Zonnepanelen installateur Van Rooij Renovatie & Installatie
Marconiweg 13, 4207 HH Gorinchem, NederlandVan zonnepanelen tot energiebesparende verlichting. Wij helpen u graag met het zoeken naar duurzame oplossingen voor uw energiegebruik.
Over Van Rooij Renovatie & Installatie
Al sinds 1907 is Van Rooij een begrip in Gorinchem. Een begrip dat synoniem staat voor kwaliteit, vakmanschap en betrouwbaarheid.
U kent ons waarschijnlijk van ons loodgieters- en installatiewerk. Maar wat veel mensen niet weten is dat wij ook al jaren renovaties en verbouwingen realiseren: van a tot z.
Bijna elke klus in en rondom – en zelfs op – uw woning kunnen we voor u realiseren. Ons team van vakmannen is breed opgeleid en kunnen steunen op jarenlange praktijkervaring. Voor elk vakgebied hebben wij specialisten in dienst: onder andere voor loodgieterswerk, elektra, timmer- en dakwerk, tegelzetten en stucwerk.
14 beoordelingen over Van Rooij Renovatie & Installatie van Google My Business
Geven de aanbetaling niet terug na meerdere telefoontjes en aangetekende brief. Komen afspraak niet na. Verdere stappen worden ondernomen.
1 ster voor de moeite. In ons vorige huis hadden we een abonnement voor onderhoud aan de CV ketel. let wel: eerst 1 heel jaar vooruit betalen en dan pas komen ze een keer. toen we verhuisd waren en opgezegd hadden, hebben ze nog 2 jaar lang onterecht afgeschreven. ondanks ontelbare telefoontjes en beloften van hun kant. niet mee in zee gaan.
Opeens op een maandagavond lekkage van boilervat, water sijpelde eruit, plassen op de vloer. Storingsdienst gebeld, bleek het hele boilervat doorgeroest te zijn. Volgende ochtend overleg gehad, wensen op tafel gelegd, mogelijkheden besproken, daarna offerte ontvangen, in de middag akkoord op offerte en de volgende dag een gehele nieuwe Cv-installatie door Van Rooij geïnstalleerd. Zeer tevreden met de snelheid en vakkundigheid, ook vriendelijk personeel. Bedankt Van Rooij! We zijn erg goed geholpen en hebben weer warm water!
Erg slechte ervaring met dit bedrijf,slecht service,ze sturen wel hoge rekening voor reparatie .terwijl werkzaamheden niet goed uitgevoerd is.slechte manier van zaak doen
Vandaag is Rob Ansink het expansievat komen vervangen, zeer vriendelijke en kundige monteur. Complimenten, ook eens een positieve reactie voor Van Rooy.
Uiterst onprofessioneel bedrijf. Vanwege lekkage in de badkamer gevraagd om zo snel mogelijk een offerte voor herstel uit te brengen. Dat zou in orde komen. Na twee weken en vier keer bellen nog steeds geen offerte ontvangen en ondanks vier keer de belofte dat ik diezelfde dag zou worden teruggebeld niets meer gehoord. Ik heb alle vertrouwen in dit bedrijf verloren en zoek een ander installatiebedrijf.
In 2018 heeft Van Rooij onze badkamer prachtig gerenoveerd. Ze hebben tevens een Daikin warmtepomp geïnstalleerd. Een duur apparaat waarbij je enige service/onderhoud zou verwachten. Daarvoor kan je echter totaal niet op Van Rooij rekenen. Zelfs niet als er iets stuk gaat. Zo kunnen we de warmtepomp al meer dan een half jaar niet goed bedienen. We hebben in ruim 6 maanden tijd al talloze keren contact gezocht hierover, per mail, telefonisch en zelfs via het 06-nummer van de eigenaar. Tevergeefs. We komen niet verder dan de telefoniste die steeds heel hartelijk belooft dat we teruggebeld worden, wat men vervolgens niet nakomt. Dit is onacceptabel: Van Rooij MOET deze nazorg leveren. De leverancier van de warmtepomp (Daikin) geeft dit ook aan: de installateur is verantwoordelijk. Ik baal ervan zo'n negatieve recensie te moeten schrijven, maar ze dwingen je hiertoe op deze manier. Ga niet met Van Rooij in zee: de communicatie en nazorg worden een drama..
Van Rooij heeft bij ons 2 jaar geleden warmtepomp, isolatie en zonnepanelen aangelegd. De installatie heeft wat nazorg en onderhoud nodig wat niet erg soepel verloopt. Keer op keer wordt beloofd dat werkzaamheden ingepland zullen worden en dat we teruggebeld zullen worden voor een datum, wat vervolgens niet gebeurd. Frustrerend en tijdrovend.

Ja hoor winter (kerstvakantie) en de cv stopt er mee, 3 graden buiten heel fijn. (EINDE MIDDAG) We hebben een openhaard dus echt koud is het gelukkig niet in huis. Maar douchen en poetsen knap lastig. Even monteurs bellen, Sorry geen altijd, mevr u bent niet de enige 7 jan aan de beurt, Wij zijn gesloten in verband met vakantie. Nou van rooij bellen. Nou ze zijn er mevr ik kan maandag of dinsdag komen als u dit gelegen komt. Yes, warm het nieuwe jaar in . Dinsdag een afspraak jongens netjes op tijd, zijn 4 uur bezig geweest, en alles hangt nieuwe ketel goed advies en service. Op oudjaarsdag. Bedankt

heel jammer. Wegens een lekage bij de douche hebben we van rooij laten komen. hele aardige monteur, Binnen 20 minuten was het probleem al ontdekt en aangekaard. Vervolgens Is ons verteld van rooij terug te bellen, om te laten weten of wij verder met hun in zee zouden gaan. Wij diezelfde dag nog terug gebeld. Zei zouden ons weer terug bellen. Na een week nog niks gehoord, wij nog een keer gebeld, kregen wij een vrouw aan de lijn, het probleem werd bij ons neergelegd, allemaal leuk een aardig, wij gaan een ander bedrijf zoeken. Hele slechte service. Overigens, scheen de monteur 45 minuten bezig geweest te zijn, met inspecteren, terwijl hij er maximaal 20 minuten was, hebben wij dus wel een rekening voor gehad, zeer typisch. Heel ontevreden, aardige monteur, enige reden dat dit bedrijf nog 1 ster verdiend.

als je als abonnementhouder al geen afgesproken service meer kan ontvangen, je van van het bekende kastje naar de muur wordt gestuurd, planning meerdere keren niet gestand wordt gedaan zonder enig contact, verdien je geen enkele pluim meer, integendeel! Jammer voor al die gemotiveerde monteurs die Jaap loyaal zijn geweest.

Geen vaste klant bij van Rooij maar na afgelopen vrijdag wel, zo goed en snel geholpen! Na het ontdekken van een gaslek hebben ze er alles aangedaan om het dezelfde dag nog op te lossen. Super service!