Zonnepanelen installateur Installatiebedrijf van de Velde Yerseke
Kreeft 5, 4401 NZ Yerseke, NederlandInstallatiebedrijf van de Velde biedt een breed scala aan diensten en staat bekend als direct, open en persoonlijk betrokken. Al meer dan zestig jaar binnen en buiten Zeeland een vertrouwd adres.
Installatiebedrijf van de Velde Yerseke
Installatiebedrijf Van de Velde Yerseke is open, direct en compleet. Dat betekent dat we in een breed scala aan diensten gespecialiseerd zijn. En dat we de lijnen kort en de communicatie helder houden.
Van verwarming en koeling tot zinkwerk en duurzame energie: Van de Velde heeft alle kennis en ervaring in huis om aan elke mogelijke installatievraag te voldoen. Dat geldt zowel voor het maken van een installatieplan als voor het uitvoeren daarvan. Ook het onderhouden van installaties behoort natuurlijk tot de mogelijkheden.
Installatiebedrijf Van de Velde bestaat inmiddels ruim zestig jaar. En in die zestig jaar is ons bedrijf uitgegroeid tot een zeer complete, moderne en innovatieve organisatie met zowel particuliere klanten als opdrachtgevers in de utiliteitsbouw en industrie. Het enige wat door de jaren hetzelfde is gebleven, is onze manier van werken. Direct, open en persoonlijk betrokken.
Duurzame energie is energie die wordt opgewekt uit bronnen als zon, water, wind, biomassa en aardwarmte. Duurzame energie is niet alleen goed voor het milieu maar ook voor de portemonnee. Met zonnepanelen wordt elektriciteit opgewekt die terug geleverd wordt aan het energiebedrijf.
37 beoordelingen over Installatiebedrijf van de Velde Yerseke van Google My Business
Schandalig van de velde, monteur zzp langs laten komen die een filmpje bekijkt hoe de cv werkt??? Nadien een lekkende radiator, bel ik moet ik vervolgens 2 dagen wachten nog niemand gezien!!!! Ik wil een monteur van van de velde en geen hapsnurker!!! Ik betaal pas als mijn mankementen verholpen zijn en gerepareerd naar behoren!!!!
Waardeloos bedrijf Ik heb al heel erg veel meegemaakt in mijn bouw carrière maar dit slaat werkelijk alles .. 2 jaar geleden een warmtepomp geïnstalleerd nu 2 jaar later en ook nog aan het lijntje gehouden worden nog niet klaar leidingen liggen open en bloot buiten niks geïsoleerd ze zijn een keertje langs geweest zonder aankondiging maar ik was thuis we komen een afvoer maken onder de buiten unit ik zeg dat is goed mannen ga je gang .. nou ik weet niet hoe ze dat bij van de Velde thuis doen maar ik neem aan dat je een afvoer maakt dat ie ook afvoert maar nee hier hebben ze een opvoer gemaakt met al gevolg giga lekkage langs gevel glas en stoep . Gebeld en geloof mij ik heb geduld oktober 2024 gebeld en ja hoor ik geef het door aan de geen die er over gaat en belt u terug het is inmiddels januari 2025 niks gehoord.. Ik ga maandagochtend langs mijn woningbouw met foto?s afspraken enz.. En zal haarfijn even uit de doeken doen hoe ik er over denk en laat nou wezen dat wij ook toevallig heel veel werk hebben van de zelfde woningbouw tot tevredenheid.. Maar hoe van de Velde met zijn/haar klanten omgaan ronduit asociaal echt asociaal.. KUT BEDRIJF!!! Ik zal iedereen aanraden zoek in godsnaam een ander dan dit ellende bedrijf..
Er is al in september een monteur langs geweest in onze woning om te kijken voor het aanleggen van vloerverwarming. Meermaals om de offerte gevraagd, niets ontvangen maar wel begrepen dat er al een afspraak in de agenda stond. De dag voor de afspraak hebben we nogmaals gebeld, omdat we nog steeds geen offerte hadden ontvangen. Toen bleek ineens dat er helemaal niemand was die iets van onze afspraak wist en dat er ook niemand langs zou komen. Erg teleurgesteld in Van de Velde.
Ik woon in een huurwoning. Vd Velde doet het onderhoud en de reparatie voor de verhuurder. Circa 2 maanden geleden begon de hybride warmtepomp installatie constant door te verwarmen. Monteur 1 gaf aan niet voldoende kennis te hebben van de warmtepomp. Heel eerlijk, men heeft er alleen helaas niks aan. Vroeg advies aan collega, het zou door de mist komen. Monteur 1 doet hier al jaren het onderhoud. Dat vind ik misschien wat vreemd, als men er geen verstand van heeft. Maar goed, dat terzijde. Monteur 2 is twee keer geweest. De tweede keer, was deze Monteur zo weg. Installatie stond toen blijkbaar in eigen lucht te draaien. Is toen wat anders ingesteld, waardoor de installatie uiteindelijk meer lawaai ging maken. Het dooverwarmen is pas bij de derde afspraak gestopt. Toen heeft deze Monteur er volgensmij redelijk serieus naar gekeken. Ik heb het idee dat de hoofdverwarming, vloerverwarming niet optimaal werkt, dit omdat het koud is in huis ( vloeren zijn ook koud). Verhuurder wederom verzoek ingediend bij vd Velde om wederom langs te komen. Hier is tot op heden geen feedback op gekomen. Begin vd week verzocht, tegen eind vd week nog geen terugkoppeling. Of vd Velde kundig is, dat lijkt me wel. Ik had er vertrouwen in. Ik vind het erg vervelend dat ik zoveel moeite en tijd heb moeten investeren om tot een afspraak te komen. We zijn inmiddels bijna 2 maanden, en 3 afspraken verder, de problematiek is nog niet verholpen dat is erg jammer vind ik. Vorige winter zelfde problematiek gehad. Toen hebben er ook meerdere afspraken plaatsgevonden. Uiteindelijk wel opgelost, druksensor en expansievat zijn toen vervangen. Volgens de vaste onderhoudsmonteur, zou de sensor meerdere keren vervangen zijn over de loop der jaren. Ik vind het erg vervelend dat ik zoveel moeite en tijd heb moeten investeren om een afspraak te maken. Ik ben soms netjes of juist niet netjes te woord gestaan, afhankelijk van medewerker. Ik heb het ook een aantal keren gehad dat de verbinding verbroken werd, ik niet door de wachttijd heen kwam. Om bovenstaande redenen ben ik momenteel niet tevreden over vd Velde. Ik heb advies gevraagd bij de rechtsbijstandverzekering. Omdat het mij te lang gaat duren/er geen oplossing lijkt te komen. Zij hebben geadviseerd een onafhankelijke expert hierna te laten kijken ( alleen kijken). Dit is ondertussen gedaan. Ik heb adviezen gekregen. Wat ik zelf kan doen, hiermee ga ik aan de slag ( om warmteverlies te beperken). Volgens hen zou de temperatuur van het water wat laag hebben gestaan, en de druk niet optimaal zijn. Na het weekend telefonische afspraak met het andere bedrijf, over de ontwikkelingen. Mocht het nog niet goed zijn, dan zal er een raport met hun bevindingen doorgezet worden, waarnaar er een verzoek tot reparatie zal worden ingediend. De kosten van de expertise, het rapport en eventuele reparatie zal dan elders worden verhaald aldus de verzekering. Ik hoop natuurlijk dat het opgelost is, kan ik nu nog geen uitspraak over doen. Het lijkt wel beter te gaan. Ik heb helemaal geen trek in gedoe, dus vind dit nogmaals erg jammer! UPDATE: Problemen hebben zich niet meer voorgedaan. Fijn dat het andere bedrijf dit heeft kunnen oplossen. Jammer deze nagetieve ervaring(en) met vd Velde.
Plannen afspraken in terwijl blijkbaar niemand er vanaf weet binnen hetzelfde bedrijf, komen gewoon langs op een dag en tijdstip waarvan ze van tevoren niets over laten weten of op tijden of dagen die je niet afgesproken hebt.. Telefonisch een armzalige bende, ze hebben nog wel eens flinke moeite met de telefoon opnemen. Misschien handig om een systeem te maken waarin alles duidelijk voor iedereen staat zodat jullie van elkaar weten welke afspraak wanneer is?..
Ster voor de moeite. Om iemand 2 dagen zonder warmtebron en warmwater te laten zitten. En dat na we alleen met lauwwater zaten. Geen goed woord ervoor over
Wat een *** bedrijf. Neem gvd die telefoon eens op. 35 min in de wacht verbreekt men de verbinding zonder iemand gesproken te hebben. Waardeloos !!!!!!!!
Na melding van een storing aan de warmtepomp was er binnen no time een monteur. De beste man had er niet veel verstand van, kan gebeuren. De volgende dag kwam een andere monteur die de foutmelding traceerde, een defecte sensor die met spoed besteld zou worden. Mooi opgelost zou je denken! Mooi niet, na bijna 3 weken wachten en meerdere contactpogingen van mij uit is eindelijk de storing verholpen. De planning/uitvoering is 0 sterren waard! De twee sterren zijn voor de (vak) monteur. Ik hoop nooit meer gebruik te hoeven maken van dit bedrijf.
Na onderhoud aan de verwarmingsketel zei de monteur dat hij de afvoerslang van mijn wasmachine kapot had gemaakt. Er zaten 2 gaten in.Hij zou met de zaak overleggen, om het op te lossen. Ik word terug gebeld dat de afvoerslang al oud en poreus was, en dat ik zelf maar een nieuwe afvoerslang moet kopen, en aan moet sluiten!! Schandalig!!
Slecht!! Hele ochtend zitten wachten en dan liegen dat ze 2x zijn geweest en een briefje achter hebben gelaten.geen excuses niets.. bah
Heb niet echt een mening want ik heb verschillende keren geprobeerd te bellen, maar ze zijn gewoon niet te bereiken...
Inmiddels telefonisch contact gehad met het bedrijf, en een nieuwe afspraak gemaakt. De dame aan de telefoon was erg begripvol en bood haar excuses aan voor het gedrag van deze monteur. De CV is nogmaals nagekeken, dit keer is dit serieus en uitstekend gedaan door een nette, vriendelijke monteur. Zal me benieuwen of ze dit door gaan bereken aan de woningcorporatie, want vind het niet meer dan logisch dat ze dit gratis zouden doen na de verschrikkelijke ervaring die ik gehad heb met de vorige monteur. Onderhoudsbeurt voor de cv werd goed en ruim van te voren gemeld via een kaartje door de brievenbus. Tijdvak was ook goed te doen, tussen 7.30u en 12.30u. Een aardige meneer kwam aan de deur voor de cv. Maar daar had je het ook mee. Meneer kwam rond 10.15u en is tegen 13.00u pas weggegaan. Meneer heeft een hele aparte manier van de cv onderhouden, heeft in mijn ogen niks gedaan als er een stoffertje door gehaald, bakje gespoeld en de zooi dicht gedaan en getest. Vriendelijke man, maar hij bleef maar praten en praten. Over opvang van wilde dieren en dat hij deze tam wist te maken, dierentuinen enz. Prima hoor een praatje, maar kon d'r niks tussen krijgen. En zat er nou ook niet op te wachten zo'n levensverhaal aan te horen... Deze man hoeft hier van mij echt nooit meer te komen.
Onderhoudsbeurt voor de cv werd goed en ruim van te voren gemeld via een kaartje door de brievenbus. Tijdvak was ook goed te doen, tussen 7.30u en 12.30u. Een aardige meneer kwam aan de deur voor de cv. Maar daar had je het ook mee. Meneer kwam rond 10.15u en is tegen 13.00u pas weggegaan. Meneer heeft een hele aparte manier van de cv onderhouden, heeft in mijn ogen niks gedaan als er een stoffertje door gehaald, bakje gespoeld en de zooi dicht gedaan en getest. Vriendelijke man, maar hij bleef maar praten en praten. Over opvang van wilde dieren en dat hij deze tam wist te maken, dierentuinen enz. Prima hoor een praatje, maar kon d'r niks tussen krijgen. En zat er nou ook niet op te wachten zo'n levensverhaal aan te horen... Deze man hoeft hier van mij echt nooit meer te komen.
Wat een waardeloos bedrijf. Van me kind van 8 jr kunnen ze nog heel wat van leren. Hier moest ik het mee doen. Zelfs bij me oudere buren staat netheid niet boven aan. Alles getairapt moest goedkoop.
Als werknemer gezegd: een top werkgever. Als particulier gezegd: reparaties in huis goed en vlot opgelost door loodgieter en electricien.
Wat een waardeloos bedrijf. Van me kind van 8 jr kunnen ze nog heel wat van leren. Hier moest ik het mee doen.
Wat een waardeloos bedrijf. Van me kind van 8 jr kunnen ze nog heel wat van leren. Hier moest ik het mee doen.
Denken goed mee over alle facetten van installatiewerk?komt een hoop voor kijken als je een huis bouwt?
Fantastische service zelf in de bouwvak. Monteur heeft een aansluiting voor een inductie fornuis aangelegd zodat mijn ouders sneller kunnen verhuizen. Top gedaan, ook telefonisch goed en prettig geholpen.
Voor het eerst geweest om elektriciteitplan te bespreken van ons nieuwe huis. Geweldig mee gedacht om iets te creëren!
Gisteravond om 20:00uur er achter gekomen dat de cv stuk was, vanmorgen om 07:45uur gebeld en gevraagd of er eventueel iets mogelijk zou zijn voor een nieuwe ketel, hier kreeg ik te horen we bellen u straks terug we gaan kijken wat kan. Ik werd gebeld een uurtje later met het bericht dat er een gaatje is gemaakt Vanmiddag om 17:00uur hing er al een nieuwe cv aan de muur geïnstalleerd en klaar voor gebruik! Ik wil even dit bedrijf bedanken voor de super snelle en goeie service top! Mvg Wesley provoost& Ramona De haze
Bel je op dat je waterlekkage hebt in de meterkast,zeggen ze we hebben een krantenstijl. Ze hebben het zelf aangelegd??kijk maar effe wat je doet. Hoezo klantvriendelijk??!