Zonnepanelen installateur Van den Dijssel
Laanstraat 34-A, 3762 KD Soest, NederlandP.A. Van den Dijssel bv is een installatiebedrijf dat al meer dan 40 jaar alles op het gebied van installatiewerk uitvoert en staat voor maatwerk; hoge kwaliteti en betrouwbaarheid.
Van den Dijssel
Ze streven constant naar het toepassen van duurzame oplossingen, zoals zonnepanelen.
Elke klus behandelen wij met uiterste zorg en bekwaamheid. We zijn een veelzijdig bedrijf wat klaarstaat voor particulieren en bedrijven om hen zo snel en goed mogelijk van dienst te zijn!
11 beoordelingen over Van den Dijssel van Google My Business
Tòp! Snelle service en goede duidelijke communicatie. 's morgens gebeld dat ons expansievat het begeven had en dezelfde ochtend stond Wesley al op de stoep om hem te vervangen. Reuze bedankt.
Wij hebben vorig jaar een onderhoudsbeurt van de CV ketel laten doen en daarbij een klacht laten verhelpen. De klacht keerde echter snel terug. We hebben een aantal keer telefonisch contact proberen op te nemen en zijn na vier maanden teruggebeld. We kregen een meningsverschil over het niet verhelpen van de klacht, ik hoopte op enige coulance. Weer weken niets gehoord, totdat er een herhaling van een factuur in de mail kwam, terwijl ik geen eerste factuur heb mogen ontvangen. Gebeld met de receptioniste die zeer onbeleefd overkwam: forse stemverheffing en uiteindelijk verbrak ze zelfs de verbinding. Het ontbrak aan klantvriendelijkheid bij de receptioniste, terwijl de monteur juist onze complimenten mag ontvangen. Wij hebben de factuur wel betaald, maar gaan op zoek naar een ander bedrijf.
Via de website het contactformulier ingevuld met vraag voor een offerte. Na 11 dagen maar eens gebeld. De directie moest zich hier maar over buigen. Na een aantal dagen nog maar eens gebeld. Antwoord: Hier kan ik geen offerte voor maken maar wij komen ook niet meer voor kleine klusjes, daar zijn wij te druk voor. Als u nou een grote klus had, tja? Wow, wat een bedrijf!?
Professionele installateur die duidelijk bij alles voor de juiste keuzes gaat (geen prutswerk maar duurzame kwaliteit). En ja, dan moet je soms nee verkopen zodat je gemaakte afspraken ook kan nakomen. Ik heb daar geen probleem mee. ?
Zeer slechte behandeld door receptioniste, of degene die telefoon aannam. Wilde mij niet als klant omdat ze het te druk hebben om te komen kijken voor lekkage dakkapel. Terwijl het voor mij niet eens dezelfde dag hoefde. Heb gelijk een ander gebeld die wel wilde langskomen. Zelfs een paar dagen later. Hij heeft het probleem uiteraard verholpen. Ik zou zeggen geen nee verkopen naar klant?