HalloStroom

  1. Home
  2. Zuid-Holland
  3. Gouda
  4. HalloStroom

Zonnepanelen installateur HalloStroom

Bouwmeesterplein 1, 2801 BX Gouda, Nederland
Dit is een citaat van HalloStroom zelf:

HalloStroom levert. Als een van de grootste aanbieders van duurzame energie maken we het je graag gemakkelijk. Dat beloven we niet alleen. Dat leggen we ook zwart op wit vast in 4 beloften. Daar mag je ons aan houden.

HalloStroom

HalloStroom - zonnepanelen voor iedereen! Voor ieder dak, en voor ieder budget, bieden wij een zonnestroomsysteem op maat.

De transitie van fossiele energie naar duurzame energie moet sneller en daar moet iedereen aan kunnen bijdragen en van kunnen profiteren, jong, oud, arm en rijk. Dit is de stellige overtuiging van het hele team van HalloStroom. Hier zetten wij ons dagelijks met al onze energie voor in. Blije mensen en een betere wereld, daar doen we het voor. Om deze doelstelling te bereiken willen we op zoveel mogelijk daken van particulieren, bedrijven (ook SDE+ advisering), verenigingen, woningcorporaties, etc, zonnestroominstallaties realiseren. We gaan graag eerst een persoonlijk gesprek aan waarin we uw wensen leren kennen.

Vervolgens werken we alleen met de beste specialisten, materialen en vakkundige installateurs om een zonnestroomsysteem op maat te ontwerpen en installeren zodat u voor de komende 30 jaar kunt profiteren van gratis stroom van de zon.

Waarom HalloStroom

Wij geven hiervoor persoonlijk advies en maatwerk offertes voor A-merk producten tegen de laagste tarieven. Daarom kiezen veel mensen voor HalloStroom. Ons HalloStroom kantoor is centraal in het land gevestigd in Gouda. Onze installatieteams werken hard aan het verduurzamen van Nederland vanuit 12 verschillende locaties uit het land, dus altijd iemand vanuit uw regio: Drachten, Den Haag, Heerhugowaard, Velden, Dedemsvaart, Oldenzaal, Schiedam, Amersfoort, Venray, Eindhoven, Alkmaar en Enschede 

Onze publicaties zijn louter informatief van aard en daaraan kunnen geen rechten worden ontleend. De informatie is ontleend aan (openbare) bronnen op de datum van publicatie. Wij hebben géén commerciële band met partijen of merken die wij in onze publicaties noemen, tenzij anders aangegeven.

46 beoordelingen over HalloStroom van Google My Business

image description

telefonisch contact gehad met Selina Kruisinga van Hallostroom , deze dame heeft ons voortreffelijk geholpen met onze vraag de huur en afkoopsommen op de mail te zetten, dat is goed gegaan Selina dank je wel voor je goede hulp .

image description

Installatie was prima alhoewel pannen niet goed teruggelegd dus klein lekkage snel opgelost Maar nu storing in omvormer of anders Wacht nu al van 12 januari het is nu 27 januari nog geen afspraak voor reparatie

image description

De klanten van HalloStroom moeten bij andere installateurs hun heil zoeken omdat ze zelf de problemen niet oplossen. De SolarEdge omvormer had foutmeldingen maar HalloStroom "kon" ze niet op afstand oplossen, en vroeg of men een lokale installateur wilde bellen. Deze constateerde op locatie dat de omvormer binnen de garantie van SolarEdge omgewisseld mocht worden en gaf 'm weer terug aan HalloStroom, die het immers ook heeft geleverd en geïnstalleerd. Die vroeg op hun beurt ?285 voor de vervanging van de omvormer terwijl SolarEdge dit supergoed heeft geregeld. Koop geen zonnepanelen van landelijke partijen maar van de lokale specialist.

image description

1 ster is al te veel. Mijn zonnepanelen wekken al meer dan een jaar geen stroom op en ik moet maar blijven betalen. Probleem wordt nooit opgelost en wordt ook niet geholpen door de klantenservice die mij al een jaar lang van alles belooft maar niks nakomt. Niet in zee gaan met dit slechte bedrijf. Slechte service slechte panelen en geen fijne mensen om mee contact te hebben.

image description

Reageren niet of nauwelijks. Maand prijs al 3 mnd mee bezig wordt maar niet aangepast. Zonnepanelen blijken knijterduur te zijn als je ze wil afbetalen. Spijt is het woord ..... helaas ze liggen al op het dak.

image description

Zojuist met Hallostroom gebeld over een probleem. Doordat de persoon de telefoon open liet staan, tijdens het gesprek met een collega, kon woordelijk het gesprek mee horen, hoe dom en achterlijk de klant is, en ook nog wel een zakelijke aansluiting. De man die ik aan de telefoon heb, vraagt zijn vrouwelijke collega om mij terug te bellen en verbreekt de verbinding. Gezien de situatie vanaf het allereerste contact, de foute manier van plaatsen en het niet registreren welk paneel waar in het netwerk zit, geeft wel aan dat Hallostroom een niet competente onderneming is waar u beter geen zonnepanelen kunt huren of door laten installeren. Wat een vreselijke afgang voor dit Hallostroom !!!!

image description

De adviseur die me te laat belt voor een belafspraak is niet voorbereid, verbind me door met de verkoopafdeling die beschikbaar zou zijn. ik sta 4 minuten te wachten en geef het bij deze op. Bel mij maar niet meer terug. Net als dat een vies toilet in een restaurant wat zegt over de kwaliteit van het eten. Doet dat gevoel ook bij een slechte start.

image description

11 panelen laten leggen gelijk storing de andere dag van de 11 doen het er maar 4, contact opgenomen met hallostroom binnen 14 dagen komen ze langs om te kijken. Waardeloos bedrijf heb nu al spijt dat ik ze daar heb genomen service is helemaal niets. Ik heb nu hetzelfde gevoel dat ik voor veel geld een auto heb gekocht die het niet doet en de monteur komt nog wel eens langs. Ik zou als ik hallostroom bedrijf zou zijn sorry zeggen en zeggen morgen zijn wij er om het na te kijken want het is onze schuld dat het niet goed aangesloten is.. nogmaal mijn eerste ervaring met hallostroom waardeloos trap er niet in.

image description

22 april vanuit een aannemer het verzoek gekregen om deze slecht gelegde kabels te laten verleggen. Dit aangezien hij anders niet kon beginnen. Hallostroom meteen gecontracteerd en deze zou het door hebben gezet naar een andere partij. In mei nogmaals contact opgenomen en ik moest geduld hebben. Nu in augustus nog niets gehoord, terwijl de offerte voor de gevelisolatie alleen maar oploopt. Hartelijk dank Hallostroom..

image description

Onze ervaring met HalloStroom. Vriendelijk en geen vraag is hun te veel. Nette mensen over de vloer on te installeren en ook een overzichtelijke app op de pc. Scheelt een hoop geld als je huurt. Want alles is in de prijs inbegrepen . Zoals belasting en onderhoud en garantie en verzekering. Ik ben er erg blij mee Mvg Ynse Brouwer

image description

2 jonge mannen die in bloedhitte keihard werkten. En desondanks stug doorwerkten en aan het einde van de dag een goed werkende installatie afleverden. Tip voor toekomstige gegadigden: deze hardwerkende mannen verdienen ook een hapje en een drankje op zijn tijd??..

image description

Ivm een verhuizing willen wij de zonnepanelen meenemen...liever gehad dat de koper van ons huis ze overnam, want...goedkoper, maar dat wilde ze niet. Wij zien wel de voordelen vd panelen ivm duurzaamheid en qua energie maar wat Hallostroom betreft is de service om te huilen...Afgelopen weken meerdere keren gebeld (wekelijks minimaal 3x) om a. De verhuizing te regelen, waar je in eerste instantie te horen krijgt dat je zélf het vervoer van de panelen van a naar b moet regelen (hoe dan? Op een veilige manier?) En b. Als het vervoer wel via hen geregeld kan worden, zit daar nog een (extra) kostenplaatje aan verbonden, welke wij nog steeds niet weten omdat zijzelf daar niet over gaan. Geen aanrader dit...bij elk telefonisch contact sta je 20 min in de wacht, en afspraken worden niet nagekomen. Daar ga je dan met je duurzaamheid:(

image description

Waardeloze service heb lekkage maar nemen gewoon geen kontakt op of ondernemen geen actie. Alles ligt bij de casemanagers heeft zeker corona of heeft geen zin om te werken. Ben van plan om de huurovereenkomst via de rechter te laten ontbinden. Als ik dit had geweten hadden we hier nooit aan begonnen. Snap niet dat er zoveel mensen zijn die tevreden zijn.

image description

Ik vind het dat bedrijf helemaal niks ik zou nooit aan niemand aanraden. Ik ben vanaf 15 augustus met hen bezig voor het zonnepanelen en het gaat van fout naar de andere en nog steeds geen geen zonnepanelen geen communicatie op 13 april is eindelijk ingepland dat is langs komen om te plaatsen ik heb speciaal vrij genomen van mijn werk meer zijn ze niet geweest ik heb gebeld de mevrouw aan de Telefoen zegt tegen mij dat de planning veranderd maar sorry dat wij niet gecommuniceerd met u en 20 keer sorry gehoord vanaf half augustus. Ik vind het heel slecht zaken en ik heb mij contract geannuleerd

image description

Klantenservice? Die is er niet...wordt je "echt hoor, we bellen terug" beloofd dat de werkvoorbereiding contact opneemt voor overleg, maar gebeld worden? Ho maar...en e, als je goede vrijdag gesloten bent, vermeld dit dan...maar na ruim 20 minuten te hebben gehoord "dat het drukker is dan normaal, en dat we meteen reageren via whatsapp", nog een uur gewacht tot er inderdaad reactie zou komen via datzelfde whatsapp, ook dat bleef uit. We zoeken wel een aanbieder die nieuwe klanten wel serieus neemt. *Iets met arrogantie denk ik

image description

ik deel mijn mening echt wel openbaar maar HALLOSTROOM heeft voor mij afgedaan als ik ergens spijt van heb dan is het dat ik met HALLOSTROOM een overeenkomst ben aangegaan 15 januari panelen geplaatst geen succes ze lagen schots en scheef inmiddels na veel mails opgelost PFF. Maar belangrijkste ze deden het niet 8 weken moeten wachten eindelijk 4 maart monteur geweest ze doen het nu denk ik vertelde hij mij. Ik wacht ondertussen al 4 weken (nu 2 april)op mijn APP zodat ik op mijn GSM kan kijken wat ze opleveren etc ondanks alle telefoontjes en vele mails geen reactie en geen APP van HALLOSTROOM ben er klaar mee

image description

Ik heb nu 3 jaar panelen van Hallostroom. Bleek dat de panelen al 1,5 jaar niet werkten. Ik kwam daar achter toen ik in de App keek. Dat is zeker ook mijn schuld, maar ik verwacht dat Hallostroom ook monitort. Nu is er iemand langs geweest om het te repareren, maar dat werkte niet. Nu wacht ik al 2 maanden op een nieuwe afspraak. Ze belden dat ze op een bepaalde datum in de buurt waren. Ik was op dat moment in het buitenland, dus kon niet. Ik stelde voor een andere dag af te spreken, maar dat kon niet. Nu hebben ze beloofd me bellen voor een nieuwe afspraak en dat duurt nu al 2 maanden. Ik heb via Whatsapp en mail en telefoon geëscaleerd, maar helaas nog geen oplossing of contact. Echt hele slechte service.

image description

Wij zijn heel blij met de zonnepanelen van HalloStroom. Zijn zijn keurig op het dak geplaatst en de monteurs werken heel netjes en ruimen alles op na de installatie. Ook de klanten service is goed bereikbaar en staan je keurig te woord. Ze helpen je net zo lang totdat alles werkt en is opgelost. Ik raad HalloStroom zeker aan je bent geheel ontzorgt

image description

Geen afspraken mee te maken met dit bedrijf. 4x een dag van te voren de afspraak afgezegd maar wel vrij genomen. Gezegd dat ze het contract kunnen houden en in gebreken zijn gebleven. Maar nu zit ik al sinds begin september met bevestigingsmateriasl onder mijn carport. Verschillende keren gebeld maar 3 maanden later nog niet opgehaald. Pffffff

image description

Mijn ervaring met hallostroom is prima. Ik kreeg n tip van mijn broer ,die had ook via hallostroom zonnepanelen laten plaatsen ,dus ik dacht wie niet waagt ............. Heb er geen moment spijt van. n Duidelijk gesprek vooraf en op het moment van plaatsen bleek dat me stoppenkast eigenlijk te oud was en dus niet genoeg power, maar dat werd na overleg netjes opgelost. Ook werd alle rommel enzo netjes opgeruimd Dus alle lof .

image description

Eerst komt een vriendelijke man met verstand van zaken opmeten en kijken wat er mogelijk is. Goede uitleg en ook redelijk snel werden mijn zonnepanelen geplaatst. Leuk bedrijf kwam met een hoge kraan! Fantastisch! Ze vroegen uitgebreid wat mijn wensen waren i.v.m. boren en plaatsen van de kabel en het kastje. In een middag waren ze klaar! Kreeg ook een goede uitleg. Toen er enkele weken later mij nog iets niet duidelijk was, werd met mij telefonisch alles goed en geduldig nog is doorgenomen. Zeker aan te bevelen!

image description

Telefoongesprek met HalloStroom Hij: Hallo, met ? van HalloStroom. Wat is uw huidige stroomverbruik? Ik: ?. KWh Hij: Zo, da?s best veel, wie is uw leverancier? Ik: Waarom moet je dat weten? Doet er toch niet toe, ik wil graag een offerte voor zonnepanelen zodat ik die kan vergelijken met andere aanbieders.. Hij: Wat voor contract heeft u bij uw energieleverancier? Ik: Waarom moet je dat weten? Andere leveranciers van zonnepanelen vragen dit ook niet en ik ben niet van plan om deze gegevens zomaar te delen zonder enige uitleg waarom jullie deze gegevens nodig hebben.. Hij: als ik die gegevens heb kan ik de beste aanbieding maken Ik: Dat begrijp ik niet.. Misschien moet je eerst even een introductie doen en uitleggen hoe zaken werken voordat je doordramt en mij allerlei informatie wil ontfutselen. Kwam zeer onvriendelijk en drammerig over, voor mij geen HalloStroom.

image description

Mensen doe het niet bij HalloStroom!!! Je kan wel bellen en krijgt ook een onzettend aardige medewerker aan de lijn. Maar bij technische problemen mag je zelf, als niet technische consument, de oplossing uitvoeren. Doe je dit niet dan mag je betalen voor onderhoud wat eigenlijk binnen je huurcontract valt. M.a.w altijd betalen bij storing!!! Deze onmogelijke voorwaarde, tenminste voor de gemiddelde consument, vertellen ze je niet als je het contract ondertekend! Belachelijk!

image description

?11800 voor 10 panelen die na 15 jaar over te nemen zijn voor ?350 in totaal. Bij eigenhuis nu 12 panelen voor ?5500 geoffreerd gekregen. Ik snap dat er een verdienmodel in moet zitten maar dit is werkelijk absurd. Het antwoord dat hieronder gegeven is maakt t nog wranger?. Dus diegene die t absoluut niet kunnen betalen mogen meer dan t dubbele betalen??? Als je het omrekent naar een lening komt t neer op een rente van meer dan 30% effectief. Onbegrijpelijk dat dit kan in Nederland. Schaam jullie voor de reactie!! En dan jullie zelf nog vergelijken met een hypotheek verstrekker??? ik betaal 1,6% rente?. Ga jullie schamen

image description

?11800 voor 10 panelen die na 15 jaar over te nemen zijn voor ?350 in totaal. Bij eigenhuis nu 12 panelen voor ?5500 geoffreerd gekregen. Ik snap dat er een verdienmodel in moet zitten maar dit is werkelijk absurd. Het antwoord dat hieronder gegeven is maakt t nog wranger?. Dus diegene die t absoluut niet kunnen betalen mogen meer dan t dubbele betalen??? Als je het omrekent naar een lening komt t neer op een rente van meer dan 30% effectief. Onbegrijpelijk dat dit kan in Nederland. Schaam jullie voor de reactie!! En dan jullie zelf nog vergelijken met een hypotheek verstrekker??? ik betaal 1,6% rente?. Ga jullie schamen

image description

Wij hadden vanochtend om 11.35 uur een afspraak met een adviseur mbt het huren van zonnepanelen. Tot op heden nog steeds niet gebeld door Hallostroom. Doe net zoals wat wij gaan doen, ga advies inwinnen bij de concurrent. Ze kunnen beter hun naam veranderen in Goodbye-stroom.

image description

Slechte service !slechte informatie ! Klopt totaal niet!!! !waardeloos geleverd ! ik verbruik 1/3 meer per maand! Ik moet bijbetalen ! geen contact met hellostroom! Niemand belt terug schrijven wel 10x op dat het word geregeld Het klopt totaal niet dat je rekening op 0 kan worden gezet of minder want ik betaal Nog steeds aan Vattevall een hoog bedrag per maand Er zijn te weinig zonnepanelen geplaatst maar hellostroom doet er niks aan en al twee maanden word ik zgn terug gebeld Contract klopt niet! Wat een waardeloos zooitje En slechte helpdesk

image description

HalloStroom . Het is jammer maar heb een huis gekocht met hun product. Wil dit product afkopen , Wat een bedrijf zeer slecht bereikbaar. Communicatie loopt echt heel moeilijk, loop er met een boog om heen . Advies kijk bij solleas dochter bedrijf van Eneco

image description

Geen woorden voor. Wil hier nooit meer iets te maken mee hebben

image description

Reageren op geen enkele mail waardeloos bedrijf. Als sinds oktober 2021 aan het wachten op de zonnepanelen die van ons oude huis naar ons nieuwe huis zouden worden overgeplaatst. Reageren niet op emails en bellen gewoon niet eens terug. WAARDELOOS!! en in de tussentijd wel blijven incasseren, zonder daadwerkelijk een product te leveren en afspraken na te komen. Klantenservice is waardeloos!!

image description

Absoluut geen aanrader, ze schermen ermee dat je stroomrekening hetzelfde blijft als nu alleen rekenen ze meer voor hun leaseconstructie als wat je voor je stroom betaald per maand zonder verduurzaming. Verhaal van hun telefonische verkoper klopt niet en als hij je geen contract aan kan smeren in 10 minuten dan willen ze heel snel het gesprek afronden, gewoon ordinaire telefonische verkoop prietpraat niet intrappen! De enige die hier rijker van word is Hallostroom zelf.

image description

Zeer arrogante verkoper, die amper de rust en tijd nam een gedegen advies gesprek te voeren. jammer, maar genoeg aanbieders op de markt!

image description

Na lange tijd te overwegen over zonnepanelen heb ik een dakcheck met een belafspraak ingepland bij Hallostroom. Om 12 uur in de middag een afspraak gepland. Werd ik om 1uur gebeld. Meneer ik ga even snel eroverheen meneer een korte uitleg hoor ik snel aan de telefoon. Dus ik denk oke ik vraag of het rendabel is met mijn dak en naar informatie over prijzen. Enigste wat ze als advies geven was meneer u dak ligt op het zuiden het is rendabel. Heel arrogant heel klantonvriendelijk. Ze snoeren je mond dicht en geven een verhaal waar je niks aan heb. Endan nog hopen en wachten op een goede advies. Wat een service laat staan als je straks problemen met je panelen krijg. Mensen ga niet met zulke bedrijven in zee!!!

image description

Krijg helaas geen respons op vragen via de mail en chat, na ontvangen offerte. Wil graag doorpakken in mijn keuze, maar krijg helaas ook telefonisch geen kontakt met Hallostroom. Erg frustrerend!

image description

Vind ze erg duur reken uit 58 euro per maand is per jaar 696 maal 15 jaar als kopen voor dezelfde spullen nog geen 5000 euro kost dus 10440 totaal huren en je mag na 15 jaar het kopen voor 2600 euro ben daar gek. Veel te duur slapend rijk worden en de service is ook heel slecht. Tevens leverd per jaar maar 1100 euro op dus veel te weinig met 12 panelen.

image description

Heb je een afspraak gemaakt voor een offerte krijg je netjes een bericht dat je over 30 min gebelt word... nou niet dus.. Dat is dan gelijk klaar. Als het bellen niet eens op orde is laat staan dat het plaatsen.. tot ziens!

image description

Ze bellen nooit terug zeer jammer ben nu al 3weken aan het wachten op mijn vraag we bellen u terug maar komt geen contact

image description

Ik ben ook niet tevreden van Hallo stroom.Panelen brengt weinig op, dan belooft.

image description

Erg duur. Ik zou eerst eens een offerte ergens anders opvragen en dan als je de financien niet hebt eens gaan zoeken naar een lening via WarmteFonds. Scheelt je gewoon de helft over 15 jaar

image description

Oude panelen voor een bedrag van goud staven. Geen reactie bij vragen en afzetters bij afkopen. Panelen slordig neergelegd, niet op de zon. NOOIT zaken doen met deze oplichters. Onbehoorlijk dat over de rug van minder draagkrachtigen bakken met geld wordt verdiend door Hallostroom. Zou meer ?dag stroom? moeten zijn.

image description

Heb al een paar jaar een abonnement op Hallostroom en dat bevalt heel goed. Door de teruglevering van stroom is mijn maandelijkse energierekening niet gestegen. De installatie van 12 panelen was in een uurtje gepiept. Wel kwam men een week of 2 eerder langs om ter plaatse een goede inschatting te maken waar alle aansluitingen, bedrading en omvormer opgehangen kon worden. Verder ben ik zeer tevreden. Je kan met de app precies zien hoeveel stroom je opwekt.. met een slimme meter kan je zien hoeveel je terug qan t leveren bent. Kortom het bevalt mij erg goed. Echt een aanrader. Dus opzoek naar stroom? Ga naar Hallostroom!

image description

Vorig jaar 2019 heb ik mijn huis verkocht, inclusief de zonnepanelen gekocht bij "hallostroom" de koper van mijn huis, had bezwaren betreffende de zonnepanelen hij vond ze te duur. Terwijl de panelen er prachtig bij lagen. Mooi afgewerkt met beschermende kapjes bovenop. Ik mocht ze er wel afhalen. Hij kon wel goedkoper. Nou mooi niet dus, deze prachtige panelen zijn top kwaliteit dus blijven mooi liggen. Anders ging de koop niet door. De panelen werden geaccepteerd. Prachtige deal gemaakt. Nu op mijn nieuwe woning liggen weer 8 prachtige paneeltjes op dak. Van Hallostroom. Goeie zaak. Nu de zon nog. Groetjes van Frans V.

image description

Wij huren sinds een jaar de zonnepanelen. De service en installatie zijn allemaal prima, alleen wij halen er helaas geen voordeel uit, eerder op jaarbasis verlies, dus jammer dat je er dan gelijk 10 jaar aan vast zit. Kopen is dus voordeliger.

image description

De zonnepanelen doen precies datgene wat je er van mag verwachten. Er werd veel aandacht besteed aan de installatie. Goed overleg kunnen voeren met installateur over de bekabeling naar de meterkast. Het resultaat is er dan ook naar. Prima.

image description

ik heb op 22 febr. 2019 mijn zonnepanelen ontvangen en heb nu al (okt) mijn jaarlijkse stroom opgewekt. dus hou ik nog stroom over om met elektrisch mijn huis wat te verwarmen. Dat scheelt al weer duur gas. Al met al zeer tevreden. In 1 dag werden de panelen aangebracht en diezelfde dag begon het opwekken van stroom al. De monteurs hadden goede kennis van zaken en monteerden alles, evt. in overleg met mij, tot volle tevredenheid. Ook het contact met Hallo Stroom was heel open en vriendelijk. Er is niks geheimzinnig of zo. Prima bedrijf om mee in 'stroom' te gaan.

image description

Wat een ellende als je bij HalloStroom een keertje wat aanvraagt. Vanaf dat moment blijft men je lastig vallen. Men telefoneert en mailt je helemaal suf. Het stopt niet. Afmelden gaat niet. Want dan zie je "Oeps er ging wat fout, probeer het later nog een keer! " Nee, wees slim en laat je informeren door een club met minder agressieve verkoopmethoden.