Gijsbers verwarming en koeling

  1. Home
  2. Noord-Brabant
  3. Bladel
  4. Gijsbers verwarming en koeling

Zonnepanelen installateur Gijsbers verwarming en koeling

Rootven 8A, 5531 MB Bladel, Nederland
Dit is een citaat van Gijsbers verwarming en koeling zelf:

U bent bij Gijsbers als particulier of bedrijf aan het juiste adres voor een compleet zonnepaneelsysteem. De afgelopen jaren hebben wij tientallen installaties in de regio geplaatst.

Gijsbers verwarming en koeling

Wij zien het als onze plicht om u te adviseren over duurzame energie. Zo dragen ook wij bij aan een duurzamer milieu. Bovendien is een investering in zonnepanelen een zeer rendabele investering.

Deskundig Advies

Wij bieden u deskundig advies. U geeft uw wensen aan en wij vertellen u wat de mogelijkheden zijn. Een bezoek aan uw huis of pand is daarbij een must. Door uw daksituatie en de meterkast ter plekke te bekijken kunnen we u een op maat gesneden advies geven. Zo komt u nooit voor verassingen te staan.

Wij leveren u complete systemen. Deze bestaan uit de zonnepanelen, omvormer, montageconstructie voor plat of schuin dak en de benodigde bekabeling. Indien u wenst kunnen we u ook voorzien van een monitoringsysteem, waarmee u altijd inzicht hebt in de prestaties van uw zonnepanelen.

Onze publicaties zijn louter informatief van aard en daaraan kunnen geen rechten worden ontleend. De informatie is ontleend aan (openbare) bronnen op de datum van publicatie. Wij hebben géén commerciële band met partijen of merken die wij in onze publicaties noemen, tenzij anders aangegeven.

18 beoordelingen over Gijsbers verwarming en koeling van Google My Business

image description

Gijsbers Installatie techniek heeft op 18 januari 2024 bij mij de bestaande CV installatie vervangen door een Intergas Xtreme 36 CV installatie. De offerte, de planning en montage zijn perfect verlopen. Dank voor de inzet van de monteurs en ook voor de ondersteuning vanuit de organisatie van Gijsbers

image description

Offerte opgevraagd en ook na wat meer informatie aangeleverd te hebben snel de offertes ontvangen. Helaas viel deze erg tegen t.o. andere offertes. Abonnement heeft een nette prijs maar van het installatie voorstel schrok ik deze was mijn inziens extreem hoog. Nu voor veel minder een vergelijkbaar voorstel geaccepteerd.

image description

Snel, vakkundig en betrouwbaar Zeer goede service, vriendelijke monteurs. wij zijn zeer tevreden en bevelen deze installateur van harte aan

image description

Na een fout in de montage van de cv ketel drie verschillende mensen van Gijsbers over de vloer gehad, maar probleem niet opgelost. Na lekkage die daarna ontstaan is al weken aan het proberen om de eigenaar te bereiken. Meerdere belletjes, mails en berichten via collega?s mogen niet baten.

image description

Uitstekende service. Duidelijke afspraken en heldere communicatie. Niet voor niets een service contract bij ze afgesloten.

image description

Alles direct goed geregeld. Perfecte naleving van afspraken.

image description

Wij zijn geen klant van de Firma Gijsbers maar onze buren helaas wel. Zij hebben gekozen voor een warmtepomp. Onze buurman heeft de adviezen van de heer Joost Gijsbers aangenomen. Er is recht voor onze raam aangrenzend aan ons terras een industriële pomp geplaatst, zie foto. Deze pomp is voor kantoor en industrieel. Wij hebben contact opgenomen en de heer Gijsbers die aan gaf vooraf op locatie geweest te zijn maar had onze glaspui van 8 meter breed helaas NIET gezien ! Doordat het een zware pomp is hebben wij een enorme geluidsoverlast door een monotoon brommend geluid. Deze zware kast zou volgens de nieuwe wetgeving nooit geplaatst mogen worden echter de heer Gijsbers heeft geadviseerd dit drie weken voor de nieuwe datum van 1 april te plaatsen. Als je je totale woongenot wilt weghalen en ruzie met je buren wilt laat dan de firma Gijsbers een warmtepomp plaatsen ! Zij kunnen je de perfecte plek aanwijzen waardoor de koper de lusten heeft en de buren de lasten. Deze man heeft geen geweten door wat hij mensen aandoet. GELD GELD GELD geldt en géén deskundige eerlijke adviezen. Mensen voorkom deze nachtmerrie voor je buren en blijf weg bij dit bedrijf.

image description

Een bedrijf met vakkennis en service

image description

Prima service, bet personeel

image description

Bij ons werd door Gijsbers een warmtepomp geplaatst. Na de offerte werd erg snel de afspraak gemaakt voor de plaatsing. Gisteren is de warmtepomp geplaatst door 2 vakkundige monteurs die erg goed op elkaar waren ingespeeld. Ik kan alleen maar mijn grote waardering voor Gijsbers uiten, het heeft de warmtepomp op een zeer snelle en vakkundige wijze geplaatst. Daarnaast hebben ze terloops ook nog een probleem met een afgekoppelde radiator opgelost tot onze volle tevredenheid. Lof voor dit bedrijf. De pomp snorde vanmorgen dat het een lieve lust was en heeft vandaag zijn eerste warmte geleverd. Onze besparing op jaarbasis is plm. 900m3 gas.

image description

Warmtepomp laten installeren. Heel correct conform offerte uitgevoerd. Alles heel netjes achtergelaten. Complimenten

image description

Ik ben erg blij dat ik niet eerst de recensies las, want anders had ik nooit voor Gijsbers gekozen en dus geen perfecte oplossing voor de gedeeltelijke verduurzaming van mijn energieverbruik gehad. Van het adviesgesprek t/m de installatie ben ik meer dan tevreden over de gang van zaken. We gingen voor een warmtepomp maar Joost Gijsbers adviseerde eventueel ook een oplossing waarin een airco een rol speelde. We ontvingen een offerte met 5 tot in de puntjes uitgewerkte scenario?s waarvan de 2 met een airco onze interesse wekten. Wat was het geval ? Joost Gijsbers had ook rekening gehouden met een actie van Mitsubishi waardoor de airco met dezelfde functionaliteit honderden euro?s goedkoper geleverd kon worden, alleen 2 maanden later. Dat vind ik nog eens meedenken met de klant. Op de installatie dag zelf werden we bezocht door 2 installateurs, een elektricien en een betonboorder, omdat Gijsbers vindt dat iedereen zijn vak heeft. Zonder veel overlast werd de airco geïnstalleerd en de mannen lieten het strijdtoneel ook weer netjes achter. Deze hele gang van zaken heeft gemaakt dat ik Gijsbers ook heb gekozen voor het onderhoud van mijn verwarmingsketel. Hopelijk blijft mijn klantbeleving dan ook zo positief !

image description

We hebben alvast een airco besteld zodat we er in de zomer koel bij zitten. Deze is zoals afgesproken afgelopen vrijdag bij ons door 2 werknemers van Gijsbers in 5 uur geplaatst naar grote tevredenheid.

image description

heeft een warmte pomp geinstalleerd zeer goede monteurs vakwerk geleverd ben zeer tevreden over het bedrijf.

image description

Zoals ook bij andere reviews te lezen is, hebben wij soortgelijke ervaringen met het bedrijf in het algemeen en met dhr Joost Gijsbers in het bijzonder. Woorden als: klantgericht denken, service en garantie komen bij hen niet voor. Expansievat door hen geplaatst dreigt na 1 jaar van de muur te vallen. Bedrijf en Meneer Gijsbers weigeren dit onder service op te lossen. Alleen als je betaalt ben je bij hen aan het goede adres.Het zijn dus inderdaad onbetrouwbare mensen. Kortom: zeker niet mee in zee gaan!!!

image description

eerste indruk was echt top. net een (voor ons) nieuw huis gekocht en we hadden geen warm water meer. Aangezien Gijsbers de ketel geplaatst had en onderhouden hun maar gebeld. Een hele aardige dame regelde dat er een monteur kwam om het probleem op te lossen. Zeer vriendelijke monteur en hij had het zo gemaakt. Omdat het zo'n goede ervaring was wilde we meteen maar een onderhoudscontract afsluiten voor ?10 per maand en het onderhoud laten uitvoeren. 2 weken later kwam er denk ik de meest botte lompe monteur die r bestaat bij ons het onderhoud doen. ik dacht hem te herkennen van mijn oude woning maar dan bij een ander bedrijf (sta er niks van te kijken dat ze hem daar buiten geflikkerd hebben) We kregen meteen van allerlei opmerkingen wat er niet goed zou zijn, de druk veel te hoog en we wisten niet hoe we de ketel moesten vullen volgens hem. Na inspectie bleek gewoon het expansievat kapot te zijn...... op de vraag of hij wilde kijken naar de klapperende bonkende leidingen kregen we een niets zeggend antwoord en hij keek er verder niet eens naar. Daarna kwam de factuur, de onderhoudsbeurt moest gewoon los betaald worden evenals het arbeid en de voorrijkosten. maar dat zit toch in het contract welke ik net afgesloten heb? Nee hoor u heeft geen contract was het antwoord. toen de formulieren erbij gepakt en laten zien dat ik wel alles doorgestuurd had. toen kwam het antwoord dat ik de factuur gewoon moest betalen en daarbovenop elke maand ?10 moest betalen. dan zou na het jaar een service beurt gedaan worden volgens contract. heb de factuur maar betaald en het contract meteen ontbonden. Wat een enorme teleurstelling zeg na zo'n goede eerste ervaring. maar de 2e monteur en een andere dame van de administratie hebben het echt verpest. wegblijven dus!!!! maar dat lees je wel meer op internet over dit bedrijf.

image description

Goed geholpen met erg netwerkende bekwame monteur die zijn werk echt goed verstaat!

image description

HOE GAAT JOOST GIJSBERS OM MET ZIJN KLANTEN; Geen warm water; reparatie; rekening. Maar... nog geen warm water; weer reparatie; weer rekening. Maar.... nog steeds geen warm water. Advies; andere ketel kopen, ventilator is kapot. 2x dure rekening moeten betalen. Hij wil pas iets aan die rekeningen doen als we bij hem een nieuwe ketel kopen!! ZO HAALT JOOST GIJSBERS ZIJN KLANTEN BINNEN. Grote oneerlijke boef waarmee op geen enkele manier meer contact te krijgen is. Maakt het mooie bedrijf van zijn vader helemaal kapot. NIET MEE IN ZEE GAAN!!!!