Hoppenbrouwers Techniek Udenhout

  1. Home
  2. Noord-Brabant
  3. Udenhout
  4. Hoppenbrouwers Techniek Udenhout

Zonnepanelen installateur Hoppenbrouwers Techniek Udenhout

Kreitenmolenstraat 201, 5071 ND Udenhout, Nederland
Dit is een citaat van Hoppenbrouwers Techniek Udenhout zelf:

Hoppenbrouwers Techniek Udenhout is naast uw (lokale) totaalinstallateur ook uw landelijke partner voor Industriële automatisering en Ziekenhuizen.

Hoppenbrouwers Techniek Udenhout

Duurzame energie is de toekomst! Steeds meer particulieren en bedrijven wekken stroom op met zonnepanelen, rijden elektrisch of verwarmen hun water met behulp van een zonneboiler of warmtepomp. Door te kiezen voor duurzame energie draagt u niet alleen bij aan een beter milieu, maar bespaart u ook op uw energiekosten. Een win-winsituatie. Hoppenbrouwers Techniek is gespecialiseerd in duurzame energie.

Of het nu gaat om bestaande woningen of bedrijfspanden of nieuwbouw: graag gaan we samen met u op zoek naar een duurzame oplossing die bij u past.

Hoppenbrouwers Techniek Udenhout is naast uw (lokale) totaalinstallateur ook uw landelijke partner voor Industriële automatisering en Ziekenhuizen. Vanuit deze locatie beschikken wij over een totaalpakket aan technische specialismes. Samen met de stafafdelingen werken wij dagelijks aan het realiseren van de groeidoelstellingen van Hoppenbrouwers.

Onze publicaties zijn louter informatief van aard en daaraan kunnen geen rechten worden ontleend. De informatie is ontleend aan (openbare) bronnen op de datum van publicatie. Wij hebben géén commerciële band met partijen of merken die wij in onze publicaties noemen, tenzij anders aangegeven.

34 beoordelingen over Hoppenbrouwers Techniek Udenhout van Google My Business

image description

Helaas heeft ook ons bedrijf een hele slechte ervaring met Hoppenbrouwers. Het ging om een zakelijke opdracht van ca ?250k. Tijdens de uitvoering hebben ze zich al stelselmatig niet aan de planning gehouden. Veel erger is dat de installatie (verdeelkasten) compleet niet voldoen aan het programma van eisen, en daardoor een groot deel van het werk overnieuw moet. Een ander deel van het werk voeren ze simpelweg niet uit. Op de non-conformiteit reageren ze in het geheel niet. Over het werk dat niet is uitgevoerd (5x bevestigd) ontkennen ze dat ze hier opdracht voor gehad hebben. Allemaal uiterst onprofessioneel, en het ergste is dat ze geen enkele verantwoordelijkheid nemen. Wij moeten nu een kort geding aanspannen om ze dit prutswerk alsnog te laten herstellen. Bespaar je de moeite, en mijd deze amateurs.

image description

Compleet onbetrouwbaar bedrijf. Een paar maanden geleden een nieuwe ketel + hybride warmtepomp laten plaatsen. Afgelopen kerst telefonisch contact gehad in verband met een storing van de warmtepomp. Ondertussen, letterlijk 1 maand later zitten we nog steeds te wachten tot er een bekwame monteur langskomt om het probleem op te lossen. Er is 1 keer 5 minuten een monteur gekeken naar de warmtepomp, die zei dat hij niet gekwalificeerd was om het op te lossen en dat er een moment ingeplant moet worden met een andere monteur. Dit alles terwijl we vast zitten aan het maandelijkse service contract dat belooft om het probleem BINNEN 24 UUR OP TE LOSSEN?! Bellen lijkt ook niet te helpen, dan krijg je te horen dat zij geen moment in kunnen plannen maar dat er telefonisch contact opgezocht zal worden door de planner van de monteurs. Nou, niet dus... Volgende stap is dan toch maar met de rechtsbijstand een ingebrekestelling oplopen.

image description

Thuisaccu laten installeren door Hoppenbrouwers. Adviseur heeft goed meegedacht en ook de installatie is netjes verlopen. De klantendienst is echter zwaar ondermaats. Ten eerste heb ik een aantal keer moeten bellen en 20 minuten in de wacht gestaan. Ook bij terugbelverzoek krijg ik geen contact. Wanneer je de klantendienst wel aan de lijn krijgt en er moet iets dooorgelegd worden naar een andere afdeling, dan gebeurt dit simpelweg niet. Ook dit inmiddels al drie keer meegemaakt. In de basis had ik 1 vraag en 1 probleem. De vraag was hoe ik de btw kon terugvragen. Dat heb ik uit ellende maar zelf opgelost. Probleem (ook daar zijn we niet over teruggebeld), is dat ze te veel vermogen hebben aangesloten op afzonderlijke groepen. Er is geen rekening gehouden met het feit dat we elektrisch koken en nu klapt dus af en toe de stroom eraf. Dit alles maakt het erg vervelend en dit is eerlijk gezegd ook een beetje slordig. Als het dan direct wordt opgelost dan is het vergeven, maar dat was dus ook niet het geval omdat we niet eens zijn teruggebeld.

image description

Onjuiste informatie door vertegenwoordiger locatie Den Bosch. Drie maanden lang bezig geweest om contact te zoeken. Krijgen geen enkele reactie. Via een aangetekende brief aan de directie kwam er eindelijk beweging in en is het naar onze zin geregeld. Hoppenbrouwers kan dan wel goed zijn, maar de locatie Den Bosch raden wij af.

image description

Weet niet niks van hun werkzaamheden. Maar de beste meneer van Hoppenbrouwers met de zwarte Volvo S-217-RP ( A58 richting Tilburg)moet even op een cursus anger management gaan.... Snijd me af en dan gelijk op de rem, dit niet alleen bij mij maar bij alle overige verkeer, zou beter thuis werken of met de trein gaan...... Volgende keer zal ik het bij hem doen met me bus....

image description

In het kort; Ik raad Hoppenbrouwers absoluut af. De service met het aanvragen van een ketel en de montage ervan was prima. Snel en professioneel afgehandeld. Maar het all-in service onderhouds abonnement, de zo beschreven "nooit langer dan 24 uur storing" kan ik na meerdere malen telefonisch contact en langer dan een aantal weken in de kou zitten, wel met een korreltje zout nemen. En als kers op de taart de factuur die na een half jaar nogmaals overgemaakt moet worden, omdat deze zonder enige vermelding is teruggeboekt, vind ik dat hun zaakjes niet op orde zijn. Ik zou dus zeker aanraden om een ander installatiebedrijf te zoeken. Het gehele verhaal; Aanvraag: 11 april 2023 heb ik een offerte aanvraag gedaan voor het vervangen van mijn vorige ketel. Al binnen korte tijd kon er een monteur langs komen, deze dacht goed mee over het plan van aanpak en kwam met goede ideeën voor het monteren van de ketel in de beperkte ruimte. Montage: Op 7, 8 en 9 september is er een team van monteurs langskomen voor het monteren van de Intergas Xtreme (ketel) en Intergas Xtend (warmtepomp). Er moest een hoop werk verricht worden voor het plaatsen van deze hybride ketel, waaronder het plaatsen van de systemen, het leidingwerk fitten, nieuwe dakdoorvoer, Buitenunit plaatsen enz. Bijzonder hoe de monteurs zo'n groot systeem in een kleine kast hebben weten te bouwen en dat alles tijdens 3 warme dagen op een zolder. Goed werk geleverd dus. Onderhoud: Tot op heden had ik een zeer goede ervaring met Hoppenbrouwers maar hier kwam verandering in toen de winter in aantocht was. Op 16 oktober was ik erachter gekomen dat de verwarming het niet deed. Ik had al die tijd wel gewoon warm water uit de kraan, maar de (hybride) ketel verwarmde niet de centrale verwarming. Na telefonisch contact zou er zo snel mogelijk iemand langs komen. Na een aantal telefoontjes kwam een extern bedrijf de ketel controleren. Deze man kon helaas niks betekenen, behalve het controleren of het systeem goed gevuld was. Dit bedrijf had verder geen ervaring met deze hybride ketel. Terug naar de klantenservice dus. Er zou zo spoedig mogelijk een monteur langskomen.. Na twee weken in de kou te zitten met een zwangere vrouw en een kindje van 2 jaar vond ik de "binnen 24 uur storingsvrij" service niet echt meer geloofwaardig. Na vele telefoontjes met beloftes, wachttijden aan de telefoon en de koude nachten was ik er klaar mee. Ik had contact opgenomen met een ander bedrijf die wel tijd vrij kon maken om een klant te helpen. Deze heeft gelukkig de aansturing van de ketel weten te maken, en zodoende had ik eind november weer verwarming. Gelukkig maar want kort daarna begon het te vriezen. Uiteindelijk op 3 januari werd ik pas gebeld door Hoppenbrouwers dat er iemand langs kon komen voor de storing, wat een "snelle" onderhoudsservice zeg!! Betaling: Mijn ervaring met Hoppenbrouwers was dus al niet goed, maar als kers op de taart kreeg ik op 4 maart een bericht dat er nog een openstaande factuur was van meer dan 8000 euro. De ketel was na montage (in oktober) betaald uit een bouwdepot, maar zonder enige vermelding van Hoppenbrouwers is dit bedrag teruggestort. Pas na een half jaar (in maart) werd ik hierover geïnformeerd. Hierdoor kom ik nu ook nog eens in de financiële problemen omdat dit niet meer vanuit het bouwdepot mogelijk is. Conclusie: Ik ben dus zeer ontevreden over Hoppenbrouwers, ze laten je letterlijk in de kou staan als je ze nodig hebt. Momenteel is de ketel weer stuk omdat de aardlek er steeds door uit springt, ben benieuwd hoelang ik nu zonder zit.

image description

Onlangs is mijn cv ketel op zolder vervangen door Hoppenbrouwers. De 2 monteurs wisten van elkaar niet dat of de hoofdkraan van het water afgesloten was of niet. Daardoor stond het water minuten lang te spuiten en is de zolder blank komen te staan. Het water kwam door de plafonds heen op de onderliggende verdieping. Daarna moest de ketel weer gevuld worden met water. Toen is de slang losgeschoten. En is het water opnieuw door de plafonds naar beneden gekomen. Dagen lang hebben we alles schoongemaakt en gedroogd met straalkachels. De monteur verzekerde ons dat hij het intern zou melden. Omdat we de dagen erna niets worden hebben wij zelf gebeld. Er was niets bekend bij Hoppenbrouwers en moesten we alles opnieuw uitleggen. De mevrouw van Hoppenbrouwers zou erop terugkomen. Omdat we daarna weer niets worden hebben we weer gebeld. Toen moesten we weer alles uitleggen omdat het weer een nieuw verhaal was. Daarna hoorden we weer niets. En hebben we gemaild. Er werd ons gevraagd foto's te sturen. Weer hoorden we een maand lang niets. Omdat Hoppenbrouwers zo uiterst onprofessioneel en niet klantvriendelijk is. Hebben we het lopende onderhoudscontract opgezegd en alle contact met Hoppenbrouwers verbroken. En de eer aan onszelf gehouden. Met zo'n club willen we niets meer te maken hebben.

image description

Wij hebben zeer wisselende ervaringen met dit bedrijf. Helaas moeten we constateren dat het gevoel niet meer positief is en we zeer teleurgesteld zijn. Het proces voor de aanschaf was erg helder. Fijne communicatie en opvolging. We wilden ook graag een lokaal bedrijf de opdracht gunnen. Na het plaatsen van onze warmtepomp en cv ging het echter mis. De pomp werkte vanaf de start niet en het heeft 14 dagen geduurd, voordat dit echt opgelost was. In de tussentijd zaten we helaas in de kou. Echter hadden we in deze fase wel een klantenservice die oor had voor onze problemen en opvolging probeerde te bieden voor onze problemen. Op dit moment is dat helaas niet meer zo. De helpdesk is nu echt van een zeer bedroevend niveau. Op geen enkele wijze wordt er ingespeeld op de klantbehoefte. Vorige week hebben wij 3 maal een melding gemaakt van een storing in ons systeem. Zowel tijdens als buiten de kantooruren. Ook van Intergas ontvingen we een mail met een storingsmelding en dat er opvolging nodig was. Dat was ook noodzakelijk aangezien we geen warm water en verwarming hadden. Deze punten zijn meerdere malen besproken met de klantenservice. We hebben hierna echter geen enkel bericht meer gehad van Hoppenbrouwers. Dit terwijl ons van alles toegezegd werd: de planning zal jullie bellen, het is niet druk dus we verwachten u snel te kunnen helpen etc? Je moet overal zelf achteraan. Bovendien tast je als klant volledig in het duister over de opvolging van je hulpvraag. Je ontvangt geen ontvangstbevestiging van je vraag en/of klacht. De laatste keer dat we hebben gebeld om te vragen waar de ondersteuning bleef kreeg ik te horen dat er helemaal geen melding was gemaakt en er niks in het systeem stond?!! Bizar! Eigenlijk ben je aan de Goden overgeleverd te wachten op een dag waarop de sterren goed staan en Hoppenbrouwers zin heeft om van zich te laten horen. By the way, maandelijks ben je wel verplicht een serieus bedrag voor een servicecontract neer te leggen. Inmiddels is ons probleem verholpen door een aardige loodgieter die toevallig bij ons was voor een ander klusje. Verder is er een klacht verstuurd naar Hoppenbrouwers. Waar we overigens ook nog niks op hebben mogen vernemen.

image description

Waarom is mijn review weggehaald? Wat begon met een prima gesprek eindigde in een hoop frustratie en een kapotte muur bij de voordeur. Wij hebben onlangs 28 panelen laten plaatsen, tijdens de plaatsing bleek al dat er het een en ander niet gecommuniceerd was. De muren en fundering van onze boerderij (1906) zijn zo dik dat ze niet het juiste gereedschap bij hadden en dit nog hebben moeten huren. Onze panelen zijn op de stal komen te liggen, de afstand van de stal naar huis is 60 meter. Veel te ver voor de communicatie tussen de omvormer en de meterkast. De verkoper en monteurs hebben ons hier niet op gewezen. Na installatie deed de app het niet en na onderzoek bleek dat de gehele gleuf van 60 meter weer open moest. Gelukkig hadden wij zelf een mantelbuis aangelegd. Maar ook dit was erg moeilijk voor de monteurs om daar een utp kabel in te krijgen???? Keer op keer snapte ze het niet. Na 2 bezoeken kwamen dan de "beste" monteurs van Hoppenbrouwers. Zie foto hoe goed deze monteurs waren. De muur naast onze voordeur is gewoon kapot omdat er doorheen geboord is, terwijl ik meerdere malen aan heb gegeven dat ze er niet zomaar doorheen kunnen boren vanwege de dikte. Nadat alles eindelijk in werking is gesteld, ons beklag bij de verkoper gedaan, maar daar is nooit een reactie op gekomen. Al met al raden wij Hoppenbrouwers niet aan bij een project wat wellicht net iets anders is dan dat ze gewend zijn.

image description

De aanleg van de zonnepanelen was prima, het probleem met de onderaannemers loopt nog steeds, Hoppenbrouwers weet van niets en zegt dat we terug moeten naar de onderaannemer die net meer reageert of zijn telefoon op neemt. al met al een teleurstellende service.

image description

Vanaf het eerste contactmoment tot en met de oplevering van onze zonnepanelen heeft Hoppenbrouwers helder gecommuniceerd. De mensen van de uitvoering hebben keurig vakwerk geleverd.

image description

Wat een teleurstellend bedrijf is Hoppenbrouwers. Onze cv ketel is 3 jaar geleden gekocht en geïnstalleerd door hoppenbrouwers.we wonen in een nieuwbouw wijk waar destijds de cv ketels tegelijk werden geïnstalleerd. Er is ons nooit vermeld dat wij een onderhouds contract er bij moesten nemen. Mocht er defect komen aan het apparaat word je door hun niet geholpen . Ze trekken hun handen er meteen van af .ze komen met het argument dat er geen monteurs zijn. Al hebben we als consument garantie op het apparaat. Ze laten ons in de kou zitten .en komen ook niet met wegwijs of oplossing . Gelukkig na wat telefoontjes plegen zijn er nog andere cv installateurs.die het ook druk hebben en ook gesloten zijn aaname nieuwe klanten .maar losse n hun sortes op en laten ons niet in de kou zitten. Met vriendelijke groet Hennie

image description

Goede en snelle installatie van 8 zonnepanelen op onze overkapping. Erg vriendelijke en kundige installateurs, na 2.5 uur was de installatie al stroom aan het leveren. De App werkte volledig de volgende dag. Erg tevreden.

image description

Zeer teleurstellend! Vandaag gebeld voor een gaslek! Ze wilden niet komen omdat ik geen contract had, terwijl ik al meer dan 25 jaar zaken deed met het bedrijf dat door Hoppennbrouwers is overgenomen en ik ook alle electra door hen laat doen! Belde naar een andere loodgieter en die stond binnen een uur op de stoep. Die electra hoeft voortaan ook niet meer.

image description

Na het eerste contact moment is er al snel iemand van Hoppenbrouwers langs gekomen om alles op te meten voor onze zonnepanelen. Na akkoord kwam er gelijk een offerte. Toen deze getekend was, stonden ze na 8 weken al aan de deur om ze te monteren. Ze geven duidelijke en overzichtelijke informatie en altijd netjes op de hoogte gehouden. Zeker een aanrader.

image description

Na een lange tijd wachten (begrijpelijk) vandaag eindelijk de panelen. 8 van de 14 panelen zijn niet te leggen. Niet de juiste materialen bij om veilig op het dak te kunnen komen (verkeerde inschatting ondanks schouw). Oplossing: weer 5 weken wachten voor het leggen van de resterende 8 panelen. Voor nu 1 ster, ben benieuwd of hier nog verandering in komt.

image description

Een ster nog te veel. Hoppenbrouwers laat je gewoon ??. vallen. Heb in 2017 een Carrier airco laten plaatsen door WBI ROOSENDAAL. Dus nog geen 5 jaar oud. Dit bedrijf is samen gegaan met Hoppenbrouwers. Indertijd heeft deze in een schrijven cliënten meegedeeld dat Hoppenbrouwers alle verplichtingen overneemt. Wat is nu het geval,de airco is defect en moet worden gerepareerd. Dus met Roosendaal gebeld. Deze zou mij terugbellen. Werd ik gebeld door Udenhout, waar ik de mededeling kreeg dat men niets meer wil doen omdat Roosendaal niet meer met particulieren werkt. Kon aandringen en argumenteren, niets aan te doen. Ondanks beloften dat ze alle verplichtingen zouden overnemen van WBI is het bekijk het het maar. C.M.J. van de Kamp Reactie op antwoord Hoppenbrouwers. Helaas kan ik hiermee niet akkoord gaan. Ten eerste werd dit pas na diverse weigeringen voorgesteld en wel het bedrag per reisuur. Dit vind ik niet juist daar de service gerekend dient te worden vanuit Roosendaal. Als uw bedrijf beloofd de verplichtingen van WBI Roosendaal over te nemen, dan past rekenen vanuit Udenhout hier niet bij.

image description

Door Hoppenbrouwers zonnepanelen laten plaatsen volgens hun advies. Na plaatsing bleek de omvormer op enkele centimeters van mijn houten nokbalk te hangen. Volgens een van hun bevoegde elektriciens zou deze opstelling ongetwijfeld afgekeurd worden. De verkopers bleven volhouden dat er niets mis was. Zij hanteren hun zelfbedachte normen en gooien de voorschriften voor de Solar omvormer aan de kant. Er was geen alternatieve plaats voor de omvormer daarom moest ik overstappen naar micro omvormers. Zelfs via de extra kosten die daarbij kwamen kijken hebben de verkopers mij nog proberen te besodemieteren. Ik heb geen enkele vorm van compensatie of excuus mogen ontvangen voor deze wanprestatie. Ik ben enorm teleurgesteld over deze affaire. Het minste wat je moet geven is 1 ster, maar die verdienen ze eigenlijk niet.

image description

Goedemiddag beste; medewerker Ik vindt het heel jammer dat je een bewuste ongeluk hebt veroorzaakt met het van afsnijden en voorrang nemen In het verkeer. Ik vindr dit niet pasbaar bij jullie bedrijf zeer slecht dit. Helaas

image description

Er zijn een aantal dingen niet helemaal goed gegaan mbt installatie en afspraken rondom de installatie en oplevering van zonnepanelen. Installatie was gedaan door een ander bedrijf, geen Hoppenbrouwers. (Zeer zeker niet onze keuze). Telefonisch aangegeven, vervolgens weinig tot geen actie. Mail (klacht) ingediend met het hele verhaal en sindsdien is het stil. Wij voelen ons niet echt serieus genomen! En we hadden nog wel zo?n vertrouwen in dit bedrijf, zeker na de vele goede verhalen die we hoorden. Wij zien hier helaas niets van terug. Wij hopen alsnog op een spoedige reactie en antwoorden op onze klachten! Erg teleurgesteld in de gang van zaken!

image description

Probeer een afspraak te maken mbt warmte pomp ik krijg te horen dat de agenda tot eind mei vol zit en dat ik eind mei opnieuw een verzoek mbt een afspraak moet doen. Op mijn reactie dat ik dan waarschijnlijk te horen dat ik eind december weer zou kunnen proberen. Inderdaad dat was de reactie. Blijkbaar gaat hun agenda niet verder dan eind mei om afspraken in te plannen

image description

Vanaf offerte-traject tot plaatsing van de zonnepanelen zeer plezierig contact gehad. Door de storm moest de plaatsing uitgesteld worden, maar de volgende dag konden de zeer vriendelijke en kundige installateurs weer vrolijk verder en was er dus geen sprake van uitstel. Ook de samenwerking met de dakdekker was top. Kortom: zeer tevreden. Geheel ontzorgd en dat was ook de bedoeling ?. Een aanrader. Laat t zonnetje maar komen!

image description

In juli 2018 hebben wij door Fa. Hoppenbrouwers techniek Udenhout, 17 zonnepanelen laten leggen op oost en west. Wij waren heel dik tevreden over de totale aanleg. In het voorjaar van 2019 bleek dat wij de verwachtte opbrengst zoals afgesproken met vertegenwoordiger ?Hendrik? in de verste verte niet gingen halen. Fa. Hoppenbrouwers was het daar ook mee eens en hebben naar volle tevredenheid van ons het keurig opgelost en hebben nu wel het gewenste resultaat. Maar dan in het voorjaar van 2021, gaan er zich kraaien onder onze zonnepanelen huisvesten. We zijn gaan informeren bij Hoppenbrouwers om vogelschroot aan te brengen. Ze hadden daarvoor een prijs afgegeven, niet goedkoop, maar wij gingen daarmee akkoord. Toen ik ze belde om een afspraak te maken om de vogelschroot te laten monteren en ze er nogmaals op attent maakte dat bij ons, op advies van de toenmalige vertegenwoordiger ?Hendrik?, wij toen gekozen hadden voor het AElex inlegsysteem, zei men dan gaat het NIET DOOR want daar hebben wij geen oplossing voor. Ik moest maar gaan zoeken op het internet om een oplossing te vinden. Dat ben ik toch maar zelf gaan doen en kwam uit bij Alius Energy in Eersel. Dit is een adviserende groothandel van o.a. het AElex inlegsysteem, en daar zei men dat die wel aan Hoppenbrouwers wilde leveren, dus niet aan particulieren. Oké. Weer naar Hoppenbrouwers gebeld en gezegd dat ze bij Alius in Eersel de oplossing hadden. Antwoord: Nee dat monteren wij niet want daar staan wij niet achter. Plotseling wisten ze wel van het bestaan van deze vogelwering. Conclusie: Wij denken dat Hoppenbrouwers, een te snel groeiend bedrijf, in 3 jaar van 1000 naar 1500 medewerkers, geen enkele boodschap meer heeft aan particulieren en dus niet mee willen zoeken naar een fatsoenlijke oplossing. Het is nu maart 2022 en de kraaien zijn ook nu alweer aan verkennen, want het probleem is nog niet opgelost. Helaas!!!!

image description

Deze week zijn bij ons 14 zonnepanelen geinstalleerd door Hoppenbrouwers Techniek Udenhout. Ben zeer onder de indruk van de professionaliteit, hun zorg voor kwaliteit en veiligheid, hun werk tempo maar vooral van hun aandacht voor detail en de installatie echt netjes willen maken. De zonnepanelen liggen zo strak en op de millimeter precies op ons dak dat we complimenten van de buren krijgen. Geen enkel dak in onze straat heeft de panelen zo mooi liggen, strak en vlak als een spiegel. Die zorg voor kwaliteit zie je in de hele installatie terug, het mooi weggewerkte kabeltraject, kastjes en bedrading in de meterkast kaarsrecht, mooie bochten in de kabels en zo kan ik doorgaan. En als je dan denkt dat ze er heel lang over gedaan hebben heb je het mis, 8:30 gestart en 14:00 was de installatie voltooid. Ook de nazorg maakt indruk, na vertrek van de monteurs hadden we geem stroom op bepaalde plek in huis, dat natuurlijk meteen gemeld en binnen 1,5 uur waren de monteurs terug en hebben het probleem hersteld. Ook de vragen die ik na aanleg per email heb gesteld zijn vlot en goed beantwoordt. Ik kan hoezeer ik ook denk geen minpunt over dit bedrijf noemen.

image description

Vandaag hebben de jongens van hoppenbrouwer bij ons zonnepanelen gemonteerd. Het ziet er netjes uit en zou het zo bij andere willen aan bevelen. In een woord toppie.

image description

Vanaf het eerste contact, bij de offerte tot en met de montage van de zonnepanelen en de nazorg hebben wij heel goed kunnen communiceren met de ,mensen van Hoppenbrouwers. Vragen worden snel en goed beantwoord, er wordt meegedacht over problemen en bij de montage wordt gevraagd welke oplossing je voorkeur heeft. Professioneel bedrijf.

image description

Sinds vorige week hebben wij 26 zonnepanelen van Hoppenbrouwers, en daar zijn wij erg blij mee! Na offertes van verschillende bedrijven uiteindelijk gekozen voor dit bedrijf. Na een gesprek met John aan huis hadden we dezelfde morgen nog verschillende offertes. We hadden geluk dat er nog een gaatje in de planning was, en binnen 2 weken na akkoord op de offerte stonden de monteurs op de stoep voor de montage.

image description

Via zonnepanelenvergelijken.nl meerdere offertes ontvangen. Van Hoppenbrouwers alleen een indicatieve offerte op afstand zonder enig contact. Na meerdere andere leveranciers gesproken te hebben en zo meerdere installaties heb kunnen vergelijken , leek de offerte van Hoppenbrouwers toch het meeste waar voor mijn geld te bieden. Panelen van vergelijkbare merken uit de andere offertes maar wel met een hoger vermogen. Ook de omvormer leek iets beter. En dat ook nog voor de laagste prijs (had 8 offertes). Toch maar even gebeld en blij verrast dat ik op een "back office" uitkwam. Geen glad verkooppraatje maar een leuk en service gericht gesprek. Deze ervaring zette zich voort bij het schouwen voor de definitieve offerte. Daarbij kwamen geen addertjes onder het gras vandaan. Het installeren van de zonnepanelen is inmiddels ook gedaan. Dit is zonder problemen verlopen. In het hele traject goed op de hoogte gehouden per mail over zaken als planning en sites waar je je aan moet melden voor inzage in de opbrengsten. Na installatie heeft de vriendelijke jongen van de Back Office ook nog even gebeld om te vragen of alles goed is gegaan, of alles duidelijk is en wat ik nog mag verwachten in de komende dagen. Echt top.

image description

Bijzonder profesioneel .Klant en oplossinggericht .Meedenken en isch vriendelijke en deskundige medewerkers.Vanaf aanvraag,bezoek,offerte tot en met de installatie van onze zonnepanelen,hebben we het gehele traject als bijzonder deskundig en ook vriendelijk ervaren. We bevelen Hoppenbrouwers dan ook van ganser harte aan.Een dikke Pluim

image description

Update 16 februari Heb de projectleider bijna 2 weken geleden gesproken. Ik heb tot op heden nog steeds geen reactie gehad van Hoppenbrouwers.. Leuk dat ze zonnepanelen bij je buurman komen installeren, goed voor de duurzaamheid. Maar pas maar op, ze walsen zonder overleg of toestemming over je eigen dak met aanvoer van materialen en dergelijke(!). Niets heb ik hier schriftelijk of mondeling over afgesproken met de buren of hoppenbrouwers. Moet nog maar zien of een lekkage straks betaald wordt

image description

Mooie bedrijf een gewaardeerde klant.

image description

Snel groeiend bedrijf met oog voor de medewerkers.

image description

Al jarenlang een tevreden klant. Mijn beveiligingssysteem, CV-ketel en zonnepanelen werken altijd perfect!

image description

Al jarenlang een trouwe en zeer gewaardeerde sponsor van onze mooie activiteiten voor de jeugd van Berkel-Enschot