Zonnepanelen installateur Technisch Bureau Wahlen & Jongkind
Vuurlijn 12, 1424 NP De Kwakel, NederlandWij als vooruitstrevend installatiebedrijf willen een duurzamer milieu. Hier helpen wij dan ook graag aan mee door zonnepanelen te plaatsen. Zonnepanelen maken het mogelijk om de kracht van zonlicht om te zetten naar energie.
Technisch Bureau Wahlen & Jongkind
Kou verandert het mooiste huis in een onaangename omgeving. Met de laatste stand der techniek voorzien wij in uw warmtebehoefte. Sinds jaar en dag maken wij installaties van klein tot groot. Als vakidioten streven we altijd perfectie na en dit vertaalt zich ook in een grote schare vaste klanten. In een markt die bestookt wordt door prijsvechters, weten wij ons te onderscheiden met een eerlijk stukje vakwerk. Elke klus (groot of klein) wordt door ons van begin tot eind goed begeleid, wij willen dat de klant tevreden is over de uitgevoerde werkzaamheden.
24 beoordelingen over Technisch Bureau Wahlen & Jongkind van Google My Business
Een paar dagen geleden moest mijn stokoude MaxiCom-ketel worden vervangen. Voor mij een uitgemaakte zaak, dat ik dat door Wahlen & Jongkind liet doen. Ik ben al bijna 45 jaar klant van dit bedrijf of zijn voorlopers. En dit al die jaren tot mijn grote tevredenheid. Deze ketel zou pas mijn 3e worden vanaf 1979! Men probeerde altijd eerst de apparaten, zolang als dat verantwoord was, aan de praat te houden, maar nu was hij echt op. Ik was heel gauw klaar met het accepteren van de offerte. Die was helder en overzichtelijk opgesteld en liet mij ook een paar duidelijke alternatieven zien. Op de dag van plaatsing arriveerden er 2 monteurs van het bedrijf en ze hadden alle benodigde materialen bij zich. Omdat de ketelruimte beperkt was heb ik de mannen niet gestoord tijdens hun werkzaamheden, hoewel ik best benieuwd was hoe het er uit zou komen te zien. Toen ik ging kijken toen alles klaar was, kon ik mijn ogen niet geloven. Alles fantastisch strak weggewerkt. Het zag er 100% professioneel uit. En ik had zelfs wat meer ruimte gekregen. Het werk was 'geruisloos' gedaan en Wahlen & Jongkind had er een nieuwe tevreden klant bij, die al jaren tevreden was en dat ook nog voor een schappelijk bedrag. Merci.
Na 25 jaar samenwerking met Wahlen & Jongkind werd het wel eens tijd voor een mooie review. Al die jaren al een tevreden klant! Zowel privé als zakelijk. We leunen (zeker voor de verhuur) erg op een meer dan goed werkende storingsdienst. Trouwe, betrouwbare en deskundige partner. Waar kan ik tekenen voor de volgende 25 jaar?
Recent een nieuwe CV ketel (Intergas Extreme) laten plaatsen. Offerte was in vergelijk met andere aanbieders aantrekkelijk voor wat betreft prijs en voorwaarden. Installatie netjes en secuur uitgevoerd waarbij door het plaatsen van extra vulkraan en afsluiters het onderhoud in de toekomst vergemakkelijkt wordt. Goed advies over gebruik en instelling cv ketel.
het onderhoud van de cv ketel van onze moeder is al vele jaren goed uitgevoerd, Onlangs ging de ketel op storing, vanuit het buitenland kon ik alles probleemloos en snel regelen! Nu doet hij het weer. goede komunikatie en snelle service! hartelijk dank!!
Zoals afgesproken zijn de nieuwe CV en een nieuwe radiator geplaatst op 3-10-24. Het plaatsen van de CV is in goed overleg met de monteur verlopen en de radiator netjes opgehangen en aangesloten. Het enige minpuntje was dat de radiator ophang beugels op een andere plaats kwamen en dat de monteur dit niet even aangegeven heeft. Heb nu achter de radiateur met veel moeite de gleuven van de oude steunen kunnen opvullen. Verder alleen dus goede punten.
Op 30-09-24 heeft onze airco zijn 2 jaarlijkse onderhoud gehad. Graag wil ik Martijn complimenteren met zijn vakkundigheid, vriendelijkheid, netheid van werken en servicegerichtheid. De herkenning van 2 jaar geleden was er meteen, toen heeft hij ook de onderhoud gedaan. We hadden het ook over gebruik en verbruik energie. Tevens Legde hij vakkundig en met passie uit hoe een airco eigenlijk werkt.?? Wat ik heel erg kon waarderen dat hij vroeg, toen hij klaar was ?heeft u nog vragen is alles duidelijk, dan hoop ik u weer te zien over 2 jaar Ook met vragen achteraf wordt je heel vriendelijk, vakkundig en persoonlijk geholpen Ik beveel daarom graag Technisch Bureau Wahlen & Jongkind bij iedereen aan.
Fantastisch geholpen door de monteur en fijn contact gehad met het hoofdkantoor. Na een contract te hebben afgesloten kwamen we er al snel achter dat een nieuwe CV ketel nodig was. Deze is binnen een paar dagen geplaatst en ook andere gebreken die er waren zijn nagekeken en verholpen.
Stuitend gebrek aan empathie en medeleven na het overlijden van mijn moeder. Geen enkele bereidheid om kwestie samen op te lossen en alleen uit om zoveel mogelijk geld.
Bedrijf heeft het onderhoudscontract voor de waterpomp (Eplucon/Ecoforest) zomaar opzegd. Staan wel op de site van fabrikant als erkende onderhoudspartij. Het is opmerkelijk dat er pas nu een jaar wordt geconstateerd dat de unit op het dak ook moet worden onderhouden. Dit terwijl er vorig jaar een monteur is gestuurd die niks aan de unit op het dak heeft gedaan. Dat toont niet aan dat jullie graag goed en gedegen onderhoud uitvoeren.
Vanwege een bouwval van een huis had ik deze jongens gecontracteerd voor vele diverse doeleinden. Elke keer weer sta ik verbaasd over de qualiteit en uitmuntende service die zij leveren. Ik kan geen enkel punt van verbetering ontdekken. Ze leveren ouderwetse service van top qualiteit, ze hebben enorme kennis (ook de jongere jongens), super beleefd, oplossingsgericht, schoon en razendsnel... Je kunt ze zelfs, in tijd van nood, ook in het weekend bellen, wat ik fijn vind omdat ik dingen met gas eng vind. Dus voor de volle 100% aanraders.
Uiteindelijk is deze kwestie naar tevredenheid van partijen afgehandeld. Blij de lange relatie te kunnen continueren. Na meer dan 12 jaar klant te zijn geweest thans na een conflict over de rekening zeer ontevreden over dit bedrijf. Tijdens regulier onderhoud heeft hun onderhoudsmonteur zelf een storing aan mijn CV ketel veroorzaakt. De dienstdoende monteur die vervolgens moest komen opdraven ontbeerde de specifiek benodigde kennis om de juiste diagnose te stellen en heeft daarbij volkomen onnodig een onderdeel vervangen. Dit heeft men ook erkend. Groot was dan ook mijn verbazing dat de kosten voor dit onderdeel en de montage toch aan mij in rekening werd gebracht. Na protest is montage gecrediteerd echter het onderdeel zelf moest ik toch betalen. "U heeft toch een nieuw onderdeel gehad?" Ja maar dit onderdeel hoefde helemaal niet vervangen te worden dus waarom moet ik dit betalen? Jullie veroorzaken schade? dan moet je ook de kosten dragen. Ondanks duidelijk uitleg per mail, en telefoon hield men vast aan hun standpunt. Volkomen onterecht en bizar.
Na meer dan 12 jaar klant te zijn geweest thans na een conflict over de rekening zeer ontevreden over dit bedrijf. Tijdens regulier onderhoud heeft hun onderhoudsmonteur zelf een storing aan mijn CV ketel veroorzaakt. De dienstdoende monteur die vervolgens moest komen opdraven ontbeerde de specifiek benodigde kennis om de juiste diagnose te stellen en heeft daarbij volkomen onnodig een onderdeel vervangen. Dit heeft men ook erkend. Groot was dan ook mijn verbazing dat de kosten voor dit onderdeel en de montage toch aan mij in rekening werd gebracht. Na protest is montage gecrediteerd echter het onderdeel zelf moest ik toch betalen. "U heeft toch een nieuw onderdeel gehad?" Ja maar dit onderdeel hoefde helemaal niet vervangen te worden dus waarom moet ik dit betalen? Jullie veroorzaken schade? dan moet je ook de kosten dragen. Ondanks duidelijk uitleg per mail, en telefoon hield men vast aan hun standpunt. Volkomen onterecht en bizar.
Er was een Personeelsfeest Een BBQ was Heerlijk En even weer bijgepraat na de nare eenzame Corona tijd Was er goed verzorgd Blij dat ik nog uitgenodigd werd. Bedankt firma Wahlen ??
De monteur kwam netjes dezelfde dag naar de storing van onze cv ketel kijken. Na 1,5 uur was het probleem eindelijk opgelost. Tot zo ver oké. Maar dan de rekening. 30 euro auto- en gereedschapskosten? Nog nooit van gehoord! En 2 uur arbeid? Zolang was de monteur niet bij ons. Maar de aanrijtijd moet je ook betalen. En hij kwam net bij een klus uit Vinkeveen vandaan.... Ik kies bewust een bedrijf bij mij in de buurt ivm de aanrijtijd en -kosten en dan moet ik dus betalen omdat de monteur een half uur heeft moeten rijden. Vind dit wel vreemd! Heb erover gebeld, werd netjes te woord gestaan, maar helaas levert dit niets op. Gewoon betalen die hoge rekening! En op zoek dus naar een ander bedrijf.
Gebeld dat de installatie koud water gaf. Vriendelijke en adequate medewerkster aan de telefoon gehad. Volgende dag verholpen door monteur. Dik tevreden ??.
Incompetent personeel; de monteur had niet het juiste gereedschap bij zich, een steeksleutel 17. Je zou kunnen bedenken dat een set steeksleutels tot het basis gereedschap hoort? Na veel heen en weer geloop heeft de monteur de klus in 5 minuten gefixt (nadat ik hem mijn eigen gereedschap geleend heb). Uiteindelijk krijg ik een factuur voor 45 minuten, de kosten voor een monteur worden berekend per 15 minuten. Ik heb contact opgenomen de administratie, daar word mij te kennen gegeven dat de monteur 35 minuten bij mij 'werkzaam' is geweest dus dat de factuur betaald dient te worden. Schandalig!

Relaxed personeel, maar wel verstand van zaken en je wordt vriendelijk te woord gestaan. Uitstekend.

Al enkele jaren klant. Snelle service en deskundig personeel. Nadat onze CV-ketel in het weekend kapot ging werd binnen enkele dagen een nieuwe geplaatst. Veel dank!