Neeleman Installatietechniek

  1. Home
  2. Zuid-Holland
  3. Waddinxveen
  4. Neeleman Installatietechniek

Zonnepanelen installateur Neeleman Installatietechniek

Coenecoop 87A, 2741 PH Waddinxveen, Nederland
Dit is een citaat van Neeleman Installatietechniek zelf:

Neeleman installatietechniek is een innovatieve totaalinstallateur en werkzaam in de vakgebieden Elektrotechniek, verwarming, loodgieterswerk en sanitaire installaties. Deze werkzaamheden voeren wij voornamelijk uit voor particulieren en bedrijven, aannemers en coöperaties.

Neeleman Installatietechniek

Neeleman installatietechniek is een totaalinstallateur met een zeer ruime ervaring. Sinds 1936 adviseren wij onze klanten en ontwerpen wij werktuigbouwkundige en elektrotechnische installaties, wij voeren montage en installatie werkzaamheden uit en verrichten service en onderhoudswerk uit aan deze technische installatie voor woningen, kantoren en utiliteit-objecten.

Onze klanten zijn voornamelijk consumenten, zakelijke klanten en aannemingsbedrijven. Onze focus is gericht op de zorg (langer zelfstandig), en op duurzaam wonen en werken.  

Onze publicaties zijn louter informatief van aard en daaraan kunnen geen rechten worden ontleend. De informatie is ontleend aan (openbare) bronnen op de datum van publicatie. Wij hebben géén commerciële band met partijen of merken die wij in onze publicaties noemen, tenzij anders aangegeven.

21 beoordelingen over Neeleman Installatietechniek van Google My Business

image description

Er is in opdracht van de beheerder van mijn woning door dit ?bedrijf? een afzuiginastallatie geplaatst in mijn woning. Hiervoor moesten mijn keuken en badkamer vrij zijn. Geen probleem, doen we. Vervolgens moet hij ergens anders geplaatst worden. Is ook geen ramp. Wat wel iets vervelender is dat de gene die mijn kast verplaatst heeft niet even kon melden dat hij daarbij kapot is gegaan. En nee, dit was niet over het hoofd te zien, vooral niet als je 4 uur in de zelfde ruimte bent geweest. Het werd ook super smerig achtergelaten. Ik heb nog nooit een bedrijf over de vloer gehad wat niet even zijn werkruimte afplakt, of op zijn minst even de boel fatsoeneert met een doekje.

image description

De CV-ketel gaf een storing. Maandag gebeld en dinsdagochtend stond de monteur op de stoep. Vriendelijke man, goede service en het probleem in korte tijd verholpen. Al jaren een tevreden klant.

image description

Op 5 januari een offerte aangevraagd. Binnen de kortste tijd een "met zorg" samengestelde offerte ontvangen die niet voldeed aan de aanvraag. Ook zou er iemand contact met mij opnemen. Nooit iets gehoord. Inmiddels is mijn nieuwe ketel geinstalleerd door een ander bedrijf. Het kan dus wel!!!

image description

Wat een geweldige ervaring had ik met Neeleman Installatietechniek! Na meer dan 10 pogingen om een monteur te vinden (niemand was beschikbaar ivm personeelsgebrek), om mijn probleem met mijn Itho Daalderop warmtepomp op te lossen, vond ik Neeleman en ik kan met zekerheid zeggen dat ik de negatieve reviews helemaal niet herken. Mijn eerste positieve indruk begon al bij het eerste contact met de receptioniste, Marleen. Ze was ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Ze nam mijn storing serieus en beloofde de kwestie intern met de monteurs te bespreken. Wat me echt verraste, was dat ik enkele minuten later een e-mail ontving met duidelijke instructies om zelf te proberen de storing op te lossen. Ze gaven aan dat als dit niet zou werken, ik weer contact met hen moest opnemen. Hoewel mijn pogingen helaas niet succesvol waren, bleef de klantenservice geweldig. De telefoniste was opnieuw erg vriendelijk, hoewel ze niet met zekerheid kon beloven of er op dat moment een monteur beschikbaar was. Tot mijn verbazing werd ik aan het einde van de dag keurig teruggebeld met het nieuws dat er al een monteur beschikbaar was en dat deze de volgende dag langs kon komen. Dit was al een enorm pluspunt in vergelijking met andere bedrijven waar je soms weken moet wachten op een monteur. De volgende dag stond monteur Cees voor de deur. Hij was een vakman in hart en nieren en samen met Itho Daalderop constateerde hij het probleem: de cv-pomp bleek defect te zijn. Dezelfde dag werd er door Neeleman een nieuwe pomp besteld en ik werd direct op de hoogte gesteld. Wat me nog meer verbaasde, was dat dezelfde dag de nieuwe pomp werd geïnstalleerd door monteur Cees. Terugkijkend op mijn hele ervaring met Neeleman Installatietechniek kan ik met overtuiging zeggen dat ik meer dan tevreden ben met hun service. De snelheid waarmee ze reageerden op mijn probleem, de vriendelijkheid en professionaliteit van hun personeel, en vooral de snelle oplossing van het probleem hebben mijn verwachtingen overtroffen. Ik herken Neeleman absoluut niet in de negatieve reviews die ik heb gelezen. Ze zijn echt een topbedrijf en ik kan ze van harte aanbevelen aan iedereen die betrouwbare installatietechniek nodig heeft. Bedankt Neeleman voor jullie uitstekende service!

image description

Op zondag doet opeens de ketel het niet meer. Geen warm water, geen verwarming. Wel een kind van 5 en het is begin maart. Best nog koud dus. Al sinds 2007 vaste klant bij Neleman. Ieder jaar trouw onderhoud aan de ketel en nu vlak voor de afspraak van 5 april doet hij het niet meer. Zal je altijd zien. Neleman gebeld, storingsdienst kwam in de middag. Beetje gerommeld, maar het lukte niet. Ketel in de "fabriekstand" terug gezet en voorlopig deed hij het weer. Het werd weer warm in huis en we konden weer douchen. Maar -"het hoort niet" zei de monteur nog. "Morgen wordt je gebeld om te kijken wat er echt aan de hand is maar bereid je ook maar vast voor op een nieuwe ketel". Nou ja, de ketel is uit 2006 dus het mag ook wel een keer. De volgende dag is er niet teruggebeld en de dagen daarna ook niet. Wel kreeg ik de rekening van die zondag. Bijna ? 200,00 voor 20 minuten binnen te zijn geweest. Schandalig vind ik dat. Een uurtarief van bijna ? 600,00. Het voelt alsof ik opgelicht ben door dit bedrijf waar ik al zolang klant ben. Ik heb gereageerd op de factuur. Ik zag het verkeerd, "zondagservice is nu eenmaal duurder en de standaard tijd is 45 minuten".........waarom? Komen andere administratievekosten bij om de werkbon te maken etc., bla, bla. Maar geen excuus voor het niet terug bellen, het oplossen van de storing en het aanbieden van een nieuwe ketel. Wij hebben inmiddels elders een nieuwe ketel + onderhoudscontract gekocht. Neleman heeft deze kans gemist. Jammer. Ze zullen klanten genoeg hebben en mij niet missen.

image description

Na een installatie van een nieuwe ketel, hebben ze de oude rookgasafvoer laten hangen ( wet schrijft voor indien deze ouder is als 5 jaar deze vervangen dient te worden). Daarnaast hangt de rookgasafvoer buis niet onder het juiste afschot ( deze hangt naar beneden). Meermaals contact gehad en gezocht maar naar 7 maanden geef ik het op. Ik vraag een lokale loodgieter om het te herstellen. Nadat ik deze week een melding cat. 4 dringend advies hebt gemaakt bij de gemeente. Als neeleman zo om gaat het de co-certificering en veiligheid van haar klanten (ivm koolmonoxide) dan mag dit gemeld worden.

image description

Update Zit nu een nieuwe medewerker, Jan, prima persoon welke snel en netjes reageert en oplost. weer tijd voor algehele controle door Neeleman, kreeg bericht dat ze langskwamen. Afspraak opeens weer gecanceld, zou nieuwe afspraak volgen. Geen reactie meer, gebeld voor nieuwe afspraak en meteen doorgegeven dat ik interesse heb in een hybride warmtepomp. Zou worden teruggebeld, geen reactie meer. Mail gestuurd, geen reactie meer. Na jaren klant bij Neeleman, ben je zeker niet interessant genoeg meer, en willen zeker geen nieuwe hybride aan je verkopen. Graag of traag, dan niet. Er is inmiddels contact geweest, als alles is geregeld en opgelost dan volgt er een update met hopelijk daardoor meer sterren voor ze.

image description

in 2021 is mijn nieuwbouw woning opgeleverd voorzien van een warmtepomp systeem. Neeleman Installatie heeft de volledige werkzaamheden gedaan van deze installatie en de controles en service. Nu meer dan 18 maanden later is mijn garantietermijn verstreken en heb ik helaas wat storingen gehad. Ik heb gebeld met ze en zonder problemen hebben ben ik keurig op weg geholpen zodat ik zelf de problemen kon oplossen. Ik heb een aantal dagen geen warm water gehad en zag de bui al hangen dat ik voor hoge kosten zou komen te zitten. Gelukkig met de service van Neeleman installatie heeft het mij alleen belminuten gekost en kan ik weer genieten van mijn warmtepomp. Ik heb meerdere "techneuten" gesproken maar alleen bij Neeleman hadden ze direct de oplossing. Dit bedrijf heeft in het verleden en nu ook weer laten zien dat het echt vakkundige mensen zijn.

image description

Aanvraag gedaan voor een nieuwe CV ketel. Vlot een prijsopgave gekregen. Omdat de oude ketel niets meer deed ben ik snel ingeplanned. Goede prijs afgesproken. Vandaag is hij geplaatst. Binnen 2 uurtjes alles klaar. Super blij met de snelle service. Bedankt Frank & Frits voor het monteren, en Jan voor het inplannen en bestellen. Top!

image description

Jammer, jammer, jammer. Ooit een zeer mooi bedrijf met kwaliteit hoog in het vaandel (20 jaar terug dan). Tegenwoordig slordig en brutaal personeel, fouten in procedures en achterlijke prijzen op de offerte. Recent nog een offerte gekregen die 3x over de kop is gegaan voor wat installatievoorbereiding. Daarbij ook nog fouten (aannames) gemaakt over aantal groepen. Tip; ga gewoon naar werkspot en kies iemand anders uit de buurt. Grote kans dat het altijd beter is dan Neeleman. Update; reactie op Neeleman, ik ben eerlijk als goud. Neem gerust contact op als je iets goed wilt maken, maar ontken niet dat ik een terechte review plaats. Ik heb echt veel aannemers over de vloer gehad, vrij wel allemaal krijgen een positieve review van mij. Weten jullie dat ik nog steeds op een antwoord wacht op enkele vragen op de offerte? Zo slechte zicht hebben jullie op je klantenservice?

image description

Afgelopen najaar een grote verbouwing aan onze woning laten doen. Neeleman heeft ons geadviseerd en ondanks dat ik sceptisch was om volledig van het gas af te gaan hebben wij het advies gevolgd. Het was een grote investering maar nu we midden in deze winter zitten ben ik helemaal om. Het verduurzamen van de verwarming is echt specialistisch werk en er komen veel details bij kijken, maar Neeleman heeft veel kennis op dit gebied en je merkt wel dat ze dit al heel lang doen. Het te kort aan medewerkers is wel jammer, hierdoor konden ze niet altijd even snel reageren. Tijdens de verbouwing hadden we hier geen last van maar vooral in het voor traject, dat wachten was overigens de moeite waard want andere bedrijven konden mij niet beter adviseren dan Neeleman. Meneer Neeleman, bedankt voor alles. Vriendelijke groet, Ben

image description

Jammer, jammer, jammer. Ooit een zeer mooi bedrijf met kwaliteit hoog in het vaandel (20 jaar terug dan). Tegenwoordig slordig en brutaal personeel, fouten in procedures en achterlijke prijzen op de offerte. Recent nog een offerte gekregen die 3x over de kop is gegaan voor wat installatievoorbereiding. Daarbij ook nog fouten (aannames) gemaakt over aantal groepen. Tip; ga gewoon naar werkspot en kies iemand anders uit de buurt. Grote kans dat het altijd beter is dan Neeleman.

image description

Reageren niet op invullen aanvraagformulier en telefonisch sta je in de wacht of je moet een boodschap inspreken. Daarna blijft het stil. Erg jammer en slechte bedrijfsvoering want in slechte tijden weet ik in ieder geval wie ik niet bel.

image description

Monteur kwam voor zonnepanelen, sloot stekkers verkeerd om aan en vertelde ons dat we een héél duur nieuw onderdeel (omvormer) nodig hadden. Wij vertrouwden dit niet en vroegen n ander bedrijf om advies. Deze deed de stekkers goed en de panelen deden het weer, dit bedrijf wilde hier niets voor hebben. Van Neeleman kregen we echter een rekening van 178 euro die we na veel heen en weer gebel, van onze kant want zij bellen niet terug, betaald hebben om ervan af te zijn. Maar wees wijs en maak geen gebruik van dit bedrijf, voor ons eens maar nooit meer!

image description

CV-ketel storing. De storing bleek veroorzaakt te worden door een defect aan de leiding in de kruipruimte. Dat kon niet gerepareerd worden door de monteur die er was daar moest een andere voor komen. Bel maar weer om een andere monteur te regelen. Die andere monteur kwam uiteraard van een ander bedrijf die wel een monteur kon sturen die alle problemen aan kan pakken. Zoek je een echte oplossing zoek dan niet Neeleman.

image description

2 jaar geleden een een nieuwe ketel gekocht, sindsdien alleen maar problemen. Monteur komt 2x ongeïnteresseerd langs (is niet eens 5 min aanwezig) en komt vrijwel meteen tot de conclusie dat het aan de vloerverwarming ligt. Ik heb een extern bedrijf ingeschakeld die tot de conclusie kwam dat het niet (!) aan de vloerverwarming ligt. Dit heb ik voorgelegd aan Neeleman en ze beloofde 4x terug te bellen; 4x terugbellen en een incassomachtiging van de gemaakte kosten later willen ze het doen lijken dat ik lieg. Waardeloze bedrijf met luie werknemers die geen luisterend oor hebben en enkel uit zijn op geld.

image description

Zelfs 1 ster is nog teveel voor dit bedrijf. Slechte service, communicatie en niet vooraf mededelen wat kosten zijn, welke buiten proportioneel blijken achteraf. Ze gaan bizar slecht met klanten om. Je bent verplicht een onderhouds-contract af te sluiten bij het aansluiten van een ketel, maar vervolgens worden kosten voor checks/onderhoud in rekening gebracht tegen uiterst hoge tarieven. Het zijn oplichters, die enkel contact met je opnemen als ze geld van je willen zien. Maar heb je hen nodig, dan zijn ze onbereikbaar. Ik raad niemand aan hier klant te worden of een onderhoudscontract af te nemen. En als je er wel eentje hebt, zou ik deze per direct stopzetten. Je wordt opgelicht bij het leven.

image description

Bij installatie van onze nieuwe ketel in 2017 hebben ze verzuimd de afvoer uit 2007 te checken- bij een recente storing sturen ze de fabrikant van de ketel (Remeha) voor reparatie en laten mij voor de kosten opdraaien. Dit terwijl ik een all-in onderhoudscontract met Neeleman heb! De communicatie met dit bedrijf is echt beneden alle peil!

image description

Net zoals een paar andere reviews. Aansluiting destijds door budgetketel bleek goed te gaan. Maar probeer nu al sinds januari (nu medio aug) afspraak te maken voor ketelonderhoud. Inmiddels ander bedrijf moeten inschakelen bij storing. Zijn niet te bereiken of komen afspraken niet na.

image description

Niet te bereiken per telefoon. Geven geen enkele reactie. Bestaat het bedrijf nog wel?

image description

Pas op voor Neeleman installatietechniek! Neeleman maakt er een zooitje van! Er is door het bedrijf een poging gedaan de CV ketel te maken echter is is alles volledig lek achter gelaten. Op zich nog niet zo erg als ze de rommel op zouden komen ruimen maar het enige wat ze proberen is een nieuwe CV-ketel aansmeren! We hebben gebeld, gemaild maar geen reactie. Uiteindelijk een andere monteur geregeld die aangaf dat de ketel in zeer goede staat was en dat de boel slordig is achter gelaten.