Locasolar

  1. Home
  2. Noord-Holland
  3. Heiloo
  4. Locasolar

Zonnepanelen installateur Locasolar

Westerweg 198c, 1852 AP Heiloo, Nederland
Dit is een citaat van Locasolar zelf:

Locas is een installatiebedrijf in Noord- en Zuid-Holland. Bij Locas werken loodgieters en dakdekkers samen met vakmensen op het gebied van warmte- en koudetechniek.

Locasolar

U kunt bij ons terecht voor het afsluiten van een cv-abonnement. Ook kunt u gebruik maken van de storingsdienst van Locas. Daarnaast is Locas leverancier en installateur van airconditioning en geeft zij energieadvies over HRe-ketels, led-verlichting en warmtepompen. Locas geeft bovendien advies over zonnepanelen en is gecertificeerd voor het afgeven van energielabels aan woningen.

 

Onze publicaties zijn louter informatief van aard en daaraan kunnen geen rechten worden ontleend. De informatie is ontleend aan (openbare) bronnen op de datum van publicatie. Wij hebben géén commerciële band met partijen of merken die wij in onze publicaties noemen, tenzij anders aangegeven.

17 beoordelingen over Locasolar van Google My Business

image description

3 weken geleden gebeld ivm met een storing. Tot op heden nog steeds niet terug gebeld. Je wordt continue vh kastje naar de muur gestuurd. Terwijl de wijk vol staat met locas busjes. Wees verstandig en kies een bedrijf dat wel service verleend.

image description

Belachelijk parkeren, niet werk gerelateerd, en uitlachen als men er wat van zegt. Zooitje ongeregeld!

image description

Pracht zaak goede hulp bij verwarming elektra en andere installaties...

image description

We wachten al 6 weken op een offerte. Zou uiterlijk 28 oktober verstuurd worden maar helaas nog niets ontvangen.

image description

Goed gezelschap en echt goed contact

image description

Zeer teleurstellend bedrijf ! Ze komen nooit hun afspraken, de gehele installatie is allemaal half in elkaar gezet, alles zit los en systeem werkt amper. Kortom geen zaken doen met dit bedrijf!

image description

Na de bouw van ons huis hebben wij verschillende keren een beroep gedaan op Locas om dingen op te lossen. Dit hebben zij keer op keer op een zeer professionele manier opgepakt, ook een aantal jaren na de oplevering nog. Recentelijk kregen wij problemen met de riolering door het verzakken van de grond. Ook toen hebben zij meegedacht aan een oplossing. Kortom, een goed bedrijf kenmerkt zich niet alleen door het werk wat zij leveren, maar ook door de after-service/-sales.

image description

Toen ik me beklaagde over de hoogte van de factuur voor het oplossen van een storing (er werd 55 euro materiaalkosten gerekend...dat was nogal veel omdat de monteur GEEN materiaal gebruikte) kreeg ik de volgende ronkende mail.... " Mijn collega Jan heeft de gehele factuur foutief opgesteld. Ik zal u hieronder uit de doeken doen wat een gerechtvaardigd factuur zou zijn. ½ uur reistijd (is arbeidstijd) 1 uur gewerkte tijd (wij ronden af op kwartieren in ons voordeel) Normale uurtarief is ? 67,25 excl. 21 % BTW Echter is de monteur op zaterdag bij u geweest, hiervoor geldt een toeslag van 50% Vaste post, auto en administratiekosten ? 28,00 excl. 21% BTW per bezoek Het post klein materiaal heeft hij 11 x ingetoetst dit had 1 x moeten zijn. Resume de factuur had moeten bedragen: 1,5 uur x ? 67,25 + 50% zaterdag toeslag en 21% BTW is ? 183,09 Auto en administratiekosten incl. 21% BTW ? 33,88 Klein materiaal incl. 21% BTW is ? 6,05 Totaal had de factuur dienen te zijn ? 223,02 incl. 21% BTW Wij hebben een fout gemaakt die nemen wij voor onze rekening. Wij zullen derhalve alleen 10 x het post klein materiaal crediteren. Ik heb juist vooraf gevraagd of er extra kosten zouden zijn (ik ben niet gek en wist dat zaterdag bij sommige bedrijven nogal uitbundig wordt gefactureerd). Er zouden GEEN extra kosten zijn, werd me uitdrukkelijk verteld. Maar goed: Nooit meer Stef Swart dus! Een blamage is het.... (en het loont dus wel bezwaar te maken tegen idiote facturen)

image description

Je word altijd vriendelijk te woord gestaan.

image description

Ongeveer een maand geleden heeft mijn man Stef Swart Elektrotechniek ingeschakeld vanwege een stroom probleem bij ons thuis. Er kwam een monteur en die was met 15/20 minuten weer vertrokken. Er was een naaktslak in een buitenstopcontact gekropen en dat veroorzaakte stroom storing storing. Snel opgelost en wij blij. Vorige week kwam de rekening 115euro, dat vonden wij wel erg veel geld voor ruim een kwartier werk. Mijn man heeft gebeld en dat laten weten. Het antwoord was dat ze altijd minimaal een uur arbeidsloon rekenen. Dat vinden wij niet netjes en zeker niet klantvriendelijk. Waarom niet afronden naar een half uur?Wij zullen dit natuurlijk aan de mensen om ons heen vertellen. Jammer het is zo'n gerenommeerd bedrijf.

image description

Terugbellen gebeurt niet. Eerst een week moeten wachten op een afspraak voor een lekkage. Vorige week gebeld vanwege een storing van de ketel. Ik zou teruggebeld worden voor een afspraak...nu een week verder...nog niks gehoord....en wij zitten in de kou!

image description

Maak tot twee keer toe een afspraak. Niemand binnen de afgesproken tijd gezien. Planning is echt waardeloos bij dit bedrijf. Monteur is prima maar je moet er wel uren wachten voor over hebben

image description

Maak tot twee keer toe een afspraak. Niemand binnen de afgesproken tijd gezien. Planning is echt waardeloos bij dit bedrijf. Monteur is prima maar je moet er wel uren wachten voor over hebben

image description

Goede, snelle en vakkundige service! Snap niet hoe de beoordeling laag is, goede ervaring!

image description

27,50 voorrijkosten terwijl het binnen 1 km zit.48,75 voor 3/4 uur werk. 19,75 voor gebruik van meetaparatuur. En dat alles zonder btw. Duur geintje dat Locas..

image description

27,50 voorrijkosten terwijl het binnen 1 km zit.48,75 voor 3/4 uur werk. 19,75 voor gebruik van meetaparatuur. En dat alles zonder btw. Duur geintje dat Locas..