Zonnepanelen installateur Fraku
Laurens Janszoon Costerstraat 16, 5916 PS Venlo, NederlandDe Fraku, uw warmte- en koelspecialist voor bedrijf en particulier. Ons team van installatiespecialisten is hoog opgeleid en ervaren en begeleid u graag om met kennis en advies te komen tot een optimale oplossing voor uw warmte- of koeltevraag.
Fraku
Duurzaam is noodzaak Met z'n allen dragen we helaas bij tot de verslechtering van ons milieu, maar we kunnen hier ook met z'n allen wat aan doen. De installaties in een woning en in andere gebouwen lenen zich uitstekend voor de aanpak van dit probleem: door slim met de energie om te springen kunnen we de milieuvervuiling aanpakken. Duurzaam in woningen In uw eigen bestaande woning kan gekozen worden voor een ( zeer comfortabele en zeer energiezuinige ) HR combiketel.
Extra duurzaam en energiezuinig bent u als u aanvullend kiest voor een zonneboiler. Het milieu en uw eigen portemonnee zullen u dankbaar zijn. In uw nieuwbouwwoning kunnen we nog verder gaan. Door een slim ontwerp bent u met een Laag Temperatuur Installatie warmtepompinstallatie met aardwarmte slimme regelinstallatie comfortabele en energiezuinige ventilatie- installatie verzekerd van jarenlang wooncomfort. Met een warmtepomp kunt u tevens uw woning comfortabel en zeer energiezuinig koelen! We adviseren u graag, het liefst in de ontwerpfase van de woning zodat er met alle facetten rekening kan worden gehouden.
17 beoordelingen over Fraku van Google My Business
Voor echte vakmanschap en service bel ik Fraku. Dank Jan-Willem, u verstaat uw vak en bent heel vriendelijk en behulpzaam. Helaas werkt Woonwenz nu met Volta. En kom je alleen nog een dichte deur tegen.
waren niet bereikbaar. Ook niet via volta . waardeloos.
6 september 2022 aanvraag gedaan welke mogelijkheden er zijn om in onze woning een warmtepomp te plaatsen. Tot op heden(23 september 2022) geen reactie ontvangen.
Fraku medewerker zijn echte vakmensen. Ik had al veel leuke gesprekken met hun tijdens de controle van mijn CV in het huis. Bij mij zijn de mannen altijd vriendelijk. Zelf bij mijn geestelijk gestoorde buurvrouw zijn ze altijd vriendelijk hoewel dit echt niet meevalt. Ik kan hun echt aanbevelen! ?
Zijn via Volta onze cv komen reinigen. Prima!
De stortbak van de wc spoot water. Hun reactie: " sorry, geen tijd". Meedenken was ook n optie geweest.
Zeer slecht word niet trug gebeld dhr van broek is werkelijk niet aan de tel te krijgen waardeloos bedrijf heb de klacht maar bij woonwens gelegt
Dar werk ik.
Een maand geleden was een adviseur hier voor een nieuwe cv-ketel, zal de offerte binnen een week opsturen. Drie keer raden, heb nog steeds geen offerte, maar wel een nieuwe cv- ketel laten installeren door een ander bedrijf.Zo kan het ook.
Ik beveel Fraku zeker NIET aan!!! Na het opnieuw aansluiten van een radiator en het verwijderen van oude vloerverwarming (slordig gedaan maar toch onder de kruipruimte) is binnen 2 jaar aan deze werkzaamheden een lekkage opgetreden. Normaal garantie. Eerst kon men niets vinden, later was het misschien niet de leiding waar destijds aan gewerkt, maar misschien ook wel. Maar omdat Fraku dat niet meer weet moet er nu 1 uur en voorrijkosten a ?115,- betaald worden. Das wel makkelijk geld verdienen!
Een bedrijf dat dus alleen rondom de kerk wilt werken en bijzonder onproffecioneel te werk gaat. Ik mail hun van uit een op hun eigen site vermeld e-mailaccount met de vraag om mij een offerte uit te brengen voor het plaatsen van een nieuwe combiketel. Omdat ik na een week nog niets heb vernomen bel ik hun hier over. Blijkt mijn mail dus bij een andere afdeling binnen dit bedrijf te zijn binnen gekomen. En die sturen dit dan intern niet even door...!? Dus de vraag om deze aanvraag dan maar even opnieuw te sturen. Vermeld in het telefonisch contact pok nog even waar ik woon en stuur alles nog een keer inclusief foto's van ded oude installatie door. Vervolgens blijft het weer een week stil en wordt ik dus gebeld. En nu met de mededeling dat ze geen werkzaamheden op grote afstanden aannemen. En grote afstanden...ik woon op een 20 Km. afstand, dus... Op mijn vraag waarom dit niet gelijk kon worden gezegd in het eerste telefonisch contact waarin ik ook duidelijk mijn woonplaats had vermeld moest deze petsoon mij dus het ontwoord schuldig blijjven. Dus als je hun benaderd weet dat het een kleinere rond om de kerk installateur is. En als een aangenome klus net zo verloopt als hun interne communicatie dan ben ik blij dat ik niet met dit bedrijf in zee ben gegaan.
kleine particulier, sorry hebben wij nu geen tijd voor, ok op naar de echte vakman,
Goed geholpen
Ik dacht dat mijn ketel na bijna 15 jaar de geest had gegeven. Ralf kreeg hem echter weer aan de praat en hij kan nu nog een aantal jaren mee. Monteur Ralf belde zelfs na een paar dagen hoe het met de verwarmingsketel was. Geweldig toch, wat een service.
Een afspraak die ik 14 dagen eerder gemaakt had en waarvoor ik een halve dag vrij voor genomen had werd een uur van te voren afgebeld wegens werkzaamheden die elders waren uitgelopen. Maar dan schuift toch alles op was mijn opmerking en komen jullie later als gepland. Nee, u valt er tussen uit en u kunt een nieuwe afspraak maken.... Nou bedankt Fraku, ik heb idd een nieuwe afspraak gemaakt, maar wel bij een ander bedrijf. Daar kon ik trouwens tussen twee uren in een afspraak maken ipv zoals bij jullie alleen morgens of middags. Voor mij in ieder geval nooit meer Fraku. Nog een gratis les voor de bel juffrouw van de Fraku. Bel de klant op en zeg het volgende in zo?n situatie: Beste klant, ik schaam mij dat ik u moet bellen. In de planning heb ik een fout gemaakt, en nu, en dat vind ik héél erg vervelend, kunnen wij u vandaag niet meer helpen. Ik begrijp dat dit voor u koud op uw dak valt. Graag maak ik met u een nieuwe afspraak en als tegemoetkoming nemen wij het eerste uur voor onze rekening. Dit is maar een voorbeeld van hoe het ook gekund had en iedereen maakt fouten, ook dat geeft niet, maar leg als ondernemer jouw fout of probleem nóóit op de schouders van de klant.
Een afspraak die ik 14 dagen eerder gemaakt had en waarvoor ik een halve dag vrij voor genomen had werd een uur van te voren afgebeld wegens werkzaamheden die elders waren uitgelopen. Maar dan schuift toch alles op was mijn opmerking en komen jullie later als gepland. Nee, u valt er tussen uit en u kunt een nieuwe afspraak maken.... Nou bedankt Fraku, ik heb idd een nieuwe afspraak gemaakt, maar wel bij een ander bedrijf. Daar kon ik trouwens tussen twee uren in een afspraak maken ipv zoals bij jullie alleen morgens of middags. Voor mij in ieder geval nooit meer Fraku. Nog een gratis les voor de bel juffrouw van de Fraku. Bel de klant op en zeg het volgende in zo?n situatie: Beste klant, ik schaam mij dat ik u moet bellen. In de planning heb ik een fout gemaakt, en nu, en dat vind ik héél erg vervelend, kunnen wij u vandaag niet meer helpen. Ik begrijp dat dit voor u koud op uw dak valt. Graag maak ik met u een nieuwe afspraak en als tegemoetkoming nemen wij het eerste uur voor onze rekening. Dit is maar een voorbeeld van hoe het ook gekund had en iedereen maakt fouten, ook dat geeft niet, maar leg als ondernemer jouw fout of probleem nóóit op de schouders van de klant.
Goed geholpen vreindelijk peroneel.Bij deze nog Ralph een compliment geven hij verdient opslag.Heeft ons super goed geholpen.Hou hem in ere.Super bedankt . .