Sankomij Installatie Techniek

  1. Home
  2. Noord-Brabant
  3. Veldhoven
  4. Sankomij Installatie Techniek

Zonnepanelen installateur Sankomij Installatie Techniek

De Plank 91, 5504 EE Veldhoven, Nederland
Dit is een citaat van Sankomij Installatie Techniek zelf:

Projectmatig, zowel in renovatie als nieuwbouw, worden complete installaties gerealiseerd met gebruikmaking van de meest moderne technieken. Installaties worden vervaardigd in verschillende systemen conform de laatste normen en voorschriften.

Sankomij Installatie Techniek

Sankomij Installatietechniek B.V. is een multidisciplinair bedrijf en installeert al 50 jaar in de regio Noord Brabant en Limburg.

Met circa 90 medewerkers verzorgt Sankomij de installaties in nieuwbouw, renovatie, grootonderhoud en utiliteitsprojecten. De afdeling service en onderhoud verzorgt met een 24 uur servicedienst (de aanleg), service en onderhoud van meer dan 24.000 C.V. en warmwatertoestellen.

Ook voor PV panelen is Sankomij de juiste partij. Voor passend advies nodigen wij u uit om contact met ons op te nemen.

Onze publicaties zijn louter informatief van aard en daaraan kunnen geen rechten worden ontleend. De informatie is ontleend aan (openbare) bronnen op de datum van publicatie. Wij hebben géén commerciële band met partijen of merken die wij in onze publicaties noemen, tenzij anders aangegeven.

26 beoordelingen over Sankomij Installatie Techniek van Google My Business

image description

Komen meerdere keren niet opdagen. Pas als je echt ruzie maakt kunnen ze de afspraken nakomen

image description

De monteur heeft zijn werk perfect uitgevoerd. Met heel goede informatie en heel vriendelijk.

image description

Leveren slechte service, je hoort niets, geen communicatie over vervolg te nemen stappen. Gewoon slecht!

image description

Wat een slecht bedrijf. Hebben we een stadsverwarming installatie gekocht welke lekt en defect is, willen ze niet komen omdat we geen onderhoudscontract hebben afgesloten. Ik wil gewoon betalen, maar alsnog komen ze niet. Triest ik hoop dat jullie slechte tijden gaan krijgen en weten wat klanten waard zijn.

image description

Deskundige begeleiding en ondersteuning bij uitzoeken van sanitair dat door Sankomij geïnstalleerd wordt bij nieuwbouw projecten.

image description

Ellende in het groot! Al vanaf 11 augustus afspraken aan het maken welke telkens dezelfde dag worden afgezegd. Niet alleen súper frustrerend, maar het kost ons ook nog eens extra geld om telkens die middagen vrij te pakken. Het is dat we vanuit de woningbouw toegewezen worden aan Sankomij, anders waren wij hier nooit klant geweest. - update: inmiddels is de monteur langsgeweest en dankzij deze vriendelijke man die gezellig een cola heeft mee gedronken + 2 sterren ;)

image description

Vandaag weer het perfecte koppel Ramon en Frank in huis. Deskundig, meedenken , kortom professioneel. Bedankt voor de service, top!!

image description

Prima monteur. Probleem zo opgelost. Enige minpunt is dat ze ergens in de middag komen waardoor ik van 12 tot half 5 heb gewacht tot de monteur er was. Maargoed dit kun je waarschijnlijk moeilijk op het uur inschatten.

image description

Ze hebben in het nieuwbouw project in Veldhoven div installaties bij ons huis gedaan, Als je ze belt met vragen of opmerkingen helpen je ze niet. Slechte service en als ik de keuze had, hadden ze niks in ons huis mogen maken. ik ga zeker niet of 2 jaar een onderhoudscontract met hun aan. Monteur die ik 1 keer heb meegemaakt en namens hun werkt is het enigste pluspunt. Personeel wat daar achter de service telefoon zit is niks waard en klant onvriendelijk. Mijn tip doe geen zaken met hun!!! Andere tip, Ze zijn duur, prijskwaliteit een onvoldoende.

image description

Wat een slecht bedrijf is dit! Komen gemaakte afspraken totaal niet na. Zeggen dat ze een half uur vooraf zullen bellen dat is om precies te zijn 1x goed gegaan en zoals altijd vandaag weer niet gebeurd. En dat na al 10x contact met sankomij zelf gehad te hebben

image description

Komen vaak te vroeg of telaat of niet... Of op een totaal andere datum of staan onverwacht aan je deur Erg vervelend

image description

Nemen installatiebedrijf van der schoot over maar garantie op Airco die je net hebt aangeschaft ho maar wat een k..bedrijf

image description

Lang moeten wachten op waterpomp voor mijn warmtepomp. Daikin liet me 3.5 maand wachten

image description

Woonachtig in een nieuwbouw appartementencomplex waarbij o.a. de verwarming en ventilatie installatie is verzorgd door Sankomij. Bij oplevering bleek de vloerverwarming kapot te zijn en is deze gemaakt door een vriendelijke monteur. Later had ik mijn vraagtekens bij de werking van de ventilatie en heb ik deze vraag bij hen neergelegd. Zonder enige wedervraag, geven zij zelf aan iemand langs te willen sturen waar ik akkoord op geef onwetend dat dit in rekening gebracht zou worden. Je gaat er tenslotte vanuit dat de garantie gewoon van toepassing is bij een nieuwbouw complex. Vriendelijke monteur komt de afstandbediening afgeven, drinkt zijn koffie op en gaat er weer vandoor. Was met 5 minuten weer weg dus. Met andere woorden; geen werk verricht, eerder een bezorger want naar zijn inziens was alles in orde. Enkele dagen later ontvang ik een factuur van ?260 welke ze toewijzen aan een afstandsbediening die online voor ?54 te koop is. Dus van service is niet te spreken. Ook aangegeven dat ik de afstandsbediening wil retourneren zodat ik het online zou kunnen aanschaffen voor 5x zo weinig. Dit kan alleen worden hier ook weer kosten aan verbonden waardoor het niet meer interessant is in vergelijking tot de ?260. En dan zou de garantie vervallen op het gehele ventilatiesysteem. Meermaals telefonisch contact gezocht met Sankomij maar geen medewerking. Al met al slechte ervaring dus en af te raden zaken hiermee te doen. Voel me opgelicht en dus zwaar ontevreden.

image description

Zou teruggebeld worden. Tot nu toe niet gebeurt. Dus niet meer nodig.

image description

is een goed bedrijf

image description

Fijne medewerker, was op tijd en had alle onderdelen bij. Alleen de sifon moest vervangen worden maar deze beste man heeft ook gelijk de vaatwasser aangesloten.

image description

Fijne medewerker, was op tijd en had alle onderdelen bij. Alleen de sifon moest vervangen worden maar deze beste man heeft ook gelijk de vaatwasser aangesloten.

image description

Echt super geholpen, dikke shoutout naar Remco die gister mijn cv kast heeft vervangen, de leukste monteur die er tot nu toe is geweest ??

image description

Op 18 januari heb ik een afgebroken bovenkap van mijn ketel aangetroffen tijdens het opruimen van mijn zolder. Deze was niet zichtbaar doordat het doosje van de thermostaat erop lag. Ik heb diezelfde dag per mail bij Sankomij aangegeven dat dit tijdens het onderhoud in oktober moet zijn gebeurd. Sinds die tijd is de kap er namelijk niet meer af geweest. Na een week kreeg ik telefonisch de reactie dat de monteur aangeeft dit niet gedaan te hebben. De schade moest volgens hem wel ontstaan zijn terwijl de kap eraf was en de ontstane situatie kon ik het beste tijdelijk met ductape repareren vanwege mogelijk gevaar. De kosten voor het onderdeel t.b.v. definitieve reparatie (10-15 euro volgens Sankomij) moest ik zelf voor mijn rekening nemen. Aangezien ik zeker weet dat ik de kap er niet af gehad heb, heb ik gemeld dat mijn klacht hiermee niet is opgelost. Wat mij betreft is het vertrouwen er niet meer. Daarom heb ik mijn onderhoudscontract beëindigd.

image description

Niet iedere monteur is geweldig in zijn vak ......jammer om te zien

image description

Heel mooi bedrijf alles goed geregeld

image description

Fijn instalatie bedrijf.

image description

Recent had ik hulp nodig bij diverse installatie werkjes, deze zijn zeer vakkundig en snel gemaakt en geplaatst. Kortom, zeer tevreden mee en in de toekomst zeker weer.

image description

Zeer slechte afhandeling van service klachten. Ook na het indienen van een klachtmail, nadat een issue na een half jaar nog steeds niet was opgelost kwam er geen schot in de zaak. Ook bij telefonisch contact met de servicedesk geen klantvriendelijke houding. Als klant voel je je niet serieus genomen.

image description

Kansloze service. Er zit een dame aan de telefoon bij de storingsdienst en die is 0 klantvriendelijk en weigert mee te denken. In plaats daarvan denkt ze dat doordat ze haar stem verheft ze extra klantvriendelijk is. Zit je al vanaf 7 uur s'ochtends in de kou en om 17.15 zegt ze dood leuk de monteur neemt wel contact met u op. Met andere woorden je mag blij zei dat ik een melding voor je aangemaakt hebt en je wacht maar lekker af. KANSLOOS!