Zonnepanelen installateur Van Nes - Wonen met comfort
Smelterij 37, 2211 SH Noordwijkerhout, NederlandVan A tot Z ontzorgen. Daar zijn wij goed in. Bij Van Nes bieden wij namelijk alles onder één dak aan.
Van Nes - Wonen met comfort
Van het realiseren van tapwater, centrale verwarming, mechanische ventilatie en rioleringsinstallaties van uw woning tot het geven van interieuradvies, het installeren van badkamers en gashaarden inclusief kastmeubels en het innoveren van nieuw toepasbare duurzame technieken. Bij Van Nes kunt u rekenen op de beste kwaliteit.
Vandaag de dag willen wij ons milieu een handje helpen. Daarom installeren wij veel duurzame oplossingen van zonnepanelen tot warmtepompen en denken wij mee in het compleet verduurzamen van uw woning of bedrijf.
26 beoordelingen over Van Nes - Wonen met comfort van Google My Business
Huis gekocht met een CV-ketel die in het verleden door Van Nes is geplaatst. Bovenin het trapgat. Bij het jaarlijkse onderhoud (waarbij ook wel wat dingen fout gingen in de planning) weigert de monteur om de CV te onderhouden, omdat deze op een lastige plek hangt. Snap ik, ARBO-technisch zou ik ook weigeren, maar waarom is de CV dan in die hoek opgehangen en bij de vorige eigenaar wel gewoon netjes onderhouden?! Er werden voor de grap nog wat foto's gemaakt, want een CV op deze plek hadden de jonge monteurs echt nog nooit gezien. Van de factuur klopte weinig en latere afspraken waren ook chaotisch qua planning. Dat de CV op deze plek hangt, is ons probleem. Het bedrijf dat 'm daar heeft opgehangen, trekt de handen er vanaf. Er is ook nooit een verklaring, stukje verantwoordelijkheid of 'sorry' voor gegeven. Er is iemand langsgekomen om een offerte voor een nieuwe ketel op te maken, maar de offerte is nooit gestuurd. Vandaag werd een nieuwe jaarlijkse afspraak voor onderhoud ingeschoten. Terwijl onderhoud geweigerd wordt. Na een mail zijn we uit het systeem gehaald. Eigenaardige gang van zaken. Geen verantwoordelijkheidsgevoel en de backoffice communiceert ook niet effectief met de veldwerkers.
Zou hier nooit meer vuurwerk kopen. Duur pakket gaat nog minder mooi omhoog dan een potje van de action. 1 ster voor de lekkere oliebollen
M?n geiser laten vervangen voor een boiler en oude gaskachels laten vervangen voor nieuwe. Persoonlijk contact, snelle service, vriendelijk personeel. Prima geregeld.
Ik ken het bedrijf niet, maar ze mogen weleens goede chauffeurs aannemen. Niet eentje die het prettig vind om flink te bumperkleven. Slechte reclame voor het bedrijf en een onprettig/onveilig ervaring. Het was helaas te donker om het kenteken te lezen.
Adviezen en stijling zijn echt top. Helaas komen ze vaak afspraken niet na , of ze komen te laat. Communicatie en planning zijn erg slecht. Al vaak voor niks zitten te wachten of ze laten je 3 kwartier wachten.
Na een klein geschil over een reparatie en na een goed gesprek met de eigenaars van dit bedrijf tot een prima oplossing gekomen waarvoor dank
Ik had een storing in mijn CV en dezelfde dag hebben ze me nog geholpen. Super netjes en vriendelijk te woord gestaan en alles heel goed uitgelegd, ook om in de toekomst problemen te voorkomen. Ik ben super tevreden!??
Vandaag een monteur aan huis gehad. We zijn héél content!!! Er was bijna geen wachttijd én de monteur was deskundig en erg behulpzaam. Dus...alleen maar positief
Helaas moet ik zeggen dat ook ik niet zo tevreden ben over dit installatiebedrijf. Reparaties worden zo gedaan, dat ze een aantal keer terug moeten komen omdat er iets niet goed is gegaan. Afwerking ziet er niet altijd netjes uit. Het lijkt of sommige monteurs in het diepe gegooid worden zonder dat ze een goede opleiding hebben. Afspraken worden regelmatig verzet.
Ik heb een probleem met de klep in het rookkanaal van mijn open haard. Contact gezocht via mail met de firma van Nes en snel teruggebeld met een uitstekend advies. Echt top. Dit zegt heel veel over dit bedrijf. Zal zeker weer een beroep doen op dit bedrijf,
Er is een dure keuken en badkamer geplaatst op de Lindenhofstraat na vele klachten en beloften van medewerkers zijn er nog steeds problemen (zie foto's) die niet opgelost zijn. Hoop na deze recensie dat er eindelijk iets aan gedaan wordt
Lastiggevallen met spookfacturen voor niet verrichte werkzaamheden. Wat betreft reactie van de eigenaar; uiteraard ben ik geen klant meer bij jullie! Als je dit soort feedback niet wilt, stuur dan geen spookfacturen naar klanten.
Ik heb Van Nes gebeld om 3 dakpannen terug te leggen. Monteur is letterlijk 5 minuten bezig geweest, maar ze belasten een volledig uur, gebruik van de ladder, voorbereidingskosten, administratiekosten en kleinmateriaal. Geen kostenopgave vooraf maar een factuur van 100,- euro voor 5 minuten werk.
De eerste afspraak voor advies op een warmteplan kwam niemand opdagen noch werd gebeld voor een update. Bij de tweede afspraak kwam wel iemand langs, maar kregen wij niet het idee dat echt goed werd mee gedacht in de persoonlijke situatie. Volgend zou er een offerte gestuurd worden, maar wij hebben nooit meer iets vernomen.
Ik heb drie keer een afspraak proberen te maken met dit bedrijf en er is nog steeds niks gebeurd. Eenmaal hadden we in de ochtend afgesproken, daarvoor speciaal teruggekomen van vakantie. Belden ze vijf minuten na de afspraak: monteur was ziek Vervelend, maar goed, kan gebeuren. Meteen een nieuwe afspraak gemaakt. Volgende week, weer vroeg in de ochtend. Ik wacht ongeveer tot anderhalf uur na de afspraak.... Dan bel ik zelf maar eens op: monteur wéér ziek. ?? Dat wisten jullie dan toch al eerder? We konden op dat moment gek genoeg geen nieuwe afspraak maken, maar ze zouden terugbellen. Niks gehoord. Een maand later probeer ik het nog maar eens (het is geen groot probleem wat ik heb en het was er een beetje bij ingeschoten). "O, ja, we kunnen nu geen afspraak maken, maar we bellen u morgen." Nooit meer wat gehoord. Ik zoek verder naar een bedrijf dat zijn afspraken wél nakomt en ik raad anderen aan dat ook te doen.
Omdat ik haast had met de reparatie van mijn inbouwreservoir van het toilet, zonder te vergelijken met andere bedrijven, gekozen voor Van Nes. De reparatie zelf is goed en snel uitgevoerd. Helaas is de communicatie en service erg teleurstellend (o.a. vanwege een onenigheid/mysterie waar de tegels gebleven waren). Als ik nou goedkoop uit was geweest, had ik dit nog kunnen begrijpen, maar helaas waren de werkzaamheden erg prijzig (1800 euro, waarvan 300 euro materiaalkosten voor 2 dagen werk voor één persoon). Het terugplaatsen van de tegels, welke verdwenen zijn, zou nog eens 790 euro extra gekost hebben. Exclusief kosten voor de tegels die ik zelf opnieuw moest aanschaffen.....

Onlangs heeft Van Nes nog de laatste puntjes op de -i- gezet van onze complete renovatie en verbouwing van ons woonhuis. Ze reageren snel en komen de afspraken altijd na. Top!

Super fijne partij om mee te werken. Komt afspraken na en erg fijn advies voor interieur gehad! Bedankt!!

De opzet en ontwikkeling van een nieuwe badkamer samen met van Nes met hun expertise werd door ons als zeer prettig ervaren. Daarna een duidelijke offerte gekregen en de opdracht is tot onze volle tevredenheid volgens planning uitgevoerd. Het personeel, dat betrokken was bij de vernieuwing van de badkamer, was zeer kundig en prettig in de omgang.

In een aantal weken tijd is ons huis in een paleis veranderd (vergroten en vernieuwen badkamer met bad, badmeubel en regendouche en nieuwe toiletruimte beneden). Van dag 1 tot de laatste dag liep werkelijk alles gesmeerd. Ook een (ongeplande) plaatsing van openslaande deuren in de keuken werd in de planning opgenomen. De belofte dat ik met de kerstvakantie in mijn bad kon liggen, is nagekomen! Zeer professioneel personeel in de uitvoering, ook de hulp bij het uitzoeken en indelen van de badkamer en toilet heeft bijgedragen aan het prachtige resultaat. Wij zijn er heel blij mee!

Na lekkage aan mijn schoorsteen een afspraak gemaakt met Dhr van Nes. Keurig volgens afspraak is Dhr van Nes wezen kijken en de oorzaak kon verholpen worden. Het was nu druk maar we nemen snel contact op om een afspraak te maken, maar dat kon wel even duren. Ennnn ,nooit meer wat gehoord. Ik denk dat deze klus te klein was waar te weinig aan verdient kon worden. In de crisis tijd had dit denk wel gedaan kunnen worden , want toen was er weinig werk.