Van den Hoff Installatiebedrijf

  1. Home
  2. Noord-Brabant
  3. Eindhoven
  4. Van den Hoff Installatiebedrijf

Zonnepanelen installateur Van den Hoff Installatiebedrijf

Van Kanstraat 3, 5652 GA Eindhoven, Nederland
Dit is een citaat van Van den Hoff Installatiebedrijf zelf:

Bij VAN DEN HOFF Installatiebedrijf kunnen zakelijke en particuliere relaties terecht voor een breed pakket aan diensten.

Van den Hoff Installatiebedrijf

Wij zijn een middelgrote installateur uit Eindhoven, beschikken over alle benodigde certificeringen, en verzorgen bij veel relaties regulier preventief onderhoud en veiligheidskeuringen.

Toekomstgericht verder met een dienstenpakket waarin veiligheid en duurzaamheid voorop staan. Zoals bijvoorbeeld het Veilig Thuis Keur en het zogenaamde Energie-Prestatie-Advies (EPA).

Voor wat betreft duurzaamheid kan u bij VAN DEN HOFF terecht voor zowel zonne-energie als een HRe ketel. Uiteraard zijn we bij VAN DEN HOFF volledig op de hoogte van alle wet- en regelgeving en subsidiemogelijkheden.

Ons onderscheidend vermogen zit niet alleen in het breed pakket aan diensten, maar ook in de betrokkenheid naar onze relaties. Wij denken met u mee en zorgen dat onze adviezen bijdragen aan winst voor u en/of uw organisatie. Winst in financiële zin door oplossingen die uw energieverbruik verminderen en processen efficiënter maken. Maar ook winst op het gebied van comfort, veiligheid en milieu. Wij zijn expert op het gebied van duurzame oplossingen die concreet invuliing geven aan het verbeteren van het comfort, veiligheid en binnenmilieu van uw object en installaties.

Onze publicaties zijn louter informatief van aard en daaraan kunnen geen rechten worden ontleend. De informatie is ontleend aan (openbare) bronnen op de datum van publicatie. Wij hebben géén commerciële band met partijen of merken die wij in onze publicaties noemen, tenzij anders aangegeven.

13 beoordelingen over Van den Hoff Installatiebedrijf van Google My Business

image description

Blijkbaar zo druk dat er via het fietspad van rechts ingehaald moet worden ipv een paar seconde te wachten.

image description

Zeer goede service, bekwame monteur en erg meedenkend om de CV iets zuiniger af te stellen voor ons appartement.

image description

Keurig geholpen door de monteur. Probleem was snel weer verholpen.

image description

Had een nieuwe meter verwacht voor mijn verwarming maar nee hoor

image description

Heel blij met de airco op mijn slaapkamer, zeer netjes en vakkundig aangelegd.

image description

Ben erg tevreden over dit bedrijf mijn boiler was kapot. Heb meteen van den hoff gebeld en kon meteen een afspraak maken ook al was ik geen vaste klant was geen probleem. Afspraak gemaakt en op de afgesproken dag en tijd waren ze er. Ik beveel dit bedrijf aan iedereen aan. Toppers.

image description

Komen afspraken niet na! Wacht al ruim 3 maanden op een offerte voor een nieuwe cv-installatle / klimaatbeheersingssysteem. Na twee maanden eindelijk een afspraak kunnen maken voor een offertegesprek. Maar dan komt de projectleider gewoonweg zonder melding niet opdagen. En nu huilen in Cobouw dat de omzet tot wel 50% daalt. Dit bedrijf heeft geen bestaansrecht!

image description

Al 8 jaar klant omdat ik huur via Trudo. Helaas nu op zaterdag een kapotte CV ketel, geen warm water of verwarming. De storing is niet zelf op te lossen. Heb al een keer of 10 gebeld, ingesproken, maar geen gehoor. De calamiteitendienst van Trudo kan ook niks doen, moet naar van den Hoff. Dat ik moet wachten op contact tot maandag is tot daar aan toe, ik zit nu in de kou. Het zou wel zo netjes zijn even terug te bellen.

image description

Wat een bedrijf vraag voor onderhoud ja je kan in april pas afspraak maken zonder waren water douche gin verwarming tot april heb nog nooit zoon slechte mee gemaakt als dit beter na b en r mensen

image description

Hadden problemen met verwarming, geen warm water. Van den Hoff kwam alleen voor storing als we eerst een contract ondertekenden. Niet gedaan dus. Snel op zoek naar iemand anders.

image description

Komen afspraken niet na. 3x dag vrij genomen en 3x hebben ze 1,5 uur voor de afspraak afgebeld. Nou kan er iets gebeuren, maar 3x bij dezelfde klant kan echt niet. Super ontevreden hierover. Qua monteurs of werkzaamheden weet ik het dus niet, maar de planning/bedrijfsvoering/klantenservice is ronduit slecht!

image description

Al 20 jaar vaste klant, maar voor een gaslek komen ze niet ??? (uiteraard wel als je belt voor een nieuwe ketel) Om te beginnen mag je een voicemail inspreken waar ze niet op reageren. Wat natuurlijk al erg vreemd is als belt met een telefoonnummer voor 24/7 voor lekkages. Als je na een uur nog een keer belt, krijg je de heer van den Hoff zelf aan de lijn. En deze geeft aan dat ze voor dit soort futiliteiten niet komen.? Niet urgent genoeg of zoiets. Draai de hoofdkraan maar dicht was het antwoord. Ook niet als je op leeftijd bent, en de volgende dag 75 wordt. En je uiteraard graag in een warm huis de gasten wil ontvangen. Ook dat maakt niets uit, sterker nog je hoort de irritatie in zijn stem als je vraagt of ze echt niet kunnen komen. Alom grote verbazing dat een bedrijf zo met zijn vaste klanten omgaat, en geen enkel empathie toont betreft onze leeftijd en 75 jarige feestdag. Uiteraard gaan wij weg bij van den Hoff en we wensen hem nog succes met zijn bedrijf en alle leermomenten die nog volgen. mvg dhr. van Vlijmen

image description

Hi, I contacted the company as the BFM vastgoed (company that manages the houses owners) works always with them. They came 3 times to try to fix the radiator and they did not manage: First time the worker did not have the the tool to fix it, so nothing was done on the radiator. The second time, the service did not fix the issue and the worker left saying that it was fixed. Therefore, they need to come again. The third time, the worker said he could not fix it because the radiator was warm (which was known beforehand because the issue was that the radiator was not possible to be closed). Each time they come, they write 30min of traveltime in the bill, even if the service they do is completely useless. I have never seen such an incompetent company, I will not call them anymore!