Feenstra Tiel

  1. Home
  2. Gelderland
  3. Tiel
  4. Feenstra Tiel

Zonnepanelen installateur Feenstra Tiel

Edisonstraat 4, 4004 JL Tiel, Nederland
Dit is een citaat van Feenstra Tiel zelf:

Samen met Vattenfall heeft Feenstra een online adviestool ontwikkeld. Deze slimme adviestool geeft binnen 2 minuten een schatting van het aantal panelen dat er op uw dak past, de benodigde investering en het rendement.

Feenstra Tiel

Feenstra biedt daarnaast de Zon Prestatie Check. Dit is een periodieke controle van de opwek van zonnepanelen. Hierbij wordt naar verschillende aspecten van de installatie gekeken.

Feenstra voorziet u van techniek die bij u past. Vervolgens kunt u erop rekenen dat die techniek goed blijft functioneren, dankzij regelmatig en betrouwbaar onderhoud. Als het er écht op aankomt, bij een storing of reparatie, is het goed om te weten dat u Feenstra overal in Nederland kunt vinden. Ook bij u in de buurt. Daardoor zijn we snel ter plaatse om u uit de problemen te helpen.
Feenstra houdt het helder. We kunnen u alles vertellen over nieuwe mogelijkheden en innovaties, en dat doen we op een duidelijke en overzichtelijke manier. Het gaat er tenslotte vooral om wat al die techniek u oplevert aan comfort, veiligheid en besparingen. Van Feenstra mag u een eerlijk advies verwachten. Een advies waar uw woning of uw bedrijfspand beter van wordt.

Onze publicaties zijn louter informatief van aard en daaraan kunnen geen rechten worden ontleend. De informatie is ontleend aan (openbare) bronnen op de datum van publicatie. Wij hebben géén commerciële band met partijen of merken die wij in onze publicaties noemen, tenzij anders aangegeven.

41 beoordelingen over Feenstra Tiel van Google My Business

image description

Twee jaar geleden liet een monteur een niet werkende cv ketel achter. Een collega van hem heeft het dezelfde avond wel opgelost maar alles bleek kapot en doorgebrand te zijn. Dit jaar weer hetzelfde. Een goed werkende cv ketel deed het na de onderhoudsbeurt niet meer. Dezelfde dag wel opgelost door een andere monteur. Kost een hele dag thuis zitten om van de frustratie maar niet te spreken.

image description

Een fijn bedrijf werkt netjes en lost het probleem op. Wij kregen dit bedrijf omdat de woningbouwvereniging hier een contract mee heeft. In het begin kreeg ik nog wel eens een beginnend monteur met veel babbels maar het probleem werd niet opgelost, tot gevolg dat er wel 3 keer een monteur moest langs komen. Maar de laatste jaren zie ik betere monteurs. Het enige waar ik een probleem mee blijf hebben dat ze met schoenen naar zolder gaan. Zelf loop ik niet met schoenen in huis en al zeker niet in de bovenste verdiepingen. Maar ja wie weet verzinnen ze daar iets op. Vandaar 4 sterren

image description

Zeer tevreden met de aanschaf van de hybride warmtepomp bij Feenstra in combinatie met de zonnenpanelen , prima monteurs werken netjes, zijn vriendelijk en goede services. Wij zitten er warmpjes bij zeg maar.?

image description

Goede eerste ervaringen met Feenstra gehad ivm CO basis keuring bestaand CV toestel. En eerste onderhoudsbeurt op hetzelfde moment. Nette monteur die op tijd kwam, uitleg gaf over werkzaamheden, keurig netjes arbeid verrichtte en de radiatoren ontluchtte. Ook zijn afval meenam, dit had ik bij een andere installateur anders meegemaakt.

image description

Het is druk dus het was moeilijk om een monteur te vinden voor het vaste onderhoud aan onze CV ketel. Gelukkig had Feenstra iemand beschikbaar binnen acceptabele tijd. De monteur was erg professioneel en vriendelijk, ik kan het aanraden.

image description

Bedrijf komt afspraken niet na. Komt op andere dagen dan telefonisch is aangegeven, komt soms helemaal niet op afgesproken dagen. Als de monteur er eindelijk is, is het al snel duidelijk dat deze niet op de hoogte is van de situatie in huis (dit terwijl mijn woning onlangs is gerenoveerd en Feenstra gewoon een contract met mijn woningbouw heeft). Al 2 keer meegemaakt dat de monteur binnen 2 minuten buiten staat vanwege pure onkunde. Mijn WTW installatie is nog altijd kapot, verdere stappen worden niet ondernomen. Tragisch.

image description

Naast zeer slechte bereikbaarheid is er teveel misgegaan. Geen service en geen naservice. Laatste keer voor mij bij Feenstra. Als het goed gaat dan gaat het goed, als het fout gaat dan geven ze niet thuis of beperkt.. Jammer, had eerder goede ervaringen. Maar ja, toen ging het in één keer goed.

image description

Uitstekend uitgevoerde controle op mijn CV ketel door een vriendelijke monteur, die wederom zeer duidelijk een en ander heeft uitgelegd over de ketel. Nu kan ik weer heerlijk warm douchen en mijn huis verwarmen, kom maar op winter.

image description

De controle werd niet uitgevoerd omdat de monteur zei niet op een trap (van 4 trede) mocht werken. De monteur die jaren tot zijn pensioen de cv heeft onderhouden heeft nooit een opmerking gemaakt dat hij de situatie onveilig vond. Ik kan in de voorwaarden van Feenstra niet vinden dat het werken vanaf een trapje als onveilig wordt omschreven.

image description

Ik kwam net terug van een maand vakantie uit Indonesië en wilde de verwarming hoger zetten en zag een rode lamp knipperen. Mbv de storings blad heb ik de volgende ochtend Feenstra gebeld en een uur later stond de monteur al voor de deur?. Binnen 3 kwartier was het euvel verholpen en de monteur heeft meteen een onderhouds beurt gedaan. Voortreffelijke service.

image description

Heel fijn bedrijf! Monteur heeft APK van de CV ketel uitgevoerd. Heel deskundig, informatief en sociaal. Hij gaf een goed advies. Bedankt

image description

Inspectie van CV ketel i.v.m. abonnement. De inspectie begon met de mededeling dat er op de rookgasafvoer beugeltjes ontbraken die sinds april 2023 verplicht zijn. Op de vraag naar de prijs van het aanbrengen van twee PP beugeltjes gaf de monteur een prijs op van ? 100,- Ik schrok daar van omdat de beugeltjes ? 4,50 per stuk kosten. Op dat moment kreeg ik twijfel of het wel financieel haalbaar was om de ketel eerst te laten inspecteren voor een onderhoud abonnement. Het betreft een CV ketel uit 2018 die altijd bij de vorige bewonen goed onderhouden was. Ik kreeg op dat moment een visioen dat er veel afgekeurd zou worden voordat ik een abonnement af zou kunnen sluiten. De monteur had het na mijn twijfel wel gezien zei hij en ging weg zonder verder inspectie. Ik kreeg een half uur later wel een rekening van ? 65,00. Ik heb een slecht gevoel overgehouden aan het bezoek van de monteur van Feenstra.

image description

Wanneer je site opent krijg je direkt te zien dat ze vol zitten met opdrachten. Keteladvies doorlopen...we hebben geen tijd aan het eind., dus ook niet voor advies. Dit bedrijf is mij kwijt...

image description

Had een storing in de cv, 2 uur later was de monteur er al en heeft het probleem opgelost. Perfecte service.

image description

Slecht en moeilijk afspraak mee te maken. Hadden hoop kritiek ,bij het telefoonnr bleef er komen dat het nr ongeldig was ,uiteindelijk maar aangegeven dat ze geen contact hoefden op te nemen toen werd het nr wel geaccepteerd. Is dat het via Portaal loopt maar zou persoonlijk nooit voor Feenstra kiezen.

image description

Wij zijn binnen 2 maanden geholpen met de keuring van onze CV-ketel. Dat klinkt wellicht lang, maar bij veel bedrijven kun je helemaal niet terecht, dus met 2 maanden ben ik wel tevreden! De eerst voorgestelde datum kwam niet uit, verzetten was geen probleem. De monteur heeft de werkplek netjes achtergelaten.

image description

Dik tevreden sinds wij bij Feenstra een ketel hebben gehuurd. Onderhoud altijd netjes op tijd. Bij vragen altijd snel contact.

image description

Gebeld met melding vogel in afvoer CV of mechanische ventilatie. Dezelfde dag komt een monteur die-achteraf- niet het dak op mag. Hij kijkt bij ketel die 1 verdieping lager hangt(!) en komt tot conclusie dat hij er niet bij kan. Dit had ik zelf ook kunnen bedenken. Maar ik mag als ondeskundige er wel van uitgaan dat een storingsmonteur op het dak mag komen als daar het probleem zich bevindt. De rekening van ruim 130 euro voor uitsluitend deze conclusie vind ik buiten -proportioneel.

image description

Uitstekende service en uitleg over WTS en warmtepomp met name waar ik zelf op moet letten c.q. wat ik moet doen (na scheiding nu mijn verantwoordelijkheid).

image description

Feenstra heeft het werk van hoppenbrouwer overgenomen in o.a. Oudenbosch voor onderhoud / inspectie cv-installatie. Kan maar 1 ding toevoegen : ik had veel eerder moeten overstappen naar Feenstra. Uitstekend werk !

image description

Wij zijn tevreden over feenstra. Vriendelijke en ervaren monteurs.

image description

Tijdens het onderhoud aan de CV ketel worden alle instellingen aangepast zonder overleg met de bewoner. Het schoonmaken is zeker netjes opgepakt, maar men zou niet zomaar instellingen moeten aanpassen zonder in overleg te treden.

image description

Hele goede ervaringen met Feenstra, m.b.t. onderhoud van mijn ketel, die ik pas vorig jaar gekregen heb. Overigens scheelt het heel veel aan de kosten van gas want ik verbruik minder, en tevens dus het verminderen van CO2 uitstoot, en waarom plaats Wonen Breeburg niet overal nieuwe ketels. Dat zou voor iedere huurder héél véél schelen qua gas en onderhoud.

image description

Voor het eerst kennis gemaakt met Feenstra. Een bedrijf is zo goed als zijn medewerkers. Wat dat betreft zijn zowel de medewerkster klantenservice als de monteur parels in de kroon van het Nederlandse bedrijfsleven ?

image description

Op zondag ineens geen verwarming en warm water meer. Gebeld en binnen anderhalf uur een storingsmonteur. Pomp in cv bleek kapot. Kon nog wel even duren zei hij, want pomp kon wel 's niet op voorraad zijn. 24 uur later wordt er gebeld dat er een monteur met pomp onderweg was om de boel te repareren. Blijkbaar enorm mazzel dat juist die pomp nog ergens lag. Zojuist gerepareerd. Erg blij met deze snelle actie.

image description

Laten de klant gewoon in de kou staan. Geven geen antwoord bij storing. Al dagen mee bezig, geen service. Geldwolven zijn het!

image description

2x niet op komen dagen wanneer je speciaal vrij hebt genomen, 1x was zelfs vooraf bekend (hoor ik nu) dat onderdelen niet voorradig waren. Kunnen daarna geen passende oplossing bieden afgezien van een arrogante 'zorg maar weer dat je een halve dag vrij neemt'. Zelfs geen excuus. Daarna laten ze niets meer horen. Flexibiliteit van monteur die bij buren was heeft probleem uiteindelijk opgelost.

image description

Hele dag gewacht op de monteur maar hij is niet gekomen. Kreeg toen een bericht dat ik niet thuis zou zijn geweest... We waren met 5 man thuis. Daarna direct contact opgenomen en dit (meerdere keren) uitgelegd. Het bleek een fout van de monteur omdat hij bij onze horeca ingang (deze horeca is gesloten) stond ipv bij onze woning ingang. Er is ook nooit aangebeld hier. Krijg nu vervolgens 2x!!! Een boete van 60 euro omdat ik niet thuis was.. hele hele slechte service

image description

Met een probleem aan de buis is een medewerker van onderhoud gekomen, heeft gekeken en gemeten. Medewerker had een tablet bij de hand en zei direct 2 meter buis te bestellen. We zouden gebeld worden voor het maken van een afspraak als de buis binnen is, ik heb zelf contact opgenomen werd gezegd door de medewerker dat ik moest wachten en ik gebeld zou worden als het binnen was. Nu na meerdere keren gebeld te hebben en agresieve ongeinteresseerde medewerkers aan de lijn gehad te hebben word er gezegd dat er niks is besteld en er ook niks gedaan word. Wees dan eerlijk en en zeg bij het begin dat er niks gedaan word dit is zo naar.

image description

Prettig bedrijf zolang je ze niet nodig hebt. Wachttijden bij de klantenservice zijn doorgaans meer dan 1,5 uur, en wanneer ze eindelijk opnemen wordt je gevraagd te mailen. Dat je belt omdat ze de e-mails niet beantwoorden doet er niet toe. Ook dat moet per mail gemeld worden, zodat ze ook dat kunnen negeren. De training weiger klanten hebben ze ook gevolgd, en met succes! Aangezien ze meerdere "specialismen" in huis hebben, leek het mij een goede partij voor zonnepanelen, een hybride warmtepomp en extra isolatie voor het huis. Stel dit vooral niet telefonisch aan ze voor om hier een offerte voor te maken, na een diepe zucht kreeg ik de mededeling dat dit meerdere afdelingen betrof, dus dat ze daar telefonisch niets mee konden, dus of dit weer per mail kon. De mail met het verzoek werd weer netjes genegeerd. UPDATE N.a.v. de review inderdaad contact gehad met Feenstra. Zij boden hun excuses aan, vroegen om opnieuw foto's te uploaden om een passende offerte te maken. Helaas blijft het hier ook weer bij. Foto's geüpload voor een offerte, maar wederom hoor je daarna niks meer. Ook geen offerte.

image description

Nieuw beleid: na 20:00 uur komen we niet meer voor storingen. Dus kijk maar even wat je doet in de kou, zonder verwarming en warm water. Op de site staat dat ze dag en nacht komen voor dit type foutmelding, niet dus! Na onderhoud heeft de ketel enkel storingen gehad. Ben inmiddels zelf ook gestoord!

image description

Deze ster is al teveel onbeschoft behandeld mijn huis komen zij nooit meer binnen

image description

*WAARSCHUWING*. Mijn ouders zitten al sinds zaterdag zonder verwarming omdat de dure thermostaat (?550) die Feenstra krap een jaar geleden heeft geplaatst niets meer doet. Zo opgelost zou je denken, maar nee hoor. Feenstra komt afspraken niet na, belt niet op en vertikt het om een storingsmonteur te sturen want "U heeft geen onderhoudscontract" (>mijn ouders hebben stadsverwarming en dus is dit niet van toepassing). Ondertussen zitten mijn ouders in een ijskoud huis en komt Feenstra niet verder dan "We hebben het heel erg druk en bellen zo snel mogelijk". Schofterig, fatsoenloos en een bijzonder slechte klantenservice. Voor mij een reden om voor het eerst een rigoureuze stap als deze te zetten. Feenstra neem alsnog je verantwoordelijkheid en zorg voor een tijdelijke voorziening of een oplossing. Aan Feenstra nu de zet om dit fatsoenlijk en snel op te lossen, voor e.e.a. verder escaleert. Ook direct de kans om deze review nog om te buigen naar iets positiefs. Succes!

image description

Slecht geinformeerd en onkundig advies waar we helemaal niks mee kunnen. Dit hadden we zelf ook kunnen oplossen. Maar we wilden juist graag een proffesioneel advies.

image description

Jammer, normaal gesproken nooit 1 kwaad woord over Feenstra... Maar de laatste x leek nergens op; zwarte troep op mijn kookplaat, zwarte vlokken die uit de afvoer kanalen hangen, commentaar over van alles en nog wat. En ik heet geen Sjef, om vervolgens de troep voor hem te ruimen. Daar betaalt Feenstra hem voor.

image description

Ja hun doen het werk heel goed en als je iets niet begrijpt of niet weet hun leggen het geduldig en nietjes aan je uit. Bedankt Feenstra

image description

Na onderhoud is monteur een onderdeel vergeten waardoor wij maanden in een gevaarlijke situatie hebben gewoond. Er heeft geruime tijd gas weg kunnen lekken wat voor daadwerkelijk explosiegevaar heeft veroorzaakt. Na veel contact met klachten afdeling wilden zij de klacht afkopen met ?50,-. Wij voelden ons niet serieus genomen en kunnen niet wachten tot wij van ons abonnement af zijn.

image description

Erg tevreden over advies, aankoop en plaatsing nieuwe CV-ketel. Feenstra is zeker niet de goedkoopste maar voor een faire prijs leveren ze prima kwaliteit. Ik zou het zo weer via hun laten doen.

image description

De tweejaarlijkse service is weer gedaan. Over de monteur kan ik zeggen dat hij zijn werk uitstekend, deskundig en netjes heeft uitgevoerd. Vreemd vond ik dat ik het expansieve moet betalen terwijl dat pas 6 jaar jong is en dit toch een normaal onderdeel van de cv installatie is. Het argument dat vat niet bij de ketel in de buurt hangt is naar mijn mening onzin en niet bij het plaatsen verteld destijds.

image description

Nieuwe CV KETEL aangeschaft , via telefoon en e-mail. Naar aanleiding van een actie brief als trouwe klant. Totale korting was 300 euro. Hebben nu weer een CV ketel die volgens medewerkers Feenstra wel weer 15 jaar mee kan. Plaatsing en instalatie correct gedaan door vriendelijke en deskundig mensen.

image description

Ik heb met aanmelden rare antwoorden gekregen op.mij vragen kreeg ik antwoorden die nergens opleken met de tweede keer te bellen was men bereid om een.momteur te laten komen ik heb een persoon die net uit het ziekenhuis komt die kan ik niet in de kou laten ik vind het raar dat ik te horen kreeg dat ik een abonnement moest hebben en 30.minuten de stekker uit het contak moer malen ik vertelde herhaaldelijk dat de keutel.niet op starre men wilde niet luisteren op de ketel stond dat er een service beurt gedaan moet worden dan kan de ketel niet uit gaan volgens de persoon wel ik moest het resetten dat heb ik gedaan de ketel ging niet aan je hoorde dat de ketel wilde starten met niet kon ik moest de stekker er 30 minuten uithalen dan zal hij het doen ik heb het gedaan dit lukte niet ik heb weer gebeld deze man wist niet meer dat ik hem gebeld had op aandringen kon ik een.monteur krijgen dit ben ik.niet gewend bij Feenstra