Zonnepanelen installateur Vigar

Domineestraat 3, 4701 JC Roosendaal, Nederland
Dit is een citaat van Vigar zelf:

Installatiebedrijf VIGAR staat in Roosendaal en omgeving al vele jaren bekend om goed advies, kwaliteit en een uitstekende service. Installatie PV zonnepanelen in Roosendaal en omstreken.

Vigar

Beter voor het milieu en de portemonnee. Met onze PV zonnepanelen bent u verzekerd van een goede investering. Wij zijn een erkend installatiebedrijf en bieden u advies afgestemd op uw situatie. U wordt volledig ontzorgd, wij verzorgen de gehele installatie van op het dak tot in de meterkast.

 

Onze publicaties zijn louter informatief van aard en daaraan kunnen geen rechten worden ontleend. De informatie is ontleend aan (openbare) bronnen op de datum van publicatie. Wij hebben géén commerciële band met partijen of merken die wij in onze publicaties noemen, tenzij anders aangegeven.

23 beoordelingen over Vigar van Google My Business

image description

Altijd goed geholpen door Vigar. In augustus 2022 een aanvraag gedaan voor een aantal nieuwe componenten. De nieuwe bedrijfsleider Henk kwam bij ons aan huis. Hij heeft toen onze wensen genoteerd en zou een week later de offerte via mail toezenden. Na 3 weken nog niets ontvangen en heb toen zelf gebeld. Na excuses zou ik een week later de offerte toegezonden krijgen. Maar na een aantal weken nog steeds niets. Toen zelf maar weer gebeld en weers hetzelfde verhaal zoals excuses en Henk zou diezelfde week de offerte toezenden. Ondertussen was het al eind november toen ik de offerte toegezonden kreeg. Ik heb toen direct akkoord gegeven. Na bijna een jaar nog maar eens gebeld en gevraagd of ik af kon zien van de offerte hier werd verbaasd op gereageerd. En zou later teruggebeld worden. En dag later werd ik teruggebeld en ik kon inderdaad afzien van de mij ondertekende offerte. Zonder excuses en niet eens de vraag waar het fout gegaan was . Voorheen altijd goed geholpen door Vigar. Maar voor mij niet meer en zal ze ook niet aanraden.

image description

In september 2022 is er iemand van de Vigar op locatie geweest voor de aanschaf van een nieuwe CV ketel en eventuele boiler. Na diverse keren van contact opnemen, bleef een offerte helaas uit. In december 2022 alsnog een offerte mogen ontvangen en akkoord gegeven voor een nieuwe CV ketel met plaatsing. December 2023 hangt er nog steeds geen nieuwe CV ketel, er is geen enkele vorm van contact geweest en zijn we genoodzaakt op zoek te gaan naar een ander bedrijf en beginnen we weer van voren af aan. We zijn na jaren van goede klant, het vertrouwen volledig kwijtgeraakt in dit bedrijf. Helaas zelfs geen enkel passend excuses mogen ontvangen voor het uitblijven van enkele vorm van service en raden dit bedrijf op dit moment dan ook niet aan.

image description

Op zaterdagavond een storing waardoor ik geen warm water en cv had. Vriendelijke monteur was een uur later aanwezig en heeft het mankement deskundig verholpen. Goede service!

image description

Al jaren tevreden klant. Goed onderhoudscontract, fijne en ervaren monteurs. En ook nog eens aangenaam geprijsd.

image description

Zonnepanelen gekocht in 2919. Toen ik in november een nieuwe cv ketel moest hebben. Oude werkte niet meer had VIGAR geen tijd voor mij. Ze wilde kennelijk geen klant ekstra Nu reeds 2x een optimizer stuk ik gegaan is er buiten het gratis leveren van optimizer (die vergoed wordt door de leverancier) geen coulance meer. Immers ik ben geen ?complete? klant Kortom eea komt onbetrouwbaar over

image description

Prima geholpen door monteur van vigar,na melding dat cv ketel niet meer opstarte na aanleg zonnepanelen door ander bedrijf , zag deze monteur direct wat er mis was gegaan . Binnen 2 uur na melding was monteur ter plaatse en na het verhelpen van t probleem ook nog goede tips gegeven.

image description

Probleem bij aankoop CV-ketel klantvriendelijk, snel en professioneel opgelost. Perfecte service ! Complimenten aan bedrijfsleider Henk en monteur Dré.

image description

Goede firma goede service zelf 25 jaar gewerkt

image description

Monteurs zijn Top. Maar nu al 2x via de site gevraagd voor afspraak zonnepanelen maar nog steeds geen reactie. Dus dat is een zwaar minpunt na meer dan 25jaar klant.

image description

Onze oude VR ketel met boiler eruit. Mooie nieuwe Vaillant HR ketel erin. Namen de moeite om vooraf langs te komen om offerte uit te kunnen brengen. Plezierig contact. Goed afgeleverd werk!

image description

Heel fijn bedrijf zeer proffesioneel en vriendelijk, meedenkend personeel! Kwestie van bellen en ze proberen zo snel mogelijk tijd voor je te regelen!!

image description

De dames van de klantenservice geven verschillende informatie en vervolgens willen ze van hen probleem, mijn probleem maken. Totaal niet begripvol, oplossingsgericht, meedenkend of iets. We zijn al 11 jaar klant bij ze en dan krijg je nul hulp! Slechte service dus!

image description

Krijg ik een rekening van ?96 voor een Het plaatsen van een thermostaatknop. Hebben niets gezegd van een rekening doen maar wat. Knop is geplaatst in febr. Half werk leveren en dan mij als op kosten jagen terwijl ik al 15 jaar klant ben. Krijg ik een mail of ik mijn review wil aanpassen. Moet niet gekker worden.

image description

Krijg ik een rekening van ?96 voor een Het plaatsen van een thermostaatknop. Hebben niets gezegd van een rekening doen maar wat. Knop is geplaatst in febr. Half werk leveren en dan mij als op kosten jagen terwijl ik al 15 jaar klant ben.

image description

Heel goed prima werk gedaan heel tevreden mee

image description

Monteur heb goed werk geleverd

image description

Snel geholpen bij afsluiten van een onderhoudscontract.

image description

Slecht te bereiken voor storing. Geen sticker te zien, kun je je storing nergens melden, na kantoor uren

image description

Goede service, ontzorgend, vaklui.

image description

Ze maken moeilijk om niks. Krijg hoofd pijn van ze als ik ze bel

image description

We hebben ketel van hun met een onderhoudscontract. Goede service goede controleurs fijn contact je wordt goed geholpen. Super ?

image description

Slechte communicatie, wij huren een ketel en na 5 jaar zou men de mogelijkheden bekijken maar niets gehoord. Nu betalen we veel huur voor een oude ketel. Men reageert niet op emails. Wel is het onderhoud aan de ketel in orde, men komt als er iets is.

image description

Zeer slechte communicatie al meerdere keren andere monteur gevraagd omdat deze monteur erg brutaal is en iedere keer als hij geweest is voor jaarlijks onderhoud problemen hebben met de ketel heb nu deze monteur weggestuurd en gebeld naar vigar zouden contact met mij opnemen niets gehoord?