Feenstra Venray

  1. Home
  2. Limburg
  3. Venray
  4. Feenstra Venray

Zonnepanelen installateur Feenstra Venray

Plataanstraat 13, 5802 EH Venray, Nederland
Dit is een citaat van Feenstra Venray zelf:

Samen met Vattenfall heeft Feenstra een online adviestool ontwikkeld. Deze slimme adviestool geeft binnen 2 minuten een schatting van het aantal panelen dat er op uw dak past, de benodigde investering en het rendement.

Feenstra Venray

Feenstra biedt daarnaast de Zon Prestatie Check. Dit is een periodieke controle van de opwek van zonnepanelen. Hierbij wordt naar verschillende aspecten van de installatie gekeken.

Feenstra voorziet u van techniek die bij u past. Vervolgens kunt u erop rekenen dat die techniek goed blijft functioneren, dankzij regelmatig en betrouwbaar onderhoud. Als het er écht op aankomt, bij een storing of reparatie, is het goed om te weten dat u Feenstra overal in Nederland kunt vinden. Ook bij u in de buurt. Daardoor zijn we snel ter plaatse om u uit de problemen te helpen.
Feenstra houdt het helder. We kunnen u alles vertellen over nieuwe mogelijkheden en innovaties, en dat doen we op een duidelijke en overzichtelijke manier. Het gaat er tenslotte vooral om wat al die techniek u oplevert aan comfort, veiligheid en besparingen. Van Feenstra mag u een eerlijk advies verwachten. Een advies waar uw woning of uw bedrijfspand beter van wordt.

Onze publicaties zijn louter informatief van aard en daaraan kunnen geen rechten worden ontleend. De informatie is ontleend aan (openbare) bronnen op de datum van publicatie. Wij hebben géén commerciële band met partijen of merken die wij in onze publicaties noemen, tenzij anders aangegeven.

42 beoordelingen over Feenstra Venray van Google My Business

image description

Administratie meerdere keren geprobeerd te bellen over factuur dispuut. Je bent telkens de eerst wachtende, maar na kwartier de eerste te zijn hang ik maar op.

image description

Slechte telefonische bereikbaarheid, (meer dan een uur in de wacht staan is normaal) en het duurt soms dagen tot weken voordat een afspraak kan worden ingepland. Het zinnetje " u wordt binnen 10-15 dagen teruggebeld is meer standaard dan uitzondering. Geplande afspraken worden met regelmaat op het laatste moment afgezegd ivm te weinig monteurs/zieken. Wanneer een monteur (overigens een hele aardige en vriendelijke man) perongeluk iets bij je kapot maakt. (In mijn geval viel er tijdens de montage van een nieuwe ventilatiebox een beluchtingspan van mijn dak af, en hield hierdoor een groot gat in mijn dak over, wat tijdelijk proffesorisch door de monteur met een meter buis erin wordt dicht gepurd) Moet je er zelf achteraan blijven gaan om uiteindelijk na weken het gat in je dak gemaakt te krijgen. Uiteindelijk na veel telefoontjes en uren in de wacht verder wordt er een afspraak ingepland om het gat te komen maken. Dit wordt gedaan door 2 monteurs van feenstra zelf en als ze weg zijn blijkt de nieuwe beluchtingspan scheef op het dak te zijn gelegd wat een nieuw gat op een andere plaats veroorzaakt heeft. Dus weer uren bellen en dagen lang wachten tot er weer een nieuwe monteur komt om het nieuwe door hun veroorzaakte gat te herstellen en de beluchtingspan goed te plaatsten. Terwijl mijn door hun kapot gemaakte dak nog hersteld moest worden, werd wel al de aankoop van de geplaatste mechanische ventilatie afgehouden. (Een hoger bedrag dan dat in mijn getekende offerte/contract stond!!!) Met geld innen zijn ze snel, met service leveren helaas niet! Dus weer uren bellen en in de wacht. Ik kreeg te horen dat het bedrag nu hoger was omdat we al in 2024 zaten en het contract/aanvraagformulier van 2023 was?. Dus hun hebben niet eerder dan in 2024 tijd om de mechanische ventilatiebox te plaatsten terwijl ik in 2023 heb aangevraagd. En ik moet dan opdraaien voor de hogere prijzen die vanaf 2024 gelden! Dit laatse loopt nog en ik ga hier....je raad het al...over worden teruggebeld. Het zou ze netjes staan om een compensatie te geven/aan te bieden voor alle ellende en alle tijd wat het me heeft gekost. De monteurs zijn over het algemeen vriendelijk en doen erg hun best. Je merkt dat er een hele hoge werkdruk heerst bij feenstra door te weinig personeel, dit kan je de monteurs niet kwalijk nemen. Maar het bedrijf en vooral de klantenservice laat echt te wensen over. En die zijn helaas toch echt de eerste contactpersoon.

image description

Waardeloos bedrijf 12 jaar klant geweest j je krijgt geen antwoord op mail ,ze liegen alles Bij elkaar ,ze zeggen dat ik geen afspraken heb ,ik bel verhuur op zeggen je hebt wel een afspraak na 12 tot 18 uur ,ik zeg nee afspraak was tussen 13 uur en 14 uur en ze verbreekt gewoon de verbinding Bel weer een andere afdeling zeggen wij weten niets van afspraken en mails. Nou ik heb de mail voor mij liggen Jezus wat een bende daar Heb de nieuwe bewoner ook gezegd niet in zee te gaan met deze club Alleen al de onderstaande reactie of ik contact op wil nemen ,misschien anders om Er was geen afspraak staat om 12 uur een monteur zegt die afspraak staat al heel lang in mijn agenda,ik weet niet wat ze daar alle maal doen op het kantoor,nou ik wel slecht werk leveren en onbeschoft zijn afd. verhuur maken hún probleem mijn probleem

image description

2x een afspraak begin Dec: voor in de week gemaakt en 2x verzet, heb daar iets van gezegd kreeg toen via een email een 3de afspraak VOOR midden januari 2024, dja je mag niks meer zeggen ?

image description

Slecht bereikbaar, komen afspraken niet na, zeggen eenzijdig een onderhoudscontract op terwijl er wel voor betaald wordt. Als je daarvoor belt mag je ?65.- betalen om het contract opnieuw te activeren terwijl ze gewoon de maandelijkse vergoeding incasseren. Zelf 4x gebeld en ze beloven terug te bellen maar het gebeurt niet. Nazorg is dus zwaar beroerd als je een nieuwe cv ketel bij ze gekocht hebt. Harry en Dominique van der Kinderen

image description

Zoals altijd topservice. Storing aangemeld en binnen een paar uur monteur op de stoep. Zoals altijd deskundig en vriendelijk. Na het verhelpen van de storing meteen het onderhoud meegenomen. Deze was een maand later gepland.

image description

Dit bedrijf is waardeloos ben n half jaar al bezig met mijn ketel continu valt de duk weg en moet bij gevult worden heel veel monteurs komen kijke de een zeg dit de ander dat verkeerde onderdelen bestellen En uiteindelijk blijf de lekkage ma uitgesteld worden opgegeeven moment komen ze met 3 monteurs en uiteindelijk moet ik een verlof dag afgeven om niks krijg geen hoogte van dit bedrijf nikss monteurs vragen aan mij wat er aan de hand is terwijl zei t vak hebben geleerd en niet ik geven nog niet aan dat er een collega bij komt om te helpen ben mijn hoop in dit bedrijf verloren je zal ma een pasgeboren kind hebben laten je gewoon in de kou zitten dit bedrijf

image description

Eerste afspraak werd door Feenstra verschoven i.v.m. drukte. Dit werd netjes op tijd doorgegeven. Nieuwe afspraak gemaakt en kreeg bevestigingsmail, paar dagen ervoor nog een herinneringsmail. Monteur was op tijd. Duidelijke uitleg van beleefde, vriendelijke monteur.

image description

Ik blijf het een kromme zaak vinden wat betreft het maandelijks betalen, terwijl er maar 1x in de 3 jaar een onderhoudsbeurt aan de cv ketel wordt gegeven. Maar u cv ketel kunnen wij op afstand observeren via internet, dus daar gaan ze ook maar vanuit dat je dit hebt voor hun. Ja aan mijn hoela, anders hadden ze wel de lekkage kunnen zien, ook al was deze klein. Deze zat er immers al 2 jaar, maar was niet zo relevant zei men destijds aan de telefoon.? Maar een pluspunt mag ik geven, als ze komen dan wordt het opgelost naar behoren door de monteur.

image description

-klantenservice nagenoeg onbereikbaar: 2x meer dan 15 min. telefonisch in de wacht en vervolgens nog steeds geen contact. Vervolgens ook op mail geen antwoord -fouten bij schoonmaken installatie en verkeerde adviezen (bij onderhoud door vorige monteur, gelukkig ontdekt door laatste monteur) -filters in rekening gebracht terwijl die in abonnement zitten -online omzetten afspraak niet mogelijk en vervolgens telefonisch ook niet. Kortom: slechte service en kwaliteit bij onderhoudsabonnement en klantenservice slecht tot niet bereikbaar!

image description

Ik beoordeel 4 ****. Heb geen ervaring met andere firma's en kan derhalve geen vergelijk maken. De sterren zijn op basis van "er zijn geen storingen geweest en altijd in onderhoud bij Feenstra. Onderhoud en of verwarmingsketel zijn goed"

image description

Ruud van aken, top service monteur. De eerste keer dat ik sinds 12jaar zo'n monteur over de vloer heb gehad. Hier kan een klant enkel blij van worden.

image description

kreeg nieuwe cv-ketel, montuur liet deze op fabrieks instellingen staan. Monteur had in een keer haast en ging zonder iets te zeggen weg. Hij kwam al later zonder dat te melden nog geen 50 mtr hier vandaan bij buren. Bij binnenkomst bijdehand doen cq lomp. Bij maand overzicht van gas verbruik kwam ik er achter dat ketel verkeerd stond scheelt minimaal 1 kuub gas per maand. Na melding hier van kwam er snel een monteur om de ketel goed en zuiniger te zetten met kleine uitleg hierover.

image description

Veel woorden van de klantenservice, weinig daden (lees: afspraken) komen uit bij de monteur die aan huis komt. 2x voor niks verlof opgenomen en zitten wachten. 3de keer was spreekwoordelijk scheepsrecht?.Als ik zelf de keuze had zou ik Feenstra niet kiezen maar helaas mijn woning is vd bouwvereniging.

image description

Zeer tevreden over Feenstra. Deskundige uitleg over de verrichtte werkzaamheden en adviezen.

image description

Feenstra is een van de grootse Wamwater CV installateurs van Nederland Mogelijk ook de Beste & de keuze van Wonen limburg met zijn CV combinatie is onmogelijk

image description

Slechter dan slecht jullie mensen sturen sms dat ze komen maar ze komen niet opdagen darna geven ze door dat ze langs geweest zijn wij hebben hele weekend koude water . En nu moeten wij weer nieuw afspraak maken ik snap niet waarom woonpunt werk samen met jullie heel slecht van jullie

image description

Fijn geholpen door aardige en kundige monteur. Door communicatie tussen woningbouw en Feenstra heeft het misschien iets langer geduurd voordat ik geholpen werd. Ik denk dat je bij een groot bedrijf als Feenstra begrip moet hebben als het wat langer duurt ze hebben veel klanten en iedereen wil bij een klacht als eerste geholpen worden begrijpelijk dat dit niet kan.

image description

Trieste Firma Weinig concreet Na 7 maanden iets ? Opgelost te hebben . Meer dan 42keren gebeld te hebben Word als klant weinig tot niet serieus genomen !!

image description

Heel slechte service.heb reeds gebeld maar daar wacht je ook half uur. eer er opgenomen word.en daarna hoor je niets meer.wat ze wel beloven.maar tot heden geen antwoord gehad.

image description

Als je de klantenservice belt hang je minimaal 30 min. of langer in de wacht. Vanaf minuut 1 hoor je. Je bent de eerste in de wachtrij.... jaja

image description

Één ster is teveel: opgelicht voel ik me door Feenstra. 24/7 bereikbaar zeggen die leugenaars. Vergeet het maar : jarenlang klant en een abonnement en dan heb je een ketel die niet werkt en heb je ze nodig en dan zijn ze al twee dagen achter elkaar, zaterdag en zondag helemaal niet bereikbaar. Ik noem dat oplichterij, mensen laten betalen voor een abonnement en dan "niet thuis" zijn als ze je nodig hebben. Nu zullen wel excuses of een zielig verhaaltje van webcare volgen, maar trap er niet in mensen, vroeg of laat krijg je spijt als je met Feenstra in zee gaat.

image description

Jaren lang gebeld naar bouwvereniging xxxx xxxx en afgescheept . Na overleg bellen mailen goedkeuring , slechte communicatie bouwvereniging en feenstra , dit nam al een maand in beslag De eerste afspraak werd afgezegd , een uur nadat de monteur hier zou zijn. 3 weken later werd t. Beslagen ramen , muffe lucht , schimmel op de natte kozijnen overal, kortademig , hartproblemen , duizelig , alles was klam en vochtig en de vochtmeter stond altijd op 70-80 Een keer was de GGD hier,paar jaar geleden, had hun gebeld, die hadden de brandweer ingeschakeld, t rook altijd vreemd en chemisch. Ze dachten dat er misschien een gaslek was. bij de metingen kwam er niks uit. De ventilatie kanalen zaten potdicht, dat hoort de bouwvereniging een keer per 5 jaar te doen. Een lange draaiende slang met n ronde staalborstel , 1/2 uur , klaar. .Flat is van 1990, alle zwarte drab van die 32 jaren kwam uit verschillende gaten uit t plafond gevlogen , toen de monteur op de badkamer , het eerste punt , begon . Ik vroeg nog a d telefoon toen de eerste afspraak werd afgezegd, omdat die ene expert opeens ziek was; is er dan niemand anders? ; NEE er is maar EEN expert voor Limburg die dat kan. (achteraf bij navraag, ik had veel mensen gebeld en gemaild, blijkt dat bijna iedere monteur dat kan) ----------- NOOIT LIEGEN TEGEN KLANTEN. --------En a u b de rotzooi opruimen, zeker bij potdichte kanalen , dat heeft feenstra blijkbaar niet in t pakket zitten. Een pluspunt; de apparatuur van feenstra is goed. De trechtermeter en de slang met staalborstel.

image description

Wat een waardeloos bedrijf. Storing op de ketel en geprobeerd een afspraak te maken. Heb ook al een aanvraag voor onderhoudscontract lopen. Na meer als een uur bellen, drie maal opnieuw omdat de verbinding steeds wegviel en gemiddeld 45 minuten in de wacht, was het antwoord dat ze niet komen, geen contract en bel maar iemand anders. Ik heb een ander bedrijf gebeld en deze komen morgen! Sta nu al 30 minuten in de wacht om mijn aanvraag voor onderhoudscontract te cancelen. Advies; doe geen zaken met dit bedrijf, totaal klantonvriendelijk en telefonisch slecht bereikbaar.

image description

2 onderhoudsafspraken daags vantevoren afgezegd door Feenstra en worden meer dan een maand later opgeschoven, klachten hierover worden niet serieus genomen door de klantenservice. Update : na contact met onderstaande reactie nog steeds geen passende oplossing, erg teleurstellend.

image description

Dit bedrijf mag toch zeker aan hun manier van zaken doen en zeker de bereikbaarheid gaan werken. Sinds er vorig jaar een nieuwe ketel is gekomen omdat de oude schijnbaar onherstelbaar defect was alleen maar problemen gehad, van slechte temperatuurbeheersing tot 10x een termijnbedrag afschrijven in een maand tot beloftes doen die niet kunnen of kloppen. Telefonisch sta je oneindig in de wacht, na 45 minuten maar opgehangen aangezien ik wel wat beters te doen heb.

image description

Geen bonnetje dus heel weekend zonder warm water .schandalig bij meer dan 30 graden ...dieptriest ..

image description

Net een monteur geweest omdat er iets kapot was en vervangen moest worden. Wat een onvriendelijke, asociale jongeman. Meneer was net de deur uit, ik loop naar boven.. loopt er water uit een van de leidingen, en de verwarming staat te gloeien. De hele vloer en badkamer heeft hij vuil achtergelaten. Meneer maakte nog een opmerking over zijn collega (jerry)die hier vorige week ook was. Nou meneer de monteur, ook al is jerry een leerling monteur, hij heeft in ieder geval alles netjes achtergelaten, geen pruts werk geleverd en was nog een vriendelijk ook. Denk dat je nog wat van hem kan leren meneer Philipy!!!

image description

Duidelijke communicatie, Duidelijke uitleg bij onderhoud door de monteur. Monteur geeft blijk van kennis en deelt tips!

image description

Waardeloos bedrijf komen niet voor onderhoud aan de ketel. En als ze komen dan weten ook nog niet wat ze doen.

image description

Slechte service en slechte medewerker met veel praatjes en excuses maar helpen kunnen ze je hier duidelijk niet!!!

image description

Een huis met een ketel van feenstra overgenomen , maar omdat ik geen contract heb met hun komen ze niet , waar gaat dit naartoe, waar eindigt dit? ik wil gewoon dat een monteur komt en daar betaal ik voor. Jammer Feenstra Venray, ik ben teleurgesteld.

image description

Hele slechte service naar bestaande klanten. Kan niet begrijpen, dat je dit doen als bedrijf. Ga naar uw lokale installateur, je betaald misschien meer maar wel krijg je betere service.

image description

Nieuwe cv-ketel gekocht en paar dagen later problemen. Als er een monteur moet komen is het voor eigen kosten ondanks een afgesloten service contract. Zeer slecht. Stuur je op hun verzoek een mail naar webcare, krijg je geeneens reactie.

image description

Onprofessioneel. Meer dan 2 dagen een piepende cv ketel. Het betreft een nieuwbouw appartement met een warmtepomp. 6 keer gebeld en afgescheept met het heeft voor hun geen spoed. Ik was liever het weekend door gekomen met geen warm water of verwarming i.p.v. tot nu toe meer dan 48 uur een piepende ketel. Dit is niet normaal dag en nacht dit geluid. Een afspraak maken met een tijdslot is ook niet mogelijk. Het antwoord was u moet de hele dag thuis zijn van 8.00 uur - 17.00 uur. Hoezo ik heb een baan en kan niet de hele dag wachten totdat Feenstra langs komt. Kortom incapabel personeel aan de telefoon. Een bedrijf wat verwachtingen uit wil stralen die ze niet waar kunnen maken.

image description

Een uur na het bellen, omdat de verwarming niet meer warm werd, waren de monteurs er al

image description

ik heb verder niks te delen ..is gewoon goed. war betreft de service!

image description

De medewerkers van Feenstra weten wat ze doen en zijn super vriendelijk.

image description

Fijne manier van werken,je weet waar je aan toe bent. Monteur ter plekke zeer vriendelijk en kundig ,goede uitleg. Zeer tevreden over Feenstra.

image description

Zeer vriendelijke klantenservice, dezelfde dag defect aan CV ketel verholpen. Top service!

image description

Deze maand in één week tijd 5 keer gebruik moeten maken van cvmonteurs van Feenstra. Oorzaak van de diverse. cv-problemen ontstonden, nadat tijdens renovatiewerkzaamheden van de riolering een waterleiding werd geraakt en deze werd snel door WML gerepareerd! Daarna heeft WML de waterdruk opnieuw ingesteld en hierna ontstonden de diverse problemen. O.a. na het doorspoelen van de WC kregen we een fluitend geluid te horen; elke morgen lag er een plas water onder de cv. Diverse storingen zorgden ervoor dat de cv diverse keren uitviel. De diverse monteurs die wij op bezoek kregen, munten allemaal uit door vakkundigheid en vriendelijkheid. En gelukkig hebben wij een onderhoudscontract, waarbij wij dergelijke kosten niet hoeven te betalen. Onze cv is bijna 9 jaar oud en functioneerde prima. Later bleek dat al de problemen zijn gaan ontstaan nadat WML de druk op de waterleiding voor ons huis had verhoogd tot ca. 8,5 bar. Dit is volgens hun nodig omdat wij aan een bergje liggen. Normaal is de druk 2,5 tot 3 bar in onze wijk. Na het plaatsen van een reduceermeter is het probleem opgelost. Deze meter hebben wij niet gratis van Feenstra gekregen. Dit bespaart hun nu wel eventuele andere kosten aan onze cv. De 5 sterren, die ik hun heb gegeven zijn toch volkomen verdiend! Jammer dat enkele hele korte reviews negatieve info over Feenstra geven. Dit hebben ze in mijn ogen niet verdiend.

image description

Ja allen de comminiecatie ontbreekt : ze zijn aangewezen op de woning Bouw anderders had ik al lang een nieuwe CV keltel hehad Jammer ik had er zo een onderhouds contrakt mee gestoten