Gommers Nijmegen BV

  1. Home
  2. Gelderland
  3. Nijmegen
  4. Gommers Nijmegen BV

Zonnepanelen installateur Gommers Nijmegen BV

Doctor de Blécourtstraat 59, 6541 DG Nijmegen, Nederland
Dit is een citaat van Gommers Nijmegen BV zelf:

Met ruim 50 jaar ervaring bouwt Gommers samen aan de meest uiteenlopende projecten. We begeleiden projecten van begin tot eind. De kennis en kunde van onze mensen staat garant voor écht vakwerk. Gommers, mensen die het maken!

Gommers Nijmegen BV

Gommers bouwt aan uiteenlopende projecten. Wat uw wens ook is, Gommers maakt er werk van. Het zijn bij Gommers niet voor niets de mensen die het maken!

Gommers Nijmegen B.V. bouwt aan de meest uiteenlopende projecten. Wij zijn in verschillende bouwgebieden gespecialiseerd waaronder de nieuwbouw, renovatie, restauratie en het onderhoud van panden. Ook kunt u bij ons terecht voor al uw installatie- en dakwerkzaamheden. Kortom Gommers Nijmegen B.V. verzorgt uw bouw van A tot Z.

De klant staat bij Gommers Nijmegen B.V. centraal en heeft onze hoogste prioriteit. Dit is terug te vinden in onze 24 uurs service, 365 dagen per jaar, om u altijd en overal volledig van dienst te kunnen zijn. Wij willen u graag volledig ontzorgen om een goede samenwerking te waarborgen.

Gommers Nijmegen B.V. bestaat sinds 1968 en is een begrip in de Nijmeegse volksmond en omstreken. Dit komt door onze jarenlange ervaring en veelzijdige medewerkers. Onze medewerkers hebben stuk voor stuk hart voor hun vak met jarenlange ervaring in de praktijk. Ze beschikken over een uitgebreide kennis en kunde om uw project volledig te verzorgen tot uw genoegen. Dit zijn de mensen van Gommers Nijmegen B.V., dit zijn de mensen die het maken.

Onze publicaties zijn louter informatief van aard en daaraan kunnen geen rechten worden ontleend. De informatie is ontleend aan (openbare) bronnen op de datum van publicatie. Wij hebben géén commerciële band met partijen of merken die wij in onze publicaties noemen, tenzij anders aangegeven.

14 beoordelingen over Gommers Nijmegen BV van Google My Business

image description

Zeldzaam slechte aannemer, onprofessioneel, waardeloos in de communicatie (een schreeuwende eigenaar aan de telefoon, dreigende taal in e-mails), timmermannen die geen ervaring hebben en op eigen houtje zonder tekening iets gaan maken. Kozijnen die in spiegelbeeld worden geleverd, lekkages doordat het dak niet goed is afgedekt. Veluxramen die scheef worden geplaatst in het dak, een dakgoot die afwatert naar de verkeerde kant. En vervolgens de schuld bij ons leggen en ontzettend moeilijk doen over oplossingen. En zo kan ik nog wel even door gaan. Één tip: doe het niet en zoek een ander of koop een nieuwbouwhuis. Een ster is nog te veel.

image description

Heeft hier in Mook het Rabobank gebouw deels gesloopt en laat het vervolgens maanden zo staan. Mensen die het kapot maken en weg lopen. Gemeente Mook laten we de volgende keer zorgen dat een andere aannemer de bouw doet!

image description

Kan het aanraden

image description

Zinkwerker aardige mensen in de werkplaats

image description

Gewoon bedrijf. Niets appart

image description

Ik woon in een SSH& pand. SSH& heeft contracten met Gommers, en worden ingeschakeld voor sanitaire projecten. Omdat de woning waar wij introkken ontzettend slecht was achtergelaten, hebben we meer dan ééns, voor langdurige en korte projecten, te maken gehad met Gommers Nijmegen. Gommers heeft ontzettend veel moeite met afspraken en tijden, ten koste van iedereen. Als je een afspraak maakt heb je 50% kans dat ze uren te laat zijn, gewoonweg niet op komen dagen of het vekeerde gereedschap meenemen. Ze inventariseren niet van tevoren naar wat ze nodig hebben, waardoor een simpele kitrand aanbrengen of gordijnrails ophangen soms uit kan lopen tot 4 dagen extra werk. Dit komt omdat de werknemers geen kit in hun loodgietersbusjes hebben liggen, of omdat men gewoonweg vergeet om een nieuwe afspraak te maken. En dit kan wel eens. Het is menselijk dat men wel eens een fout maakt, iets vergeet of er iets tussenkomt. Maar wij hebben hebben nog nooit een afspraak met Gommers gehad die in één keer goed ging. Zelfs niet voor een kitrand, een lekkende heetwaterleiding of een kapotte WC. Zo hebben wij een hele badkamer renovatie moeten doormaken, die volgens Gommers, 3 á 5 dagen zou duren. Uiteindelijk stond de teller op 17 dagen. Als de klok half 3 slaat kan het zijn dat ze plots alles laten liggen en zeggen "Ik moet om 4 uur weer ergens anders zijn, joe joe!". En daar zit je dan, met de WC die niet meer door wil spoelen. "Ja het is echt te druk" zegt de secretaresse dan, als je nogal flabbergasted belt naar het loodgieters bedrijf. Maar meer werk wordt er niet van gemaakt. De communicatie vanuit Gommers is zo ontzettend laks. Mails worden niet goed gelezen of überhaupt beantwoord, en je moet zelf pro-actief blijven bellen voor updates. En zelfs dan is het nog maar de vraag of deze updates ook kloppen, want niemand in het bedrijf blijkt precies te weten waar het personeel mee bezig is. Ze geven een vage tijd aan om je een beetje hoop te geven dat je dezelfde dag nog kunt douchen, maar uiteindelijk is het na zessen, en ga je alweer met je stinkende zelf in bed liggen. Op de dag dat ik dit schrijf hadden we dus weer een afspraak voor de aanleg van een leiding: tussen 1 en 4. En als oplettend lezer raad je het al; om 2 uur belt iemand van de dienstregeling dat niemand thuis was. Oh, wat vreemd, maar misschien moet je personeel de volgende keer gewoon aanbellen, wij waren immers thuis? En misschien ook meteen bellen naar het bijgevoegde telefoonnummer dat we jullie hebben gegeven toen we de afspraak maakten, en niet pas als je op een compleet andere locatie bent? En dan heb ik nog niet verteld over hoe Gommers misbruik maakt van de studenten. Voor de aanleg van een aansluiting op je vaatwasser heeft de SSH& zwart-op-wit afspraken met Gommers dat de studenten hier zelf ?100,- voor betalen. Hiervoor moet de student wel zelf contact opnemen met Gommers. Een week na onze mail, werden we eindelijk gebeld voor een afspraak. Vandaag, de dag van de afspraak, belde de beste meneer Gommers dat "er niemand thuis was". Daarnaast melde de meneer dat ze iets verkeerd doorgegeven hadden, en dat het ons ni 150 euro ging kosten, omdat er meer leiding gelegd moest worden. Wat knap dat jullie loodgieter dit al weet ondanks dat hij nooit heeft aangebeld! Hierop hebben we contact opgenomen met de SSH&, die ons ervan verzekerde dat dit echt niet de afspraak is. Dus opgelet, studenten: Ik kan met voorstellen dat het gebrek van de SSH& als tussenpersoon ervoor zorgt dat Gommers misbruik wil maken van de situatie. En als dit niet met malifide bedoelingen gepaard gaat, dan is het voor ons inmiddels wel duidelijk dat Gommers hun zaken absoluut niet op orde heeft. Anyway, ik heb alweer 3 dagen vrij gepakt, in het geval dat de loodgieter niet het juiste gereedschap heeft, hij de afspraak mist, hij plots ergens anders naartoe moet, een lekkage veroorzaakt, 3 uur verdwijnt, een wasbak wil ophangen die we niet aangevraagd hebben, 'morgen terug komt' of gewoonweg aan de verkeerde deur staat en niet weet hoe telefoons werken

image description

Laconieke houding, niet mee te communiceren. Denken niet mee en zijn erg bot.

image description

Extreem slechte ervaring met Gommers Nijmegen. Twee keer afgesproken. Eerste keer drie kwartier te laat een belletje dat de afspraak niet door gaat, tweede keer totaal geen communicatie.

image description

Vakmannen. Eerlijk en transparant

image description

fijne samenwerking, komen netjes afspraken na, goede storingsdienst!

image description

Super bedrijf eerlijk transparant en ouderwets vakwerk geleverd??

image description

Asociaal bedrijf. Ruim voor 7 uur s'ochtends al aan het schreeuwen. Na melding wachten ze nu tot 7 uur, maar klokslag 7 uur wordt er nu expres geschreeuwd. Hele fijne jongens...

image description

Asociaal bedrijf. Ruim voor 7 uur s'ochtends al aan het schreeuwen. Na melding wachten ze nu tot 7 uur, maar klokslag 7 uur wordt er nu expres geschreeuwd. Hele fijne jongens...