Rijnstreek Verwarming

  1. Home
  2. Zuid-Holland
  3. Leiderdorp
  4. Rijnstreek Verwarming

Zonnepanelen installateur Rijnstreek Verwarming

Draadbaan 18, 2352 AW Leiderdorp, Nederland
Dit is een citaat van Rijnstreek Verwarming zelf:

Een installatiebedrijf met hart voor het vak en de klant. Rijnstreek Verwarming werkt met vakkundige cv-monteurs in de regio Leiden, Leiderdorp, Oegstgeest, Voorschoten, Zoeterwoude en Delft.

Rijnstreek Verwarming

U herkent Rijnstreek Verwarming aan de uitstekende service en onze passie voor kwaliteit. Niet alleen op het gebied van ontwerp, aanleg, service en onderhoud van uw verwarming: wij zijn ook het juiste adres voor loodgieterswerk, ventilatie, dakbedekking, een nieuwe badkamer en energie besparen met bijvoorbeeld zonnepanelen.

Met zonnepanelen op het dak van uw woning of bedrijf wekt u uw eigen energie op. Er bestaan twee soorten: pv-panelen en zonnecollectoren. Wat is het verschil? Pv-panelen zetten het zonlicht om in elektriciteit. Zonnecollectoren verwarmen water met zonne-energie. Dit gebeurt in combinatie met een zonneboiler. Met de term zonnepanelen worden meestal pv-panelen bedoeld.

De voordelen van zonnepanelen
U bespaart op uw stroomkosten
Wat u niet nodig heeft, levert u terug aan uw elektriciteitsbedrijf. Dat levert geld op!
Rijnstreek Verwarming is de specialist in zonnepanelen in de regio Leiden, Leiderdorp en Oegstgeest. Van een deskundig advies bij de keuze voor zonnepanelen, tot en met de plaatsing en de aansluiting in de meterkast.

Onze publicaties zijn louter informatief van aard en daaraan kunnen geen rechten worden ontleend. De informatie is ontleend aan (openbare) bronnen op de datum van publicatie. Wij hebben géén commerciële band met partijen of merken die wij in onze publicaties noemen, tenzij anders aangegeven.

24 beoordelingen over Rijnstreek Verwarming van Google My Business

image description

Tof bedrijf en hebben ons geholpen met een complex probleem, ze waren supertof met een coulanceregeling. Ik raad ze zeker aan

image description

Ze denken mee en zijn betrouwbaar, en goed bereikbaar aan de telefoon of via email. Ze hebben voor mij een CV-ketel geïnstalleerd en ook loodgieter/electra- werkzaamheden als voorbereiding voor mijn nieuwe keuken. Aan te raden!

image description

Wij hebben een hybride warmtepomp en cv-ketel laten plaatsen door Rijnstreek. Erg tevreden over het verloop. Komen afspraken na. Communiceren duidelijk, werken netjes en zijn goed bereikbaar.

image description

Heel fijn bedrijf! Goede communicatie, zeer vriendelijke en deskundige medewerkers, goede kwaliteit. Kortom een heel goed en prettig bedrijf!

image description

Via telefoon, overleg, thermostaat kraan hangt en is dus kapot moet gemaakt worden. Dan sturen ze iemand die vaststelt dat inderdaad de kraan niet werkt, waarvoor hij gekomen is om te maken maar dat niet kan. Dan weer lastig om een afspraak te maken. Hopelijk wordt de nog geen 2 jaar oude kraan snel gemaakt.

image description

De werkzaamheden zijn prima uitgevoerd voor zover ik kan beoordelen, maar het gefactureerde bedrag is hoger dan het geoffreerde bedrag.

image description

Al veel jaren naar tevredenheid CV onderhoud door dit bedrijf en onlangs vakkundige vervanging van de ketel en mechanische ventilatiebox. Goed en persoonlijk contact m.b.t. afspraken, offerte, advies.

image description

Snelle reactie na offerte nieuwe hr ketel. Scherpe aanbieding. Binnen één week vakkundig geïnstalleerd. Rijnstreek Verwarming....een aanrader.

image description

Probleem op zaterdag. Binnen 2 uur iemand ter plaatse met de juiste vervangende onderdelen. Reparatie binnen 3 uur. Gratis vanwege abonnement. Top service!

image description

Rijnstreek verricht al jaren het onderhoud van onze verwarmingsketel en de mechanische ventilatie. Altijd naar tevredenheid. En nu hebben ze ook de verwarmingsketel vervangen omdat de oude aan het einde van z'n levensduur was, ook dat werd netjes en professioneel uitgevoerd.

image description

Zeer positieve ervaring! In mijn nieuwe huis zat een oude ketel van Rijnstreek en toen ik belde konden ze meteen mijn vragen beantwoorden en had ik binnen een half uur een nette offerte voor een nieuwe ketel. Een week later werd de nieuwe ketel al geplaatst.

image description

Ik had een stuk of 6 bedrijven benaderd voor een nieuwe ketel. Overal moest ik tientallen foto's sturen voor ik een offerte kreeg en als ik vragen had, kreeg ik geen geruststellende antwoorden. Dit was de enige bedrijf waar ze, toen ik vragen had, voorstelden om vrijblijvend langs te komen, zelf alles op te meten en te beoordelen en al mijn vragen ter plekke te beantwoorden. Daarbij dachten ze mee met al mijn wensen en zo zijn we samen uitgekomen om een meest passende ketel. Heb de ketel nu een paar maanden en ben er heel tevreden over!

image description

Heb mijn 20 jaar oude CV-ketel laten vervangen door een nieuwe. Ben daarbij erg goed geadviseerd over de verschillende mogelijkheden en wat in onze situatie het beste was. Al mijn vragen werden steeds snel en adequaat beantwoord. Inmiddels draait het nieuwe systeem naar tevredenheid. Ook vragen die later bij me op kwamen, werden goed beantwoord. Rijnstreek Verwarming BV heeft 20 jaar lang het onderhoud aan onze ketel gedaan en dat mogen ze wat mij betreft nog héél lang blijven doen.

image description

Goede service, beleefd, komen netjes hun afspraken na, denken mee. Doen nu een paar jaar mijn CV onderhoud en hebben recent een nieuwe ketel en expansievat geïnstalleerd.

image description

Rijnstreek heeft bij mij een nieuwe CV geïnstalleerd in juni 2021 (nefit aquapower met slimme thermostaat Easy Bosch) . Dit gebeurde zeer professioneel. De mensen werkten netjes en hebben alle buizen en andere zaken goed aangesloten, alles ook ingeregeld/ingesteld. Ook hun adviezen waren zeer behulpzaam. Een prettig bedrijf om mee samen te werken. Kees

image description

Al jaren zeer tevreden klant van Rijnstreek. Ook nu weer voor het plaatsen van nieuwe ketel snel en vakkundig geholpen.

image description

Goed bedrijf, vriendelijk en vakkundig personeel. Terwijl het heel druk was die dag werden wij toch (in Hoog Made) heel netjes geholpen en werd onze ketel gerepareerd.

image description

Niet aangeraden. Ik ben erg ontevreden over het verrichte en achtergelaten werk. Ze hebben mijn CV ketel zonder schroeven achtergelaten. Zonder initiatief en toewijding aan klanten, moest ik ze na een bezoek elke keer bellen om te vragen wat de volgende stap zou zijn, anders zouden de dingen blijven zoals ze waren. De laatste druppel was toen ik van hen de bevestiging (oké) kreeg dat ik een radiator kon kopen (via een winkel, wat werd gedaan), ze van mening veranderden in tegenspraak met zichzelf en simpelweg weigerden het te installeren. omdat het item niet via hen is gekocht. Als gevolg daarvan moest ik een ander bedrijf inhuren om het werk te doen dat ze hadden kunnen doen - zonder enige garantie. Jammer dat het me alleen maar hoofdpijn en geld heeft gekost. Ik heb het onderhoudscontract opgezegd na een reeks negatieve ervaringen met hen.

image description

Wat een goede installateurs daar bij Rijnstreek, laat ik daar mee beginnen! We zaten midden in een verbouwing toen een lokaal bedrijf ons liet zitten. Even was er paniek, maar gelukkig kon Rijnstreek snel langskomen en een fatsoenlijke factuur opstellen! Het eerste deel van de klus kon een paar weken later al gedaan worden! Martijn, Thomas + stagiairs zijn enorm goed in hun vak, hebben een oog voor detail (alles is super netjes opgehangen en afgewerkt) en niet onbelangrijk: heel aardig en gezellig om om je heen te hebben! Bedankt dat jullie ons monumentale pand weer voorzien hebben van een nieuwe cv ketel, leidingen én een paar mooie radiators! Nog steeds zo blij dat jullie destijds de optie voor een mooie langwerpige design-radiator adviseerden!

image description

Al vele jaren prima geholpen door vriendelijke en vakbekwame medewerkers!

image description

Really pleased with their service. They provided and installed a new Honeywell Evohome system to my home last week, as well as additional components to work with the existing underfloor heat pump. They were one of two specialists listed in my area by Honeywell and their quote was better value than the competitor. They were easy to consult with on everything both before and after installation, and the installer was very professional, knowledgable, and clear in answering any questions I had (of which there were many). I would recommend them to others for similar installations.

image description

Nieuwe Nefit CV ketel laten installeren. En ondanks dat ze Google Nest niet ondersteunen, hebben ze toch de moeite genomen een converter (Opentherm protocol) te installeren. Dus blij met de extra service en de Nest doet het ook prima!

image description

Verschrikkelijke ervaring gehad met dit bedrijf. Tijdens de installatie van een warmtepomp maakte men een fout waardoor er asbeststof vrijkwam, waardoor ons huis onbewoonbaar werd. Initieel ontkende men dit (het was geen asbest volgens Dhr Jongbloed en Dhr Van Aart), en men verweet ons de installatie te vertragen door hen niet te laten verder werken. Bij de wettelijk verplichte inventarisering en sanering van de asbestbesmetting werkte Rijnstreek niet mee: er werd niet gereageerd op onze aanmaningen, en telefonisch werden wij bot behandeld, dus wij hebben zelf alles geregeld en bekostigd om ons huis te saneren. Na de sanering moest de installatie worden afgewerkt: dit weigerde Rijnstreek (men wilde eerst dat we 90% van de factuur betaalden, terwijl dat niet was afgesproken), en daarnaast bleef men weigeren de kosten voor de sanering te vergoeden. Pas na tussenkomst van onze advocaat reageerde Rijnstreek, en schakelden zij hun verzekering in om het voorval te onderzoeken. Dit was veel te laat: meteen toen de asbestbesmetting gebeurde had men de verzekering moeten inlichten. Hun verzekering besloot na onderzoek vrij snel dat Rijnstreek inderdaad in fout was, en heeft ons toen de sanering geheel vergoed. Echter: gezien Rijnstreek hun cliënt is, werd het geld aan hen overgemaakt, en Rijnstreek heeft pas na enkele aanmaningen van ons het geld aan ons overgemaakt. Dit alles gebeurde toen mijn vrouw hoogzwanger was. Dit heeft de laatste 2 maanden van haar zwangerschap overschaduwd (het is geen pretje je huis niet in te mogen met een baby op komst), slechts een week voor de uitgerekende datum konden wij ons huis weer in, de stress die dit veroorzaakte was dus enorm. Gelukkig is alles met moeder en kind goedgekomen :) Alsnog, ondanks al die stress, en ondanks dat we in het gelijk gesteld werden, hebben wij nooit excuses gekregen van Rijnstreek. We hoopten hierna dat de problemen voorbij waren, maar helaas: een jaar later kwamen we er achter dat de warmtepomp foutief geïnstalleerd was. Rijnstreek weigerde de gebreken op te lossen (men wilde geen contact meer met ons sinds de asbestkwestie). We hebben eerst zelf een expert aangenomen die de gebreken inventariseerde. Ten eerste was de warmtepomp foutief (te dicht bij de muur) opgehangen waardoor het rendement veel te laag werd. Ten tweede was er geen lekbak geïnstalleerd waardoor wij op termijn vochtschade aan onze gevel zouden krijgen. Rijnstreek ontkende, en wilde de problemen niet oplossen (of ons vergoeden zodat een andere installateur dit kon). Daardoor waren we genoodzaakt naar de geschillencommissie gestapt. Deze heeft een tweede expert aangesteld, die dezelfde gebreken bevestigde. Daarop volgde een zitting met bindende uitspraak. Normaal kunnen de twee partijen in deze zitting overleggen in bijzijn van de commissie om samen tot een oplossing te komen, maar Rijnstreek daagde helaas niet op. We werden in het gelijk gesteld, en Rijnstreek moest ons de kosten vergoeden om de gebreken te verhelpen. Opnieuw maakte Rijnstreek het geld pas over na aanmaning van ons toen de betaaltermijn verstreken was. Ook deze keer kregen wij geen excuses, ook niet nadat wij in het gelijk gesteld waren door een derde partij. Na alle gemaakte fouten vind ik dat ongelofelijk klantonvriendelijk. Deze twee voorvallen speelden zich respectievelijk af eind 2017 en eind 2018.

image description

We zijn heel tevreden over advies over en plaatsing van onze nieuwe cv-ketel door Rijnstreek Verwarming in Leiderdorp. Op ons verzoek kwam Thomas Jongbloed eerst thuis kijken. Dit was vrijblijvend en kostte niets. Hij gaf ons goed en eerlijk advies en heeft nadat we de nieuwe cv hadden besteld, maar toen deze nog niet geleverd was, bij problemen met de lekkende afvoer van onze oude cv gezorgd dat deze kosteloos werd gerepareerd. Uiteindelijk kon de nieuwe cv eerder dan verwacht geplaatst worden en dit is heel netjes gedaan door vriendelijke en rustige monteurs. De nieuwe Vaillant cv-ketel is vrijwel geruisloos en doet zijn werk prima. De oude boiler en cv-ketel werden gelijk meegenomen, dus dat ruimde gelijk op. Communicatie in het hele proces verliep verder vlot, vriendelijk en vakkundig. Er was veel ruimte voor onze vragen. Bij dit bedrijf hopen we lang klant te blijven!