Zonnepanelen installateur Feenstra Tilburg
Zevenheuvelenweg 57, 5048 AN Tilburg, NederlandSamen met Vattenfall heeft Feenstra een online adviestool ontwikkeld. Deze slimme adviestool geeft binnen 2 minuten een schatting van het aantal panelen dat er op uw dak past, de benodigde investering en het rendement.
Feenstra Tilburg
Feenstra biedt daarnaast de Zon Prestatie Check. Dit is een periodieke controle van de opwek van zonnepanelen. Hierbij wordt naar verschillende aspecten van de installatie gekeken.
Feenstra voorziet u van techniek die bij u past. Vervolgens kunt u erop rekenen dat die techniek goed blijft functioneren, dankzij regelmatig en betrouwbaar onderhoud. Als het er eÌcht op aankomt, bij een storing of reparatie, is het goed om te weten dat u Feenstra overal in Nederland kunt vinden. Ook bij u in de buurt. Daardoor zijn we snel ter plaatse om u uit de problemen te helpen.
Feenstra houdt het helder. We kunnen u alles vertellen over nieuwe mogelijkheden en innovaties, en dat doen we op een duidelijke en overzichtelijke manier. Het gaat er tenslotte vooral om wat al die techniek u oplevert aan comfort, veiligheid en besparingen. Van Feenstra mag u een eerlijk advies verwachten. Een advies waar uw woning of uw bedrijfspand beter van wordt.
20 beoordelingen over Feenstra Tilburg van Google My Business
Monteur komt niet opdagen en je wordt niet geïnformeerd
Eén grote mislukking. Slechtste bedrijf van Nederland!
Monteur Arsen had het probleem snel gevonden,en opgelost echt een top monteur die vakkundig en netjes te werk gaat.Ook de telefoniste van Feenstra dankjewel voor het snel handelen want we dachten echt dat de ketel ging ontploffen. Met vriendelijke groeten, Berrie
Feenstra feenstra toch Stukgelopen machine Olie lekt het hart
Het lijkt wel alsof de klantenservice 200 jaar terug in de tijd leeft. Alsof ze nooit mensen van een andere achtergrond/religie hebben gezien. Ik kreeg te maken met discriminerende uitlatingen door zowel het personeel als de teamleider (Mario) vanwege mijn religie.
1) de inspecteur die kwam en mij een nieuwe ketel aanbeval, ging wel heel erg snel, beviel direct een gasketel aan, zonder de keuze toe te lichten: 'u kunt ook hybride of elektrisch nemen'. 2) de installateurs hebben hun werk technisch goed gedaan, maar wilden eigenlijk NIET uitleggen, zeker de thermostaat van remeha niet. Ze zeiden: 'Dat moet u de volgende dag doen, dan pas is de thermostaat opgeladen'. Ik denk dat dat een leugentje was, het was mooi weer en ze wilden er snel vandoor. Hoewel ik technisch ben, heb ik er 1,5 uur over gedaan om de thermostaat zelf aan te leren en te koppelen aan wifi. 3) de algemene telefoonlijn was onbereikbaar: ik heb 1,5 uur voor niets gewacht, en toen maar opgehangen 4) ik heb geen relatienummer gekregen 5) mij is onduidelijk of ik een abonnement heb 6) het abonnement is wel heel erg duur: ongeveer 200 euro per jaar, dus 400 euro per 2 jaar, en er komt slechts om de 2 jaar een inspecteur. Dus een inspectiebeurt kost 400 euro! Dat is exorbitant. Dus samengevat: technisch ok, maar Feenstra legt niets uit, de telefoonlijn is onbereikbaar en vraagt wel veel geld voor de inspectie eens per 2 jaar.
Geen idee of dat er goede service is, aanvraag gedaan maar geen antwoord. Er zou binnen 2 dagen contact opgenomen worden om een afspraak in te plannen, is nu 2 maanden geleden, Ik denk dat ze het lekker druk hebben en niet zitten te wachten op nieuwe klanten. Kan, zeker in deze tijden, maar niets laten weten....Het is te hopen dat er geen mindere tijden aanbreken.
Wat een fijne organisatie met werknemers met hart voor de zaak.
Slecht bedrijf!! Tijdens onderhoud komen ze tot 2 keer toe niet opdagen en wanneer er een storing is, staan ze je wel zo onbeschoft te woord.
Wat een ontzettend k*t bedrijf. Een thermostaat aan gesloten en fors laten betalen. Maar als het dan niet werkt hebben ze ineens geen tijd meer om te helpen. Waardeloos bedrijf komt er hier niet meer in.
Toplocatie met vooral vriendelijke technische mensen .
Wanneer je een klacht over de CV meldt,plannen ze een monteur in. Die komt vervolgens niet opdagen? Wanneer je dit meldt bij Feenstra krijg je als antwoord : "ik heb hier in de planning helemaal geen afspraak staan voor een monteur!! Dan meldt je het opnieuw! En vervolgens komt er weer niemand opdagen!!! o opda NEEN,met dit bedrijf moet je niet in
We hebben een lekkage aan de verwarming. Gebeld om een afspraak te maken voor de reparatie. Maar omdat we geen klant zijn kunnen ze geen afspraak inplannen op korte termijn. Dan worden we dus ook nooit klant! Succes
Ze maken afspraken en komen afspraken niet na.en liegen zijn ze ook goed in.dus let op dat je ketel niet explodeert
'Storing? Zo snel mogelijk verholpen'. Check. 'Ook als u geen Feenstra klant bent'? Check. Oh u woont in regio Tilburg? Nee, dan komen we niet. Fijne service mensen.
We hebben Feenstra vorige keer ook gehad voor onderhoud keten en nu waren we ook tevreden.
Was door Feenstra goed geholpen maar heb wel een avond in de kou gezeten kwam niet door Feenstra maar door woningbouw al wel wonen.Feensta mocht s'avond's niet aanrijden omdat het bij mij nog 17 graden was.Heb totaal geen respect voor de woningbouw.
Hardstikke tevreden met de verleende service/uitleg en expertise van de monteur. Soms ligt het aan zaken of kwesties waar de monteur geen vat op kan hebben, maar aan de exploitant /verhuurder van een pand die vanwege kosten/baten bepaalde kwesties laat voor wat het is.
Storing aan ketel, Ik was geen vaste klant en toch zelfs op zondag te berijken zeer vriendelijk te woord gestaan en maandag komen repareren volgens afspraak. Petje af zeker aan te bevelen en nw klant erbij.
Als sinds jaar en dag maak ik gebruik van Feenstra. Ik heb nog nooit klachten gehad, wordt altijd snel en goed geholpen bij problemen en regulier onderhoud is ook prima geregeld.