Volta Limburg

  1. Home
  2. Limburg
  3. Schinnen
  4. Volta Limburg

Zonnepanelen installateur Volta Limburg

Breinderveldweg 5, 6365 CM Schinnen, Nederland
Dit is een citaat van Volta Limburg zelf:

Volta Limburg is in ruim 20 jaar uitgegroeid tot dé verantwoorde energiespecialist van Limburg. Samen met Essent zetten we ons dagelijks in om warmte en comfort in de huizen van ruim 114.000 Limburgers te garanderen.

Volta Limburg

Naast het huren of kopen van een CV ketel, boiler of geiser helpen wij ook om uw huis te verduurzamen. U kunt bij ons onder andere terecht voor een warmtepomp, isolatie of zonnepanelen.

Volta Limburg BV gevestigd aan de Breinderveldweg 5 te Schinnen is succesvol op het gebied van het bieden van totaaloplossingen als het gaat om woon- en leefcomfort voor zowel de particuliere- als de zakelijke markt. Je moet dan denken aan energieadvisering en warmtetoepassingen in de meest brede zin van het woord, zoals CV-ketels, onderhoudsabonnementen, woningisolatie, ventilatie, warmtepompen en zonnepanelen toepassingen.

Onze publicaties zijn louter informatief van aard en daaraan kunnen geen rechten worden ontleend. De informatie is ontleend aan (openbare) bronnen op de datum van publicatie. Wij hebben géén commerciële band met partijen of merken die wij in onze publicaties noemen, tenzij anders aangegeven.

45 beoordelingen over Volta Limburg van Google My Business

image description

2 keer in 3 maanden de cv ketel met service contract kapot en dan krijg je te horen dat ergens volgende week wel een monteur langs kan komen terwijl je al 2 weken zonder verwarming en warm water zit. Zeer on professionele en totaal niet meedenkende organisatie.

image description

Slecht. Boiler was kapot. Monteur is niet gekomen, per telefoon geeft hij aan dat de boiler vervangen zou worden. Monteur: u wordt gebeld voor een nieuwe afspraak. 2 dagen later bel ik: nee meneer helaas is die afdeling nu dicht, ik maak een notitie u wordt gebeld voor een afspraak. Nooit gebeurd. Kortom het interesseert ze niets. Ook heb ik ze nog nooit gezien voor een onderhoudsbeurt.

image description

Volta komt afspraken niet na met ons als beheerder, informeert mij niet over gemaakte afspraken voor onderhoud of advies en komt tevens op een andere tijd opdagen dan dat zij de huurder hebben medegedeeld. Tevens wens ik alsnog toelichting te ontvangen op de waargenomen situatie terplekke en toelichting te krijgen op het voorstel ter vervanging van de geiser op telefonische afspraak. Tevens ga ik er vanuit dat Volta mij het voorstel ter vervanging stuurt en de 4 weken termijn pas gaat lopen zodra wij het voorstel tot vervangen geiser hebben ontvangen en de betreffende adviseur mij heeft gebeld met toelichting over de situatie ter plekke en het voorstel, gezien wij dit ook niet eerder kunnen beoordelen. Daarnaast zou het op zijn plaats zijn dat Volta haar excuses aan ons als vastgoedbeheerder aanbiedt, omdat dit zeker niet de eerste keer is.

image description

Niet alleen kan er geen sprake zijn van afspraken. Volta kan eigenlijk niet meer iets waarmaken. Boilers worden verhuurd ver boven de normale bedrijfstijd, offertes over ketels niet nagekomen en de overige vermeende installaties zijn ook te betwijfelen. Min één zou een goede review zijn.

image description

Sinds we de nieuwe intergas ketel in 2023 hebben laten plaatsen, niks anders dan gezeik gehad! Om te beginnen dat de monteurs al de ketel op de niet afgesproken plaats hebben gehangen. Dit na duidelijke instructies van de offerte. Daarna drukverlies. Nu weer gezeur met de ontstekingsvlam... Wel betalen, maar service... Service zou zijn dat we niks hoefde te betalen en dat het werkt wat er beloofd word!!! Maar daar heeft Volta niet van gehoord...

image description

Na installatie van mijn hybride warmtepomp en nieuwe cv-ketel (overigens echt super goed, netjes en op een prettige manier gedaan!), kwam de monteur van Volta mijn ketel 'inregelen'. Ik weet dat er weleens gemopperd wordt, maar hier: niets dan lof!! Hij nam alle tijd, legde alles heel goed uit, met veel geduld, gaf waardevolle tips, enz. Ik besloot ter plekke ook mijn ventilatiesysteem bij Volta in onderhoud te doen, en hij zorgde ervoor dat hij meteen daarmee aan de slag kon, zodat ik niet een tweede keer thuis hoefde te blijven. En ook hier: super goed werk, nog eens extra en heel zorgvuldig het hele systeem schoongemaakt (waar het vorige onderhoudsbedrijf in gebreke was gebleven), erna netjes opgeruimd en waardevolle tips gegeven. Ik ben er heel blij mee en dit geeft vertrouwen voor toekomstig onderhoud!!

image description

Zeer slecht. Onderhoudscontract voor 2 jaar. Nu onderhoudsbeurt laten doen daar zijn 4 afspraken voor gemaakt en telkens andere monteurs. Na onderhoud geen werkende verwarming meer. Compleet nieuw systeem voor luchtverwarming en ketel laten plaatsen 2 jaar geleden ook daar niet over te spreken. Tijdens onderhoud erachter komen dat er 4 filters missen en er dus 2 jaar zonder hebben gezeten. Contact is ook slecht

image description

Zaterdag foutcode f32 op de cvketel. Wel warm water maar geen verwarming. Gebeld medewerker gaf aan dat we de ketel bij moesten vullen. Zo gezegd zo gedaan. Nog steeds geen verwarming. Monteur kwam dinsdag pas. Helaas moest een nieuwe thermostaat besteld worden, dus nog steeds geen verwarming tot vrijdag... beetje raar dat volta geen apparatuur in voorraad heeft...en ook triest dat je zolang zonder verwarming zit, vooral als je met een ziek kind thuis zit en zelf ook ziek bent. Monteur gaf trouwens aan dat de thermostaat 112 euro was. Uiteindelijk was het bijna 200 euro door btw. En wat ik ook erg vind is dat ik dit zelf moet betalen terwijl ik een huur ketel heb. De ketel is gaan lekken op de elektrische apparatuur, waardoor er storing is ontstaan. En wat ik nog vreemder vind is dat er uiteindelijk weer wordt gekozen om de elektrische ontvanger onder de ketel te hangen. Waar dus weer water op kan komen. Monteur was wel vriendelijk, maar vind het echt niet kunnen van Volta.

image description

Oké als het werkt, maar bij moeilijke problematiek begint het duidelijk te worden dat Volta geen fijne partner is. Als eerste wil ik meedelen dat ik een huurwoning heb bij Nester, dus onderhoudcontracten lopen via Nester. Uiteindelijk moet ik wel direct bij Volta storingen melden. Volta heeft in januari 2023 bij mij thuis de warmtepomp vervangen. Sindsdien heb ik er constant problemen mee gehad. In het voorjaar zijn er drie monteurs langsgeweest voor een aantal storingen. In de nazomer was de warmtepomp constant aan het verwarmen. Ook als ik de thermostaat uitzet bleef het bloedheet binnen. Daar is in september 3 keer een monteur voor langsgekomen. Eerste monteur zei dat de klep mankeerde, maar die hadden ze niet bij. Niet opgelost dus. Tweede monteur kwam een aantal dagen later. Klep vervangen, maar de vloer werd nog steeds constant verwarmd. Derde monteur kwam nog een dag later, constateerde dat de printplaat de boosdoener was, en heeft de klep in de dichte stand geforceerd zodat de vloerverwarming eindelijk ophield. Er was een ticket geopend bij de fabrikant om die aansturende printplaat te vervangen. De fabrikant zou contact opnemen. Twee dikke maanden later, nog steeds niets van de fabrikant gehoord. Ticket stond nog steeds open. Het is nu eind november en een stuk kouder. Tegenovergestelde probleem van september; omdat die klep in de dichte stand vaststaat is het nu bitter koud binnen. Ik belde om een afspraak te maken, vraagde of de fabrikant eindelijk eens kan komen. Ik krijg van Volta te horen dat de fabrikant niet hoeft te komen. Geen idee hoe iemand die het toestel nooit heeft gezien dat vanuit zijn kantoortje kan beoordelen. Ik vertrouw liever het woord van de monteur die er 2 uur lang mee geploeterd heeft. Afspraak gemaakt voor afgelopen maandag. Weer een monteur van Volta. Ik weet al van te voren dat wat hij ook doet, het mankement zal naderhand niet opgelost zijn. Uiteindelijk zou hij de klep weer open zetten. Dan is het weer warm binnen maar dan is de zelfde problematiek uit september weer terug! Nou, blijkbaar is het hem niet gelukt want het is een dag later nog steeds bitter koud. Thermostaat op 20, temperatuur in de woonkamer zo'n 13-14 graden. Als het dat al haalt. Morgen komt er nog een, hopelijk kan hij ervoor zorgen dat het in ieder geval weer warm wordt in afwachting van de fabrikant. Ik houd het niet uit hier. Heb eindelijk genoeg gehad; formeel een klacht ingediend per mail, hopend op een snel antwoord. Ik wil een schadevergoeding voor de 20+ verlofuren die al die onderhouden door het jaar gekost hebben, en ze zetten er maar kostenloos een hele nieuwe warmtepomp in; er is nl. nog steeds totaalgarantie. Enige pluspunt gedurende dit hele gedoe is dat alle monteurs en iedereen over de telefoon totnogtoe vriendelijk zijn geweest. Vandaar 2 sterren. Deze rating blijft totdat hier werk van wordt gemaakt.

image description

De nieuwe cv-ketel is snel en goed geplaatst door 2 vakkundige monteurs. Ook alle overtollige materiaal is afgevoerd en de cv-ruimte is schoon opgeleverd. Nadien nog de nodige technische informatie per mail ontvangen over "bijvullen, ontluchten e.d." Per saldo zeer tevreden over de verrichte werkzaameden.

image description

Een meer waardeloze firma bestaat er niet! Ze zijn 4x bij ons geweest om meter te vervangen en hij hangt nog niet. Het probleem...sleutel van de kast beneden in de kelder. Dan geen sleutel dan breekt de sleutel dan geen nieuwe sleutel. En dan gewoon weg lopen. Zeer netjes ook. Een grote bende die onprofessioneel zijn.

image description

Onze thermostaat een Atag One (slechtste die we ooit gehad hebben) doet al een hele tijd gek en gaat nu zelfs spontaan naar 27 gr. Gebeld met Volta en na bijna 45 minuten krijg je eindelijk iemand aan de lijn die je dan vertelt dat je maar even gebruik moet maken van google om uit te zoeken welke (nieuwe) thermostaat je moet kopen. Daar krijg je ook niet de goede informatie voor een leek. Thermostaat is randapparatuur werd er gezegd en dat moet je zelf maar opknappen.

image description

Ik heb/had servicecontract bij Volta Nog van toen het nutsbedrijven in Heerlen was. Zolang al klant. Nu gebeurt het volgende: Ketel service beurt April 2023 kosten 108,66 Ketel storing oktober 2023 monteur ketel moet vernieuwd worden Ketel provisorisch gemaakt Ketel moet ik echter iedere dag resetten, deze week ketel valt helemaal uit De hele tijd gewacht op iemand voor advies nieuwe ketel. Zelf weer gebeld dat het spoed is, we kunnen ons niet meer wassen en geen verwarming. Toen kreeg ik te horen mogen geen nieuwe ketel plaatsen zonder keuring recente keuring CLV Systeem aan de oude ketel repareren we niks meer. Daar sta je dan letterlijk en figuurlijk in de kou. Bedankt Volta na Jaren klant te zijn geweest. Ik vind het meer dan schandalig. Contract natuurlijk opgezegd

image description

Nog nooit zo?n onprofessioneel bedrijf gezien. Koop hier nooit een CV ketel of warmtepomp. Te duur, slechte communicatie en gevaarlijke montage!

image description

Afspraak gemaakt voor controle van de CV. Woonachtig in het binnenstad van Maastricht dus tussen 8:30 en 10:30, anders niet meer bereikbaar. Om 10:45 geen monteur gezien dus even gebeld, aardige mevrouw aan de telefoon geeft aan dat de monteur heeft aangebeld maar geen reactie kreeg, en daarna een niet-thuis briefje in de bus gedaan heeft. 2 keer het volta busje door de straat zien rijden. Geen briefje ontvangen, ook niet aangebeld. Heb dan gewoon het lef om even te bellen als je het adres klaarblijkelijk niet weet te vinden.

image description

Contract voor zonnepanelen COMFORT ABONNEMENT Sinds 2016 Nu voor 1e keer storing aan zonnepanelen De firma volta zegt dat ik binnen 7 werkdagen wordt terug gebeld. Bij navraag moeten ze na 1 week nog uitzoeken welk contract ik heb. Dus niet helpen bij storing maar gewoon een paar weken wachten. Premie wordt wel op juiste datum afgeschreven. Nu maar wachten...en als storing verholpen is, daarna snel contract opzeggen. Update 7 weken verder. Monteurs op dak moeten gaan ...hebben niet de apperatuur om omvormers uit te lezen. Weten niet welke emphase omvormer werkt, weten niet of het rood moet branden of knipper. Zou voorstel krijgen 6 weken gewacht en ja hoor NIETS laten horen. Bellen niet terug Doen wel via mail aanbod van ?235. Ben het helemaal zat, dan maar raadsman naar laten kijken.

image description

Contract voor zonnepanelen COMFORT ABONNEMENT Sinds 2016 Nu voor 1e keer storing aan zonnepanelen De firma volta zegt dat ik binnen 7 werkdagen wordt terug gebeld. Bij navraag moeten ze na 1 week nog uitzoeken welk contract ik heb. Dus niet helpen bij storing maar gewoon een paar weken wachten. Premie wordt wel op juiste datum afgeschreven. Nu maar wachten...en als storing verholpen is, daarna snel contract opzeggen.

image description

Intake bezoek na aanvraag voor een CV onderhoudscontract. Vertegenwoordiger van de firma kwam langs en constateerde dat hij de gasafvoerpijp van de CV ketel niet goed genoeg kon zien om vast te stellen hoe die precies liep? (rechtstreeks omhoog naar het dak!!!!!) Het was volgens hem daarom niet mogelijk om een onderhoudscontract af te sluiten. Te gek voor woorden. Suggesties om dit op te lossen werden niet gegeven. Wat een onprofessionele firma is dit!!!!!

image description

Wij hebben een huurketel hangen van dit bedrijf, nu willen ze hem zo maar in eens weg halen, niemand weet waarom en niemand bereikbaar en krijg steeds te horen dat ze terug bellen maar dit gebeurd niet. Wij raden dit bedrijf dan ook niet aan

image description

Hele slechte service. Wij wachten al ruim 15 maanden op de warmtepomp die ons voor de afgelopen winter beloofd was. na herhaaldelijk telefoneren met zowel de klantenservice als ook verkoper de heer Buitenkamp word ik structureel van het kastje naar de muur gestuurd en betaal ik al geruime tijd de hoge tarieven voor de gasprijs. Nadat ik vandaag maar weer eens de telefoon heb gepakt om te bellen krijg ik het verzoek om zelf maar met het installatiebedrijf Haas contact op te nemen. Hierover heb ik mij aan de telefoon beklaagd, als antwoord wordt gewoon de verbinding verbroken! schandalig hoe jullie omgaan met jullie klanten. Nog minder dan één ster krijgen jullie van mij!

image description

In het begin lijkt het vlot te gaan, totdat er iets aan de hand is. Onze ketel werd ondeugdelijk geinstalleerd, duurde 2 maanden totdat dit soort van opgelost is. Gemaakte (bel) afspraken worden niet nagekomen. We zijn bij Volta terecht gekomen via Essent, ik hoop dat ze snel stoppen met hun partnerschap.

image description

Hopeloze firma!! Nog te vuil om een syfon schoon te maken bij het eerste onderhoud van een ketel uit 2019! Ketel is nog nooit open geweest voor onderhoud en de monteur was binnen 10 minuten buiten, monteur heeft alleen een rendement meting gedaan. Heb het contract mee over genomen bij het kopen van het huis. Expansievat is ook kapot, vragen ze tussen de 30 tot 100 euro voor, zonder de servicekosten. Ik krijg ze voor 18 euro bij de groothandel ? Ik zit zelf in het vak! Je word bereikt waar je bij staat.... 36 euro per maand. Op 2 jaar heb ik een Nefit topline betaald!

image description

Eerste afspraak was 16 november j.l. ging niet door, monteur was niet bekend met zonneboiler. Toen al telefonisch aangegeven dat een speciale pakking nodig was. Gesprek is opgenomen door Volta. Tweede afspraak op 25 november. Monteur gaf aan dat hij niet bekend was met de combiketel en ook niet met de zonneboiler en vertrok onverrichterzake. Volgende afspraak vandaag 5 december. Monteur had geen brander pakking voor de combiketel bij zich en kon dus ook geen verder onderhoud uitvoeren. Ofschoon ik al vóór de eerdere afspraken erop gewezen had dat deze pakking wel nodig was bij deze ketel was de monteur hiervan niet op de hoogte(gesteld). Ook wist hij niet dat zowel bij kleine als bij grote onderhoudsbeurt volgen de voorschriften van de fabrikant de warmtewisselaar gecontroleerd moest worden .Het gaat hier om een Agpo Ferroli HR combiketeltype Econpact. Heb hem deze instructie laten zien. (heeft te maken met mogelijk brandgevaar als wisselaar niet schoon gehouden wordt van kalkaanslag. Weer moest een nieuwe afspraak worden gemaakt, nu op 6 december. Dit is niet uit te leggen, ronduit onprofessioneel en zeer klantonvriendelijk. En dit terwijl ik al klant was bij InHome, de voorloper van Volta, waar deze toestellen bij zijn gekocht en tot ben ik tot op heden klant van Volta. In totaal al meer da 20 jaar!!!

image description

Twee keer contract afgesloten, afspraak gemaakt voor CV onderhoud, niemand komen opdagen reden: Contract gecanceld wegens geen onderdelen. Tot 2 keer toe verkoopt de ene afdeling een OH contract, en een andere zegt het af. Maar toch blijft men adverteren. Ook geen melding je moet er zelf achter komen. De recensies lezende op Trustpilot, Google, Facebook spreken boekdelen. (behalve hun eigen recensies vermoed dat zij deze zelf schrijven) Echter geluk bij deze gang van zaken is dat ik e.a. gelezen te hebben geen Volta medewerker aan mijn CV hoef te laten prutsen.

image description

Vandaag iemand komen kijken voor het plaatsen van een nieuwe cv ketel. Werd ons verteld dat op de huidige plek waar de cv ketel hangt (bijkeuken) geen nieuwe geplaatst kan worden. Zonder enige fatsoenlijke uitleg waarom.. daarnaast ook geen advies gekregen wat dan wel een mogelijkheid zou zijn. Enige antwoord was dit kunnen wij helaas niet plaatsen dus houdt het op. Geloof niet dat deze meneer er heel erg veel zin in had om ons te helpen. Geen volta voor ons in de verdere toekomst.

image description

Ik schrijf niet snel een negatieve review. Helaas blijft het onmogelijk contact te krijgen m.b.t. niet functionerende zonnepanelen. Vanaf media juli 2022 is de opbrengst van mijn zonnepanelen gering (+- 300 W/u per dag) vanaf begin augustus zelfs totaal geen opbrengst meer. Deze storing heb ik 8 augustus ontdekt waarna ik direct een storingsmelding heb ingediend. Reactie van Volta is zeer beperkt, niet volledig en altijd indirect. Zo wordt slechts tweemaal een mogelijke oplossing gegeven via mail waarop ik direct heb gereageerd dat het probleem niet verholpen is. Bij ieder 'contact' heb ik Volta verzocht telefonisch contact met mij op te nemen om direct na te gaan waar de storing vandaan komt en eventueel oplossingen na te gaan. Respons vanuit Volta is 0. Meermaals contact gehad met de klantenservice waarbij de belofte gedaan wordt dat ik zo snel mogelijk wordt teruggebeld. Tot op heden is dit nog geen enkele keer gebeurd. Onderstaand een opsomming van de contactmomenten die ik met Volta heb gehad/geprobeerd heb te krijgen: - maandag 8 augustus (telefonisch): Eerste melding storing - dinsdag 9 augustus (mail): Mail van MS en reactie van mij - woensdag 10 augustus (telefonisch): Contact met klantenservice, belofte om teruggebeld te worden. Dit is niet gebeurd. - vrijdag 12 augustus (telefonisch): Contact met klantenservice, belofte om teruggebeld te worden. Dit is niet gebeurd. - maandag 15 augustus (telefonisch): Contact met klantenservice, melding wederom genoteerd, belofte om teruggebeld te worden. Dit is niet gebeurd - dinsdag 16 augustus (mail): mail van MD met mogelijke oplossing. Dit heeft helaas niet geholpen. Dit ook aangegeven via mail met het verzoek telefonisch contact op te nemen om probleem samen na te lopen. Dit is niet gebeurd. - donderdag 18 augustus (mail): zelf een mail gestuurd om de status na te vragen. Geen reactie op gekomen. - maandag 22 augustus (mail): zelf een mail gestuurd om de status na te vragen. Geen reactie op gekomen. - woensdag 24 augustus (mail): zelf een mail gestuurd om de status na te vragen. Geen reactie op gekomen. Tot op heden is er vanuit Volta geen enkele poging gedaan mijn probleem op te lossen. De eerste probleemoplossing vanuit Volta (er is wel opbrengst, de app wordt niet ververst, installeer hem opnieuw) wekt bij mij zelfs de indruk dat er niet serieus naar het probleem wordt gekeken. Inmiddels heb ik al ruim een maand nauwelijks tot geen opbrengst van mijn panelen. Net nu er zo veel zonnige dagen zijn. Bovenstaande opsomming is ronduit schandalig en getuigt niet van goede service. Hopelijk kan er na het schrijven van een slechte review wel iemand van Volta tijd vrij maken om mijn probleem te verhelpen. We wachten af... UPDATE: Inmiddels weer een maand verder. Weer meermaals contact gehad en uiteindelijk zelfs een afspraak kunnen inplannen met een monteur op woensdag 14 september. Na een hele dag thuis blijven belt volta rond 16:00u dat met de vraag of ze ook morgen mogen komen omdat de monteur de hele dag in de regen had staan werken. Met begrip voor de situatie hier akkoord op gegeven. De volgende dag verschijnt dan eindelijk een monteur. Deze heeft een en ander doorgemeten maar geen probleem in meterkast en omvormer kunnen vinden. De monteur gaf aan dat ik vrijdag 16 september gebeld wordt om een afspraak in te plannen met een monteur die op het dat naar de panelen kan komen kijken. Helaas herhalen zich hier weer de bekende patronen van Volta: er wordt niet gebeld, bij zelf bellen krijg je nooit de juiste persoon te spreken en wordt beloofd dat je wordt teruggebeld. Dit gebeurd echter nooit! Inmiddels al 3 maanden geen opbrengst van mijn panelen. Wellicht tijd om rechtsbijstand in te schakelen.

image description

Op maandag 26 september 2022 een offerte voor een nieuwe ketel aangevraagd met uitvoerige beschrijving en meegestuurde afbeeldingen. Diezelfde dag belde Volta mij. Na het beantwoorden van het gesprek, verbrak men vanuit Volta de verbinding. Kort hierna ontving ik een mail van Volta met verzoek naar hen terug te bellen. Een snelle reactie. Bij het terug bellen kreeg ik een ellenlang keuzemenu te horen (tot vervelens toe), waarna een medewerkster mij te woord stond. Ze vond mij verzoek tot een offerte. De beschrijving was duidelijk evenals de afbeeldingen, gaf zij aan. Had al eerder een soortgelijke beschrijving met afbeeldingen gezonden naar een andere installatiebedrijven en op grond daarvan een offerte gekregen. Mede aangegeven waar mij voorkeur naar uitging. De medewerkster gaf aan onmiddellijk naar een adviseur te gaan en mij binnen een half uur terug te bellen. Zij wilde van de adviseur weten of een offerte maken mogelijk was of een lokatiebezoek noodzakelijk was. Het toegezegde telefoontje kwam niet. Hedenmorgen 27 september 2022 omstreeks 11.00 uur belde de medewerkster mij terug zonder zich te verontschuldigen. Dat kan natuurlijk. De adviseur wenste een lokatiebezoek. Nadat ik medewerkster had geattendeerd op het feit dat er veel minder goede reviews van Volta waren reageerde zij met luide stem. Ze kwam met een metafoor dat als ik bij MediaMarkt een Philips televisie kocht er ook weleens een slechte tussen zat. Ze kwam nogal boos en verontwaardigd over. Kennelijk had ze een telefoontraining gemist of minder goed begrepen. Kennelijk heb ik een ander beeld bij klantgericht en klantvriendelijk zijn. Althans een antwoord om mijn vraag bleef achterwege. Het was een bevestiging van andere reviews over Volta en ook was er voor mij geen significante verbetering opgetreden. Voor mij en reden geen nieuwe cv-ketel bij Volta Limburg aan te schaffen. Er zijn voldoende andere installatiebedrijven in Limburg.

image description

Ik schrijf niet snel een negatieve review. Helaas blijft het onmogelijk contact te krijgen m.b.t. niet functionerende zonnepanelen. Vanaf media juli 2022 is de opbrengst van mijn zonnepanelen gering (+- 300 W/u per dag) vanaf begin augustus zelfs totaal geen opbrengst meer. Deze storing heb ik 8 augustus ontdekt waarna ik direct een storingsmelding heb ingediend. Reactie van Volta is zeer beperkt, niet volledig en altijd indirect. Zo wordt slechts tweemaal een mogelijke oplossing gegeven via mail waarop ik direct heb gereageerd dat het probleem niet verholpen is. Bij ieder 'contact' heb ik Volta verzocht telefonisch contact met mij op te nemen om direct na te gaan waar de storing vandaan komt en eventueel oplossingen na te gaan. Respons vanuit Volta is 0. Meermaals contact gehad met de klantenservice waarbij de belofte gedaan wordt dat ik zo snel mogelijk wordt teruggebeld. Tot op heden is dit nog geen enkele keer gebeurd. Onderstaand een opsomming van de contactmomenten die ik met Volta heb gehad/geprobeerd heb te krijgen: - maandag 8 augustus (telefonisch): Eerste melding storing - dinsdag 9 augustus (mail): Mail van MS en reactie van mij - woensdag 10 augustus (telefonisch): Contact met klantenservice, belofte om teruggebeld te worden. Dit is niet gebeurd. - vrijdag 12 augustus (telefonisch): Contact met klantenservice, belofte om teruggebeld te worden. Dit is niet gebeurd. - maandag 15 augustus (telefonisch): Contact met klantenservice, melding wederom genoteerd, belofte om teruggebeld te worden. Dit is niet gebeurd - dinsdag 16 augustus (mail): mail van MD met mogelijke oplossing. Dit heeft helaas niet geholpen. Dit ook aangegeven via mail met het verzoek telefonisch contact op te nemen om probleem samen na te lopen. Dit is niet gebeurd. - donderdag 18 augustus (mail): zelf een mail gestuurd om de status na te vragen. Geen reactie op gekomen. - maandag 22 augustus (mail): zelf een mail gestuurd om de status na te vragen. Geen reactie op gekomen. - woensdag 24 augustus (mail): zelf een mail gestuurd om de status na te vragen. Geen reactie op gekomen. Tot op heden is er vanuit Volta geen enkele poging gedaan mijn probleem op te lossen. De eerste probleemoplossing vanuit Volta (er is wel opbrengst, de app wordt niet ververst, installeer hem opnieuw) wekt bij mij zelfs de indruk dat er niet serieus naar het probleem wordt gekeken. Inmiddels heb ik al ruim een maand nauwelijks tot geen opbrengst van mijn panelen. Net nu er zo veel zonnige dagen zijn. Bovenstaande opsomming is ronduit schandalig en getuigt niet van goede service. Hopelijk kan er na het schrijven van een slechte review wel iemand van Volta tijd vrij maken om mijn probleem te verhelpen. We wachten af...

image description

Teleurstellende ervaring met een simpel CV ketel abonnement. Er wordt de illusie gewekt dat het om een digitaal abonnement gaat. Telefonisch aanmelden was niet mogelijk. Na digitale aanmelding volgt geen communicatie per e-mail. Een handmatige maandbetaling wordt door VOLTA teruggeboekt met omschrijving "teveel betaald". Vervolgens wordt deze transactie aangemeld als "niet betaald" met ?80,- incasso kosten. Administratie denkt niet mee in oplossingen. Er is aangeboden het contract in één betaling te factureren, dit bleek onmogelijk. In plaats van samenwerken en in oplossingen denken worden voor de eerste perioden ruim ?98,- (de kosten van één jaar abonnementsgeld in rekening gebracht. Update: VOLTA geeft via Google en email aan een oplossing te willen bieden. Er worden geen oplossingen geboden.

image description

Ze doen alleen hybride warmtepomp onderhoud. Beetje jammer. ?Ik wil geen hybride warmtepomp installeren. Ik zoek een bedrijf die onderhoud kan plegen aan een bestaande installatie van een full Electric warmtepomp.

image description

Zonnepanelen laten plaatsen. Werken nog steeds niet of niet naar behoren. Momenteel is de omvormer uitgezet, dus 39 zonnepanelen op het dak liggen zonder opbrengst. Diverse keren gebeld ook met terug bel verzoek. Maar krijg niks te horen. Zeer slecht en waardeloos. Ik heb nog nooit ergens een slechte review geschreven, maar nu kan ik niet anders.

image description

Volta belt nooit terug. Naar aanleiding van een vraag ingediend via de website op 20 april, kopie ontvangen op 20 april, melding binnen 3 werkdagen reactie. begin mei gebeld, zou worden terug gebeld. Nou nee, dus. 11 mei 2 x gebeld na belofte voor 3 uur terug gebeld. Nou mooi niet. Kortom, Volta houdt zich niet aan afspraken.

image description

absoluut geen aanrader. Wat een slechte service. De boiler in appartement gaat kapot op woensdag. Laten je meerdere dagen zitten zonder warm water. Want zij komen hem pas vervangen na het weekend. Dus als je geluk hebt zit je een week zonder warm water.

image description

Vreselijk bedrijf, niet klantvriendelijk, monteur veroorzaakt in woning een rioollekage en 3 weken later is het nog niet opgelost. Medewerkers van het callcenter luisteren niet, proberen je af te wimpelen, beloven meerdere keren dat je wordt teruggebeld door een leidinggevende/coördinator, dit gebeurd niet. Je voelt je hierdoor totaal machteloos als klant! Blijf hier weg.

image description

Ik heb een servicecontract waar ik altijd tevreden over was.Nu was het iets wat we niet wisten.Wel warm water geen verwarming. Koud gehad. Ik belde rond 16.00u en om 19.00 u was er al iemand. Ik ben zo blij dat het in orde is nu. Supertevreden.De monteur was ook heel netjes en beleefd.Dat wil ook toch later weten.gr monique

image description

Goede en snelle reparatie. Al jaren klant. Met onderhoudscontract en nooit problemen mee.

image description

Kunnen nog niet eens een tijd afspreken met de mensen over Hoelaat de monteur komt van 8 uur in de ochtend de hele dag gewacht op de monteur niks gezien bellen helpt ook niet krijg je alleen een onvriendelijke medewerker aan de telefoon die het niks interesseert dat je met een klein kind in de kou zit onder je radiators niet aangaan

image description

Kun je ook negatieve sterren geven? Wat een waardeloos bedrijf. Houden zich niet aan afspraken en als je dan nieuwe afspraken wil maken ben jij de persoon die zich in alle bochten mag wringen om een afspraak tot stand te brengen. Dit bedrijf gaat het duidelijk te goed.

image description

Heel erg tevreden over Volta. Vorige week onderhoud aan ketel gehad via hun. Monteur was later door ongelukje die dag, maar heeft alles netjes afgewerkt en had ook nog tijd Voor enkele handige tips. Die monteur was echt een reclame voor jullie bedrijf.

image description

Combiketel, huurketel Nefit,oktober 2015 geplaatst. Jan. 2020, bij onderhoud, geconstateerd dat warmtewisselaar ernstig vervuild was. Is toen, voor zo ver mogelijk, schoongemaakt. Augustus 2020 huurcontract afgekocht, kosten ?1100,- November 2020, door Feenstra Warmte Service, geconstateerd dat warmtewisselaar vervangen moet worden, is ernstig vervuild ( slecht onderhoud Volta) Na ongeveer 10 weken en vele telefoontjes( dhr. S. J, ) weigert Volta zijn verantwoording te nemen om de warmtewisselaar, waar 15 jaar garantie op zit (mits GOED ONDERHOUDEN), te vervangen. Zelfs de toezegging, van dhr. S.J. om deze weigering via een mail te bevestigen, is hij niet na gekomen. Kortom bij Volta nemen ze je niet serieus. Volgens dhr. S.J. had mijn klacht geen prioriteit. Naar mijn mening heeft een klacht altijd prioriteit. Bij Volta duidelijk niet. Peter Verbeek Beste heer/mevrouw/Volta, Bedankt voor uw snelle reactie. (zoals het hoort) Ik heb de naam van uw medewerker op uw verzoek aangepast. Ik krijg net de door uw medewerker J.S.beloofde mail binnen, Advies aan uw klanten is dan ook: Gelijk een review schrijven, alleen dan neemt Volta Limburg, u serieus en kunnen ze wel gelijk reageren. . Helaas kiest Volta er weer voor om niet te doen wat ze zouden moeten doen, het probleem oplossen. Ik zal dus nog duidelijker moeten zijn. Wederom neemt Volta niet zijn verantwoording. De oude bewoner (82 jaar) hoefde geen keuzes te maken want hij had een huurketel, Hij heeft alleen de keuze gemaakt, om het huurcontract, bij verkoop van zijn woning af te kopen.(kosten 1.100 euro augustus 2020) Nefit geeft 15 jaar garantie op de warmtewisselaar. Dat de woning verkocht is staat hier los van, de garantie loopt op de ketel, ongeacht wie op dit moment de eigenaar is.. Volgens Nefit, moet degene die de ketel geplaatst heeft deze vervangen en vervolgens claimen bij Nefit. jan. 2020, is door uw monteur, geconstateerd dat de ketel heel erg vervuild was. (op de ketel staat: mail naar Nefit wisselaar HEEL ERG VERVUILD) zie foto. De mail is door u niet gestuurd naar Nefit. U heeft het probleem met de ketel, tijdelijk opgelost door deze, voor zover mogelijk, schoon te maken. Het was dus een kwestie van tijd wanneer het probleem zou terug komen. november 2020 heeft Feenstra geconstateerd dat de warmtewisselaar "helemaal verstopt" is. door achterstallig onderhoud. zie foto. Bovenstaande is bekend bij uw medewerker J.S. Jammer, dat ik via deze weg, nogmaals moet reageren. Duidelijk is dat u nalatig bent en het niet wilt oplossen. U had ook persoonlijk contact met mij kunnen opnemen, dan was deze reactie niet nodig geweest. Vriendelijke groet, P, Foto's en/of mails van Feenstra kunt u bij mij opvragen. Update 10 december 2021 Warmtewisselaar door Feenstra vervangen kosten ?568,- De wisselaar is niet vergoed op basis van 15 garantie van Nefit omdat de ketel slecht onderhouden is door Volta.(zie foto's) Uit coulance heeft Nefit de wisselaar vergoed. (? 365,42) De montage kosten (?202,58) heeft Feenstra niet vergoed omdat de ketel niet door hun geplaatst en onderhouden is. Het zou dan ook redelijk zijn, als Volta, eindelijk toe geeft dat de ketel niet goed is onderhouden door hun en de montagekosten aan mij vergoed. Peter Verbeek update 24 december 2021 Klacht ingediend via de site, kreeg gelijk een mail dat ze binnen 3 dagen telefonisch contact zouden opnemen. Tot op heden niet gebeurd. 23 december een mail gestuurd ter herinnering. Peter Verbeek Outlook voor Android downloaden

image description

Ik heb meerdere malen afspraken gemaakt via e-mail omdat ik geen gebruik kan maken van telefoon deze afspraken werden faliekant genegeerd, ik heb toen klachten formulieren ingevuld LOL werden ook genegeerd, Ik mag wel iedere maand ?10 betalen voor de huur van de geiser maar warm douchen mag ik niet. Ze vergeten dat hiervan schriftelijk bewijs is voor als er zich een ongeval voordoet waar mensen bij gewond kunnen raken of erger door hun nalatigheid...het gaat hier immers om gas.

image description

Ik heb geen goed woord over voor Volta. Heb 30 Dec 2019 storing van lekkage doorgegeven. en code 4 1ste monteur kwam en deed er teflontape om afwatering dopje van syfon. Week later zelfde euvel 2de monteur deed er rubber ring in en nieuw dopje. Week later zelfde euvel. 3de monteur constateerde dat er meer kapot was maar had geen onderdelen (kan ik in komen) Week later 4de monteur diverse dingen vervangen maar had een ding niet meegenomen , dus.... Vandaag 4x zolder op gemoeten om te resetten , krijg code 4c (safety sensor) Dus Volta gebeld ,maar moest maar morgen bellen van dat stuk chagrijn aan de telefoon. Tot nu toe heeft het me 4 vrije dagen gekost en de 5de staat er weer aan te komen . Wie betaalt me die dagen terug??? Juist niemand. Dit moet ik ook plaatsen. Vandaag 22-01 telefoon gehad van Volta en gesprek gehad met een medewerker die me nou eens tekst en uitleg heeft gegeven over de gang van zaken. Volta wil me ook tegemoet komen . Met deze medewerker afgesproken dat ik bericht zou krijgen als alle onderdelen binnen zijn dat er een afspraak gemaakt gaat worden om de laatste defecten te verhelpen. Kijk zo kan het ook . Hierbij mijn dank aan de man die ik vandaag aan de telefoon had. Je bent een visitekaartje voor jullie bedrijf. Gr Hans Heijnen

image description

The professional arrived much too early ... When I was away. So why arrange appointments for a specific time? You release yourself early from work to be at home at a certain time but this company does not respect it... I definitely do not recommend !!!

image description

Great company for heating and other energy solutions.

image description

Very unprofessional service. Responsive rate is very bad, called 2 times and still they did not send any technician to fix our boiler. The lady also promised to call back, never did. We have been with cold water for 4 days, waiting for someone from Volta to come. Also, the technicians seem not to have advanced qualification - do not understand the problem (past experience).