Lanting Technische Installaties

  1. Home
  2. Groningen
  3. Groningen
  4. Lanting Technische Installaties

Zonnepanelen installateur Lanting Technische Installaties

Kieler Bocht 39, 9723 JA Groningen, Nederland
Dit is een citaat van Lanting Technische Installaties zelf:

Lanting B.V. is een reeds lang gevestigde naam in de installatietechniek en een begrip in Haren en omstreken.

Lanting Technische Installaties

Lanting B.V. is al jarenlang bekend in de installatietechniek en wij kunnen u ook van dienst zijn met het plaatsen van zonnepanelen. Steeds meer mensen kiezen voor zonnepanelen en waarom? Omdat het beter is voor het milieu en omdat u hierdoor veel geld kunt besparen. Wilt u hier ook gebruik van maken en wilt u graag weten wat wij daarin voor u kunnen betekenen? Dan kunt u nu bij ons de mogelijkheden opvragen en dan zorgen wij er voor dat u voorzien wordt van een antwoord op al uw vragen.

Voordelen panelen op uw dak
Er zijn verschillende redenen om voor zonnepanelen te kiezen. U kunt hiervoor kiezen omdat u aan het milieu denkt, maar ook omdat u op een duurzame manier energie op wilt wekken. Het is goed dat u hier aan mee wilt doen want het is ook goed voor uw portemonnee. De investering in de zonnepanelen heeft u snel weer terug verdiend dus maakt u daar ook gebruik van zodat u de voordelen ook echt in de praktijk kunt ervaren. Als u om u heen kijkt ziet u al bij veel mensen de panelen die op het dak zijn geplaatst en zij profiteren nu al van de voordelen!

 

Onze publicaties zijn louter informatief van aard en daaraan kunnen geen rechten worden ontleend. De informatie is ontleend aan (openbare) bronnen op de datum van publicatie. Wij hebben géén commerciële band met partijen of merken die wij in onze publicaties noemen, tenzij anders aangegeven.

14 beoordelingen over Lanting Technische Installaties van Google My Business

image description

Wat ee flut bedrijf, laten je gewoon stikken, beantwoorden vb een toegezonden email niet. Na de toezegging terug te bellen ivm mijn klacht is niet gebeurd. Bij Lanting is de klant geen koning

image description

April 2023 een cv-kachel aangeschaft via de Consumentenbond. Voor de levering moest alle info met betrekking tot de bestaande situatie worden aangeleverd. Levering en plaatsing door Lanting-IT uit Groningen. Leek allemaal voorspoedig te gaan, totdat in oktober 2023 ook warmte werd gevraagd. Eerst via de helpdesk geprobeerd één en ander op te lossen, vervolgens op hun advies Lanting-IT gebeld om een bypass te vervangen. Kwam snel, naar aanleiding van de klacht nog getracht de "storing" te verhelpen en vertrok, zonder dat het was opgelost, met de boodschap "Ik weet nu hoe jullie verwarmingssysteem in elkaar zit. Dat is een hersenbrekertje, maar ik neem contact met jullie op." Na een week of drie contact gehad waarbij beloofd werd dat er contact op zou worden genomen. Helaas werd deze belofte niet nagekomen. Ook een tweede belofte werd niet nagekomen. Na enige tijd een klacht ingediend via de website. Ook hierop kwam geen enkele reactie. Met andere woorden; slecht bedrijf waarmee geen afspraken zijn te maken!!! De ene ster is omdat dit de minimale keuze is, maar anders......

image description

Wij hebben zelden zo'n slecht bedrijf mee gemaakt. Ze zijn langs geweest vanwege een lekke gasleiding en hebben er 2 uur over gedaan om dit te constateren (wat wij ook al hadden gedaan) zonder met een oplossing te komen. We hadden een uurtarief afgesproken (tevens op de bon genoteerd) en krijgen een rekening met een uurtarief dat 1.5x zo hoog is. We hebben meerdere malen contact opgenomen via de mail en telefoon zonder gehoor, ze zijn dus niet te bereiken. Ons advies is om dit bedrijf niet in te schakelen, zoek verder.

image description

26 januari 2022 is de heer Lanting bij mij langs geweest voor het bekijken van de mogelijkheden voor een lucht-waterwarmtepomp en vloerverwarming. Hij zou offerte maken. Ondanks dat ik een paar keer gebeld heb, en de assistente mijn vraag zou doorgeven, had ik na 6 maanden nog niets. Maar! Op 2 augustus kreeg ik de heer Lanting zelf aan de lijn . Mijn begrip uitgesproken voor de moeilijkheden (oorlog, tekort aan materialen, onzekerheid over de kosten ervan). En de heer Lanting zou hier de komende dagen op terugkomen. De komende dagen is natuurlijk een rekbaar begrip. En al wat er kwam: geen offerte. Op 8 november jl. weer de heer Lanting gesproken: "deze week" zou ik een offerte krijgen, ook voor de zonneboiler die ik ook nodig zou hebben. "Deze week" is inmiddels 4 weken geworden. Jullie zullen je afvragen waarom ik zo lang geprobeerd heb dit bedrijf in beweging te krijgen. Dat is omdat 1) de heer Lanting deskundig op mij overkwam en 2) het ongelooflijk moeilijk is een gecertificeerd bedrijf te vinden. Ze hebben het allemaal ontzettend druk. Maar meneer Lanting: u hoeft geen moeite meer te doen. Ik heb wat u betreft de hoop opgegeven. Vriendelijke groet, Lizet Riedel, Lichtboei, Groningen.

image description

Ik heb ze gemaild voor een onderhoudscontract en herstelwerkzaamheden. In de tussentijd een ketelstoring gehad waarbij ze direct hebben geholpen. Maar we zijn 2 maanden verder en er is inhoudelijk nog niet gereageerd op de rest van onze hulpvraag, ook niet na meerdere malen bellen en mailen.

image description

Raar bedrijf. Zeer traag in communicatie en wacht al 1,5 maand op offerte terwijl ik van tevoren had aangegeven de offerte met spoed nodig te hebben (binnen 2 dagen, en dat kon allemaal). Beetje zonde van ieders z'n tijd en ik heb het natuurlijk allang met een andere partij opgelost. Een eerdere klus is ook niet geheel naar behoren uitgevoerd, heb ik inmiddels ook met een andere partij opgelost.

image description

Aardige mensen met kennis van zaken.

image description

Komen afspraken na! we hadden ruim voor aanvang van de klussen een dag afgesproken voor het plaatsen van CV ketel en andere installatiewerkzaamheden in een nieuwe woning, dit is keuring nagekomen. Alles is naar wens en afspraak afgerond. Ik zou dit bedrijf aanbevelen.

image description

Helder, adequaat, volgens afspraak, comfort wensen, snel.

image description

Ik had m'n probleem uitgelegd, en foto's gestuurd. Sturen ze een jongeman die verwacht dat hij een lampje moet vervangen. Hij is teleurgesteld dat het probleem ingewikkelder ligt. Terwijl ik duidelijk ben geweest. Ik blijf achter met het probleem.

image description

VOOR AL UW INSTALLATIEWERK. VAN KLEIN TOT GROOT

image description

Enexis is langs geweest om een slimme meter te plaatsen, er is daarbij een gaslekkage ontdekt in de cv bij het gasblok. Ik heb lanting laten komen om het probleem op te lossen. Hiervoor is alle tijd genomen om het te repareren, wel 3 en een half uur en nog eens het gasblok van 100 euro dat eroverheen komt. In totaal heeft het 300 euro gekost. Enexis gaf aan dat het doormeten binnen 30 minuten, ik kan er niet bij dat ze 3 en een half uur bezig zijn geweest om het probleem te verhelpen.