een afspraak voor controle rook- en Co melders. 2 x Thuis geweest tussen 10 en 12.30 uur. Nooit iemand gezien!!! Ze komen er bij mij niet meer in!!!
Goedemorgen, graag wil ik een compliment maken naar Ivo, die de inspectie voor het service contract bij mij op 1 mei heeft gedaan. Ivo was keurig op tijd, zeer vriendelijke en vrolijk gestemde man. Hij heeft al mijn verwachtingen overtroffen. Ik vond hem zeer kundig, gaf mij uitstekende voorlichting over alle mogelijkheden en hij dacht vooral mee in oplossingen. Heel prettig allemaal. Zo iets is tegenwoordig helaas niet meer vanzelfsprekend. Wees zuinig op dit soort mensen, hij heeft het beeld en vertrouwen in Feenstra een zeer positieve wending gegeven, hierdoor begon mijn dag heel plezierig! Ook alle medewerkers voorafgaand in deze chat waren zeer behulpzaam, meedenkend en vriendelijk. Ik doe met plezier alle zaken via jullie! Ga zo door!
Geweldig geholpen door dit bedrijf toen een paar maanden geleden mijn cv ketel er ineens mee op hield. Binnen een paar dagen kon er een afspraak worden gemaakt. Tijdens de afspraak werd de storing direct verholpen en het kapotte onderdeel vervangen, de monteur had een half uur werk en had het onderdeel in de bus liggen. Een aanrader! Bovendien was de rekening voor de werkzaamheden en de voorrijkosten erg netjes. Dit laatste is bij andere bedrijven nogal eens anders.
gebeld voor een huur cv-ketel en aangegeven dat op het adres een dame woont van boven de 90 jaar en dat er geen internet aanwezig is. de dame aan telefoon gaf aan dat dat geen probleem was aangezien er dan gewoon gebeld kon worden als er een storing zou zijn. een afspraak gemaakt om de situatie te komen bekijken en dan vervolgens over te gaan tot plaatsing. vervolgens krijgen we een dag later een telefoontje dat de afspraak niet door gaat aangezien er geen internet in de woning is, ook werd er aangegeven dat er een asbestwand zit in deze woning waar de ketel bevestigd is (dit zonder er geweest te zijn). de beste man was naar zijn idee behoorlijk bekend in deze wijk en gaat er dus zomaar vanuit dat er asbest zit, met andere woorden het lijkt ons dat de beste man en/of het bedrijf gewoon geen zin heeft in wat een iets lastigere taak zou kunnen zijn. we waren doorgestuurd door iemand naar dit bedrijf zonder de recensies te lezen, hadden we dit maar wel gedaan want uit de recensies blijkt wel dat dit niet zo'n heel goed en profesioneel bedrijf is.
In één jaar en 2 weken 9 keer over de vloer gehad diverse ketel klachten . Elke keer diverse adviezen en uitleg gehad . Tot dat de heer Ivo Weel ( Almere)over de vloer kwam als spoed monteur , wat een topper van een kerel veel duidelijke uitleg gehad en hij heeft laten zien hoe ik zelf dingen goed kan controleren . Maar de klantenservice mag sneller en actiever actie ondernemen spoed ( in dit geval koolstofmonoxide verdenking ) is geen 2,5 uur later binnenkomen . En ze waren ook vergeten te vertellen dat bij dit soort klachten en voorvallen altijd de gaskraan uit moet . De heer Weel ( Almere) bedankt en u krijgt van ons 5 sterren, de klantenservice en overige monteurs hebben behoorlijke bijscholing nodig dus geen sterren .
Nu al meer als een jaar gezeur met de cv ketel die continu in storing springt inmiddels al 4 dagen al geen verwarming en warm water weer gebeld en dan krijg je te horen dat ze vandaag geen tijd hebben om dat ze vol gepland zijn echt het meest waardeloze en onmenselijke bedrijf wat er bestaat
Een groot drama. Reageren niet op mails. Zelf hun eigen klachtenafdeling heb ik nu na 25 dagen nog niks van gehoord. Bezorg je zelf geen kopzorgen en vermijd Feenstra aub!
I put 1 star as this is the minimum but they do not even deserve it!! Worst service ever, stay away from this company. They are rude, do not communicate at all and are very badly organized. (This happened in Eindhoven)
The WORST company out there. Been calling for 3 days and nobody has turned up yet despite our numerous efforts to get in contact with them. We are reaching temperatures below zero and our house is freezing! All the call centre people tell us is "they will come tomorrow, definitely before 17.00". Bollocks.