Nijhof Installatietechniek

  1. Home
  2. Overijssel
  3. Broekland
  4. Nijhof Installatietechniek

Zonnepanelen installateur Nijhof Installatietechniek

Van Dongenstraat 39, 8107 AE Broekland, Nederland
Dit is een citaat van Nijhof Installatietechniek zelf:

Nijhof Installatietechniek is een duurzame totaalinstallateur met de focus op (seriematige) woning- en appartementenbouw op zowel de particuliere als zakelijke markt.

Nijhof Installatietechniek

Onze kracht is de intensieve samenwerking met Willemsen Installatie, Habel Installatie en Salland Installatieservice binnen de Nijhof Installatiegroep. Het maakt dat wij vrijwel alle disciplines binnen de installatietechniek in eigen huis hebben. Vanuit die kracht staan wij voor goede service en eerlijke kwaliteit, voor innovatieve technieken met oog voor duurzaamheid.

ONZE TOEKOMST
Voor ons is duurzaamheid meer dan het toepassen van energiebesparende technieken. Wij willen in de energiebehoefte van de huidige én toekomstige generatie voorzien. Deze ambitie geven wij vorm in ons Duurzaamheid Inspiratie Centrum waar de nieuwste en meest duurzame oplossingen op het gebied van installatietechniek te zien zijn. Ook investeren wij met Salland Tech Academy in vakkundig personeel om samen te kunnen blijven werken aan een duurzame toekomst.

Onze publicaties zijn louter informatief van aard en daaraan kunnen geen rechten worden ontleend. De informatie is ontleend aan (openbare) bronnen op de datum van publicatie. Wij hebben géén commerciële band met partijen of merken die wij in onze publicaties noemen, tenzij anders aangegeven.

13 beoordelingen over Nijhof Installatietechniek van Google My Business

image description

Laat particuliere klant waar ze groot door geworden zijn stikken en stoppen met onderhoudscontracten. Zoek het maar uit. Was laatste jaren al wel te merken dat ze het lastig vonden om normale klanten te hebben. Telefonisch zeer moeilijk te bereiken en communicatie slecht.

image description

Wat een mooi bedrijf! Heel ruim,netjes en professioneel opgezet!

image description

Goede uitleg . Monteurs met ervaring. En een goed uiteinde van de koopprijs. M.v.gr.Herman

image description

Deze club lost de issues in onze nieuwbouwwoning in Vathorst snel en goed op. Fijne communicatie, gastvrij en behulpzaam. Top!

image description

Wat is het een prachtig bedrijf geworden in de loop der jaren . Vooruit strevend , en denken aan de jongeren van de toekomst shappo . Een eigen opleiding centrum . Heb er zelf jaren terug gewerkt. Een bedrijf voor de toekomst.

image description

Na 27 jaar klant te zijn geweest mag je blijkbaar na 10 jaar klachten, niet boos worden. Ze laten je letterlijk en figuurlijk in de kou staan GRRRRRRR

image description

Gezellige sfeer in het bedrijf, mooie verduurzamings ruimte, met nieuwe technieken.

image description

Als je wilt bouwen en op duurzaam qua installatie werk wilt zetten is een bezoekje zeker aan te raden.

image description

erg slecht bedrijf helpt je niet en komt afspraken niet na. werkzaamheden worden slecht uitgevoerd. Ik zou hier nooit iets door laten uitvoeren ze kunnen je niet eens normaal te woord staan.

image description

Goede informatie, leuke sfeer, en een prachtig 'Duurzaamheid Inspiratie Centrum'

image description

Beste mensen Salland Installatieservice, U heeft ons letterlijk en figuurlijk in de kou laten zitten! Bijzonder teleurgesteld door de gehele gang van zaken. Lees maar verder! Wij hebben een service contract voor onze cv-installatie bij u lopen. Zaterdag 9 november begonnen de problemen. De druk in de cv-installatie zakte in enkele minuten volledig weg! Zondagochtend ben ik de kruipruimte ingegaan en zag tot mijn schrik dat het bij een koppeling aan een leiding van de cv-installatie een flinke lekkage was. Mijn vermoeden bestond aan een lekkende koppeling. Daartoe contact opgenomen met Salland Installatieservice. Een servicemonteur kwam ter plaatse en constateerde dat deze lekkage in de kruipruimte niet direct bij de koppeling zat. Wij hebben nu ongeveer 6 weken een nieuwe badkamer. Warm en koud water van de radiator in de badkamer loopt via dezelfde leiding. Servicemonteur heeft een boroscoop gehaald om mogelijkerwijs te kunnen zoeken waar de lekkage echt vandaan komt. Heeft helaas niets gevonden! Vervolgens gaf hij aan dat wij beter contact op konden nemen met de installateur van de badkamer! Verder werd aangegeven dat er deze week geen ruimte was in de planning van Salland Installatieservice om ons probleem op te lossen. Daar sta je dan in een koud huis zonder verwarming en warm water! Maandag een gepeperde rekening gekregen voor de ?uitgevoerde activiteiten? van zondag zonder het probleem op te lossen! De dag daarop een rekening voor ons servicecontract! De installateur die de apparatuur in de badkamer geplaatst heeft maandagavond geconstateerd dat de lekkage tussen de vloer van de begane grond en de kruipruimte zit en niet in de badkamer! De installateur, van de badkamer, is dinsdagmiddag terug geweest om de lekkende leiding af te doppen als tijdelijke oplossing (10 minuten werk)! Nu hebben wij weer de beschikking over warm water en verwarming in de slaapkamers op de eerste etage. De begane grond verwarmen wij nu tijdelijk met elektrische kacheltjes. Zaterdag komt de installateur terug om de lekkage op te lossen! Wat heeft het lopen van een servicecontract en hulp bij storingen bij u dan voor zin? Inmiddels een servicecontact bij een andere partij afgesloten. Wil niets meer te maken hebben met Salland Installatieservice! Met vriendelijke groet, Een zeer teleurgestelde ex-klant

image description

Nijhof laat je in de kou zitten. De techniek in onze nieuwbouwwoning (3,5 jaar geleden opgeleverd) is verzorgd door Nijhof. Gisteravond bleek bij thuiskomst een stroomgroep te zijn uitgevallen en de oorzaak blijkt kortsluiting in de door Nijhoff geïnstalleerde vloerverwarmingsunit te zijn. Als we nu de stekker van de vloerverwarmingsunit in het stopcontact doen, slaat de stroomgroep eruit. We hebben dus geen verwarming (11 november). Reactie Nijhof: helaas, maar we helpen u niet omdat de garantie verlopen is en u buiten ons verzorgingsgebied woont. (Apeldoorn). Zoek zelf maar een installateur bij u in de buurt die de fout wil herstellen. Reactie op reactie van Nijhof: Geachte Nijhof, Het door u geïnstalleerde systeem gaat na 3,5 jaar stuk en dat hoort niet. De garantieperiode is weliswaar verlopen, maar van een vloerverwarmingssysteem mag je redelijkerwijs verwachten dat het niet na 3,5 jaar kapot gaat. Als dat wel gebeurt hoeft reparatie natuurlijk niet gratis, maar u schuift de verantwoordelijkheid middels de verstreken garantieperiode volledig van u af en doet geen enkele moeite. Een bedrijf als het uwe zou wel enige inspanning mogen leveren wanneer een gezin door het uitvallen van een door u geleverd systeem in de kou zit. Het argument van de afstand (36 minuten, 41,8 km) vind ik erg zwak. Het huis staat nog steeds op dezelfde plaats als toen u de installatie plaatste. Klaarblijkelijk was de afstand destijds bij het aannemen van een groot project van 52 woningen geen probleem, maar nu er na 3,5 jaar een gebrek aan het licht komt moet een andere partij het maar oplossen. Voor het feit dat u niet direct een monteur beschikbaar had, heb ik alle begrip, maar u hield alle deuren gesloten om tot een oplossing te komen. Uw eerste punt van uw reactie is telefonisch niet besproken, maar vind ik een klassiek kastje-naar-de-muur geval. U weet heel goed dat we dit niet via de aannemer kunnen oplossen. Tenslotte wil ik nog vermelden dat in de bij oplevering meegeleverde door Nijhof geschreven documentatie over de technische installatie meermalen op gewezen wordt om bij problemen contact met Nijhof op te nemen. Ook zijn er stickertjes in de meterkast geplakt met telefoonnummer van Nijhof. Nergens staat vermeld dat we na de garantietermijn maar op zoek moeten naar een andere installateur. Nog wel één positief punt: de storingsmonteur die mij zondagavond te woord stond heeft dat heel netjes en vriendelijk gedaan. Na dat gesprek had ik de indruk dat het probleem serieus genomen werd.

image description

Nijhof laat je in de kou zitten. De techniek in onze nieuwbouwwoning (3,5 jaar geleden opgeleverd) is verzorgd door Nijhof. Gisteravond bleek bij thuiskomst een stroomgroep te zijn uitgevallen en de oorzaak blijkt kortsluiting in de door Nijhoff geïnstalleerde vloerverwarmingsunit te zijn. Als we nu de stekker van de vloerverwarmingsunit in het stopcontact doen, slaat de stroomgroep eruit. We hebben dus geen verwarming (11 november). Reactie Nijhof: helaas, maar we helpen u niet omdat de garantie verlopen is en u buiten ons verzorgingsgebied woont. (Apeldoorn). Zoek zelf maar een installateur bij u in de buurt die de fout wil herstellen. Reactie op reactie van Nijhof: Geachte Nijhof, Het door u geïnstalleerde systeem gaat na 3,5 jaar stuk en dat hoort niet. De garantieperiode is weliswaar verlopen, maar van een vloerverwarmingssysteem mag je redelijkerwijs verwachten dat het niet na 3,5 jaar kapot gaat. Als dat wel gebeurt hoeft reparatie natuurlijk niet gratis, maar u schuift de verantwoordelijkheid middels de verstreken garantieperiode volledig van u af en doet geen enkele moeite. Een bedrijf als het uwe zou wel enige inspanning mogen leveren wanneer een gezin door het uitvallen van een door u geleverd systeem in de kou zit. Het argument van de afstand (36 minuten, 41,8 km) vind ik erg zwak. Het huis staat nog steeds op dezelfde plaats als toen u de installatie plaatste. Klaarblijkelijk was de afstand destijds bij het aannemen van een groot project van 52 woningen geen probleem, maar nu er na 3,5 jaar een gebrek aan het licht komt moet een andere partij het maar oplossen. Voor het feit dat u niet direct een monteur beschikbaar had, heb ik alle begrip, maar u hield alle deuren gesloten om tot een oplossing te komen. Uw eerste punt van uw reactie is telefonisch niet besproken, maar vind ik een klassiek kastje-naar-de-muur geval. U weet heel goed dat we dit niet via de aannemer kunnen oplossen. Tenslotte wil ik nog vermelden dat in de bij oplevering meegeleverde door Nijhof geschreven documentatie over de technische installatie meermalen op gewezen wordt om bij problemen contact met Nijhof op te nemen. Ook zijn er stickertjes in de meterkast geplakt met telefoonnummer van Nijhof. Nergens staat vermeld dat we na de garantietermijn maar op zoek moeten naar een andere installateur. Nog wel één positief punt: de storingsmonteur die mij zondagavond te woord stond heeft dat heel netjes en vriendelijk gedaan. Na dat gesprek had ik de indruk dat het probleem serieus genomen werd.