Pranger-Rosier

  1. Home
  2. Friesland
  3. Dokkum
  4. Pranger-Rosier

Zonnepanelen installateur Pranger-Rosier

Beurtvaart 2, 9101 RB Dokkum, Nederland
Dit is een citaat van Pranger-Rosier zelf:

Pranger-Rosier is een allround installatiebedrijf dat zich bezighoudt met technische dienstverlening in de utiliteit, de industrie- en de woningbouw, zowel particulier als projectmatig.

Pranger-Rosier

Wij zorgen voor je gebouwgebonden installaties: nieuwbouw, renovatie en onderhoud!

Zonnepanelen
Zonlicht omzetten in elektrische energie. Dat doet u met zonnepanelen (PV-panelen). Het resultaat wordt fraaier dan u verwacht, want de nieuwste panelen kunnen geheel geïntegreerd worden in het ontwerp van uw pand.

Onze publicaties zijn louter informatief van aard en daaraan kunnen geen rechten worden ontleend. De informatie is ontleend aan (openbare) bronnen op de datum van publicatie. Wij hebben géén commerciële band met partijen of merken die wij in onze publicaties noemen, tenzij anders aangegeven.

15 beoordelingen over Pranger-Rosier van Google My Business

image description

Dit bedrijf komt afspraken niet na. Een jaar geleden een monteur over de vloer gehad. Daarna totale stilte. Geen factuur, geen offerte die was beloofd, gewoon niks meer. Na twee keer bellen kwam er een factuur maar nog steeds geen offerte. Ook een onderhoudscontract afsluiten blijkt nogal een lastig klusje voor dit bedrijf. Inmiddels heb ik contact met een bedrijf die wel graag tevreden klanten wil.

image description

Goed bereikbaar, kundig.

image description

Diegene die als administratie werkt moet ontslagen worden. Of ligt het aan een andere afdeling? Ze komen hun (bel) afspraken niet na en komen meer dan een uur later aan als afgesproken. Maar om ze te laten komen moet je ze bellen dat ze een afspraak met je hadden ingepland.

image description

Duurt lang voor ze langskomen

image description

Er wordt betaald voor servicecontract.. nog nooit iemand gezien maar moeten wel 92 euro betalen. Gebeld en er zou nagegaan worden waarom er geen onderhoud gepleegd is.. moet nog gebeld worden. Zolang er niet teruggebeld wordt betalen wij geen rekeningen.

image description

We hebben een nieuw huis gekocht in Sneek en kwamen tot de ontdekking dat sommige kamers nog al koud waren. Dus de hulp in geroepen van Pranger (dokkum). Binnen een paar dagen een zeer aardige monteur over de vloer die ons adviseerde het evohome systeem van honeywel aan te schaffen. Ik zeg prima kom maar met een offerte. Zo gezegd zo gedaan. Na 2 weken geen offerte. Ik bel en krijg te horen excuses de offerte is tussen de wal en het schip beland maar hij komt er aan. Na bijna 4 weken weer bellen, krijg te horen dat is vreemd want de offerte is wel verstuurd via de mail. Ik stuur hem "nog" een keer en je moet hem binnen 2 en een half uur hebben. (wat mij al vreemd leek, hoe lang moet het duren om een mail nog een keer te sturen. Maar je raad het al, na 2 en een half uur geen mail. Dus maar weer bellen, krijg de receptie aan de lijn meneer belt mij terug. Krijg ik via de mail deze tekst. Goedemiddag, De officiële prijsopgave in pdf krijgt u nog van mij maar dit zijn de prijzen: - Prijs per evohome kop (in totaal 11) ? 159.12 incl. btw en werkloon - Basisstation ? 600,- + instellen & btw Dus de offerte is tussen wal en schip beland, daarna is de mail wel verstuurd maar schijnbaar niet bij mij binnen gekomen , en nu is de offerte spontaan verdwenen dus dan maar een paar regels tekst. Ik voel me niet eerlijk behandeld

image description

Goed bedrijf in alle opzichten zowel voor klanten als voor werknemers

image description

Afspraken nakomen is niet de sterkste kant van pranger & rosier, 2 keer een afspraak ingepland met directie en 2 maal waren ze de afspraak uit het oog verloren en hadden zij geen tijd om dit netjes te herstellen, ronduit slecht.

image description

ER WAS MIJ VERZEKERD DAT IK BINNEN HALF UURTJE TERUG ZOU WORDEN GEBELD . WE ZIJN NU 4 X 24 UUR VERDER EN NOG GEEN BELLETJE GEHAD . HET IS NIET DE EERSTE KEER DAT MEN AFSPRAKEN NIET NAKOMT , JAMMER !!!!

image description

Op 28 juni informatie aangevraagd bij hun, en op 16 september werd hier pas op gereageerd, en toen ik daar wat van vond werd ik afgeblaft, wat een waardeloos bedrijf

image description

Groot en overzichtelijk