Geas Energiewacht

  1. Home
  2. Overijssel
  3. Enschede
  4. Geas Energiewacht

Zonnepanelen installateur Geas Energiewacht

Spoordijkstraat 60, 7521 CA Enschede, Nederland
Dit is een citaat van Geas Energiewacht zelf:

Geas Energiewacht zorgt er al ruim 50 jaar voor dat alle 165.000 klanten in de regio Twente en delen van Gelderland veilig, duurzaam en comfortabel kunnen wonen en werken.

Geas Energiewacht

Wij willen iedereen in staat stellen hun leefwereld te verbeteren door het inzetten van de ongekende mogelijkheden van energie. We zijn experts op het gebied van energiebesparing, energieopwekking, verwarming en warm water. Of je nu op zoek bent naar een nieuwe CV-ketel of meer wilt weten over zonnepanelen of een warmtepomp, onze specialisten voorzien je graag van advies op maat.

Je kunt bij ons vertrouwen op een dienstverlening van topkwaliteit. Zo is onze klantenservice bereikbaar voor al je vragen en zijn onze servicemonteurs altijd snel ter plaatse om je producten in topconditie te houden.

Zonnepanelen geven de mogelijkheid om op een duurzame manier energie op te wekken. Zonnepanelen zijn duurzaam en kostenbesparend. Bij daglicht wek je altjid energie op. Schaf nu je zonnepanelen aan en profiteer voor het hoogseizoen al van je zonnepanelen.

Onze publicaties zijn louter informatief van aard en daaraan kunnen geen rechten worden ontleend. De informatie is ontleend aan (openbare) bronnen op de datum van publicatie. Wij hebben géén commerciële band met partijen of merken die wij in onze publicaties noemen, tenzij anders aangegeven.

39 beoordelingen over Geas Energiewacht van Google My Business

image description

Er kwam een jongeman onze ketel bekijken. Zowel mijn vrouw als ik betalen de hypotheek en onderhoud. Echter bleef hij maar mij aankijken en zij was volledig onzichtbaar. Sorry maar wij beslissen samen of wij gaan huren of kopen. Zij heeft daar ruim dertig jaar keihard voor gewerkt. Hopelijk tijdens de installatie minder vrouwonvriendelijk. En anders is hier gewoon sprake van discriminatie, artikel 1.

image description

Je betaalt ca. 15 euro per maand voor een onderhoudscontract en verhelpen van storingen. Al 2 jaar geen onderhoud gehad. Heb je een keer een storing, willen ze niet langskomen. Klantvriendelijkheid is ver te zoeken en telefoniste gaat er van uit dat particulieren installateurs zijn en dat we zelf onderdelen moeten ontkalken en vervangen. Waar betalen we elke maand voor? Wij gaan ons contract hier ontbinden en stappen over..

image description

Energiewacht is er alleen om geld van je rekening te schrijven. Heb je ze nodig dan zijn ze niet thuis. Probleem gehad met themostaat bij hun gekocht en niet ouder dan 5 jaar, die telkens in de nacht van zondag naar maandag warmte bleef geven ondanks dat deze op 15 graden stond ingesteld. Heb toen Energiewacht gebeld voor probleem. Deze wilde wel langs komen om er naar te kijken. Zou mij ? 100 gaan kosten. Heb toen Honeywell gebeld. (dit merk) Deze heeft mij geholpen via telefonisch contact met beeld. En netjes ingesteld. Was binnen 10 minuten opgelost. En kostte mij niets. Grote pluim voor Honeywell. En Energiewacht heeft mij gewoon laten stikken. Hier geldt het gezegde. Service tot de deur.

image description

Eind juli 2023 kwam de Geas(Energiewacht) voor een beurt voor onze CV ketel. De monteur gaf aan dat hij dit keer voor een grote beurt van de CV ketel kwam. Na inspectie gaf hij aan dat hij op verzoek van de fabrikant (Nefit) een sensor( koolmonoxide) had geplaatst. Op dat moment had ik nog warm water. 5 minuten later was de monteur weg en wilde mijn jongste zoon douchen. Helaas had hij koud water. Ik heb direct de storingsdienst gebeld en zij gaven aan dat er waarschijnlijk die dag nog wel een monteur langs zou komen. S'Middags kwam er inderdaad een andere monteur die aangaf dat de sensor aansloeg en de CV dus uit omdat er waarschijnlijk koolmonoxide vrijkwam in de ketel. Ik heb gevraagd hoe dat ineens kon na 14 jaar. We hebben nooit problemen gehad met de ketel en de monteur van vorig jaar gaf zelfs aan dat de ketel nog wel een aantal jaren mee kon zo goed zag deze eruit! Energiewacht gaf aan dat zei verder niets konden doen want nu lag de verantwoording bij Nefit en zij zouden daar een spoedmelding naar toesturen. De volgende dag hebben wij Nefit gebeld maar zij hadden helaas geen melding ontvangen. Dus zelf maar gemeld. Nefit gaf aan dat er namens hen zsm via FIX 4 een monteur zou komen kijken. Deze afspraak stond gepland voor een week later 7 augustus. Dus in ieder geval een week niet douchen thuis en geen warm water. Gelukkig was het zomer. Maandagochtend 7 augustus werden wij gebeld door Fix 4 dat de afspraak om de ketel na te kijken niet kon doorgaan ivm ziekte van de monteur. Wij hebben nog gevraagd of er geen andere monteur beschikbaar was maar dit was niet het geval. Een nieuwe afspraak werd gemaakt voor donderdag 10 augustus. Dus weer een aantal dagen langer ergens anders douchen en geen warm water met drie pubers in huis. Donderdagochtend 10 augustus werden wij wederom gebeld dat de afspraak nog steeds niet kon doorgaan wegens ziekte. Wij hebben aangegeven dat we hier niet mee akkoord konden gaan maar er was geen andere oplossing volgens hen. Een nieuwe afspraak werd gemaakt voor maandag 14 augustus. Dit keer kwam er wel een monteur en hij gaf aan dat hij geen fouten kon vinden. De monteur heeft de CV ketel weer gemaakt. Hij gaf aan dat je de ketel wel af en toe kon resetten door de stekker eruit te halen. Dit kon je niet te vaak doen. Tot begin vorige week de CV ketel weer uitslaat en opnieuw de fout 3L aangeeft zoals de keren hiervoor. Dus we hebben op advies de stekker er een paar keer uitgehaald en de CV weer ingeschakeld. Vandaag hield de CV er helemaal mee op. We hebben vandaag inmiddels een andere installateur benaderd om de Ketel na te kijken of om dan toch maar uiteindelijk naar een nieuwe CV ketel uit te kijken? Waar we nog het meest teleurgesteld in zijn is dat iedereen met de vinger naar de ander wijst. Wellicht kan een programma als Radar een oplossing vinden?

image description

Twee weken zonder warm water en cv. Na het installeren van een veiligheidsmodule in de combiketel verwijzen naar een andere installateur die in opdracht van de fabrikant werkt. Onderhoudscontract opgezegd.

image description

Aan de telefoon kon alles,(onderhoudscontract en waterzijdig inregelen) maar eerst werden we al gebeld dat het waterzijdig inregelen niet door kon gaan omdat ze de monteurs alleen nog maar gebruiken voor installatie van nieuwe ketels, vervolgens komt er een monteur voor onderhoud aan onze ketel en zonneboiler (2 jaar oud) en die vertelt doodleuk dat we een duitse zonneboiler hebben en dat ze geen zaken doen met Duitsland en dus ook geen onderhoud kunnen doen aan de ketel en boiler. De monteur kan er natuurlijk niets aan doen dat weet ik, maar wat een onprofessioneel gedoe. Ik kreeg het gevoel dat ze gemakkelijk geld prima vinden ( maandelijks ?14 en ?18) maar er niets tegenover willen doen.

image description

Een week lang zonder warm water gezeten ondanks spoedmelding van monteur. Elke dag gebeld en tig verschillende redenen gehoord waarom het zolang moet duren. Melding is blijven liggen wegens drukte, na 10 uur avonds sturen we geen monteurs, het kapotte onderdeel moet besteld worden. Bellen zelf ondanks toezeggingen niet terug! Op de dag zelf waarop afgesproken is dat er dan eindelijk een monteur komt zou komen, heeft het bedrijf een afspraken kaart verstuurd met de mededeling: we hebben u helaas niet kunnen bereiken voor een afspraak in te plannen. Of we contact met ze willen opnemen voor inplannen afspraak. Terwijl je ze 2 dagen terug nog gesproken heb en er een afspraak gemaakt is!! En dan komt uiteindelijk de monteur, krijg je te horen dat het desbetreffende onderdeel daar gewoon op voorraad ligt. De monteur heeft goed werk geleverd. Maar het bedrijf zelf is waardeloos, incompetent. Komt geen afspraken na, belt niet terug, neemt je als klant totaal niet serieus en kan zo wel even doorgaan?.

image description

Offerte aangevraagd voor een nieuwe verwarmingsketel en na een week nog geen reactie ontvangen. Alleen een no replay na 10 seconden. Blijkbaar hebben ze geen belang bij de verkoop van een keteltje!!

image description

Edit: na veel telefoontjes en emails heen en weer is het uiteindelijk toch goed opgelost. Maar het heeft me wel wat voeten in de aarde gekost. Ik laat de originele posts staan, wellicht heeft iemand er nog wat aan. Origineel: Skeer bedrijf, wij hebben vorig jaar een huurboiler overgenomen. Ik heb maandag een opzegging via de mail doorgegeven. Geen reactie tot nu. Vandaag (Donderdag) telefoontje gepleegd. Geen resultaat, wordt verwezen naar de "afdeling" contractbeheer en "geef het wat tijd". Kortom, ik weet nog steeds niets. Maar je betaald wel gewoon elke maand rond het tientje. Ik zou never nooit meer iets met zo'n organisatie te maken willen hebben. Als ik voor de gein een betaling zou blokkeren heb je binnen de minuut een herinnering op de mat. Dat is zo'n beetje het enige wat ze kunnen. Edit: 3 weken later, kijk dit is hun ware gezicht, voor een huurboiler waar je al 9 euro per maand voor betaald willen ze dit: 1: Demonteren Wij kunnen het toestel komen demonteren en ophalen. Voor het demonteren brengen wij ? 150 aan demontagekosten in rekening. Het contract worden vervolgens stopgezet als het toestel retour is gekomen. 2: Afkopen U kunt de boiler afkopen. Bij afkopen wordt het toestel van u en u hoeft geen maandelijkse kosten meer te betalen. Wel brengen wij een afkoopsom in rekening. Ik heb hieronder de afkoopsom per 1 oktober 2023 berekend. Toestelgegevens en afkoopsom Het gaat om het volgende toestel : Daalderop Duo 50l Overnamebedrag per 1 oktober 2023 : ? 249,63

image description

Dramabedrijf! In december akkoord gegeven op een offerte voor zonnepanelen, levertijd was toen vijf maanden. Eind februari kwam iemand de schouw doen maar vanaf toen hoorde ik niets meer en ben ik zelf maar achter een installatieafspraak aangegaan. Dat duurde een maand, want er was geen contact met ze te krijgen. Ze waren gestopt met de partij van de schouw en hadden nu een andere partij, plaatsen kon in juli. Prima, gevraagd of ze dan (volgens afspraak met oude partij), meer panelen mee konden nemen voor het geval dat toch zou passen. Zouden ze direct achteraan bellen om in orde te maken. Zoals afgesproken verschenen ze op 12 juli bij ons om te plaatsen, althans dat was de bedoeling. Meijer Solar vond dat het dak in te slechte staat was. Panlatten zouden rot zijn, er zat een slag in het dak, door de dakrand boren voor de bekabeling zou niet kunnen, dakpannen die vastzaten met cement waren een obstakel, uitbreiding van de meterkast zou niet op de bon staan en die materialen hadden ze dus niet mee? Eigenlijk zagen ze overal problemen in, terwijl de voorgaande partij tijdens de schouw het allemaal goed genoeg had bevonden. Deze partij vertrok zonder te plaatsen. Daarnaast hadden ze ook geen extra panelen mee, was Energiewacht vergeten door te bellen. Super! Goed voorbereid. Wij hebben een timmerman het hele dak laten inspecteren, uitkomst was dat het dak prima genoeg was voor panelen en er alleen maar in problemen werd gedacht door de plaatsende partij. Heerlijk een aantal weken in de stress voor hoge kosten gezeten voor niets. Uiteraard teruggekoppeld aan Energiewacht, maar daar kreeg ik te horen dat ze gingen stoppen met plaatsen vanaf eind september. Ik kon beter andere partijen gaan benaderen want die konden waarschijnlijk eerder plaatsen dan zij, ze hadden namelijk ook nog eens onderbezetting in onze regio. Hun probleem werd dus ons probleem: we wilden gewoon zsm panelen hebben liggen die ons in december al beloofd waren. Zowel de persoon van de schouw als een timmerman hebben het dak immers goedgekeurd. Maar dat was allemaal niet voldoende, toch wilden ze een third opinion laten doen. Ook daar ging de bouwvak nog overheen en vervolgens nog een extra week omdat ze er vergeten waren achteraan te bellen? Tuurlijk! Er stond nog geen afspraak gepland, maar inmiddels waren we al aardig wat weken verder. Ook een indicatie van doorlooptijd kon niet worden afgegeven. Tussendoor werd er nog een keer of twee/drie benoemd of we het niet beter door anderen konden laten plaatsen. Ze zijn je liever kwijt dan rijk, dat was wel duidelijk. En bij het aanspreken hierop werd dat ook zeker niet ontkend. Heb gevraagd om een compensatie gezien de vijf maanden levertijd in eerste instantie al niet behaald was en nu ook de plaatsing in juli niet doorging. Om dan nog maar niet te spreken over alles wat er nog meer zo stroef verlopen was. Maar dat was niet mogelijk, als er een plaatsingsdatum was konden ze ons alleen tegemoet komen in de gemiste opbrengst tussen juli en de dag van plaatsen. Inmiddels was ik de discussies en het lakse gedrag zo zat dat ik - tegen mijn principes in - toch een andere partij in de buurt heb benaderd wat hun doorlooptijden waren. Plaatsen kon binnen twee weken, de volgende dag werd de schouw al uitgevoerd en ze hebben inmiddels vier panelen meer geplaatst dan Energiewacht en Meijer Solar hadden berekend. Allemaal super netjes gedaan, het hoeft dus niet zo moeilijk! Opnieuw gevraagd om een compensatie van Energiewacht, we hadden immers een plaatsingsdatum. Maar nee hoor, daarvoor hadden we een product bij ze af moeten nemen? Ja Energiewacht, dat wilden wij ook maar jullie waren ons als klant overduidelijk liever kwijt dan rijk! We hebben niet voor onze lol acht maanden met een energieslurpende warmtepomp en airco?s gewacht op die panelen. Dit kost ons ook allemaal veel geld. Echt asociaal hoe er hier met je omgegaan wordt. Je betaalt de hoofdprijs in de hoop op goede garanties, kwaliteit en klantenservice. Maar daar kan je naar fluiten, professionaliteit is werkelijk om te janken. Incompetente bende.

image description

Dramabedrijf! In december akkoord gegeven op een offerte voor zonnepanelen, levertijd was toen vijf maanden. Eind februari kwam iemand de schouw doen maar vanaf toen hoorde ik niets meer en ben ik zelf maar achter een installatieafspraak aangegaan. Dat duurde een maand, want er was geen contact met ze te krijgen. Ze waren gestopt met de partij van de schouw en hadden nu een andere partij, plaatsen kon in juli. Prima, gevraagd of ze dan (volgens afspraak met oude partij), meer panelen mee konden nemen voor het geval dat toch zou passen. Zouden ze direct achteraan bellen om in orde te maken. Zoals afgesproken verschenen ze op 12 juli bij ons om te plaatsen, althans dat was de bedoeling. Meijer Solar vond dat het dak in te slechte staat was. Panlatten zouden rot zijn, er zat een slag in het dak, door de dakrand boren voor de bekabeling zou niet kunnen, dakpannen die vastzaten met cement waren een obstakel, uitbreiding van de meterkast zou niet op de bon staan en die materialen hadden ze dus niet mee? Eigenlijk zagen ze overal problemen in, terwijl de voorgaande partij tijdens de schouw het allemaal goed genoeg had bevonden. Deze partij vertrok zonder te plaatsen. Daarnaast hadden ze ook geen extra panelen mee, was Energiewacht vergeten door te bellen. Super! Goed voorbereid. Wij hebben een timmerman het hele dak laten inspecteren, uitkomst was dat het dak prima genoeg was voor panelen en er alleen maar in problemen werd gedacht door de plaatsende partij. Heerlijk een aantal weken in de stress voor hoge kosten gezeten voor niets. Uiteraard teruggekoppeld aan Energiewacht, maar daar kreeg ik te horen dat ze gingen stoppen met plaatsen vanaf eind september. Ik kon beter andere partijen gaan benaderen want die konden waarschijnlijk eerder plaatsen dan zij, ze hadden namelijk ook nog eens onderbezetting in onze regio. Hun probleem werd dus ons probleem: we wilden gewoon zsm panelen hebben liggen die ons in december al beloofd waren. Zowel de persoon van de schouw als een timmerman hebben het dak immers goedgekeurd. Maar dat was allemaal niet voldoende, toch wilden ze een third opinion laten doen. Ook daar ging de bouwvak nog overheen en vervolgens nog een extra week omdat ze er vergeten waren achteraan te bellen? Tuurlijk! Er stond nog geen afspraak gepland, maar inmiddels waren we al aardig wat weken verder. Ook een indicatie van doorlooptijd kon niet worden afgegeven. Tussendoor werd er nog een keer of twee/drie benoemd of we het niet beter door anderen konden laten plaatsen. Ze zijn je liever kwijt dan rijk, dat was wel duidelijk. En bij het aanspreken hierop werd dat ook zeker niet ontkend. Heb gevraagd om een compensatie gezien de vijf maanden levertijd in eerste instantie al niet behaald was en nu ook de plaatsing in juli niet doorging. Om dan nog maar niet te spreken over alles wat er nog meer zo stroef verlopen was. Maar dat was niet mogelijk, als er een plaatsingsdatum was konden ze ons alleen tegemoet komen in de gemiste opbrengst tussen juli en de dag van plaatsen. Inmiddels was ik de discussies en het lakse gedrag zo zat dat ik - tegen mijn principes in - toch een andere partij in de buurt heb benaderd wat hun doorlooptijden waren. Plaatsen kon binnen twee weken, de volgende dag werd de schouw al uitgevoerd en ze hebben inmiddels vier panelen meer geplaatst dan Energiewacht en Meijer Solar hadden berekend. Allemaal super netjes gedaan, het hoeft dus niet zo moeilijk! Opnieuw gevraagd om een compensatie van Energiewacht, we hadden immers een plaatsingsdatum. Maar nee hoor, daarvoor hadden we een product bij ze af moeten nemen? Ja Energiewacht, dat wilden wij ook maar jullie waren ons als klant overduidelijk liever kwijt dan rijk! We hebben niet voor onze lol acht maanden met een energieslurpende warmtepomp en airco?s gewacht op die panelen. Dit kost ons ook allemaal veel geld. Echt asociaal hoe er hier met je omgegaan wordt. Je betaalt de hoofdprijs in de hoop op goede garanties, kwaliteit en klantenservice. Maar daar kan je naar fluiten, professionaliteit is werkelijk om te janken. Incompetente bende.

image description

Liegen liegen en nog eens liegen dat is het enigste wat ze doen hier, telkens bellen en vertellen dat er een monteur onderweg is 8 uur later bel je nog een keer voor de zoveelste keer blijkt dat er ?alweer? iets mis is met de planning..

image description

Ik ben tevreden over de vakkundigheid van de monteurs. Binnen de garantie van onze ketel ging een onderdeel stuk. De monteur had al aangegeven dat het garantie werk was. Maar ik kreeg toch een rekening thuis. Het heeft al met al 7 maanden geduurd en ik moest erg vasthoudend zijn. Uiteindelijk kreeg ik na veel heen en weer mailen eindelijk gelijk. Ik heb het als buitengewoon onklantvriendelijk ervaren.

image description

De ene monteur erkend de andere monteur klacht niet verwamings ketel .dus ze knoeien maar raak . Nieuwe ventilatie systeem laten plaatsen . Wat na 8 monteurs niet goed doet in storingen vliegd . Maar volgens hun werkt het .

image description

Wat een waardeloos bedrijf is dit. Nog steeds moeten ze de geiser ophalen en wordt al meerdere malen gebeld voor het plaatsen van onderdelen??? En dan wordt er ook nog eens opgehangen als je even wil aangeven dat het niet om reparatie gaat, maar ophalen. Geen manieren, werkelijk waar!

image description

Komen gemaakte afspraken telkens niet na. 1 ster is al teveel, afspraak nummer 5 staat inmiddels gepland, al de vorige zijn afgezegd, maar deze afspraak zal waarschijnlijk wel over 2 dagen worden afgezegd ivm uitvallen van de monteur... telkens hetzelfde liedje, bij hoeveel afspraken zou het geregeld zijn? 30? DOE GEEN ZAKEN MET DIT BEDRIJF, DE SERVICE IS BELACHELIJK SLECHT.

image description

Allereerst is Energiewacht regelmatig telefonisch onbereikbaar. Die enkele keer dat er telefonisch wel wordt opgenomen werd ik netjes te woord gestaan en stond er ook binnen afzienbare tijd een monteur voor de deur. Tot zover geen klachten. Maar nu is het zo dat ik inmiddels 2 keer een monteur bij de cv-ketel heb gehad en de storing is nog niet verholpen. Ik vind de gang van zaken waardeloos, qua communicatie kan er ook nog veel verbeterd worden. Al met al zit ik nog steeds zonder verwarming en zonder warm water. Erg vervelend! Vandaar ook mijn lage beoordeling.

image description

Pas op! Onderhoudscontract is een wassen neus! Een onderhoudscontract bij een huurketel blijkt zeer beperkt te zijn. En zij lichten je onvolledig voor, omdat zij doen voorkomen of het een volledig onderhoudscontract is. Alleen als de ketel kapot is, krijg je geen factuur. In alle andere gevallen valt het niet onder het onderhoudscontract. In mijn geval hebben zij alleen de gaskraan dichtgedraaid (omdat er een gaslek was). En ook dan sturen zij een flinke factuur, voor 15 minuten werk.. Het dichtdraaien van een gaskraan zien zij als installatiewerk. Tja. Pas op voor dit bedrijf!

image description

Allereerst is Energiewacht regelmatig telefonisch helemaal niet bereikbaar. Die enkele keer dat er telefonisch wel wordt opgenomen werd ik netjes te woord gestaan en stond er ook binnen afzienbare tijd een monteur voor de deur. Tot zover geen klachten. Maar nu is het zo dat ik inmiddels 2 keer een (storing)monteur bij de cv-ketel heb gehad en de storing is nog niet verholpen. Ik vind de gang van zaken behoorlijk waardeloos, qua communicatie kan er ook nog veel verbeterd worden. Al met al zit ik nog steeds zonder verwarming en zonder warm water. Erg vervelend! Vandaar ook mijn lage waardering.

image description

Geprobeerd om zonnepanelen te laten leggen via dit bedrijf, maar zodra het contract getekend is kun je niets meer van ze verwachten. Na dik een half jaar kwakkelen met steeds nieuwe problemen (die ze niet proactief melden of oplossen) heb ik gelukkig het contract wel kunnen opzeggen, maar ja, ik heb nu nog steeds geen zonnepanelen...

image description

Waardeloos. Heel weekend geen verwarming of warm water omdat de temperatuur in de cv ketel te hoog is. Ook de stop slaat eruit. Maar heel weekend neemt niemand de telefoon op. Kan rustig een uur aan de lijn hangen zonder gehoor. Echt helemaal niks dit bedrijf.

image description

Online zondag storing doorgeven was niet dringend, maandag werd ik terug gebeld door een behulpzame medewerkster en woensdag heeft een aardige monteur de cv gerepareerd en afgesteld. Topservice ????

image description

Ik heb een afspraak gemaakt voor een onderhoud CV ketel. Ik had 3 keer een afspraak en wachtte de hele dag op een monteur. Ik belde elke keer met de vraag waar de monteur was en de servicedame vertelde me dat er een monteur was maar er was niemand thuis. Ik heb een afspraak voor een andere vergadering. al de vierde. Als de volgende vergadering niet plaatsvindt, neemt hij ontslag uit hun diensten. Ze nemen de klant niet serieus. Niet normaal.

image description

Houden zich niet aan hun eigen servicevoorwaarden. Onderhoudscontract van 24 maanden wordt pas na 28 maanden uitgevoerd (als deze afspraak ten minste niet weer wordt afgezegd). Mevrouw van de klantenservice geeft aan dat zij niet voor klachten is en dat ik deze maar schriftelijk moet indienen. Als ik aangeef dat ze 27 maanden de tijd hebben gehad (terwijl ik hierbij steeds initiatief moest nemen) om een afspraak in te plannen, werd mij verteld dat storingen nu eenmaal prioriteit hebben.

image description

Ze laten je het hele weekend zonder ketel zitten en schuiven dit op anderen af waardoor het zou komen zaterdag t/m maandag. totaal geen begrip van de gene aan de telefoon.

image description

nog minder dan 1 sterretje hier zo raar wijf bij de Receptie wou op de rooie knop drukken en mij opsluiten ze werd boos en gek het ging over lucht kanalen schoonmaken in onze woning echt waardeloos service

image description

Enige tijd geleden een onderhoudsafspraak gemaakt voor vanochtend tussen 8 en 12:30. Inderdaad een tijdsraam van 4.5 uur. Na de hele ochtend gewacht te hebben was er om 12:30 geen monteur te bekennen. Na bellen met de klantenservice werd me gezegd dat de monteur al in de buurt was en elk moment op de stoep kon staan. Half uur later was er nog steeds geen monteur. Weer gebeld, ja mevrouw de monteur is er binnen enkele minuten. Weer een half uur gewacht en nog steeds geen monteur. Ondertussen was het 13:30 en om 14:00 moest ik mijn dochter van school halen. Weer gebeld. Mevrouw er staat dat hij op bestemming is, hij is er nu echt zo. Om 13:45 was hij er inderdaad eindelijk. Wat bleek. Deze man was helemaal niet in de buurt en moest gewoon vanuit Didam komen. De hele ochtend dus voor niks zitten wachten! Beste klantenservice en planning. Ik begrijp best dat er een keer wat mis kan gaan maar communiceer dan met je klanten en lieg vooral niet tegen ze! Echt enorm slecht!!!

image description

(klacht cv helemaal geen warm water of en alles is uit) bel om 15:00 spreek af prima tussen 15:30 ten 20:00 zou iemand langs komen . bel om 20:20 wordt me gezegt dat het niet is genoteerd ....maak voor die avond nog een afspraak wordt me gezegt vanavond is het nog opgelost. heeft die monteur besloten dat de afspraak verzet wordt naar morgen maar heeft me niet op de hoogte gebracht want blijkbaar hadden ze me nummer niet genoteerd (wat een verasing). hele dag wegegooit ben benieuwd of die morgen komt (8:00-12:00)had een vrijedag moet alsnog vroeg me bed. kunnen me geen duidelijkheid geven op de tijd want uitraat kan de gene waar me je belt niks met het schema van monteur. ze hebben me hoe dan ook al een belachelijke tijd laten wacht en ben echt boos. enigste wat ik kan doen is deze recentie achterlaten.... en mijn evaring delen.*edit* : nou monteur was optijd 8:30 was vriendelijk en klaar binnen 10min . mijn advies maakt een checklijst met info die van belang is bij de gene die afspraken moet regelen.

image description

Na vele toestanden van niet warm worden verwarmingen veel gasgebruik en verschillende monteurs eindelijk een monteur, een hele vriendelijke man, die ons ook heel goed uitlegde wat er aan de hand was en die het probleem ook heeft verholpen.

image description

Zeer slechte service monteur sturen met verkeerde item terwijl de zelfde monteur het besteld heeft en dan nog zeggen dat ze daar geen order van hebben bellen om 18:55 en vervolgens niemand te pakken kunnen krijgen om de afspraak die ze willen maken teregelen en op een nr bellen waar nooit met hun contact over is geweest

image description

Afspraken worden niet nagekomen. GEAS vind het normaal om een echtpaar van 60+ weken lang in de kou te laten en hun cv ketel niet te maken. Monteurs die niet komen opdagen en terugbel afspraken die niet worden nagekomen. De oplossing is een nieuwe cv ketel waar geas niet aan wilt mee werken. De reactie van geas monteurs ?ik weet het ook niet bel morgen maar naar kantoor?. Echt om te huilen dit dat jullie een echtpaar van 60+ al weken in de winter zonder warm water en werkende verwarming laten.

image description

Begin van de middag probleem gemeld met de CV-ketel. Achterop de middag is het probleem al verholpen! Prima service, veel mensen zullen vooral reageren wanneer ze een negatieve ervaring hebben gehad, dus laat je niet op het verkeerde been zetten door de lage reviews hier...

image description

Ik snap de slechte reviews niet zo goed. Vanmorgen om 8:30 gebeld voor een lekkage. Om 8:50 stond de monteur op de stoep en 20 minuten later was alles verholpen. Ben al jaren klant bij Geas (nu Energiewacht) en tot volle tevredenheid.

image description

Gvd 5 keer gebelt voor verwaming en nog steeds niet opgelost maar wel geld innnen mafia bende

image description

diverse dagen achterelkaar zij de thermostaat dat er water moest worden bijgevuld, na diverse keren de Geas ( lid dus klant van ) gebeld en de monteur zou de volgende dag komen, die dag bleek dat het expansie vat defect was en is ook direct vervangen en betaald prima in orde, MAAR deze monteur vond het nodig om ook het slangetje en koppelstokken te demonteren die gebruikt werden om water bij te vullen( resultaat dat we geen water meer konden bijvullen) HET ZIJN ONZE SPULLEN EN ZONDER OPDRACHT MOET DEZE MONTEUR DAAR VAN AFBLIJVEN ! Dit gemeld bij Geas maar deze zecht alleen maar dat hier een procedure voor is , ZE KOMEN NIET LANGS OM DE SCHADE TE HERSTELLEN !!!! DUS PAS OP MENSEN OP JE EIGEN SPULLEN !!

image description

TOP service!! Vriendelijke telefoniste! Snelle service...binnen half uur waren ze er op zondag!!...leuke duidelijke vriendelijke monteurs!!..TOP!! Bedankt! Maike

image description

Al meer dan 8 keer vrij gevraagd zodat onze radiatoren eindelijk gemaakt kunnen worden, en nu 2 maanden later zitten we nogsteeds in de kou. Elke keer is het of: ze komen niet, of ze komen, geven wat tikken op de buis en zeggen wéér niets te kunnen doen deze keer. Echt al maanden bezig met afspraken inplannen en elke keer zonder resultaat. Mijn kleintje moet nu gewoon in de kou slapen door deze nalatigheid!!!!

image description

Ik heb een cv ketel gehuurd bij GEAS en wil mijn contract afkopen omdat ik ga verhuizen en heb met de nieuwe eigenaar afgesproken dat hij de afkoop betaald. Nu wil GEAS mij geen factuur op sturen en als ik bel wimpelen ze mij af door te zeggen dat het goed komt maar intussen ben ik verhuist en wil de nieuwe eigenaar van mijn oude huis niet betalen als er geen factuur is du moet ik nu zelf de afkoop betalen ?520. Bedankt GEAS voor de slechte service en nooit meer een CV ketel van GEAS.

image description

Afspraak staan met een Geas monteur, monteurs van een ander bedrijf geven op de parkeerplaats aan dat hij bij mij moet zijn en dat ik thuis ben. Belt of klopt niet aan en stopt een kaartje tussen de deur, ziet op de terugweg nog de andere monteurs, zegt niks en rijdt weg. Toevallig dat ik 5 minuten nadat hij geweest was naar buiten loop en het kaartje zie, Geas direct gebeld maar nee de monteur was al te ver weg. Dus kan ik nog een keer onbetaald thuis blijven.