Patina Dakbedekkingen Beverwijk

  1. Home
  2. Noord-Holland
  3. Beverwijk
  4. Patina Dakbedekkingen Beverwijk

Zonnepanelen installateur Patina Dakbedekkingen Beverwijk

Duiveland 2-B, 1948 RB Beverwijk, Nederland
Dit is een citaat van Patina Dakbedekkingen Beverwijk zelf:

Patina is onderdeel van Het Consortium, een vaste formatie van 5 gespecialiseerde ketenpartners die expertise en competenties hebben gebundeld. Het Consortium is een sterke, betrouwbare speler op het gebied van Resultaatgericht Samenwerken.

Patina Dakbedekkingen Beverwijk

Zonnepanelen op het dak. Dat is misschien wel de meest duurzame investering die gebouwbeheerders, corporaties en VVE’s kunnen doen.

Zonnepanelen kunnen in hoge mate bijdragen aan de epc (energieprestatiecoëfficiënt) van een gebouw. Een zonnepaneel van de nieuwste generatie levert veel meer kilowattuur dan de oudere panelen. Er zijn dus minder vierkante meters nodig voor een hoge opbrengst. Leveren de panelen meer energie dan er in het gebouw wordt verbruikt, dan kan het teveel aan het elektriciteitsnet worden geleverd.

Zo draagt de gebouweigenaar bij aan de groene stroomvoorziening en kan de energiemeter flink teruglopen. Dat wordt van steeds meer belang, want energieprijzen stijgen wereldwijd vanwege de oplopende schaarste aan fossiele brandstoffen.

Onze publicaties zijn louter informatief van aard en daaraan kunnen geen rechten worden ontleend. De informatie is ontleend aan (openbare) bronnen op de datum van publicatie. Wij hebben géén commerciële band met partijen of merken die wij in onze publicaties noemen, tenzij anders aangegeven.

26 beoordelingen over Patina Dakbedekkingen Beverwijk van Google My Business

image description

Je kan bellen tot je een ons weegt, maar niemand heeft ergens inzage in. Niemand kan een afspraak vinden/maken. Je komt niet verder dan dat ze je nummer noteren. Zeer onvriendelijk personeel en inmiddels 6 weken verder .

image description

Meerdere keren aan de telefoon geweest met medewerkers, niemand heeft inzage in wat voor afspraak dan ook en niemand toont begrip voor de situatie van de klant. Ik zit inmiddels 4 weken lang met een daklekkage en telkens als het regent, komt er water de woning binnen. Dit zou kunnen wachten volgens de medewerkers omdat het geen spoed geval is. Verder tonen de medewerkers aan de telefoon geen enkele vorm van inlevingsvermogen, ze reageren met de zelfde zinnen op alles wat jij zegt. ?Ik heb de melding door gezet u word teruggebeld?. Ik vind het super jammer om dit mee te mogen maken, als je een organisatie niet te woord kan staan aan de telefoon zoek dan lekker een andere baan ipv als een robot heel de dag de zelfde zinnen lopen herhalen. Tot zover, geen positieve ervaring en er loopt water de woning binnen terwijl ik dit aan het tikken ben.

image description

Stelletje egoïstische horken die maandag ochtend 07:00 al beginnen met herrie maken.

image description

Personeel rijd zeer agressief over de weg, snijden je af en rammen je doodleuk van de weg tijdens dat ze aan het inhalen zijn op een plek waar het levensgevaarlijk is! Deze persoon dient per direct ontslagen te worden.

image description

Er was wat miscommunicatie in de planning maar na een telefoontje plegen was het supersnel geregeld, 2 vriendelijke dakdekkers die na de heftige zomerstorm de pannen snel en professioneel op hun plaats hebben gezet.

image description

De heren van dit bedrijf hebben vandaag mijn dak gerepareerd waar de dakpannen vanaf waren gewaaid met de storm. Super vriendelijke mensen, vaak krijg je toch een beetje chagrijnige of vreemde mensen aan je deur met dit soort dingen, maar bij deze mannen zeker niet. Direct aan de gang gegaan, en ook nog eens oplettend over ons zoontje van 4 die het wilde zien. De nieuwe dakpannen allemaal vast geschroefd zodat het niet nogmaals gebeurd. Gisteren contact met Interpolis en meteen de dag daarna al gerepareerd. Super tevreden! Top service!

image description

Ik ben zelf huurder waardoor ik afhankelijk ben van Patina. Mijn aspraak is geannuleerd zonder mij op de hoogte te brengen.(Koste mij een halve werkdag l) Helaas is het maken en nakomen van een afspraak niet hun beste vak. Bij deze wil ik ze aanraden om planningdenkers aan te nemen. Meerdere malen heb ik met ze gebeld, over wat de reden voor cancelen was en voor een nieuwe afspraak. Telkens krijg ik te horen: we dienen een terugbel verzoek in. Inmiddels zijn we 8 werkdagen verder. Zal het morgen nogmaals proberen??

image description

Coordinator van de werkzaamheden: Rieleje Spoelstra. Ons dak van ons blok is door dit bedrijf in orde gemaakt. Behalve bij mij, ik heb blijvende schade. Bovengenoemde man heeft mij teruggebeld en figuurlijk uitgemaakt voor leugenaar. Zou mij terug bellen maar nooit gebeld. Nu zit ik met een flinke posten kost. Hoop dat karma zijn werk doet.

image description

Lees hier wat berichten en je weet meteen dat dit een stelletje prutsers zijn, zelf kunnen ze niets geen eigen personeel maar een ingehuurd bedrijf. Geen afspraak mee te maken ..maar goed dat heeft ook met ymere te maken dat is minstens net zo slecht. Tevens is de directie te beroerd om emails te beantwoorden vandaar dat ik vandaag de gehele directie onafhankelijk mails heb gestuurd, kijken of die stropdaasen nu weleens antwoord gaan geven

image description

Geen afspraak mee te maken snappen niks kunnen niet plannen geen eigen personeel maar huren anderen in...maar goed dat heeft ook met ymere te maken dat is minstens net zo slecht

image description

Dakraam is top en goed geplaatst. Helaas is de taak die erbij zit om het hout eromheen te vervangen vanwege lekkage niet gedaan omdat ze het volgens de heren niet bij hun werk hoort. Echter is telefonisch anders afgesproken. Meerdere malen gebeld maar wordt van het kastje naar de muur gestuurd.

image description

Waardeloos bedrijf. Service 0,0. Doe alsjeblieft geen zaken met dit bedrijf. Bezoek gehad ivm met daklekkage en na 2 uur waren alle monteurs opeens verdwenen zonder iets te zeggen. Het bedrijf gebeld om te vragen of het allemaal verholpen is en ze bellen je terug. Vervolgens bellen ze nooit. Heb al 4x een verzoek achter gelaten.

image description

Na storm door Centraal Beheer verwezen naar dit bedrijf. Deel dak afgewaaid. Een afspraak werd gemaakt maar deze werd per mail de avond ervoor gecanceld. Afspraak 2 weken verschoven. De dag voor deze afspraak 3 mails in 2 uur tijd. We komen om 07.00 uur, We komen tussen 12.00 en 16.00 uur en de laatste We komen over 3 weken. Zonder enige vorm van persoonlijk contact. Onbegrijpelijk en eigenlijk ook onacceptabel. Telefonisch contact gehad echter onbeschoft te woord gestaan. Gevraagd naar de reden echter geen uitleg over verschuiven en waarom dan 3 weken. Zelfs zo erg dat het gesprek door mevrouw werd beëindigd door de hoorn op de haak te gooien. Gelukkig snel ander bedrijf (Weveka) kunnen vinden die de ernst wel inzag.

image description

Je krijgt optie om een afspraak in te plannen. Uiteindelijk geeft deze om 7 uur aan. Uiteindelijk komt medewerker rond 8 uur. Wilde bellen maar ze gaan pas om 8 uur open. Niet handig om dan als mogelijkheid 7 uur aan te geven Overigens was de medewerker heel goed heel meewerkend , snel en vakkundig

image description

Niet bereikbaar , als je dan contact hebt wordt er verteld dat een huurder zelf geen opdracht kan geven om een lekkage in de woning te verhelpen , woningbouw laat niks horen , goede samenwerking hoor , ik ben al een week verder en nog niks gebeurd , water liep hier aan de binnenkant van mijn muur me huis in , mooie pc nat geworden en deze is geheel vernielt , niet leuk om zo goed geholpen te worden , geweldig bedrijf hoor . Daar heb je echt wat aan .

image description

Ronduit waardeloos. Een afspraak gemaakt ivm lekkage, 3 weken later iemand langsgekomen. Dat was prima. Daarna duurde het 3 weken voor de reparatie zogenaamd voldaan kon worden. Zonder communicatie kreeg ik een mail dat dat nog 2 weken later werd. Uiteindelijk is er helemaal niemand gekomen voor de reparatie??!?! Ronduit waardeloos, 1.5 maand gewacht, niet komen opdagen en dan ook nog de dramatische communicatie. Heb direct een ander bedrijf ingeschakeld wat me wel kon helpen.

image description

Twee keer afspraak gemaakt. Eerste keer door bedrijf Patina laatste moment afgezegd. Tweede afspraak gewoon niet komen opdagen.

image description

Bedrijf heeft klantcontact en service hoog in het vaandel staan, zolang het ze uitkomt. Via Centraal Beheer is mijn schade bij Patina belegd, ik heb netjes een bevestiging van Patina gehad dat ze langskomen. Erg nette mail. Echter blijkt de afspraak geannuleerd te zijn. Dan vind Patina het niet even netjes om dat zelf even te laten weten 'want dat moet Centraal Beheer doen'. Niet zo netjes, beetje gevalletje 'er zit voor ons toch niks meer in dus zoek het maar uit'. Telefoniste was niet echt begripvol. Jammer.

image description

Heb een lekkage na stormschade. Geprobeerd een afspraak te maken. Tot 2 keer toe iemand langs geweest voor foto's. EDIT: 1 van de heren bleek van een ander bedrijf en is ten onrechte aan mij doorgegeven als zijnde 'Patina' door mijn verhuurder Mitros. De 2e man, die overigens opvallend genoeg ook over de moskee begon, was een stuk netter dan de eerste. Mijn excuses dat ik totaal overtrokken heb gereageerd. Wel jammer dat jullie nu wederom niet aan de planning hebben gehouden, nu 10 dagen later nog steeds geen reparatie. Enigzins begrijpelijk nadat ik zo tekeer ben gegaan, maar ik verwacht toch wel snel een oplossing..

image description

Super snel geholpen top

image description

Werd me verteld dat ze me konden helpen bij een dakrenovatie maar helaas niet voor een particulier

image description

Na 3 keer gebeld te hebben nog niet een concrete afspraak voor mijn lekkende dak. Ook bellen ze niet terug. Nu bijna week verder nog steeds lekkend dak.

image description

Dakdekker van Patina komt langs in verband met lekkend dak van de flat. Meneer belt later aan dat hij niet op het dak kan komen? Na instructie gaat dhr. nogmaals naar boven. Echter vernemen wij daarna niks meer van hem. Conclusie dak is nog steeds lek, hele tuin incl. konijnenhokken overstroomd (en kapot door de roest). Na belletje na Patina wordt er doodleuk gezegd dat de reparatie is afgesloten omdat meneer het dak niet op kon komen. Vreemde manier van werken.... Niet eens 1 ster waard. Kosten van de schade zal op Patina verhaald worden.

image description

Leverd hoge kwaliteit werk op de daken. Zoals dakbedekking,dakveiligheid,zonnepanelen, warmtewinning via het dak. Het is een goede werkgever en goede leerschool voor leerlingen en altijd goede bijscholingen dus vakbekwame mensen bij Patina dakbedekkingen. En goede service en garantie op het aangebrachte werk.

image description

Mijn collega's zijn altijd gezellig iedereen is ee voor elkaar en de dakdekkers (ze noemen hun dakdenkers) maken de daken altijd mooi

image description

Zeg je ja tegen PATINA, dan zeg je ja tegen gediscrimineerd en beledigd worden in je eigen huis. Gatverdamme wat een misselijkmakend personeel heeft dit bedrijf in dienst. Te walgelijk om van te spreken. Medewerkers kennen geen integriteit noch professionaliteit. Respect hebben ze vast nooit van gehoord. Discriminatie doen ze aan op niveautje topsport. Wanneer je als medewerker (ambassadeur en vertegenwoordiger van een bedrijf) in dienst je gore gevoelens van haat en minachting niet voor je kunt houden in nota bene HET HUIS VAN EEN KLANT(!!) heb je wat mij betreft ontslag op staande voet verdiend. Als bedrijf PATINA hier niets mee doet, is het in mijn ogen schandalig en dus overduidelijk een weerspiegeling van het gedachtegoed gedragen door het hele bedrijf. We wachten het af!!