Mampaey Installatietechniek

  1. Home
  2. Zuid-Holland
  3. Dordrecht
  4. Mampaey Installatietechniek

Zonnepanelen installateur Mampaey Installatietechniek

Wieldrechtseweg 30, 3316 BG Dordrecht, Nederland
Dit is een citaat van Mampaey Installatietechniek zelf:

Als dé RGS installateur beschikt Mampaey over de mogelijkheid om alle technische installaties te realiseren voor de zakelijke en particuliere markt voor zowel de nieuwbouw- als renovatie en vervangingsmarkt.

Mampaey Installatietechniek

Als totaalinstallateur beschikt Mampaey over de mogelijkheid om alle technische installatie voor de zakelijke en particuliere markt voor zowel de nieuwbouw- als renovatie en vervangingsmarkt te realiseren. Mampaey installatiebedrijven biedt haar diensten aan voor de deelsegmenten:

Mampaey installatiebedrijven is een full service installatiebedrijf. De Mampaey installatiebedrijven bestaan uit Mampaey service, Mampaey installatietechniek en Mampaey van Alphen. Vanuit onze vestigingen in Dordrecht en Haarlem kunnen wij in heel Nederland al onze klanten bedienen.

Onze publicaties zijn louter informatief van aard en daaraan kunnen geen rechten worden ontleend. De informatie is ontleend aan (openbare) bronnen op de datum van publicatie. Wij hebben géén commerciële band met partijen of merken die wij in onze publicaties noemen, tenzij anders aangegeven.

41 beoordelingen over Mampaey Installatietechniek van Google My Business

image description

Ik geef het liefst 0 sterren. Met name de klantenservice. Er zit mij toch een hork daar. Ik heb te maken gehad met meerdere storingen in een korte tijd en ik krijg elke keer die onbeschofte meneer aan de lijn. Echt ik hoop dat ze hun gesprekken beluisteren want dit is echt naar. Over de monteurs geen klachten. Zijn altijd vriendelijk en proberen storingen keer op keer te verhelpen. Maar die onbeschofte vlerk die altijd opneemt.. ongelofelijk

image description

Uistekende Service! Super vriendelijke monteur die het probleem heeft opgelost. Ik had een probleem met mijn verwarming ( Thermostaat ), die niet meer functioneerde. Contact gezocht met de woningbeheerder, die vervolgen Manpay inschakelde. Deze kwamen snel, en hebben het snel in orde gemaakt. Bedankt Mampaey!!

image description

Heb je een melding dat je cv niet goed werkt wordt ik gewoon opgehangen,. M'n vrouw heeft een bloedziekte en die mag dan nog even een paar dagen in de kou zitten!!! Ik vindt de service gewoon niet goed moet gemiddeld 4 uur aan de telefoon hangen voordat ik iemand te spreken krijg.

image description

Als ik een 0 kon geven had ik die gegeven. Wat een vreselijk bedrijf!!! Langer dan een jaar heb ik geen warm water. Elke keer is het een onderdeel wat schaars te verkrijgen is die onze CV ketel mist. Vandaag weer gebeld na 1.5 uur iemand aan de lijn, verteld dat er wederom geen warm water is. Mevrouw denkt niet mee. Toen ik vroeg om haar naam en achternaam om een klacht in te dienen zei ze ?Annemarie, meer krijg je niet.? En mevrouw Annemarie hangt gewoon op in me oor. Ik ben nu weer aan het bellen, maar dit wordt een nog een zaak. Ik laat het hier niet bij.

image description

Waar blijft de Cv installeur. Tussen 8 - 10 uur zou die komen. Waar blijf je dan. De cv ketell geeft bar 0.4 aan.. Volgensmij werkt die niet. Zit in één woning met 14 graden. Heel slecht bedrijf dit. Ga klacht melden bij Stedelink

image description

Als ik er 0 kon geven had in dat gedaan! Wat een rot bedrijf. Je staat elke keer 1,5 uur in de wachtrij. En als ze merken dat ze bijna sluiten, hangen ze gewoon op. Zodat het geen zin heeft om weer 1,5 uur in wachtrij te staan. Echt een rot bedrijf! Komen langs en doen niks. Moet je weer een nieuwe afspraak maken, om vervolgens weeeeeken in de koud te zitten. Want ze komen niet opdagen!!

image description

Op 4 december 2023 , de woning in ons appartementen complex ,wat weer niet warm word door regelmatig defecten, werkzaamheden die terug te lezen zijn op de site van Maasdelta woningstichting bij reparatie verzoeken door het warm water systeem verplicht weer bellen naar Mampay , eerst 2.5 uur in de wacht na nummer 49 te zijn, eindelijk een stem aan de telefoon ,was een heel kort gesprek er werd gezegt ,dit is bekend en er is een monteur onderweg was om.12.30 uur !!! Na thuiskomst uren later,in de namiddag, woning steenkoud , weer bellen naar Mampay na nummer 29 te zijn gehoord aan de telefoon , uit het niets na 45 minuten word de verbinding verbroken ,dus wederom weer bellen naar mampay ! eindelijk na 20 minuten een stem aan de lijn van Mampay , er zou gezegt hebbende actie uitgevoerd worden door de monteur te bellen die volgens mampay na een terugbel verzoek aanwezig zou zijn in ons appartementen complex om te zorgen dat het woongenot met warmte zoals het hoort te zijn, opgelost gaat worden. Ben benieuwd.

image description

Ik ken geen enkel bedrijf wat zo onbetrouwbaar is als Mampaey, geen afspraak mee te maken. Zelfs bij het verplaatsen van een onderhoudsdatum komen ze op de door hun zelf aangedragen nieuwe datum gewoon weer niet opdagen. Al 3x binnen 1 maand..En trek er maar rustig een dik uurtje voor uit ze te bereiken, maar dat snap ik aan de andere kant ook wel weer. Ik zal vast niet de enige zijn die zn beklag bij deze aanfluiters wil doen. Schaam je Mampaey!

image description

Mijn (bejaarde) ouders zijn nu al 2 weken bezig om een monteur van Mampaey langs te laten komen voor een storing aan hun warmtepomp. Warm douchen is er niet meer bij. Telefonische wachttijden tot een uur. Meerdere afspraken gemaakt, waarna er geen monteur langskomt. Ook via woningbouw geprobeerd, maar die komen blijkbaar ook niet verder. Klachten ingediend waarop ook geen reactie komt. Dit is geen stijl van werken!!! Ik snap dat het druk is, maar dit is echt ronduit asociaal!

image description

Komen vaak de afspraken niet na en laten klanten gerust een week in de kou zitten. Elk jaar weer hetzelfde verhaal. Helaas heeft mijn verhuurder een overeenkomst met Mampaey en ben ik aan het bedrijf gebonden. Ook telefonisch zijn ze bijna niet te bereikbaar. Je staat zo een uur in de wacht en dan weet je nog steeds niet waar je aan toe bent.

image description

Het bedrijf is net een circus, ene Henk aan de lijn was nors en denigrerend. Toen ik wat van z'n gedrag zei, gaf hij aan dat ik dat mocht vinden. Doet aan de lijn alsof je het iq van een pinda hebt. Ik zou volgens hem gebeld worden door zijn collega voor een afspraak. 4 uur later niet gebeld en ook niet bereikbaar telefonisch. Wat een slechte service..

image description

Moest thuis blijven tussen 12 - 17 voor een "verplichte periodieke onderhoudsbeurt" met als dreiging in de brief erbij dat ze het bij de woningbouw melden als ik niet thuis zou zijn, vervolgens komen ze zelf niet eens langs voor deze afspraak..

image description

Super goede hulp gekregen van een monteur , heeft me netjes door het programma van ketel heen geloosdt .en was correct a d telefoon , en ik werd na dat ik in avond had gebeld voor deze klacht ook netjes geholpen door de telefoniste ,en idd binnen 15 werd ik terug gebeld door de Monteur ., wat te zeuren heb bel ik ook , netjes behandeld ben dan bel ik ook

image description

Goed werk geleverd door de medewerkers Nikki (nicolas?) en vader.. De klantenservice daarentegen is om te janken. In het bijzonder de onbeschofte vrouwelijke medewerker. Ze geeft bewust niet haar naam.

image description

Op 16 april om 19:25 een storing gemeld en na mijn 3e contact met de telefonist om 23:55 uur nog steeds geen telefoon van de storingsdienst - monteur ontvangen noch iemand langsgekomen . Slechte zaak!!!!!!!!

image description

Neem je een vrije dag van werk omdat ze een nieuwe radiator komen plaatsen. Bellen ze af ivm spoed geval. Nieuwe afspraak over 2 weken. En bedankt hé gaat mij 2 vrije dagen kosten.

image description

Noodnummer word het eerste uur bijna niet opgenomen, heb een lekkende radiator die met een straal van bijna 3m heel mijn badkamer nat krijgt. Vervolgens laat ik het hun zelfs horen aan de telefoon met wat voor druk dat water eruit komt en zeggen dat ze niemand beschikbaar en morgen maar komen. De monteur die wel aanwezig was nam hun telefoon niet eens op van het kantoor. Zeer trieste bedrijf en het personeel bakt er ook totaal niks van.

image description

Gisteren, maandag 9 januari heeft een Mampaey monteur mijn moeder voortreffelijk geholpen: Mihran. Wij hebben haar naam nagevraagd, omdat zij vriendelijk, kundig en heel grondig de CV installatie heeft nagekeken en schoongemaakt. Daarnaast legde ze ook rustig en geduldig uit hoe ze te werk ging. Wij willen haarzelf en Mampaey complimenteren: zo'n aardige en kundige dame is een echte aanwinst! #Hulde

image description

Monteur afspraak voor mijn CV ketel stond ingepland op maandag tussen 08:00 en 12:00. Vervolgens komt monteur niet opdagen, ik bellen met service afdeling. Waar ik te horen krijg dat het behoorlijk uitloopt afspraak naar 14:00 a 15:00. Even later word ik gebeld door de monteur, dat hij vandaag langs zou komen maar niet kan komen. Ik heb speciaal vrij genomen, en zit al bijna 5 dagen zonder warm water. Krijg ik te horen ja, ik heb het druk en kan pas volgend week vrijdag. 10 dagen zonder warm water? Mooi niet. Super slecht hij zou morgen komen ben benieuwd of dit gaat gebeuren. Het is niet mijn schuld dat het druk is, afspraak = afspraak!

image description

Monteur afspraak voor mijn CV ketel stond ingepland op maandag tussen 08:00 en 12:00. Vervolgens komt monteur niet opdagen, ik bellen met service afdeling. Waar ik te horen krijg dat het behoorlijk uitloopt afspraak naar 14:00 a 15:00. Even later word ik gebeld door de monteur, dat hij vandaag langs zou komen maar niet kan komen. Ik heb speciaal vrij genomen, en zit al bijna 5 dagen zonder warm water. Krijg ik te horen ja, ik heb het druk en kan pas volgend week vrijdag. 10 dagen zonder warm water? Mooi niet. Super slecht hij zou morgen komen ben benieuwd of dit gaat gebeuren. Het is niet mijn schuld dat het druk is, afspraak = afspraak!

image description

Nadat de monteur bij mijn eerste afspraak niet binnen het afgesproken tijdsvak van 4 uur was langsgekomen en ik hem daarom later op de dag had gemist, moest ik 2 maanden wachten voor een nieuwe afspraak. Vandaag kwamen er dan eindelijk 2 monteurs langs en hoopte ik eindelijk weer gebruik te kunnen maken van mijn verwarmingsysteem. Niets bleek echter minder waar, want ondanks dat ik een foto had meegestuurd van het onderdeel dat vervangen moest worden en deze ook tot in detail had beschreven, konden de monteurs vandaag alleen bevestigen dat dit inderdaad het probleem was, maar waren ze niet voorbereid om er daadwerkelijk iets aan te doen? Nu gaan ze ?met spoed? iemand anders langssturen die er ook daadwerkelijk iets aan kan doen. Ik ben benieuwd of het ze voor het eind van de winter gaat lukken. (Overigens is de reden dat ik al wist wat het probleem was, omdat vorig jaar precies hetzelfde onderdeel was stukgegaan. Bij de leverancier gaat dus ook iets niet helemaal lekker.)

image description

Stadsverwarming werkt niet! Een maand lang elke dag bellen en mailen maar tot heden hebben zij mij niet geholpen. 1 keer langskomen voor 5 min om te zeggen ?sorry het lukt niet en we komen met een heel team?. Twee weken verder maar team is nog altijd niet geweest. Oma van 70 en kind van 3 lopen met winterjas in huis en mampaey heeft nul begrip en zegt het is druk! Dus hebben ze een wachtlijst van meer dan een maand blijkbaar. Als je belt word er gezegd we komen nog vandaag bij u langs en komen niet! Elke dag zelfde verhaal, wees dan tenminste eerlijk mampaey

image description

Sinds de monteur voor onderhoud is geweest alleen maar problemen. Vervolgens worden deze continu niet opgelost en komen ze afspraken niet na. Laten ons al 2 weken in de kou zitten met een pasgeboren baby!

image description

Een grote knoei zooi warmwater systeem met zoveel herrie 52 dat ze het advies geven om de stekker er uit te halen als je het niet gebruikt dan heb dus ook geen warmwater na 3 maanden nog geen oplossing Cv knoppen er niet goed opgezet blijven gewoon warmte geven als ze op 0 staan en één lekt waardeloos bedrijf

image description

Ondanks de slechte communicatie met het bedrijf zelf hebben de jongens die de cv ketel geplaatst hebben fantastisch werk geleverd!! Mag ook wel gezegd worden vind ik! Dank je wel toppers! Wij kunnen de winter weer door straks! Groetjes Pa en dochter uit delft!

image description

Wanneer ze beter aangeven op welke tijd ze komen en beter aankloppen/ vaker aanbellen kan ik dit bedrijf aanbevelen. Het is ons al een paar keer overkomen dat we een afspraak met Mampaey hebben gemaakt voor de cv ketel die stuk was maar omdat ze zulke brede tijden aangeven (11:30 - 16:30) heb ik het soms niet door als ze er zijn! Toen ik geklop hoorde kwam ik even buiten kijken maar stonden ze er al niet meer. Dit kan veel beter door bijvoorbeeld terug te bellen. of eventjes voor de deur te wachten en opnieuw aanbellen.

image description

Via de woningcorporatie waar ik van huur maak ik gebruik van hun diensten. En ik moet zeggen: ze moesten regelmatig terugkomen, maar gingen wel tot het uiterste om alles op te lossen. Daarbij zijn ze nog vriendelijk ook.

image description

Prima bedrijf, bij de servicebeurten steeds heel aardige monteurs die goed werkten. Enige punt dat ik een keer bij het maken van een afspraak voor reparatie dit nogal lang duurde om een afspraak te maken, omdat we er niet uit kwamen qua tijden. Maar dat werkt beide kanten op denk ik.

image description

heel slecht bedrijf. Ze vragen je om van ochtend tot 17:00 te werken. Gaat het niet door vanwege hun omstandigheden bellen je ze niet even op dat he tniet meer door gaat echt tijd verspilling hierzo !!!!

image description

Onwijs slecht bedrijf. Komen afspraken niet na en gaan discussies met je aan en verklaren je voor gek. Personeel is erg onvriendelijk!

image description

DIEVEN! Monteur kan z'n handjes niet thuishouden en heeft z'n kans schoon gezien toen er even geen aandacht was i.v.m. online werkoverleg. Hoogst onbetrouwbaar. 0/0, niet in je huis laten deze schooiers

image description

Vriendelijke nette monteur gehad storingen verholpen Helemaal TOPPIE

image description

Gebeld n.a.v. storing, vriendelijke zakelijke telefoniste, checkte alle beschikbare gegevens, en heeft monteur gestuurt. Ook zeer vriendelijke en deskundige monteur die storing snel gevonden en opgelost had.

image description

Zeer slecht bedrijf. 1 maand zonder verwarming gezeten. Dag van plaatsing wordt er afgebeld. Radiator was niet op voorraad!!! 4 dagen later eindelijk verwarming. Monteurs perfect. Niets dan goeds over te melden. Kantoorpersoneel zwaar onder de maat. Zoeken niet naar oplossingen.

image description

Monteurs langs geweest, alles handvast gedraai lekkages, als je het bedrijf belt krijg je een grote mond en word je weg gedrukt! Heel onprofessioneel en de monteurs hebben nog een hoop te leren! Wagelijk bedrijf en zeker geen aanrader!

image description

Toen ik belde voor een afspraak ivm een lekkende radiator was er storing, maar ben keurig teruggebeld. Monteur was heel vriendelijk en nam alle tijd. Heeft na de werkzaamheden het systeem ook weer netjes gevuld en ontlucht. Heel tevreden!

image description

Ik heb een piepend geluid door de leiding van de verwarming lopen. Telefonisch servicemedewerker is niet technisch onderlegd en wist totaal niet waar ik het over had. Ik had alleen als optie om een afspraak te maken. Er waren geen medewerkers/monteurs beschikbaar die mij te woord konden staan. Ik raad dit niemand aan.

image description

Zijn al maanden bezig voor een goed werkende ketel wacht nog steeds op ze. Op dit moment werkt de ketel maar de zuurstof wordt uit ons huis gezogen ipv uit het kanaal.En maar wachten maar je hoort niks. Moeten maar een raampje open zetten wie gaat in de winter met een raam open zitten en maar hoofdpijn hebben in je eigen huis.flut bedrijf

image description

Ongelooflijk lange wachttijden. Vergeet maar dat je telefonisch er doorheen komt. Blijkbaar heeft dit bedrijf een bijzonder goed betaalde manager klanthaat in dienst.

image description

heb je een storing komen ze niet eens langs want zeggen ze: storingsdienst is niet voor storingen, bel maar voor een afspraak. alsof je niet aan het werk moet. onbeschofte telefoniste zonder enig emphatie die je bijna door de telefoonlijn wil trekken. morgen bel ik wel de woonmaatschappij en zal ik een klacht neerleggen over jullie 'behulpzaamheid'. WAARDELOZE INSTELLING

image description

Na 2e keer een bezoek van een monteur is het probleem van onze ketel alleen maar erger geworden. bel je nogmaals op om aan te geven dat onze CV op hol slaat en de verwarming overhit raakt en hierdoor de temperatuur niet meer te regelen valt krijg je een mevrouwtje aan de lijn die leuk aangeeft dat je niet geholpen kan worden en de steker er maar moet uittrekken . hangt ze ook nog eens de telefoon op in je oor. Leuk met een hoog zwangere vrouw thuis die moet gaan Slapen in een sauna.