Mampaey Installatietechniek

  1. Home
  2. Zuid-Holland
  3. Dordrecht
  4. Mampaey Installatietechniek

Zonnepanelen installateur Mampaey Installatietechniek

Wieldrechtseweg 30, 3316 BG Dordrecht, Nederland
Dit is een citaat van Mampaey Installatietechniek zelf:

Als dé RGS installateur beschikt Mampaey over de mogelijkheid om alle technische installaties te realiseren voor de zakelijke en particuliere markt voor zowel de nieuwbouw- als renovatie en vervangingsmarkt.

Mampaey Installatietechniek

Als totaalinstallateur beschikt Mampaey over de mogelijkheid om alle technische installatie voor de zakelijke en particuliere markt voor zowel de nieuwbouw- als renovatie en vervangingsmarkt te realiseren. Mampaey installatiebedrijven biedt haar diensten aan voor de deelsegmenten:

Mampaey installatiebedrijven is een full service installatiebedrijf. De Mampaey installatiebedrijven bestaan uit Mampaey service, Mampaey installatietechniek en Mampaey van Alphen. Vanuit onze vestigingen in Dordrecht en Haarlem kunnen wij in heel Nederland al onze klanten bedienen.

Onze publicaties zijn louter informatief van aard en daaraan kunnen geen rechten worden ontleend. De informatie is ontleend aan (openbare) bronnen op de datum van publicatie. Wij hebben géén commerciële band met partijen of merken die wij in onze publicaties noemen, tenzij anders aangegeven.

54 beoordelingen over Mampaey Installatietechniek van Google My Business

image description

Vrijdag per email klacht doorgegeven over het wegvallen van de warmte. Vanmorgen werd ik gebeld dat de monteur voor 16.30 langs zou komen. Niemand gezien, dit is de zoveelste klacht, woningbouw weigert een nieuwe te plaatsten (18 jaar oud) steeds weer ellende, zijn al 21 keer langs geweest, alles is inmiddels in die K.T ketel vervangen. Ik ben er klaar mee, ze komen bij mij er niet meer in. Stedelink bellen dat ik er eentje bij Eneco ga huren...ze zoeken het maar uit. Deze winter 11 dagen in de kou gezeten als mindervalide. Een schande, kijk hoe men met mensen om gaat...

image description

Waardeloos bedrijf begint al als je ze gaat bellen hele lange wachttijden gisteren weer 45 minuten voordat je aan de beurt bent. Voor mijn storing in 5 maanden al 4x monteur geweest en nog niet opgelost. Laatst afspraak voor mijn moeder van 86 gemaakt en door miscommunicatie al 2 maanden verder en nog niemand geweest steeds in de kou waar verwarming in de hal niet werkt weer gebeld frustrerende is ook daarbij dat je zo lang in de wacht staat..... Ps er is wel 1 monteur die wat vaker in afgelopen jaren is geweest doet zijn best en vriendelijk helaas hij krijgt het ook niet opgelost.

image description

Echt ongelooflijk onprofessioneel bedrijf. Helaas is dit bedrijf waar mijn verhuurders gebruik van maken. Vandaag heb ik voor de 2e keer in een maand tijd voor jan lul een gehele dag gewacht op een monteur die niet is komen opdagen. En dat bij een spoed geval van Koolmonoxide. Ze kunnen bij voorbaat geen kleinere tijds indicatie geven dan tussen 08:00 en 17:00 dus je bent verplicht om de gehele dag thuis te wachten. Vervolgens liegen ze ook nog eens over dat ze contact hebben gezocht via de telefoon. Alleen maar smoesjes over dat ze wachten op onderdelen om vervolgens van monteurs te horen dat ze de onderdelen niet nodig hebben. Want de vorige monteur heeft een foutje gemaakt. Inmiddels heb ik in een span van ander halve maand 2 a 3 weken zonder warm water/kachel gezeten. Heb ik 4 verschillende monteurs over de vloer gehad en mis ik nog steeds een onderdeel bij mijn cv ketel. En nu heb ik nu ook nog eens een koolmonoxide alarm wat af gaat. Het ?24 uur open? is ook totale onzin. Ze komen hun afspraken niet na maar zijn na 17:00 ook niet meer bereikbaar. Heel apart om te claimen 24 beschikbaar te zijn maar bij een melding van koolmonoxide niet op te komen dagen. Al bij al. Incapabel om afspraken na te komen. Leugens en smoesjes. De 1 ster is omdat 0 sterren niet mogelijk is.

image description

1 ster omdat 0 niet mogelijk is. Sinds vorige week zaterdag meerdere keren contact gehad met dit schijtbedrijf en meerdere keren een afspraak gemaakt omdat warm water en de verwarming het niet doen. ?Ja de monteur belt je wanneer hij tijd heeft of in de buurt is? mooi niet dus. Dus als iemand in de reviews hier huurt 1 advies, ze zijn verplicht binnen 24uur langsgekomen te zijn, doen ze dit niet zijn ze wettelijk aansprakelijk te stellen, dus dat ga ik bij deze ook doen.

image description

Ik geef 1 ster omdat dit het minimum is? anders zou t 0 zijn. Wat een achterlijk slecht bedrijf! Bijna niet te pakken te krijgen en als je ze aan de lijn hbt beweren ze dat max wachttijd altijd max 30 minuten is (alsof je dan zit te liegen). Geen heet water probleem speelt al langer. Na tijdelijke oplossing 5 maanden (!!!!!) nog geen contact/afspraak gehad voor verwisselen van de warmtepomp. Als je er voor belt wordt er gedaan alsof je liegt of overdrijft. Echt VERSCHRIKKELIJK.

image description

Ik slik hier 78 scheldwoorden in en ga het tiende uur 'in de wacht' in één week tijd in, zittend met een lekkage en overstromende berging met elektra, om straks voor de vijfde keer te worden afgescheept met 'computer says no', ongeacht wat er deze dagen allemaal tussen Mampaey en de woningcorporatie wordt gecommuniceerd, met een beetje geluk wederom door een geïrriteerde en bitchy jongedame. En dat allemaal omdat het huisnummer niet in de iPad van een monteur staat. Zal spannend worden of het probleem wordt opgelost OF onze woning door kortsluiting in vlammen op gaat. Leuk!! Thanks Mampaey. Ook voor het me op donderdag op het hart drukken, dat er vrijdagmiddag iemand komt, waar vrijdagmiddag die afspraak helemaal nooit blijkt te hebben bestaan. En het op vrijdagavond zo'n vier keer dreigen met het verbreken van de verbinding, omdat ik maar een vervelende klant ben die meer dan twee minuten contact wenst en zich niet voor de zoveelste keer laat afschepen. Shame on me.

image description

Voorheen kwam ik hier vaker als (spoed)koerier en deze week weer een keer komen laden voor een bedrijf in Ridderkerk. Altijd word ik er snel en correct ontvangen als ook snel geladen om weer net zo snel naar de klant van Mampaey te kunnen rijden.

image description

Slechte dienstverlening en dit bedrijf is onmogelijk om te bereiken, terwijl de CV al 3 dagen stuk is. Meerdere keren gebeld, je staat uren in de wacht en dan krijg je eindelijk iemand aan de telefoon, worden er alleen gegevens genoteerd en "wordt er zsm gebeld om een afspraak in te plannen". Uiteraard kon er niet aangegeven worden wat "zsm" was. Online melding maken heeft ook geen zin, daar krijg je dezelfde melding.

image description

We zitten nu al een week zonder warm water en verwarming, wat erg frustrerend is, vooral met twee kinderen die hierdoor niet normaal kunnen douchen. Tot nu toe zijn er vijf monteurs langs geweest, maar helaas is het probleem alleen maar verergerd: de ketel is verder beschadigd en inmiddels werkt ook de thermostaat niet meer. Het lijkt alsof de monteurs niet goed weten hoe zij het probleem moeten aanpakken. Telkens vertrekken zij zonder een oplossing, wat ons met nog meer ongemak achterlaat. Tot overmaat van ramp is het bedrijf moeilijk bereikbaar en krijgen we een onbeleefde reactie aan de telefoon.

image description

Geachte collega's Mampaey, Er bij mij thuis een nieuwe ketel geplaatst en wat ben ik zeer tevreden over zowel de monteur als Mampaey zelf, geweldig hoe de monteur bezig is geweest en heel netjes, voor iedereen waar een ketel geplaatst moet worden zorg dat je bij dit bedrijf aanklopt en je zal zeker geen spijt hebben CHAPEAU

image description

0 sterren! 24/7 geopend = leugen. Bel je op zaterdag? Bandje: bel de eerstvolgende werkdag maar terug. Bel je doordeweeks hangen ze na 2 uur en 5 minuten de haak er gewoon lekker op. Vul je het online formulier in, hoor je nooit meer wat van. Tja hun hebben zelf natuurlijk gewoon lekker warm water en kunnen iedere dag douchen en de afwas doen ? het is maar goed dat het nu niet vriest..

image description

Onlangs heeft bij mij de ketel een onderhoudsbeurt gehad. Meneer wilde graag een paar dingen afwassen in me badkamer, daar heb ik natuurlijk geen problemen mee. En het onderhoud is uitstekend gedaan, op een paar kleine punten na. Nadat de monteur was weggegaan heeft hij de lamp in me badkamer aangelaten! daar kwam ik pas in de avond achter!! Dit kan niet!! Ik keek toen hoe de ketel erbij stond...de slang was nog gemonteerd op de ketel en de waterkraan. Ik heb hem zelf van de ketel gehaald en de dop op de ketel gezet! Ook dit vind ik slecht, denkt die vent dat ik het zelf niet kan, een ketel vullen? stekker eruit, slang op de kraan, rustig vullen boven een emmer, kraan dicht, dop open draaien van de ketel, andere einde daarop monteren, kraan van de ketel open, waterkraan open, wachten tot de meter net voor de 2 is, waterkraan dicht, ketel afsluiten met de hendel, daarna alles demonteren en weer dicht schroeven. Daarna stekker in stopcontact en klaar. Heel erg makkelijk doe ik al jaren! Graag zie ik voortaan me licht uit en de slang niet op de ketel! dan kunnen jullie 5 sterren krijgen van mij!

image description

Ik geef het liefst 0 sterren. Met name de klantenservice. Er zit mij toch een hork daar. Ik heb te maken gehad met meerdere storingen in een korte tijd en ik krijg elke keer die onbeschofte meneer aan de lijn. Echt ik hoop dat ze hun gesprekken beluisteren want dit is echt naar. Over de monteurs geen klachten. Zijn altijd vriendelijk en proberen storingen keer op keer te verhelpen. Maar die onbeschofte vlerk die altijd opneemt.. ongelofelijk

image description

Uistekende Service! Super vriendelijke monteur die het probleem heeft opgelost. Ik had een probleem met mijn verwarming ( Thermostaat ), die niet meer functioneerde. Contact gezocht met de woningbeheerder, die vervolgen Manpay inschakelde. Deze kwamen snel, en hebben het snel in orde gemaakt. Bedankt Mampaey!!

image description

Heb je een melding dat je cv niet goed werkt wordt ik gewoon opgehangen,. M'n vrouw heeft een bloedziekte en die mag dan nog even een paar dagen in de kou zitten!!! Ik vindt de service gewoon niet goed moet gemiddeld 4 uur aan de telefoon hangen voordat ik iemand te spreken krijg.

image description

Als ik een 0 kon geven had ik die gegeven. Wat een vreselijk bedrijf!!! Langer dan een jaar heb ik geen warm water. Elke keer is het een onderdeel wat schaars te verkrijgen is die onze CV ketel mist. Vandaag weer gebeld na 1.5 uur iemand aan de lijn, verteld dat er wederom geen warm water is. Mevrouw denkt niet mee. Toen ik vroeg om haar naam en achternaam om een klacht in te dienen zei ze ?Annemarie, meer krijg je niet.? En mevrouw Annemarie hangt gewoon op in me oor. Ik ben nu weer aan het bellen, maar dit wordt een nog een zaak. Ik laat het hier niet bij.

image description

Waar blijft de Cv installeur. Tussen 8 - 10 uur zou die komen. Waar blijf je dan. De cv ketell geeft bar 0.4 aan.. Volgensmij werkt die niet. Zit in één woning met 14 graden. Heel slecht bedrijf dit. Ga klacht melden bij Stedelink

image description

Als ik er 0 kon geven had in dat gedaan! Wat een rot bedrijf. Je staat elke keer 1,5 uur in de wachtrij. En als ze merken dat ze bijna sluiten, hangen ze gewoon op. Zodat het geen zin heeft om weer 1,5 uur in wachtrij te staan. Echt een rot bedrijf! Komen langs en doen niks. Moet je weer een nieuwe afspraak maken, om vervolgens weeeeeken in de koud te zitten. Want ze komen niet opdagen!!

image description

Op 4 december 2023 , de woning in ons appartementen complex ,wat weer niet warm word door regelmatig defecten, werkzaamheden die terug te lezen zijn op de site van Maasdelta woningstichting bij reparatie verzoeken door het warm water systeem verplicht weer bellen naar Mampay , eerst 2.5 uur in de wacht na nummer 49 te zijn, eindelijk een stem aan de telefoon ,was een heel kort gesprek er werd gezegt ,dit is bekend en er is een monteur onderweg was om.12.30 uur !!! Na thuiskomst uren later,in de namiddag, woning steenkoud , weer bellen naar Mampay na nummer 29 te zijn gehoord aan de telefoon , uit het niets na 45 minuten word de verbinding verbroken ,dus wederom weer bellen naar mampay ! eindelijk na 20 minuten een stem aan de lijn van Mampay , er zou gezegt hebbende actie uitgevoerd worden door de monteur te bellen die volgens mampay na een terugbel verzoek aanwezig zou zijn in ons appartementen complex om te zorgen dat het woongenot met warmte zoals het hoort te zijn, opgelost gaat worden. Ben benieuwd.

image description

Ik ken geen enkel bedrijf wat zo onbetrouwbaar is als Mampaey, geen afspraak mee te maken. Zelfs bij het verplaatsen van een onderhoudsdatum komen ze op de door hun zelf aangedragen nieuwe datum gewoon weer niet opdagen. Al 3x binnen 1 maand..En trek er maar rustig een dik uurtje voor uit ze te bereiken, maar dat snap ik aan de andere kant ook wel weer. Ik zal vast niet de enige zijn die zn beklag bij deze aanfluiters wil doen. Schaam je Mampaey!

image description

Mijn (bejaarde) ouders zijn nu al 2 weken bezig om een monteur van Mampaey langs te laten komen voor een storing aan hun warmtepomp. Warm douchen is er niet meer bij. Telefonische wachttijden tot een uur. Meerdere afspraken gemaakt, waarna er geen monteur langskomt. Ook via woningbouw geprobeerd, maar die komen blijkbaar ook niet verder. Klachten ingediend waarop ook geen reactie komt. Dit is geen stijl van werken!!! Ik snap dat het druk is, maar dit is echt ronduit asociaal!

image description

Komen vaak de afspraken niet na en laten klanten gerust een week in de kou zitten. Elk jaar weer hetzelfde verhaal. Helaas heeft mijn verhuurder een overeenkomst met Mampaey en ben ik aan het bedrijf gebonden. Ook telefonisch zijn ze bijna niet te bereikbaar. Je staat zo een uur in de wacht en dan weet je nog steeds niet waar je aan toe bent.

image description

U belt 's avonds en zegt dat u veel water lekt en de meneer zegt dat er geen onderdelen zijn en dat hij het water uit uw installatie kan aftappen en dat u tot morgen moet wachten zonder warm water en verwarming.???

image description

Het bedrijf is net een circus, ene Henk aan de lijn was nors en denigrerend. Toen ik wat van z'n gedrag zei, gaf hij aan dat ik dat mocht vinden. Doet aan de lijn alsof je het iq van een pinda hebt. Ik zou volgens hem gebeld worden door zijn collega voor een afspraak. 4 uur later niet gebeld en ook niet bereikbaar telefonisch. Wat een slechte service..

image description

Moest thuis blijven tussen 12 - 17 voor een "verplichte periodieke onderhoudsbeurt" met als dreiging in de brief erbij dat ze het bij de woningbouw melden als ik niet thuis zou zijn, vervolgens komen ze zelf niet eens langs voor deze afspraak..

image description

Super goede hulp gekregen van een monteur , heeft me netjes door het programma van ketel heen geloosdt .en was correct a d telefoon , en ik werd na dat ik in avond had gebeld voor deze klacht ook netjes geholpen door de telefoniste ,en idd binnen 15 werd ik terug gebeld door de Monteur ., wat te zeuren heb bel ik ook , netjes behandeld ben dan bel ik ook

image description

Goed werk geleverd door de medewerkers Nikki (nicolas?) en vader.. De klantenservice daarentegen is om te janken. In het bijzonder de onbeschofte vrouwelijke medewerker. Ze geeft bewust niet haar naam.

image description

Op 16 april om 19:25 een storing gemeld en na mijn 3e contact met de telefonist om 23:55 uur nog steeds geen telefoon van de storingsdienst - monteur ontvangen noch iemand langsgekomen . Slechte zaak!!!!!!!!

image description

Neem je een vrije dag van werk omdat ze een nieuwe radiator komen plaatsen. Bellen ze af ivm spoed geval. Nieuwe afspraak over 2 weken. En bedankt hé gaat mij 2 vrije dagen kosten.

image description

Noodnummer word het eerste uur bijna niet opgenomen, heb een lekkende radiator die met een straal van bijna 3m heel mijn badkamer nat krijgt. Vervolgens laat ik het hun zelfs horen aan de telefoon met wat voor druk dat water eruit komt en zeggen dat ze niemand beschikbaar en morgen maar komen. De monteur die wel aanwezig was nam hun telefoon niet eens op van het kantoor. Zeer trieste bedrijf en het personeel bakt er ook totaal niks van.

image description

Gisteren, maandag 9 januari heeft een Mampaey monteur mijn moeder voortreffelijk geholpen: Mihran. Wij hebben haar naam nagevraagd, omdat zij vriendelijk, kundig en heel grondig de CV installatie heeft nagekeken en schoongemaakt. Daarnaast legde ze ook rustig en geduldig uit hoe ze te werk ging. Wij willen haarzelf en Mampaey complimenteren: zo'n aardige en kundige dame is een echte aanwinst! #Hulde

image description

Monteur afspraak voor mijn CV ketel stond ingepland op maandag tussen 08:00 en 12:00. Vervolgens komt monteur niet opdagen, ik bellen met service afdeling. Waar ik te horen krijg dat het behoorlijk uitloopt afspraak naar 14:00 a 15:00. Even later word ik gebeld door de monteur, dat hij vandaag langs zou komen maar niet kan komen. Ik heb speciaal vrij genomen, en zit al bijna 5 dagen zonder warm water. Krijg ik te horen ja, ik heb het druk en kan pas volgend week vrijdag. 10 dagen zonder warm water? Mooi niet. Super slecht hij zou morgen komen ben benieuwd of dit gaat gebeuren. Het is niet mijn schuld dat het druk is, afspraak = afspraak!

image description

Monteur afspraak voor mijn CV ketel stond ingepland op maandag tussen 08:00 en 12:00. Vervolgens komt monteur niet opdagen, ik bellen met service afdeling. Waar ik te horen krijg dat het behoorlijk uitloopt afspraak naar 14:00 a 15:00. Even later word ik gebeld door de monteur, dat hij vandaag langs zou komen maar niet kan komen. Ik heb speciaal vrij genomen, en zit al bijna 5 dagen zonder warm water. Krijg ik te horen ja, ik heb het druk en kan pas volgend week vrijdag. 10 dagen zonder warm water? Mooi niet. Super slecht hij zou morgen komen ben benieuwd of dit gaat gebeuren. Het is niet mijn schuld dat het druk is, afspraak = afspraak!

image description

Nadat de monteur bij mijn eerste afspraak niet binnen het afgesproken tijdsvak van 4 uur was langsgekomen en ik hem daarom later op de dag had gemist, moest ik 2 maanden wachten voor een nieuwe afspraak. Vandaag kwamen er dan eindelijk 2 monteurs langs en hoopte ik eindelijk weer gebruik te kunnen maken van mijn verwarmingsysteem. Niets bleek echter minder waar, want ondanks dat ik een foto had meegestuurd van het onderdeel dat vervangen moest worden en deze ook tot in detail had beschreven, konden de monteurs vandaag alleen bevestigen dat dit inderdaad het probleem was, maar waren ze niet voorbereid om er daadwerkelijk iets aan te doen? Nu gaan ze ?met spoed? iemand anders langssturen die er ook daadwerkelijk iets aan kan doen. Ik ben benieuwd of het ze voor het eind van de winter gaat lukken. (Overigens is de reden dat ik al wist wat het probleem was, omdat vorig jaar precies hetzelfde onderdeel was stukgegaan. Bij de leverancier gaat dus ook iets niet helemaal lekker.)

image description

Stadsverwarming werkt niet! Een maand lang elke dag bellen en mailen maar tot heden hebben zij mij niet geholpen. 1 keer langskomen voor 5 min om te zeggen ?sorry het lukt niet en we komen met een heel team?. Twee weken verder maar team is nog altijd niet geweest. Oma van 70 en kind van 3 lopen met winterjas in huis en mampaey heeft nul begrip en zegt het is druk! Dus hebben ze een wachtlijst van meer dan een maand blijkbaar. Als je belt word er gezegd we komen nog vandaag bij u langs en komen niet! Elke dag zelfde verhaal, wees dan tenminste eerlijk mampaey

image description

Sinds de monteur voor onderhoud is geweest alleen maar problemen. Vervolgens worden deze continu niet opgelost en komen ze afspraken niet na. Laten ons al 2 weken in de kou zitten met een pasgeboren baby!

image description

Een grote knoei zooi warmwater systeem met zoveel herrie 52 dat ze het advies geven om de stekker er uit te halen als je het niet gebruikt dan heb dus ook geen warmwater na 3 maanden nog geen oplossing Cv knoppen er niet goed opgezet blijven gewoon warmte geven als ze op 0 staan en één lekt waardeloos bedrijf

image description

Ondanks de slechte communicatie met het bedrijf zelf hebben de jongens die de cv ketel geplaatst hebben fantastisch werk geleverd!! Mag ook wel gezegd worden vind ik! Dank je wel toppers! Wij kunnen de winter weer door straks! Groetjes Pa en dochter uit delft!

image description

Wanneer ze beter aangeven op welke tijd ze komen en beter aankloppen/ vaker aanbellen kan ik dit bedrijf aanbevelen. Het is ons al een paar keer overkomen dat we een afspraak met Mampaey hebben gemaakt voor de cv ketel die stuk was maar omdat ze zulke brede tijden aangeven (11:30 - 16:30) heb ik het soms niet door als ze er zijn! Toen ik geklop hoorde kwam ik even buiten kijken maar stonden ze er al niet meer. Dit kan veel beter door bijvoorbeeld terug te bellen. of eventjes voor de deur te wachten en opnieuw aanbellen.

image description

Via de woningcorporatie waar ik van huur maak ik gebruik van hun diensten. En ik moet zeggen: ze moesten regelmatig terugkomen, maar gingen wel tot het uiterste om alles op te lossen. Daarbij zijn ze nog vriendelijk ook.

image description

Prima bedrijf, bij de servicebeurten steeds heel aardige monteurs die goed werkten. Enige punt dat ik een keer bij het maken van een afspraak voor reparatie dit nogal lang duurde om een afspraak te maken, omdat we er niet uit kwamen qua tijden. Maar dat werkt beide kanten op denk ik.

image description

heel slecht bedrijf. Ze vragen je om van ochtend tot 17:00 te werken. Gaat het niet door vanwege hun omstandigheden bellen je ze niet even op dat he tniet meer door gaat echt tijd verspilling hierzo !!!!

image description

Onwijs slecht bedrijf. Komen afspraken niet na en gaan discussies met je aan en verklaren je voor gek. Personeel is erg onvriendelijk!

image description

DIEVEN! Monteur kan z'n handjes niet thuishouden en heeft z'n kans schoon gezien toen er even geen aandacht was i.v.m. online werkoverleg. Hoogst onbetrouwbaar. 0/0, niet in je huis laten deze schooiers

image description

Vriendelijke nette monteur gehad storingen verholpen Helemaal TOPPIE

image description

Gebeld n.a.v. storing, vriendelijke zakelijke telefoniste, checkte alle beschikbare gegevens, en heeft monteur gestuurt. Ook zeer vriendelijke en deskundige monteur die storing snel gevonden en opgelost had.

image description

Zeer slecht bedrijf. 1 maand zonder verwarming gezeten. Dag van plaatsing wordt er afgebeld. Radiator was niet op voorraad!!! 4 dagen later eindelijk verwarming. Monteurs perfect. Niets dan goeds over te melden. Kantoorpersoneel zwaar onder de maat. Zoeken niet naar oplossingen.

image description

Monteurs langs geweest, alles handvast gedraai lekkages, als je het bedrijf belt krijg je een grote mond en word je weg gedrukt! Heel onprofessioneel en de monteurs hebben nog een hoop te leren! Wagelijk bedrijf en zeker geen aanrader!

image description

Toen ik belde voor een afspraak ivm een lekkende radiator was er storing, maar ben keurig teruggebeld. Monteur was heel vriendelijk en nam alle tijd. Heeft na de werkzaamheden het systeem ook weer netjes gevuld en ontlucht. Heel tevreden!

image description

Ik heb een piepend geluid door de leiding van de verwarming lopen. Telefonisch servicemedewerker is niet technisch onderlegd en wist totaal niet waar ik het over had. Ik had alleen als optie om een afspraak te maken. Er waren geen medewerkers/monteurs beschikbaar die mij te woord konden staan. Ik raad dit niemand aan.

image description

Zijn al maanden bezig voor een goed werkende ketel wacht nog steeds op ze. Op dit moment werkt de ketel maar de zuurstof wordt uit ons huis gezogen ipv uit het kanaal.En maar wachten maar je hoort niks. Moeten maar een raampje open zetten wie gaat in de winter met een raam open zitten en maar hoofdpijn hebben in je eigen huis.flut bedrijf

image description

Ongelooflijk lange wachttijden. Vergeet maar dat je telefonisch er doorheen komt. Blijkbaar heeft dit bedrijf een bijzonder goed betaalde manager klanthaat in dienst.

image description

heb je een storing komen ze niet eens langs want zeggen ze: storingsdienst is niet voor storingen, bel maar voor een afspraak. alsof je niet aan het werk moet. onbeschofte telefoniste zonder enig emphatie die je bijna door de telefoonlijn wil trekken. morgen bel ik wel de woonmaatschappij en zal ik een klacht neerleggen over jullie 'behulpzaamheid'. WAARDELOZE INSTELLING

image description

Na 2e keer een bezoek van een monteur is het probleem van onze ketel alleen maar erger geworden. bel je nogmaals op om aan te geven dat onze CV op hol slaat en de verwarming overhit raakt en hierdoor de temperatuur niet meer te regelen valt krijg je een mevrouwtje aan de lijn die leuk aangeeft dat je niet geholpen kan worden en de steker er maar moet uittrekken . hangt ze ook nog eens de telefoon op in je oor. Leuk met een hoog zwangere vrouw thuis die moet gaan Slapen in een sauna.