Installatiebedrijf Hans

  1. Home
  2. Gelderland
  3. Bemmel
  4. Installatiebedrijf Hans

Zonnepanelen installateur Installatiebedrijf Hans

De Houtakker 12, 6681 CW Bemmel, Nederland
Dit is een citaat van Installatiebedrijf Hans zelf:

Wij zijn een landelijk erkend installatiebedrijf met meer dan 40 jaar ervaring in verwarming, gas, water, electra, airconditioning, sanitair, dakbedekking en loodgieterswerkzaamheden.

Installatiebedrijf Hans

De toenemende energieprijzen en de onzekerheid over de aanwending van de traditionele energiebronnen laten ons inzien dat wij met zijn allen stil moeten staan bij het opwekken van deze energie. Dit alles om te kunnen blijven genieten van warmte en comfort in uw woning of bedrijfspand. Iedereen weet dat de traditionele energiebronnen niet onuitputtelijk zijn en dat de mogelijkheden om alternatieve energiebronnen te gaan gebruiken steeds meer voor de hand komen te liggen.

Dit met als hoofdreden dat het tegenwoordig niet meer in uw nadeel hoeft te zijn. U werkt mee aan de reductie van de traditionele energiebronnen en uw maandelijkse energiekosten gaan omlaag.

Onze publicaties zijn louter informatief van aard en daaraan kunnen geen rechten worden ontleend. De informatie is ontleend aan (openbare) bronnen op de datum van publicatie. Wij hebben géén commerciële band met partijen of merken die wij in onze publicaties noemen, tenzij anders aangegeven.

21 beoordelingen over Installatiebedrijf Hans van Google My Business

image description

In onze nieuwe koopwoning hadden we last van lekkende verwarmingen. Iemand laten komen en beetje aangedraaid, helpt voor geen mieter. Staan nog steeds bakjes onder onze verwarming. Ook was er een verwarming aan vervanging toe. Gevraagd wat hij daarin voor ons kon betekenen en nooit meer een reactie gehad. Ballengehakt bedrijf! Hebben een CV hangen wat ook door hen is geplaatst, maar wij laten wel onderhoud plegen door iemand anders.

image description

Wij huren een woning van Waardwonen en merkte vanmorgen op dat onze gasfornuis geen volledige verbranding meer heeft. Gebeld naar het "storingsnummer".. monteur, als je het zo mag noemen, neemt erg bot op en heeft vandaag duidelijk geen zin om te werken. Zijn advies was, half lachend, gewoon je gasfornuis schoonmaken en anders maandag weer bellen. Totaal geen interesse en empathie. Zeker geen aanrader dus. Komende maandag zullen wij inderdaad bellen, maar dan met Waardwonen om een klacht in te dienen.

image description

18.50? ex btw reiskosten voor 1km is wel aan de prijs. Klantenservice kennen ze inderdaad niet aan de telefoon.

image description

Bot als een boer. Geen onderhoud of reparatie aan CV omdat iemand een warmtepomp heeft. Vreemde gang van zaken. In de tijd dat er nog wel onderhoud was, steeds iets kapot gemaakt tijdens reparatie van een ander euvel.

image description

Vandaag weer een controle gehad voor de CV Ketel, Monteur was netjes op tijd en de service was perfect. Een vakman zoals het hoort. Absoluut een 5* beoordeling.

image description

Ze hebben mij super geholpen !!

image description

Al 7 jaar onze vaste instelateur. Wij zijn dik tevreden.

image description

Ze installeren wel maar komen niet helpen als je lekkage hebt? zelfs niet als het gaat om iemand op leeftijd. Erg jammer!

image description

Kundige mensen. Snel en adequaat. Goede service en komen afspraken na. Werken keurig en perfect. Dit bedrijf durven wij voor 100% aan anderen aan te bevelen. Hebben er alle vertrouwen in. Jakobs Elst.

image description

Werd vriendelijk te woord gestaan

image description

Goed advies en snelle reactie op verzoeken

image description

Meerdere keren voor storingen gekomen en worden niet of half opgelost maar wel grote facturen sturen. Ook vele malen bellen en niet terug bellen. Zeer slechte service. Niet aan te raden!

image description

Bedrijf is in de zomer bij ons geweest om een offerte te kunnen maken van zonnepanelen en airco. Er zou een maand tussen zitten tot wij de offerte binnen zouden krijgen. Mails worden niet beantwoord en telefonisch worden wij niet terug gebeld. Nu toch een mail gehad dat ze het niet meer bij ons komen installeren omdat wij buiten het gebied vallen waar zij installeren, maar zijn toch langs geweest om een offerte te maken. Wat mij betreft zeer onprofessioneel. Zo ga je niet om met klanten.

image description

Zeer professioneel bedrijf. Ben ook heel erg tevreden over de professionaliteit en klantvriendelijkheid van de medewerkers. Cv en radiatoren, zonnepanelen en extra groep laten plaatsen. Echt een aanrader!!!

image description

Goede service!

image description

Wij hebben een abonnement op onze CV - ketel en laten onze hetelucht-unit onderhouden. Al jaren wordt naar tevredenheid onderhoud gepleegd. We hebben zelfs een nieuwe CV - ketel aangeschaft bij dit bedrijf. Tot zover geen klachten. Wel is de telefonische communicatie doorgaans zeer stroef, soms tot het boerse af! Antwoorden zijn kortaf, je krijgt nauwelijks de gelegenheid je woord te doen laat staan je verhaal af te maken. Nu druk ik wel door, dus komt mijn verhaal wel over, maar de toon wordt er niet plezieriger op! Ik vind dit stuitend. Er zou wat mij betreft training moeten plaatsvinden hoe om te gaan met klanten, want elke klant is er een en dient vriendelijk bejegend te worden.

image description

Contact opgenomen met het bedrijf ivm cv storing. Vroeg een prijsindicatie. Dat hadden ze niet kunnen aangeven, moeten komen kijken. We hebben gevraagd of er kosten aan verbonden zijn. Dat was dus voorrijkosten en hier zijn we mee akkoord gegaan. Bedrijf verwijst niet naar algemeen voorwaarden (mondeling of schriftelijk), zegt niets over onderzoekkosten enz. Nadat de monteur geweest is en gekeken is, noemt de monteur een bedrag waar we niet mee akkoord gaan (bedrag te hoog). We geven aan om niets te doen en voorrijkosten in rekening brengen. Monteur laat een werkbon tekenen waar geen bedrag vermeld staat. Maar later krijgen we een rekening waar voorrijkosten + onderzoekskosten in rekening zijn gebracht. We hebben netjes met het bedrijf gebeld, maar ze willen het factuurtje niet aanpassen. Let dus op dat je niet onverwacht kosten krijgt. Dus vraag altijd een bevestiging wat er wel en niet in rekening wordt gebracht. En schriftelijk (per mail bijvoorbeeld). Volgens mij dit moet duidelijker gecommuniceerd worden richting de klant. Bewust of onbewust maakt het bedrijf geen prijsindicatie en de klant dus niet weet waar die aan toe is. Ik snap dat er niet mogelijk is om precies aan te geven wat het zou kosten maar als technicus die al jaren in dat vak zit, moet wel kunnen aangeven hoe lang hij ongeveer bezig is en wat dat gaat kosten. De klant heeft geen andere keuze om toch langs te laten komen. En later krijgt de klant rekening voor eigenlik niets. Nogmaals, het gaat niet om bedrag. Het gaat om duidelijk communiceren, prijs afspreken, producten/diensten leveren en dan pas factuur opsturen. Ook een advies aan het bedrijf; zelfs als de klant niet akkoord gaat, graag alles weer in elkaar zetten en dicht schroeven ivm veiligheid. Er lopen kleine kinderen rond.

image description

Goed instalatie bureau

image description

Offerte aanvraag gedaan voor een multisplit airco. Netjes op afspraak langs geweest op de wensen te bespreken. Helaas is het sinds dien bergafwaards gegaan. Ik heb 4! maal gevraagd om een offerte, meerdere malen is er een belofte gedaan om de offerte uit te brengen. "Je krijgt deze vandaag voor 18:00, geen offerte. Vervolgens krijg ik een mail dat deze uiterlijk maandag 12.00 in mij mailbox zit. Je raad het al... geen offerte. Een bedrijf wat zo slordig met haar (potentiele) klanten omgaat is in mijn huis niet welkom. Jammer, het bedrijf is al jaren een begrip in de omgeving.

image description

Prima service. Tevens ook snel ter plaatsen.. en de rekening viel in ons geval reuze mee.. een aanrader dus!