Zonnepanelen installateur Verwarmings Service Leende B.V.
Biesven 6a, 5595 DD Leende, NederlandAdvies over de juiste cv-ketel voor uw woning of energiebesparende oplossingen geven we graag.
Verwarmings Service Leende B.V.
Onze energiecoaches helpen u stap voor stap op weg naar een duurzame(re) woning. Om u hierin zo goed mogelijk te kunnen adviseren leren onze coaches u graag kennen. Zij geloven namelijk pas dat het beste voor een woning geadviseerd kan worden als ze ook écht weten wie er woont en wat de wensen zijn van de bewoners. Daarom komen onze coaches bij u thuis. Op basis van dat bezoek beoordeelt onze coach welke maatregelen er getroffen kunnen worden. Vervolgens maakt hij een adviesrapport op, waarin uw wensen/ behoeftes, uw type woning en uw laatste energienota worden meegenomen.
Heeft u ook jaarlijks een hoge energierekening? U kunt fors besparen door de aanschaf van zonnepanelen. Een systeem met 6 panelen produceert elk jaar 1130 kWh aan elektriciteit. Na 15 jaar is de totale besparing opgelopen tot ca. € 7.100! Ook voor uw woning kunnen we een op maat gemaakt systeem samenstellen. Nu investeren in zonne-energie = geld besparen.
Zoekt u PV panelen in de omgeving van Eindhoven? VSL Leende geeft u een eerlijk en betrouwbaar advies. Wij zij de specialist in zonnepanelen Eindhoven en leveren en installeren zonnepanelen op maat.
Zonnepanelen merken
Om u de beste zonnepanelen aan te bieden, werken we samen met de beste merken voor zonnepanelen. Zo kunt u bij ons kiezen tussen de BYD zonnepanelen en de JA solar zonnepanelen. Van beide zonnepanelen merken zijn verschillende types beschikbaar als poly, mono, zwart en blauw.
38 beoordelingen over Verwarmings Service Leende B.V. van Google My Business
VSB is geen goed functionerend bedrijf. Slechte administratie en monteurs. Mei 2024 hebben ze de jaarlijkse onderhoudsbeurten van mijn ketels zeer slecht uitgevoerd. Overstromingen met lekkages veroorzaakt. Bij controle door derden bleek gaslekkage bij een ketel. Schade aan plafonds, bedden, keuken werd niet vergoed door VSB. Wel aanmaningen. Brieven die verstuurd zijn door mij, werden niet beantwoord. Ik heb een ander bedrijf in de arm moeten nemen om de fouten van VSB te herstellen. Na een jaar met aanmaningen tot betaling moest ik alsnog VSB aangetekend aansprakelijk stellen voor het in gebreke blijven, en de geleden schade. Toen pas werd er gereageerd. Uiteindelijk moest VSB toegegeven dat ze fout zaten en heeft VSB de rekeningen laten vervallen.
Vandaag is er netjes, volgens afspraak, een vuilafscheider aan mijn cv installatie gemonteerd. De monteur was netjes op afgesproken tijd aanwezig en heeft keurig vakwerk geleverd. Ben zeer tevreden met dit bedrijf.
Waardeloos.... Opdracht gegeven via de website vevolgens hoor je twee weken niets. Als je daarna gaat bellen dan blijkt er dus niets ingepland te zijn en komt er ook nog verplicht ? 380,- bij voor een "veiligheidspakket" wat nog geen 5 tientjes waard is. Jammer instalcenter, we kopen die CV ketel wel ergens anders.
Bij storing (geen verwarming tijdens vorst) vriendelijk geholpen, monteur was er de volgende dag. Hij had niet alle onderdelen bij zich en zou terugkomen. Een afspraak kon pas na een week op een (voor mij) werkdag. Een half uur voor de afspraak werd afgebeld weken ziekte - kennelijk was er geen vervanger. Ik moest weer een week wachten. Vervolgens dikke rekeningen gehad. Dan denk je dat je in je contract afspraken hebt; die passen ze zonder kennisgeving eenzijdig aan (onderdelen eruit). Van de (aanzienlijke) kosten die buiten je contract vallen krijg je geen prijsopgave, nog wordt vooraf aangegeven dat het niet in je contract valt. En als je vervolgens reclameert krijg je een kortaf bericht vol taalfouten terug. Voor mij geen VSB meer (ondanks dat de monteurs hun werk voor zover ik kan overzien prima hebben uitgevoerd). Klantvriendelijkheid, transparantie en servicegerichtheid tellen voor mij ook!
Niet te spreken over dit bedrijf! Echte oplichters zijn het. Meermaals langsgekomen na we aangaven dat er iets mis was met onze ketel, maar lag zogezegd niet aan de ketel. Lekdetectie moeten inschakelen voor niets, want ook deze man gaf aan dat er geen lek zat. Hebben we een ander bedrijf laten komen en je raadt het nooit, het lag toch aan onze ketel. Als kers op de taart krijg je een peperdure rekening met zaken die er niet horen op te staan! Als je dan mailt om dit te crediteren doen ze nog moeilijk en weigeren ze dit. Zeer slecht bedrijf en zeker niet aan te raden!
Hele slechte service! Je wordt verkeerd geadviseerd en onnodig met veel kosten opgezadeld. We hadden last van drukafname van de ketel, waarvoor we VSB twee keer hebben laten komen om alles te laten controleren. Echter werd er aangegeven dat er niks mis was met de CV-ketel en het ligt aan een lekkage. Op het advies van VSB een lekdetectie bedrijf ingeschakelt, waarbij er geen lekkage werd gevonden. Op eigen initiatief een ander bedrijf ingeschakelt die aangaf dat het wel degelijk kwam door een scheur in de CV-ketel. Uiteindelijk heel veel kosten gemaakt door verkeerd advies en VSB denkt hier totaal niet in mee en rekent wel kosten voor hun service. Ook een factuur gekregen met een flink bedrag voor abonnementskosten, waarvoor wij nooit toestemming hebben gegeven. Ik raad dit bedrijf zeker niet aan!
Betrouwbaar bedrijf met een goede en snelle service. Zowel de monteurs als het kantoorpersoneel is zeer vriendelijk. Plaatsen van nieuwe ketel ging niet helemaal vlekkeloos. (Lekkage en veel lucht in cv) maar door VSB snel opgelost. Klasse!! Blijf zo doorgaan.
We zijn geen klant, maar belden en kregen direct een helder en eerlijk advies, met prijsindicatie. De monteur kwam volgens afspraak. Het was snel en goed opgelost. De prijs was zoals afgesproken.
Zeer Slecht!!!! VSB zou bij ons een nieuwe thermosstaat aan komen sluiten. Na het bezoek geven wij aan dat de vloerverwarming niet werkt maar de losse radiatoren wel. Telefonisch dus zonder nadere inspectie wordt dan aangegeven dat de pomp vd vloerverwarming dan stuk is en dat dit 600 euro kost. Vreemd verhaal dat als je je thermosstaat laat vervangen, de pomp vd vloerverwarming ineens stuk is. Als we er iemand anders naar laten kijken blijkt dat de kabel los is gehaald en de pomp helemaal niet stuk is. Dus kabel in 5 min aangesloten en alles werkt weer. Schandalig ze willen je dus gewoon een nieuwe pomp aan laten schaffen terwijl ze de kabel zelf los hebben laten hangen of zelfs misschien wel los hebben gehaald. Voor het vervangen van de thermosstaat werkte alles namelijk naar behoren.
We hebben een nieuwe airco bij VSB gekocht. Erg goed advies gekregen over bijvoorbeeld het verbruik en de beste optie. De installatie was erg goed verzorgd en het waren erg vriendelijke installateurs die kwamen. Laat de zomer maar komen. Erg tevreden over VSB!
Ondanks perium abbo worden er allerlei hoge rekening verstuurd. Als je een mail stuurt om uitleg. Geen reactie. Dan maar bellen. Belofte om terug te bellen wordt niet nagekomen. Wekt weinig vertrouwen de afgelopen 2 jaar.
Ik liet recent een nieuwe cv ketel plaatsen . Een lekkage meteen de eerste uurtjes . Dit werd na het weekend opnieuw gedaan . De afwerking liet te wensen over. De ketel doet het . Over de afwerking werd niet meer gesproken, ondanks de belofte dat ze er op terug zouden komen..Ik denk niet dat ik nog eens met hen in zee ga? december 2023 alsnog is de afwerking van het een en ander beter gedaan en ben tevreden? (VSB meldde zichzelf)
Onlangs een warmtepomp laten plaatsen (Amber) als all electric. Installatie mooi gemaakt, monteurs aardig en netjes. Na de plaatsing hebben ze de installatie nog ongeregeld en afgesteld, krijgen het heerlijk warm. Advies wat ze hadden gegeven klopt dus helemaal.
Ik liet recent een nieuwe cv ketel plaatsen . Een lekkage meteen de eerste uurtjes . Dit werd na het weekend opnieuw gedaan . De afwerking liet te wensen over. De ketel doet het . Over de afwerking werd niet meer gesproken, ondanks de belofte dat ze er op terug zouden komen..Ik denk niet dat ik nog eens met hen in zee ga??
Tot op heden is de samenwerking met dit bedrijf één grote teleurstelling gebleken. Hieronder een opsomming van mijn ervaring; - 22/12/22 afspraak thuis met de adviseur. Het plaatsen van de hybride warmtepomp in onze wat krappe kastbouw zou moeten passen. We bespreken samen een installatie begin februari 23. - 12/1/23 we hebben nogmaals contact per mail m.b.t. de installatie. ''zonder zieken of bijzonderheden wordt er op 8 & 9 februari bij jullie geïnstalleerd''. - 8/2/23 10:30, nog geen monteur gezien. Wat bleek, de afspraak zou blijkbaar tóch nog niet bevestigd zijn? Nieuwe afspraak werd gemaakt voor installatie 22 & 23 februari 23. - 22 t/m 24 februari 23 zijn 2 hele vriendelijke monteurs zijn vloekend bezig geweest om alles passend te maken met vele omleidingen. Dit had normaliter ''niet gepast''. Bijzonder dat het dan wel zo verkocht wordt. Na 3 dagen hard werken is alles geïnstalleerd. - Na het weekend bleek het allemaal toch niet te werken. Een monteur langsturen? Ze hadden pas 2 weken later tijd op 14/3/23! Een lek in de buitenunit, er moest een nieuwe komen... - Door levertijd en de drukke planning kon deze pas op 14/4/23 worden geïnstalleerd. Alles zou nu echt werken, alleen jammer dat de lente alweer in volle gang was.. - 16/10/23 het najaar is begonnen, de éérste koude dag EN helaas ook wéér een koud huis. Maar weer eens bellen... dit keer stond er nog dezelfde middag een wederom vriendelijke service monteur. Helaas bleek hij niet gecertificeerd voor hetgeen waarvan hij dacht dat er een probleem zat. Om te voorkomen dat we in de kou bleven zitten is de cv in noodbedrijf gesteld. Er zou zsm contact worden opgenomen voor een vervolgafspraak. We zijn weer 2 dagen verder en er is nog geen afspraak gepland. Ondanks dat we het nu niet meer koud hebben in huis wil dit voor mij niet zeggen dat het geen urgentie meer heeft. Onze cv is namelijk in noodbedrijf gezet waardoor deze 24/7 verwarmd tot 23 graden(!). Zeker in deze tijden een enorm duur geintje. We hebben namelijk niet voor niets een warmtepomp van 13k aangeschaft ;) Het is werkelijk waar schandalig dat het jullie na zoveel bezoekjes en manuren nog niet gelukt is om een werkende warmtepomp af te leveren. Ik verwacht dat het alsnog per ommegaande wordt opgelost, en dit keer werkend graag. Op deze manier ren ik na mijn garantieperiode gillend bij jullie weg om mijn onderhoud elders uit te besteden. Zou graag zien dat jullie mij nu eens het tegendeel bewijzen.
komen afspraak niet na. 8 uur zouden ze komen. Na 4 uur nog niemand. krijg je een telefoontje dat ze geen tijd hebben voor de 2 ketels voor onderhoud. Waarom maak je gvd een afspraak!!!
Op zaterdag 14 oktober tweemaal service verleend aan onze recent in werking gestelde nieuwe waterpomp. Het product is pas heel kort op de markt. In twee sessies zijn de aanloopproblemen verholpen. In de avond kwamen zelfs twee mensen, waarvan één deskundige met meer dan gemiddelde kennis. De here en daarmee VSB verdienen wat ouderwets gezegd "een tien en een griffel"....
Geheel nieuwe hybride installatie laten aanleggen in bestaand huis. Zeeeeeer en zeeeeer tevreden over de werking van de installatie. Maar ook over het zeer duidelijke advies/informatie-gesprek vooraf over de keuze aan ketels en pompen, over de werking, het tijdspad en de voortijdige levering van alvast 2 apparaten. Door goede communicatie is ook alles verlopen zoals vooraf besproken. De werknemers waren deskundig, aardig, punctueel, en werkten gestructureerd. Zo werd er ook tussentijds opgeruimd en gepoetst. Ik was vooral blij met hun flexibiliteit: Zo waren ze bereid om op mijn verzoek de oude en nieuwe leidingen zodanig te laten lopen, dat ik ondanks een extra apparaat, toch meer ruimte overgehouden heb in de bijkeuken. VSB heeft ook extra moeite gedaan om een donkere kabelgoot te regelen voor aan de buitenkant. Want op een huis met donkere stenen zou de standaard witte kabelgoot vloeken. De service was ook prima. Ze kwamen zelfs in het weekend binnen het uur aangereden om een kinderziekte eruit te halen. Intussen zijn we een jaar verder en kunnen wij stellen dat alles nog steeds naar wens werkt en wij al enorm veel gas bespaard hebben. Door de hoge energieprijzen van afgelopen jaar, hebben wij zelfs al een derde deel van de investering eruit.
Onlangs onderhoud laten uitvoeren aan mijn ketel. Uitstekend bedrijf met vriendelijke monteurs. Wat mij betreft een dikke aanrader!
VSB heeft bij mij een warmtepomp geplaatst. Tevreden over de kwaliteit. Kleine issues naar behoren opgelost. Reactietijd op mails mag wel verbeteren.
Na het plaatsen van onze warmtepomp ?popte? er wat onvoorziene problemen op. Problemen welke te maken hadden met warmtepomp in relatie tot convector verwarming en de afvoer van condenswater. Dat laatste was een nog niet eerder voortgekomen situatie met de warmtepompplaats, namelijk op een balkon. De eerste was een warmteafgifte probleem. Na veel ?gepuzzel? en uitproberen vanuit VSB zijn uiteindelijk alle problemen na veel inzet van de monteurs opgelost. Het heeft even geduurd vanwege de complexiteit van de problemen maar?.. helemaal op orde !
Het duurt nu al maanden totdat VSB het probleem heeft opgelost. Meerdere malen verschillende nieuwe monteurs aan de deur gehad, maar probleem nog niet opgelost en wel steeds rekeningen gehad voor uren/onderdelen en voorijkosten. Onacceptabel en ketel werkt nog niet goed, blijft draaien waardoor het zeer warm wordt in huis (en dat met deze energieprijzen).
Na 1ste contact m.b.t. warmtepomp installatie snel aanbiedingen gekregen voor meerdere merken die beschikbaar waren. Uiteindelijk Itho Daalderop HP S55 laten installeren. Aanpassingen aan ruimtes werden goed en netjes uitgevoerd, installatie van hardware ging voorspoedig en netjes, het was zeker geen haastklus ! Aansluiten, werkend maken en inregelen werd ook duidelijk uitgelegd. Vanwege het feit dat ik Tado slimme thermostaat systeem heb dat niet samenwerkt met de Honeywell Spider thermostaat kreeg ik ook tips hoe dit zo optimaal mogelijk te installeren. Na 2 weken viel het systeem uit door een SW fout. Binnen 5 uur was er een monteur aanwezig die het systeem gereset heeft en ook direct aanpassingen & correcties heeft gedaan die het hele systeem beter toepasbaar maakte voor onze 'unieke' huis en gezin situatie. Ook nadat ikzelf de Spider thermostaat had laten vallen en deze dus defect was had Ruud snel een oplossing klaar. Minpunt:bij de start van de installatie was er wat verwarring tussen monteurs en verkoper over de gewenste wijze van plaatsing (en dus misten ze wat materiaal)maar na overleg was het duidelijk.
Ondeskundig en Onprofessioneel. In 20 dagen tijd, met om de dag een monteur, waren ze niet in staat de ketel te repareren. Eerst lag het aan de ontsteker dan de thermostaatkraan, de travo, de platenwisselaar, de ventilator, het verlengsnoer ed. Na 20 dagen kwam de ingehuurde expert er binnen 5 minuten achter dat de ketel koolmonoxide lekte, wat normaal niet erg is (gesloten systeem), maar de monteurs hadden per ongeluk ook de luchtafvoer kapot gemaakt, waardoor het wel ons huis in kwam. 21! keer hebben we naar ze moeten bellen voordat het opgelost was. Uiteindelijk komt op onze klacht geen reactie en wordt de zaak nu afgehandeld door de rechtsbijstand. Als je je leven lief is, sluit je met deze partij geen overeenkomst.
Hele slechte service. 1 jaar geleden ketel laten verhangen alles naar wens komen alleen de afspraken nie na hadden de monteurs ineens Corona. Wat achteraf niet zo bleek te zijn. Nadien merkte wij dat het op de badkamer heel erg stond. Einde vh liefje bleek de riool aansluiting niet aangesloten te zitten. Bel ik ze op. Ze zouden me terug bellen. Na een dag wachten belde ze niet ik hun gebeld. Nee moet echt wachten totdat hun zouden bellen. Nou na 4 weken bellen ze terug?.. waardeloos. En dan gaat de mevrouw nog niet eens in discussie en hangt gewoon op. Ik vind dit echt een klote bedrijf niks meedenken niks?. GA ER NOOIT HEEN
De monteur stond stipt op tijd aan de deur. Vooraf waren gegevens van de ketel opgevraagd, zodat de hij meteen aan de slag kon. Ik heb uitgebreide uitleg gekregen over de uitgevoerde werkzaamheden en na afloop is alles keurig achtergelaten. Niks te wensen over.
Afgelopen woensdag gebeld voor storing aan mijn CV ketel en dezelfde avond nog geholpen door een super aardige monteur. Top service!!
Onder de vlag van voorganger VSL jaren een zeer tevreden klant geweest (net als mijn ouders en broer). Ze hebben 2 jaar geleden nog een nieuwe ketel geplaatst, maar sindsdien gaat het mis. Bij plaatsing is aangegeven dat de ketel de eerste twee jaar geen onderhoud nodig had en onderhoudsabonnement inbegrepen was. Vorig jaar zijn ze toch gekomen en daarbij werd 2-jarig onderhoud gefactureerd (en is ook betaald). Nu willen ze weer komen + factureren en bieden ze zogenaamd geen 2-jarig onderhoud aan. De samenvoeging tot 1 BV is een puinzooi. Update: dit is inmiddels netjes opgelost, maar we gaan na onze verhuizing toch verder zoeken naar een alternatief.
Schandalig bedrijf. Kwamen voor onderhoud bij mijn grootouders. Na het onderhoud deed de ketel het niet meer (geen warm water). Vervolgens moeten er reparatie plaats vinden. Dit kan natuurlijk altijd gebeuren. Maar dan komt de aap opeens uit de mouw en moeten mijn grootouderS akkoord geven op een offerte voor een nieuwe ketel, die ze dezelfde week al willen instaleren. Onder druk akkoord gegeven op de offerte. Gelukkig waren wij er op tijd bij om het geheel te annuleren. GEEN ZAKEN DOEN MET DIT SOORT MENSEN DIE GELD AFTROGGELEN BIJ OUDEREN.
Wilde ons gewoon niet helpen met een probleem wat we al weken hebben. Ons complete verwarmings, sanitair en afvoer systeem is door de vorige eigenaar van VSL aangelegd. In deze tijd stond het bedrijf voor service en stond het er altijd voor haar klanten. Nieuwe bazen nieuwe wetten. Voor onze vereniging echter nooit meer VSL. Jammer dat je gewoon niet geholpen wordt.
Ik heb een ontzettend slechte ervaring met dit bedrijf. Alles wat mis kon gaan is misgegaan. Te laat op alle afspraken zonder enige communicatie. Heel het jaar nergens last van v.w.b. de ketel en verwarming, maar weken nadat monteur langs is geweest gaan dingen ineens mis. Terugbelverzoeken worden genegeerd. Facturatie verloopt rommelig. Vorig jaar ook nog eens de wasmachineslang niet goed teruggehangen waardoor het hele huis blank stond. Eind vorige week dit in een gesprek 1 op 1 met VSL willen bespreken. Zou teruggebeld worden, maar ook dit is weer niet gebeurd. Enorm teleurgesteld.

Hele vriendelijke monteur, die precies wist wat er loos was. Ook is de service echt heel goed. Abonnement afgesloten en dan is de 1e beurt meteen inclusief. Dus geen flauwekul van eerst een beurt voordat je abonnement ingaat. Kortom zeer tevreden en een aangename afwisseling van de andere verwarming"service" bedrijven.