P. Jansen Installatietechniek

  1. Home
  2. Noord-Brabant
  3. Bergen op Zoom
  4. P. Jansen Installatietechniek

Zonnepanelen installateur P. Jansen Installatietechniek

Kruisakkers 4, 4613 BV Bergen op Zoom, Nederland
Dit is een citaat van P. Jansen Installatietechniek zelf:

P. Jansen Installatietechniek, maatwerk op gebied van duurzame ontwikkeling en warmtetechniek

P. Jansen Installatietechniek

De toenemende energieprijzen en de onzekerheid over de aanwending van de traditionele energiebronnen laten ons inzien dat wij met zijn allen stil moeten staan bij het opwekken van deze energie. Dit alles om te kunnen blijven genieten van warmte en comfort in uw woning of bedrijfspand. Iedereen weet dat de traditionele energiebronnen niet onuitputtelijk zijn en dat de mogelijkheden om alternatieve energiebronnen te gaan gebruiken steeds meer voor de hand komen te liggen. Dit met als hoofdreden dat het tegenwoordig niet meer in uw nadeel hoeft te zijn. U werkt mee aan de reductie van de traditionele energiebronnen en uw maandelijkse energiekosten gaan omlaag.

Wij als vooruitstrevend installatiebedrijf willen een duurzamer milieu. Hier helpen wij dan ook graag aan mee door zonnepanelen te plaatsen. Zonnepanelen maken het mogelijk om de kracht van zonlicht om te zetten naar energie. De zonnepanelen worden ook wel PV-cellen genoemd. Dit staat voor Photo-Voltaic-cellen. De zonnepanelen zijn eenvoudig op het dak van uw huis of bedrijfspand te plaatsen.

Onze publicaties zijn louter informatief van aard en daaraan kunnen geen rechten worden ontleend. De informatie is ontleend aan (openbare) bronnen op de datum van publicatie. Wij hebben géén commerciële band met partijen of merken die wij in onze publicaties noemen, tenzij anders aangegeven.

43 beoordelingen over P. Jansen Installatietechniek van Google My Business

image description

Vandaag brak echt mijn klomp. Een paar weken geleden kreeg ik een kaart in de brievenbus waarop te lezen stond dat er een monteur vandaag tussen 13.00 en 17.00 zou komen voor onderhoud aan de cv-ketel. Prima, ik ben daar speciaal voor thuis gebleven. Om 13.40 kreeg ik een melding van mijn camera aan de voordeur. Deze zag ik tien minuten later pas. Op de beelden zag ik een medewerker van Jansen iets in mijn brievenbus proppen (wat natuurlijk niet paste). Toen ik naar buiten liep, hingen er twee filters uit de brievenbus. Aan de overkant van mijn huis stond het busje van Jansen geparkeerd met de persoon die de filters bij mij in de bus heeft geduwd er in. Toen ik seinde naar hem wat daar de bedoeling van moest zijn, kwam hij naar mij toe gelopen. Hij zei dat ik die filters zelf moest veranderen, want hij heeft geen tijd. Mind you, het was 13.50 en er zou iemand tussen 13 en 17 komen. Dus de beste man was amper een uur aan het werk en had nu al besloten dat hij geen tijd heeft. Waarom wordt er dan gevraagd om thuis te blijven voor "onderhoud"?? Ik heb hem zo vriendelijk mogelijk gevraagd het zelf te doen. Dat is immers zijn werk en wat ook aangekondigd is. Daarnaast heeft een medewerker nooit de moeite genomen om mij uit te leggen hoe het vervangen van de filters werkt en waar die überhaupt zitten. Met veel tegenzin heeft hij het gedaan. De ketel gaf een melding aan "filter". Hij deed net of hij die niet zag en wees hem daarop. Toen zei hij dat hij niet weet hoe hij die weg krijgt. Na wat knoppen induwen was de melding wel verdwenen. Kortom, een bijzondere ervaring en frusterend vooral. Weet niet precies wat er verstaan wordt onder "onderhoud". Want behalve filters veranderen is er verder niet gekeken.

image description

Al weken valt de cv stil en verschijnt er een storingscode. Vorige week kwam de monteur: Die onderzocht niets, maar stopte er een nieuw onderdeel in dat dan de zaak zou oplossen. Niet dus, het is alleen maar erger geworden. Vanmiddag zou er weer een monteur komen. Hoe laat weten ze niet. De middag is alweer half voorbij, maar er zit niets anders op dan te wachten tot er iemand verschijnt. Weer een halve dag naar de knoppen.

image description

Zeer oplossing gerichte service. Ze hebben mijn kerst gered met direct en voortvarend mijn electra probleem op te lossen èn, terwijl dit niet hun taak is, van Terheijden rioolservice in te schakelen voor mijn verstopping in de keuken. Klasse!

image description

Ik heb contact gehad met P. Jansen over een klacht van een medewerker. Mevrouw Hillebrand vertelde mij dat de klacht intern is behandeld en dat de betreffende medewerker zich 'niet kon vinden' in het feit dat wij vonden dat hij zich onbeschoft had gedragen. Aangezien persoon A links zei en persoon B rechts, vond zij dat we het maar in het midden moesten laten. Iemand die werkt bij P. Jansen neemt het op voor iemand die werkt bij P. Jansen. Goh, wat een toeval. Waar heb ik dat toch eerder gehoord? Oh ja: "Wij van wc-eend adviseren wc-eend." Wij van P. Jansen nemen het op voor de werknemers van P. Jansen. Bespaar de moeite met het insturen van een klacht, want deze wordt uitgeprint en als toiletpapier gebruikt. Na het aanhoren van deze aanfluiting heb ik vrij abrupt het gesprek gekaapt en de verbinding verbroken. Nu zou u, mevrouw Hillebrand, kunnen zeggen dat ik me bij deze toch vrij asociaal en onbeschoft heb gedragen. Maar weet u, daar kan ik mij niet in vinden, dus laten we dat maar in het midden. Fijne dag nog!

image description

Ik heb helaas een bijzonder slechte ervaring gehad met P. Jansen Installation B.V. Twee maanden geleden is een werkopname gedaan voor mijn CV die niet goed functioneerde. Vervolgens werd er een nieuwe kaart besteld, die op de dag van plaatsing zoek bleek te zijn. Toen de kaart eindelijk geplaatst werd, ontplofte deze binnen 10 minuten. Daarna moest de oude kaart weer teruggeplaatst worden, en zouden er nieuwe onderdelen besteld worden. Een maand later, toen ik zelf contact opnam voor een statusupdate, bleek dat mijn opdracht in hun systeem als "afgehandeld" stond en de benodigde informatie over de onderdelen kwijt was. Nu moet er opnieuw een werkopname plaatsvinden. Deze chaos, slechte communicatie en gebrek aan opvolging zorgen ervoor dat ik dit bedrijf absoluut niet kan aanbevelen. Het is dat zij door mijn verhuurder Alwel verantwoordelijk zijn voor het onderhoud, anders had ik allang een andere partij ingeschakeld.

image description

Kaartje in de bus dat ik niet thuis zou zijn terwijl ik thuis ben vervolgens zouden ze zo terugbellen wordt ook niet gedaan geen excuus gehad niks

image description

Vanochtend gebeld ivm stroomstoring, mevrouw nam mij niet serieus er zou teruggebeld worden maar is niet gebeurd. Uiteindelijk iemand anders gebeld bleek het zo te zijn dat er wat verkeerd was gemonteerd wat brand zou veroorzaken. Gelukkig zijn er nog andere bedrijven/mensen die je wel serieus nemen.

image description

Na de aankoop van ons huis moesten er een aantal zaken vervangen of nieuw geplaatst worden zoals: vervanging CV ketel, vervanging meterkast (inclusief de module voor het elektrisch laden van de auto), aanbrengen kookgroep en het plaatsen van zonnepanelen. We hebben deze werkzaamheden in fases laten uitvoeren door P.Jansen Installatietechniek. Nadat er eerst een kundig iemand bij ons thuis kwam om de situatie te bekijken en advies te geven, kregen we de offertes thuisgestuurd. Deze waren erg duidelijk en met vragen kon ik altijd terecht bij dit bedrijf. Uiteindelijk de werkzaamheden laten uitvoeren. Ben erg tevreden over het personeel. Deze waren erg behulpzaam en netjes tegen ons. Ik kan P.Jansen dan ook aanraden om werkzaamheden te laten verrichten. Je weet dan ook zeker dat het goed gedaan wordt en ook door gecertificeerd personeel. Ga zo door!!!

image description

Waardeloos bedrijf! Dinsdagochtend kwam de monteur langs voor het 2 jaarlijks onderhoud aan mijn ketel. Blijkt er een gaslek in te zitten! Monteur dat ding afgesloten en vervolgens laten ze niets meer van zich horen. Ik ze woensdagmiddag gebeld, was het onderdeel niet binnengekomen. Was dinsdagochtend besteld, zeiden ze. Ze zouden me op de hoogte houden. Vervolgens weer niets van ze gehoord. Inmiddels is het donderdag en is mijn ketel nog niet gemaakt! Het maakt ze geen zak uit dat je je niet kan opfrissen en stinkend als een bunzing naar je werk moet. Zij hebben er toch geen last van. Aan een klant van de woningstichting kunnen ze niets verdienen, dus onbelangrijk. Blijf maar lekker stinken en in de kou zitten, dat is het motto zo lijkt het. Inmiddels al 3 dagen geen warm water!! Het woord service komt bij hun niet voor in het woordenboek.

image description

Slecht bedrijf niet normaal voor dat monteur komt jij moet vrij niemen conclusie hij dingen die gewoon mensen kunnen doen absurde

image description

heel fijn bedrijf. thermostaat was kapot, ze hebben met koerier heel snel een nieuwe gestuurd. toppers!

image description

Absurd slecht bedrijf niet normaal. Mechanische ventilatie moest vervangen worden in mijn douche en helaas moest dit bedrijf het komen vervangen. Nou top zou je denken? Nou nee. De monteur heeft de ventilatie vervangen en hem zo ingesteld dat hij nooit meer stopt met draaien. Hij maakt nu 24/7 enorm veel geluid en hij ventileert nog steeds niet goed. Nu mag ik lekker ruim een maand wachten tot ze weer langs komen om hem te vervangen.

image description

Toppers! Apparaat met verkeerde stekker besteld. Na een mailtje stuurde ze direct gratis een goede stekker!

image description

1 ster is nog teveel voor deze bedrijf bah bah bah wat een service gadver dat stadlander nog met deze bedrijf in zee gaat!!!!!

image description

Laten een vrouw van 83 jaar gewoon zonder warm water en verwarming zitten! Zijn ze nog onbeschoft ook en zeggen ze dat ze wel een kacheltje bij de Action kan gaan kopen. Bel je erover op en dan verbreken ze gewoon de verbinding. Schandalig!

image description

3 weken in de kou gezeten. Bedrijf heeft geen personeel beschikbaar om storingen te verhelpen.

image description

Wat een rare bedrijf, ze willen je absoluut niet helpen, je moet maar zelf uitzoeken, jammer dat ik 0 ster niet kan geven, 1 ster verdienen ze echt niet!

image description

Na het kopen van een zomerhuisje in Brabant kwam ik na het vervangen van mijn geiser op diverse problemen uit. Een 8 mm koperen buis voor het gas was het grootste euvel. Ik moest het een en ander uitsluiten waarna ik de boel toch naar 15 mm moest ombouwen. Installatie techniek Jansen had direct alle spullen die ik nodig had incl gratis advies. Dit bedrijf kan hier niet meer stuk. En als je een verkeerde maat tap meekrijgt van iemand die een foutje maakt waarna een collega die toevallig wist van hoe en wat daarna de straat op rent om de juist maat tap te geven ben je je gewicht in goud waard! Nogmaals bedankt mannen. Alles werkt hier weer.

image description

Ik ben razend snel geholpen waren er binnen een uur, hele vriendelijke en behulpzame monteurs. Probleem opgelost. Mijn oprechte complimenten, wat een super service. Marianne

image description

Altijd goed en vriendelijk advies. Echt een winkel/organisatie die het de moeite waard maakt bij hun te kopen i.p.v. online. Hun service krijg je online immers niet.

image description

Altijd goed en vriendelijk advies. Echt een winkel/organisatie die het de moeite waard maakt bij hun te kopen i.p.v. online. Hun service krijg je online immers niet.

image description

Ik vermoed dat de mensen aan de telefoon dhr en mevrouw P. Jansen zijn. Aangezien mensen steen en been klagen, en er niks met de klachten gebeurd. Ook op een klachten mail reageren ze niet. En als ik de ander reviews lees dan is het al Jaren zo. Dus die geen moeite, beëindig gewoon je contract bij hun.

image description

Doe nooit zaken met dit bedrijf! Zeer onbeschoft, komen afspraken nooit na, bellen nooit terug en nemen nooit op. Geven je ook nog een grote mond door de telefoon. Een hoop oplichters

image description

Een degelijk en vakkundig bedrijf. Zeer modern en correct.

image description

Veel vakkennis, goede prijzen en professioneel advies

image description

Zonnepanelen zijn geplaatst Netjes alles afgewerkt Top Personeel

image description

Goed geholpen n. Prima adres voor al je loodgieters spullen en vragen.

image description

Voor een kleine lekkage, kwamen ze 5 keer bij ons langs. Nog steeds niet 100/% opgelost.

image description

zeer goed bedrijf.

image description

Een geweldigbedrijf met goede service en kwaliteit en denken in oplossingen ik ben zeer tevreden

image description

Wordt altijd goed geholpen ben erg tevreden.

image description

Duidelijke info, oplossend denkende meneer, vriendelijk

image description

Mannen waren super. Mooi en netjes werk geleverd. Heeft alleen wel 7 maanden geduurd voordat de radiator vervangen werd. Oktober al een mail ontvangen dat de radiator besteld moest worden. Dit duurt neem ik aan geen 7 maanden. Ook zou er nog contact opgenomen worden voor reparatie luchtsysteem. Niets meer gehoord...

image description

Zijn al twee dagdelen bezig om slechts 6 zonnepanelen op een pannendak te installeren, er ligt nu slechts een frame en wat kabels. Omvormer is scheef aan de wand bevestigd. Bouwen op tweede dag een hele steiger op, om er vervolgens achter te komen dat het waait, en dus weer vertrekken. Heeft me dus al twee dagdelen aan zzp inkomsten gekost. Klusje van een paar uurtjes normaliter. Erger nog: Komen het pas over dik een maand afwerken als het meezit. Te druk met nieuwe klussen aldus de telefoniste. Misschien eerst werk afmaken zou ik zeggen. Ondertussen dansen de kabels op het dak door regen en wind

image description

Technisch vast prima, maar klantgerichtheid waardeloos

image description

Een hele vriendelijke man heeft ons goed geholpen

image description

Al een aantal jaren klant bij Jansen; voornamelijk voor het onderhoud van de CV. Onlangs een nieuwe ketel laten hangen en vandaag nog 2 radiatoren laten vervangen. Alle medewerkers waar ik in contact mee ben geweest zijn gewoon top. Vanaf offerte tot aan installatie. Helaas duurde de levering van de radiatoren wat langer, maar het is natuurlijk ook onderhand de drukste tijd van het jaar, en als de fabriek niet kan leveren wordt het gewoon wachten. Zeer vriendelijk contactpersoon en ook de jongens die vandaag de radiatoren kwamen vervangen zijn echt top! Vriendelijk, net werk afgeleverd en alles opgeruimd. Heel fijn :) Meestal komt dezelfde jongen voor het onderhoud aan de ketel, dat is ook een topgozer; altijd vriendelijk en behulpzaam. Ik kan me hierom niet vinden in de slechte reviews die hier staan, maar misschien heb ik ook gewoon altijd de goede mensen?? En tsja, er kan wel eens wat fout gaan. Het gaat erom of het ook netjes opgelost wordt. Ook hierover niets te klagen. Afijn, ik zit er weer warmpjes bij de komende tijd!

image description

Goede service voor een goede kwaliteit. Ook de jongens die kwamen installeren waren vakmannen en gingen zeer netjes te werk. Geen klachten!

image description

Verstand van zaken, echter, de service is waardeloos. Kunnen geen indicatie geven wanneer ze komen en de monteur heeft geen tijd om te bellen voor hij komt waardoor je de hele dag kan gaan zitten wachten. De dame die je aan de lijn krijgt is alles behalve vriendelijk en snapt simpele vragen niet.

image description

Monteur laat echt een grote rotzooi achter. Stond een plant in de weg, wou ik hem weghalen voor hem, doet hij het zelf en trekt hij heel de plant uit de pot. Halve huis vol potgrond en dan vertrekt die weer.

image description

Wij hebben een pelletkachel gekocht die al vrij snel klachten gaf. Omdat we niet in de buurt wonen, wat uiteraard bekend is bij dit bedrijf, weigerde men langs te komen. We hebben de importeur gebeld die eiste dat er wel een monteur naar ons gestuurd zou worden omdat de kachel nog in de garantie zat. Daar werd geen gehoor aan gegeven. Wij hebben er heel veel spijt van dat we een pelletkachel bij dit bedrijf gekocht hebben. Garantie tot aan de deur.

image description

Hadden niet wat we nodig hadden maar stuurden ons wel NAAR bedrijf die het wel had

image description

Veel onderdelen op voorraad.