Zonnepanelen installateur Oosterhoff Poolen
Jagerserf 21, 3851 SM Ermelo, NederlandWij zijn een allround installatiebedrijf waar u terecht kunt voor o.a. sanitair, loodgieters-, verwarming- en dakwerk. Wij werken voor zowel de particuliere, publieke- als de zakelijke markt.
Oosterhoff Poolen

Oosterhoff Poolen uw specialist in het opwekken van duurzame energie
Duurzame energie helpt klimaatverandering tegen te gaan en voorkomt dat energie 'op' raakt. De bekendste duurzame energiebronnen zijn windkracht, waterkracht en zonlicht.
Oosterhoff Poolen vindt het belangrijk zich te focussen op een duurzame wereld. Zo hebben wij ons gespecialiseerd in het plaatsen van zonnepanelen, zonneboilers, warmte- en luchtwarmtepompen. Want door gebruik te maken van duurzame materialen is het bijdragen aan een beter milieu ineens een stuk makkelijker.
29 beoordelingen over Oosterhoff Poolen van Google My Business
Wat zijn wij blij met en tevreden over deze firma. In het gehele traject tot en met het plaatsen van onze nieuwe CV ketel werd er helder en vlot gecommuniceerd. Plaatsing door professionele, bevlogen en vriendelijke werknemers. Wat een top team!
Geen fijne partij om zaken mee te doen. In de communicatie uiterst onklantvriendelijk. Geen offertes alleen maar op factuur zonder duidelijke omschrijving. Tip: zoek een ander bedrijf.
Vanmorgen bel ik de algemene lijn om te informeren of er ook nieuwe CV ketels geleverd en geplaatst kan worden. Dit kon gedaan worden maar omdat er 2 nieuwe telefoontjes binnenkwamen wordt ik gewoon zo maar even in de wacht gezet. Als je zo omgaat met een potentiële nieuwe klant hoeft het van mij al niet meer. Vindt ik ronduit asociaal. Heb ook gelijk opgehangen.
Vervellende partij. Eerst kunnen ze geen onderhoud doen, dan komen ze langs en gaan ze melding doen dat er dingen niet goed zijn, terwijl er nog andere open punten liepen die ik wil combineren. Vervelende partij in de communicatie!!! Ik ga een andere zoeken!
In 2019 is er een nieuwe Atag ketel via Oosterhof/Polen opgehangen. Door het overlijden van mijn man is er geen onderhoudscontract afgesloten. Ik had andere dingen aan mijn hoofd. Nu ik storing heb aan de ketel geven ze niet thuis. Na diverse keren gebeld te hebben is er nog steeds geen reactie terug gekomen. Ik heb toen wel een offerte gehad voor een onderhoudscontract maar die is door bovengenoemde reden niet afgesloten. Garantiebewijs van de Atag is aanwezig! Welke garantie of service bied Oosterhof? Helaas niets!
Erg tevreden over het team van Oosterhoff-Poolen. Iedere buitendienst medewerker is vriendelijk en komt de afspraken na. Helaas is er bij de binnendienst geregeld sprake van miscommunicatie, waardoor je vaker dan noodzakelijk éven moet na-bellen of er spontaan een loodgieter voor de deur staat. Al met al wél een 5-sterren waardering waard!
Wat een bedrijf. Goede loodgieters, echter het management daarachter is absoluut onkundig. Doe jezelf een plezier en bespaar je een hoop kopzorgen, zoek even verder.
Afgelopen week is de ketel bij ons zeer zorgvuldig vervangen. De twee monteurs dachten goed mee en hebben zelfs al het leiding werk opnieuw aangesloten en verlegt. Zodat het er netter en strakker uit ziet. Leuke monteurs, netjes en hebben alles gedaan zoals we wilde.
Gebeld iv.m. lekkende keukenkraan. Afspraak kon nog dezelfde dag gemaakt worden. Uiterst vriendelijke en correcte monteur had het probleem snel en vakkundig opgelost, en dat alles tegen een redelijke prijs. Van harte aanbevolen!
Ik find Oosterhoff Poolen echt leuk Dankzij deze geweldige installatie service en de geweldige stacaravan bekleding! Zij zijn mij de afgelopen jaren zeer behulpzaam geweest en ik kan dit geweldige bedrijf aan iedereen aanbevelen die op zoek is naar een topservice op het gebied van installatie en stacaravanbekleding. Beste groete DUTCHGPF1German
Ik find Oosterhoff Poolen echt leuk Dankzij deze geweldige installatie service en de geweldige stacaravan bekleding! Zij zijn mij de afgelopen jaren zeer behulpzaam geweest en ik kan dit geweldige bedrijf aan iedereen aanbevelen die op zoek is naar een topservice op het gebied van installatie en stacaravanbekleding. Beste groete DUTCHGPF1German
23 december gebeld vanwege een storing in onze stokoude CV. De monteur kwam dezelfde middag en constateerde dat het probleem niet te verhelpen was en dat de CV vervangen moest worden. Wij vreesden een koude kerst maar dat bleek niet nodig. Op 24 december werd op professionele manier een nieuwe CV geïnstalleerd. Heel vriendelijk personeel en wij zitten er weer warmpjes bij . Zeker een aanrader!
Oosterhoff Poolen inschakelen: bezint eer u begint! Een lang verhaal, maar ik raad u aan om het te lezen. Klantgerichtheid en klanttevredenheid, het interesseert Oosterhoff Poolen niet. Hoge rekening 1.100 euro in rekening brengen voor een verstopte afvoer, terwijl het probleem nog niet is verholpen. De reden, een monteur bleef maar zoeken (meer dan 6 uur met een flink uurtarief van 58 euro ) terwijl het probleem 10 cm van hem was verwijderd. Na zijn werk kwam het probleem snel terug. Weer Oosterhoff Poolen ingeschakeld en de volgende monteur (vakman en aardig) zag het probleem direct. Geen rioolcamera en niet terugbellen! Echter het duurde daarna nog 5 weken omdat de rioolcamera kapot was. Zo?n groot bedrijf kan toch niet 1 rioolcamera hebben en waarom dan niet eentje huren? Ik heb minimaal 8x gebeld en steeds werd er gezegd dat ik teruggebeld zou worden. Echt niet! Pas na een mail van mij, werd er gereageerd. Niet klantgericht en niet klantvriendelijk! We zijn niet moeilijk en bleven maar geduldig wachten. Eindelijk, we worden gebeld en de volgende dag zou een monteur komen tussen 11.00 uur en 13.00 uur. Om 14.00 uur maar gebeld, waar de monteur blijft. Ik zou teruggebeld worden. Weer niet hoor! 14.30 uur kwamen ze. Op zich geen probleem als de monteurs later komen, maar een proactieve opstelling van Oosterhoff Poolen in dezen is toch wel wenselijk met een telefoontje dat de monteurs later komen. Ook zijn er bedrijven die een sms?je of een appje sturen als de vakman onderweg is. Waarom Oosterhoff Poolen niet? Dit was niet de eerste negatieve ervaring met Oosterhoff Poolen. Bij een probleem van onze CV kwam een monteur die direct aangaf geen CV expert te zijn. Hij kreeg aanwijzingen van een expert van Oosterhoff Poolen die al thuis was via de telefoon. Uiteindelijk bleek er een ?blokje? te zijn, die niet meer werkte. Hij moest deze ophalen van het hoofdkantoor. Hij kwam terug met het ? nieuwe blokje?, maar helaas de CV bleef defect. Uiteindelijk kwam hij erachter dat een andere monteur van Oosterhoff Poolen een defect ?blokje? terug had gelegd in het magazijn. Hij weer terug, duurde meer dan 30 minuten. Deze fout werd wel bij mij in rekening gebracht. Na mijn verweer, wel teruggedraaid. Er is ook een keer een vakman geweest om de airco bij ons na te zien. Ook hij gaf aan dat dit niet zijn werk is. Eigenlijk heeft hij niets gedaan. Uurloon meer dan 60 euro en klein materiaal 5 euro. Even met schroevendraaier iets los gemaakt(?). Daarna kwamen monteurs (aardige mensen) om een buisje van de buitenkraan te vervangen (kapot door de vorst) en voor wat kitwerk dakgoot. Half uurtje werk en rekening 160 euro. Ook maar aangegeven dat dit niet normaal is. De factuur werd snel verlaagd. Controleren facturen De monteurs zijn allemaal even vriendelijk, maar u begrijpt, wij schakelen Oosterhoff Poolen niet meer in. Als u dat nog wel wilt doen, adviseren wij u de factuur goed te controleren. Klanttevredenheid en geen reactie van directeur We hebben de directeur Oosterhoff hierover aangeschreven en wel twee keer. Wat denkt u, geen reactie (?).. Het ligt niet in onze aard om een negatieve review te geven, maar geen reactie van de directeur betekent voor ons desinteresse in je klant. Om die reden deze review! Klantevredenheid is voor Oosterhoff Poolen kennelijk ook niet belangrijk.
Oosterhoff Poolen inschakelen: bezint eer u begint! Een lang verhaal, maar ik raad u aan om het te lezen. Klantgerichtheid en klanttevredenheid, het interesseert Oosterhoff Poolen niet. Hoge rekening 1.100 euro in rekening brengen voor een verstopte afvoer, terwijl het probleem nog niet is verholpen. De reden, een monteur bleef maar zoeken (meer dan 6 uur met een flink uurtarief van 58 euro ) terwijl het probleem 10 cm van hem was verwijderd. Na zijn werk kwam het probleem snel terug. Weer Oosterhoff Poolen ingeschakeld en de volgende monteur (vakman en aardig) zag het probleem direct. Geen rioolcamera en niet terugbellen! Echter het duurde daarna nog 5 weken omdat de rioolcamera kapot was. Zo?n groot bedrijf kan toch niet 1 rioolcamera hebben en waarom dan niet eentje huren? Ik heb minimaal 8x gebeld en steeds werd er gezegd dat ik teruggebeld zou worden. Echt niet! Pas na een mail van mij, werd er gereageerd. Niet klantgericht en niet klantvriendelijk! We zijn niet moeilijk en bleven maar geduldig wachten. Eindelijk, we worden gebeld en de volgende dag zou een monteur komen tussen 11.00 uur en 13.00 uur. Om 14.00 uur maar gebeld, waar de monteur blijft. Ik zou teruggebeld worden. Weer niet hoor! 14.30 uur kwamen ze. Op zich geen probleem als de monteurs later komen, maar een proactieve opstelling van Oosterhoff Poolen in dezen is toch wel wenselijk met een telefoontje dat de monteurs later komen. Ook zijn er bedrijven die een sms?je of een appje sturen als de vakman onderweg is. Waarom Oosterhoff Poolen niet? Dit was niet de eerste negatieve ervaring met Oosterhoff Poolen. Bij een probleem van onze CV kwam een monteur die direct aangaf geen CV expert te zijn. Hij kreeg aanwijzingen van een expert van Oosterhoff Poolen die al thuis was via de telefoon. Uiteindelijk bleek er een ?blokje? te zijn, die niet meer werkte. Hij moest deze ophalen van het hoofdkantoor. Hij kwam terug met het ? nieuwe blokje?, maar helaas de CV bleef defect. Uiteindelijk kwam hij erachter dat een andere monteur van Oosterhoff Poolen een defect ?blokje? terug had gelegd in het magazijn. Hij weer terug, duurde meer dan 30 minuten. Deze fout werd wel bij mij in rekening gebracht. Na mijn verweer, wel teruggedraaid. Er is ook een keer een vakman geweest om de airco bij ons na te zien. Ook hij gaf aan dat dit niet zijn werk is. Eigenlijk heeft hij niets gedaan. Uurloon meer dan 60 euro en klein materiaal 5 euro. Even met schroevendraaier iets los gemaakt(?). Daarna kwamen monteurs (aardige mensen) om een buisje van de buitenkraan te vervangen (kapot door de vorst) en voor wat kitwerk dakgoot. Half uurtje werk en rekening 160 euro. Ook maar aangegeven dat dit niet normaal is. De factuur werd snel verlaagd. Controleren facturen De monteurs zijn allemaal even vriendelijk, maar u begrijpt, wij schakelen Oosterhoff Poolen niet meer in. Als u dat nog wel wilt doen, adviseren wij u de factuur goed te controleren. Klanttevredenheid en geen reactie van directeur We hebben de directeur Oosterhoff hierover aangeschreven en wel twee keer. Wat denkt u, geen reactie (?).. Het ligt niet in onze aard om een negatieve review te geven, maar geen reactie van de directeur betekent voor ons desinteresse in je klant. Om die reden deze review! Klantevredenheid is voor Oosterhoff Poolen kennelijk ook niet belangrijk.
Mijn ervaring met Oorsterhoff-Poolen is niks meer dan positief. Vaklui, snel in de communicatie en vriendelijk personeel. Ga zo door mannen en dank voor de goede service :)!
Belofte maakt schuld Dak boven ons appartement vervangen. Drie maal belooft dat ze de zwarte troep op ons terras zouden opruimen. Ligt er nog steeds. Op email wordt niet gereageerd. Dit zijn we niet gewend van OP.

Begin van de week aangegeven dat ik een beginnende lekkage heb. Ik zal teruggebeld worden, maar helaas. Eind van de week maar weer gebeld. Nu wel teruggebeld door een montuur. Afspraak gemaakt tussen 15:00 en 16:00 uur zal hij komen kijken. Helaas niemand gekomen.

Kraan vervangen. Snel geregeld. Maar wel, met ruim 300 euro, een dure grap. Te duur voor herhaling, vinden wij.

Snelle service en het probleem juist verholpen. De monteur was beleefd, werkt netjes en had de juiste kennis om het probleem te verhelpen. Bedankt!

Storing niet opgelost na 2 keer te zijn geweest. Wel rekening gestuurd van zowat ? 100.00 die ik overigens niet betaald heb. Wordt vervolgd na mijn vakantie. Inmiddels nieuwe ketel laten installeren door iemand die mijn vaste loodgieter is geworden.
Storing niet opgelost na 2 keer te zijn geweest. Wel rekening gestuurd van zowat ? 100.00 die ik overigens niet betaald heb. Wordt vervolgd na mijn vakantie. Inmiddels nieuwe ketel laten installeren door iemand die mijn vaste loodgieter is geworden.
Oosterhoff Poolen heeft bij ons een ketel vervangen die kapot was. Na een telefoontje nog dezelfde dag een medewerker ontvangen thuis die alles heeft opgenomen en bekeken. Later die dag ontvingen we een duidelijke offerte. Na akkoord werd de ketel de volgende dag al vervangen. de ketel werd opgestart en we kregen nog wat tips mee over het gebruik van de thermostaat. we hebben ook een onderhoudscontract afgesloten maar omdat de ketel net hangt weten we nog niet hoe dat bevalt. fijn bedrijf, nette medewerkers en kunnen snel schakelen.


