Zonnepanelen installateur Schipper Installatie
Industrieweg 10, 1271 AJ Huizen, NederlandDuurzaam wonen? Daar kan Schipper Installatie u mee helpen, want als totaalinstallateur zijn wij thuis in alle markten!!
Schipper Installatie
Wij helpen u graag om duurzaam te wonen!!
Schipper Installatie is als totaalinstallateur thuis in alle markten. Loodgieterswerk, centrale verwarming, elektra, dakwerk en ventilatie, onderhoud, service en totaal projecten bent u bij Schipper Installatie op het juiste bedrijf!
Ook voor het ontwerpen en installeren van energiebesparende maatregelen zoals warmtepompen of houtpellet cv ketels bent u bij ons aan het goede adres !
Een investering in een zonne-energiesysteem is een lange termijn investering. Onze systemen wekken niet alleen duurzame energie op maar zijn ook uitsluitend uit duurzame materialen opgebouwd. Alles vanuit de gedachte dat een door ons afgeleverd systeem minimaal 25 jaar moet kunnen functioneren.
En dankzij onze goede inkoop kunnen we onze producten aanbieden met een prima prijsstelling. De markt voor zonne-energie is voortdurend in beweging. Staat u op het punt om een PV-systeem aanschaffen? Neem contact op!
35 beoordelingen over Schipper Installatie van Google My Business
Ik heb voor dit bedrijf gewerkt en moet zeggen dat ze eerlijk en betrouwbaar zijn. Vooral Ramazan is een top kerel. Hij zorgt er voor dat alles goed verloopt. Ik raad dit bedrijf aan voor iedereen.
Geen aanrader dit bedrijf. Laten niks van zich horen als ze een fout hebben gemaakt na herhaaldelijk verzoek tot reactie, rekenen meer uren dan dat ze daadwerkelijk met de klus bezig zijn. Geen professionele partij.....
Eerst 'verhelpen' ze een storing zonder te checken of het probleem daadwerkelijk verholpen is. Dus een 2e keer langskomen wordt doodleuk gefactureerd. Daarna verwijzen ze naar een partner om koudemiddel aan te vullen voor onze Nibe, terwijl die op vakantie is en wij 2 maanden moeten wachten. Dan wordt bij reparatie de buiten unit uitgezet en gevuld (1600 euro). Overigens pakt de monteur een andere afspraak tussendoor, en schrijft dubbele uren. Dat mag helemaal niet! Daarna wordt op afstand nog een diagnose gedaan, want niets werkt. DAN komen ze nog een keer langs om te ontdekken dat ze zelf de buitenunit niet hebben aangezet, en factureren daar doodleuk NOG eens 480 euro voor. Professioneel bestelen zeg maar. -EDIT 7 feb- En in plaats van verantwoordelijkheid te nemen, wordt er een laffe poging tot damage-control genomen door online een excuusverhaal te posten, wat niets afdoet aan het zelf uitzetten en factureren voor het aanzetten door Schipper, of het feit dat ze hun eigen aangepaste instellingen niet controleren. Overigens hebben ze uit arrogantie doodleuk ons onderhoudscontract eenzijdig ontbonden en de verbinding met de Nibe unit verbroken. Dit, dames en heren, is het summum van hun 'service'
Al ruim 20 jaar klant bij dit bedrijf. Aanvraag warmtepomp gedaan in December, geen reactie, na 3 weken maar eens gebeld, ?u wordt teruggebeld?, dus niet, dan ineens een offerte (zonder huisbezoek) in de mail, bijna 40% hoger(!) dan de exact zelfde levering bij de overbuurman (iets meer dan een jaar geleden), maar eens gebeld voor toelichting, ?u wordt teruggebeld?, dus niet?.. Typisch een bedrijf met te veel werk en geen aandacht/fatsoen voor (bestaande) klanten!
Eerst 'verhelpen' ze een storing zonder te checken of het probleem daadwerkelijk verholpen is. Dus een 2e keer langskomen wordt doodleuk gefactureerd. Daarna verwijzen ze naar een partner om koudemiddel aan te vullen voor onze Nibe, terwijl die op vakantie is en wij 2 maanden moeten wachten. Dan wordt bij reparatie de buiten unit uitgezet en gevuld (1600 euro). Overigens pakt de monteur een andere afspraak tussendoor, en schrijft dubbele uren. Dat mag helemaal niet! Daarna wordt op afstand nog een diagnose gedaan, want niets werkt. DAN komen ze nog een keer langs om te ontdekken dat ze zelf de buitenunit niet hebben aangezet, en factureren daar doodleuk NOG eens 480 euro voor. Professioneel bestelen zeg maar.
Deze partij is 10x duurder dan een normaal bedrijf. Reactie van dit bedrijf zegt genoeg over hun arrogantie.
Mijn CV ketel gaf een storing ?ontsteking? aan. Na inspectie moest er een elektrode besteld worden. Ik gaf bij het eerste bezoek al aan dat de reparatie niet veel mocht kosten omdat de ketel 12 jaar oud is 5 dagen later bleek de ketel, ook met een nieuwe elektrode niet te werken. Ik vroeg meteen om een offerte voor een nieuwe ketel. Daarna niets meer gehoord. Geen offerte en geen warm water. Na vele telefoontjes uiteindelijk een offerte ontvangen van een evt reparatie ( materiaal ruim 800 euro) en een offerte voor een nieuwe ketel ( veel hoger dan een offerte voor dezelfde ketel incl extra?s bij Feenstra. Met een rekening voor het onderdeel, waar ik dus helemaal niks aan heb, waren ze wel heel vlot. Letterlijk en figuurlijk in de kou gezet door Schipper BV Een koude douche!
Zojuist is onze jaarlijkse onderhoudsbeurt uitgevoerd door Schipper BV. Monteur was er stipt op tijd. Gaf achteraf de status van de CV-ketel en welke werkzaamheden hij had uitgevoerd. Geen bijkomende kosten. Keurig.
In april 2023 gestart met verkenning voor een warmtepomp. Meerdere offertes opgevraagd bij diverse bedrijven. Na eerste selectie, o.a. de firma Schipper uitgenodigd. Door goed meedenken en adviseren hebben we samen een installatie uitgewerkt. Na diverse afwegingen hebben wij besloten de opdracht aan de firma Schipper te gunnen. Door leveringsproblemen t.g.v. corona kon de installatie pas in 2024 geïnstalleerd worden. In mei 2024 zijn de werkzaamheden gestart en door zeer deskundige en ervaren monteurs is onze warmtepomp installatie (PVT Panelen + herplaatsen PV Panelen inclusief nieuwe Solar Edge omvormers + Nibe Warmtepomp + Boiler en Buffervat, samen met de lage temperatuur convectoren en aanpassing van de vloerverwarmingsverdeler) geïnstalleerd en in dienst gesteld. De installatie draait perfect en is geruisloos. Dankzij de goede en deskundige voorbereiding, installatie en nazorg van de firma Schipper, zijn wij nu van het gas af. Wij zijn een zeer tevreden klant van de firma Schipper en hopen dat wij bij een eerste winter mogen terugvallen op de support van dit bedrijf indien er zich problemen voor doen. We hebben er alle vertrouwen in.
Als je op zoek bent naar een vakkundig en klantgericht bedrijf moet je NIET bij Schipper BV zijn! (Te) lang verhaal maar zoek een ander bedrijf!
Wat een oplichters. In 2008 betaalde we voor simpele ketel 3.545 euro inclusief installatie. Bewijs opvraagbaar. Nu nieuwe betere ketel, inclusief nieuwe ketel , expansie vat en aan en afvoer ( ivm wetgeving). 10 jaar garantie. Vaillant CW5. En draadloze thermostaat. Voor ruim 500 minder. Schipper is echt niet aan te bevelen. Wat een slecht bedrijf. We hebben in de afgelopen 15 jaar nog een keer contact gehad ivm lekkende kraan bij radiator. Offerte van jullie ruim 1.000 euro. Via een gerenommeerd bedrijf in Amersfoort 157 euro. Moet ik nog duidelijker zijn. En als ik de reviews lees, niet best!!
Super slechte bedrijf! Naast dat hun service slecht is. Zijn ze maanden geleden gekomen om een onderhoud te doen omdat ik klachten had zeiden ze dat er niks mis mee was en nu willen ze ook niet meer komen kijken. Dame aan de telefoon was ook enorm onbeschoft en totaaaal niet oplossend gericht ! Ik raad dit bedrijf niet aan
Over de monteurs valt niets te zeggen, die werken hard en doen dat netjes. Alleen de planning en organisatie erachter is niveautje Picobello B.V.
Zeer goede ervaring met dit bedrijf, complete warmtepomp installatie van NIBE naar volle tevredenheid geïnstalleerd, zeer deskundige medewerkers.
Vertrouw echt op alle slechte reviews voordat je met ze in zee gaat. Doe het niet! Ook wij en de aannemer zijn gedupeerd geweest door hen tijdens de bouw van ons huis een aantal jaren terug. Zeer klant onvriendelijk, duur en niet oplossingsgericht. Ze zijn het geld niet waard.
Afspraak is afspraak; zo is het bedrijf op mij overgekomen. Know-how in huis en meedenkend. Degenen die de zonnepanelen plaatsten waren zeer vriendelijk en behulpzaam. Dank jullie wel. Een aanrader.
Heb al 33 jaar een onderhoudscontract bij dit bedrijf. Ben altijd tijdig, deskundig en vriendelijk geholpen. De negatieve reviews kan ik echt niet plaatsen. Kan iedereen aanbevelen zaken met hen te doen. Rob Dekker, Almere
Storing aan ketel tijdens bedrijfsvakantie? Schipper laat je letterlijk in de kou zitten! Al één week geen warmte en warm water. Storingsdienst heeft vastgesteld dat onderdeel vervangen moet worden. Maar dit wordt pas na bedrijfsvakantie opgepakt! Dan blijf je dus nog een week in de kou zitten. Schandalig!
Goed en netwerkende monteur. Uiterst vriendelijk, creatief en meedenkend in de juiste oplossing om gasaansluiting netjes aan te passen en slang weg te werken na verbouwing van keuken. TOP!! Dit bedrijf is een aanrader!!
Monteur kwam kijken bij problemen met toilet. Er moest een rubberen ringetje besteld worden. Vervolgens niets meer gehoord. Na 9 dagen zelf maar eens gebeld. Er zou die dag terug gebeld worden. Niet dus. Volgende dag wéér zelf gebeld. Fijn dat we zelf belden want ze konden niets voor ons doen. Vraag van ons, wat nu? Andwoord: sloop het maar. Fijn zo'n bedrijf dat wil helpen en meedenkt. En dan een ook nog een rekening sturen van 235?. Schandalig!!!??? Wat ons betreft "vierkant het raam uit met dat bedrijf"!!! Inmiddels heeft een ander ons toilet probleem tot grote tevredenheid opgelost.
Vakkundig maar dure partij. ?240 rekening voor klein uurtje storing nakijken, zonder enige spoed, gewoon overdag. In totaal ?150 aan "voorrijkosten" voor ritje naar A'dam.
Monteur kwam kijken bij problemen met toilet. Er moest een rubberen ringetje besteld worden. Vervolgens niets meer gehoord. Na een week zelf maar eens gebeld. Er zou die dag terug gebeld worden. Niet dus. Volgende dag weer zelf gebeld. Fijn dat we zelf belden want ze konden niets voor ons doen. Vraag van ons, wat nu? Andwoord: sloop het maar. Fijn zo'n bedrijf dat wil helpen en meedenkt. Wat ons betreft "vierkant het raam uit met dat bedrijf"!!! Inmiddels heeft een ander ons toilet probleem tot grote tevredenheid opgelost. Ik gebruik mijn meisjesnaam. Die staat idd niet in jullie bestand.
uitermate tevreden over de uitgevoerde werkzaamheden personeel zowel aan de telefoon als op de werkvloer uiterst professioneel en oplossing gericht bezig
Naar aanleiding van een aantal reparatiewerkzaamheden, die vanwege lekkage vanuit mijn badkamer noodzakelijk waren, heb ik in de afgelopen twee maanden drie keer contact opgenomen met Schipper. Als gevolg hiervan is Schipper voor drie verschillende opdrachten drie keer langs geweest waarover ik het volgende wil opmerken; De afspraken volgden gelukkig verassend snel waarbij de monteurs zich bovendien keurig op tijd aandienden. Alle drie de opdrachten zijn op vakkundige wijze uitgevoerd waarbij ook het feit dat het telkens andere monteurs betroffen die zich alledrie op dezelfde correcte en vriendelijke wijze hebben gedragen iets zegt over de continuïteit van het bedrijf. Over alle drie de monteurs kan ik verklaren dat zij hun werkzaamheden op een ordelijke wijze hebben uitgevoerd en waarbij de binnen de opdrachten omsloten doelstellingen volstrekt naar behoren op deskundige en adequate wijze zijn behaald. Ik ben bijzonder te spreken over dit bedrijf. Inmiddels ben ik ruim 25 jaar zelf ondernemer en meen hierdoor vakmanschap te kunnen onderscheiden en herkennen. Daarbij verklaar ik stellig dat een aantal reacties van klanten volstrekt geen aansluiting vinden met hetgeen ik heb ervaren, integendeel. Ik herken de beschreven tekortkomingen in geen geval in de aan mij verleende dienstverlening. Meer algemeen, de dienstverlening van Schipper sloot in ieder geval naadloos aan bij dat wat in alle redelijkheid mag worden verwacht waarvoor mijn hartelijke dank! S. van Kappel Huizen
Ga nooit met deze partij in zee. Alle reviews zijn helaas de waarheid. Wie heeft zin om samen met ons deze partij en hun (bevriende) deurwaarderskantoor Van Schendel & Partners (met ook veel slechte reviews) juridisch aan te pakken?

Ik ben 10 jaar klant geweest bij deze partij omdat ik vanwege een oudere ketel niet kon overstappen. Als een monteur 10 minuten is geweest staat er een uur op de factuur, en elke keer dat er een onderdeel kapot was viel het net buiten het onderhoudscontract. Toen mijn ketel overleed liet Schipper ons in de kou zitten maar stuurde wel een factuur. Na keurige vraag om opheldering bleek meneer Schipper telkens niet bereikbaar. Wel had hij tijd me een uiterst kinderachtige brief te sturen. Ga niet in zee met deze mensen.

Deze monteurs werken netjes en zorgvuldig. Ze zijn altijd bereid toe te lichten wat ze aan het doen zijn. Ze onderhouden al jaren lang mijn HR ketel tot volle tevredenheid. Zelden worden grote kosten in rekening gebracht.

Na al 10 jaar klant geweest te zijn met abbonement, toch een dikke rekening opsturen als er binnen 10 min iets opgelost is door de monteur.. al 2 jaar weg bij dit slechte bedrijf

Zeer goed werk hier afgeleverd, professioneel en klantvriendelijk. Verhangen CV ketel en installatie van twee warmtepompen in een compacte ruimte. Uiteindelijk met een oplossing gekomen die beter was dan mijn eigen plan, erg blij mee! Goed bereikbaar en behulpzaam om tot oplossingen te komen. Monteurs zijn vriendelijk en werken netjes. Al met al dus erg tevreden over dit installatiebedrijf.