Volta Limburg

  1. Home
  2. Limburg
  3. Schinnen
  4. Volta Limburg

Zonnepanelen installateur Volta Limburg

Breinderveldweg 5, 6365 CM Schinnen, Nederland
Dit is een citaat van Volta Limburg zelf:

Volta Limburg is in ruim 20 jaar uitgegroeid tot dé verantwoorde energiespecialist van Limburg. Samen met Essent zetten we ons dagelijks in om warmte en comfort in de huizen van ruim 114.000 Limburgers te garanderen.

Volta Limburg

Naast het huren of kopen van een CV ketel, boiler of geiser helpen wij ook om uw huis te verduurzamen. U kunt bij ons onder andere terecht voor een warmtepomp, isolatie of zonnepanelen.

Volta Limburg BV gevestigd aan de Breinderveldweg 5 te Schinnen is succesvol op het gebied van het bieden van totaaloplossingen als het gaat om woon- en leefcomfort voor zowel de particuliere- als de zakelijke markt. Je moet dan denken aan energieadvisering en warmtetoepassingen in de meest brede zin van het woord, zoals CV-ketels, onderhoudsabonnementen, woningisolatie, ventilatie, warmtepompen en zonnepanelen toepassingen.

Onze publicaties zijn louter informatief van aard en daaraan kunnen geen rechten worden ontleend. De informatie is ontleend aan (openbare) bronnen op de datum van publicatie. Wij hebben géén commerciële band met partijen of merken die wij in onze publicaties noemen, tenzij anders aangegeven.

71 beoordelingen over Volta Limburg van Google My Business

image description

De boiler die we hebben werkt prima. We willen echter een kleinere en hebben daarvoor contact opgenomen. Ze sturen je maar wat graag een offerte en vragen je vervolgens die goed te keuren zodat ze het bedrag kunnen innen. Helaas lukt het ze niet om vervolgens binnen een paar dagen contact op te nemen om een afspraak in te plannen. Daar heb ik zelf voor moeten bellen 3 weken later. Vervolgens wordt je aan de telefoon doorverbonden met een incompetente medewerker die zegt: ik heb geen tijd. Ook lijken ze hun kantoor personeel niet op te leiden in het te woord staan van klanten op een juiste manier. Als klant ben ik er niet van gediend bij voornaam genoemd te worden. Boiler 4/5 sterren, klantenservice 1/5 sterren.

image description

Waar die klantwaardering op hun website ( 8.4 ) vandaan komt is mj een raadsel... zeker als je de klachten hier op google bekijkt en Trustpilot. Je kunt ook niet op hun klantwaarderingen doorklikken, dus ik heb mijn twijfels. Mijn review gaat over de slechte communicatie van het bedrijf en het niet reageren op vragen en klachten. Het gaat dus niet over de monteurs. Vanaf januari een aantal keer een vraag gesteld over huurvoorwaarden, omdat ik bij een volgend nieuwe ketel wil overstappen naar een ander bedrijf vanwege de slechte (of niet-) communicatie van dit bedrijf. Ik heb denk ik 3 keer gemaild met een klacht én een brief gestuurd waarin ik mijn onvrede uitte over het niet reageren. Ook stond hier duidelijk in dat ik zou gaan overstappen. De enige reactie die dit bedrijf kan geven is het maken van een nieuwe offerte zodat ik bij hen blijf. En na veel klagen uiteindelijk de opzegvoorwaarden. Maar op de klacht zelf werd niet gereageerd. Ik kreeg alleen een aanbod voor een nieuwe offerte ... M.a.w. dit bedrijf wilt wel verkopen, maar reageert niet op klachten van ontevredenheid. Ik ga het loslaten, ga geen energie meer in het bedrijf steken. Zodra ik een nieuwe ketel nodig heb, ga ik mijn contract bij dit bedrijf opzeggen en overstappen naar een ander bedrijf. ps aanvullend: ik heb ook geen brief of mail gekregen dat het maandtarief is verhoogd.

image description

Jaren geleden heb ik door Volta Limburg mijn eigen CV ketel laten vervangen door en huur-ketel Na verloop van tijd is mijn hele spits/nok nat geworden en ook gebleven, in de zomermaanden is deze redelijk droog. Ik was er heilig van overtuigd dat dit steeds regenwater zou zijn wat via de schouw langs de muur zou lopen. Maar afgelopen januari hebben we een nieuwe keuken laten plaatsen en door een erkend installateur laten plaatsen. Deze wist ons meteen te vertellen dat wij een lek hebben in de toen nieuw aangelegde dubbele afvoer/inlaat van de VW ketel. Volta Limburg even gevraagd hoe we dit euvel kunnen oplossen/verhelpen. Maar tuurlijk, na 2 weken totaal geen reactie van Volta.

image description

Wij zitten al een anderhalve week zonder verwarming en warm water en 3 afspraken niet na gekomen 2 ervan waren ze ons vergeten in te plannen donderdag en vrijdag en ze hadden beloofd om na het weekend maandag echt komen maken was het gasblok niet binnen???nu komen ze vrijdag 2 weken zonder verwarming of warm water kreeg alleen maar te horen onze excuses mevrouw kunnen wij ook niks aan doen? Hoezo niks aan doen ik toch ook niet zit hier met 2 kleine kinderen het is savonds 2graden en douche zei 1 van de medewerkers ook nog kan het niet bij de buren we huren een ketel bij hun als jullie een fout maken moet het meteen oplossen!!!!! Jullie zetten letterlijk jullie klanten in de kou!!!!!!

image description

Wij hadden bij het kopen van ons huis het huurcontract overgenomen van de oude bewoners. Nadat wij het contract konden opzeggen hebben wij dit gedaan en verliep dit in eerste instantie soepel. Nadat we een offerte kregen dat we een hoog bedrag moesten betalen voor het verwijderen van de CV ketel heb ik ze gebeld dat ze hem niet hoeven te verwijderen en we dit zelf doen. Toch moesten we verwijderingskosten wat we op hede nog niet hebben gedaan omdat er niet meer gereageerd word op onze mails. De installateur van de nieuwe cv ketel heeft ons hier voor gewaarschuwd daar Volta hierom bekend staat en dat we nogmaals moesten bellen. Dit meermaals gedaan waarin ze iedere keer aangeven dat ik de verkeerde afdeling heb en ze niet kunnen doorverbinden. Dus nogmaals gemaild, tot op heden nog geen antwoord !

image description

Pure nalatigheid bij forse nachtvorst. Wat een drama met Volta NXT! Ik zit al meer dan een week zonder werkende cv-ketel, terwijl ik deze bij hen huren en service en onderhoud inbegrepen zouden moeten zijn. De temperatuur in huis is inmiddels 8 graden, en ondanks talloze meldingen krijg ik geen enkele oplossing. Op hun website beloven ze 24/7 storingsdienst en snelle service, maar in werkelijkheid wordt er niet gereageerd en zegt het personeel simpelweg dat ze niet kunnen helpen (misleiding). Geen monteur, geen tijdelijke verwarming (op twee kleine kacheltjes na), niet de nodige materialen op voorraad helemaal niets. Personeel geeft aan dat het komt door forse onderbezetting. Dit is onacceptabel. Als je overweegt om hier een cv-ketel te huren: doe het niet en blijf weg van deze onbetrouwbare organisatie.

image description

Begin januari heb ik contact opgenomen vanwege een probleem met onze koude vloerverwarming. De volgende dag werd er al naar het probleem gekeken. Mij werd verteld dat de pomp kapot was, dat er een nieuwe pomp besteld zou worden en dat ik twee dagen later gebeld zou worden voor de installatie. Een week later heb ik zelf gebeld, waarna ik te horen kreeg dat er een verkeerde pomp geleverd was. Deze was teruggestuurd en er was een nieuwe besteld. Ze vertelden me te bellen zodra deze binnen was. Twee weken later kreeg ik nog steeds geen telefoontje. Toen werd mij bot medegedeeld dat ik maar geduld moest hebben. Na vier weken heb ik opnieuw gebeld. Toen werd mij verteld dat de monteur op vakantie was en dat ik moest wachten tot zijn terugkomst. Tot mijn verbazing bleek er helemaal geen pomp besteld te zijn en dat niemand hiervan op de hoogte was, ongelofelijk. Vier weken lang hebben wij in de kou gezeten! Dit bedrijf zet je voortdurend in de wacht, telkens wel meer dan een half uur. Je krijgt geen antwoord op je vragen, Je wordt behandeld alsof je niet bestaat. Dit is onacceptabel! Uiteindelijk heb ik een ander bedrijf moeten benaderen om mijn probleem op te lossen. Binnen vijf dagen hadden zij een nieuwe pomp geïnstalleerd, waardoor we eindelijk van de kou af waren! Dit had weken van tevoren opgelost moeten zijn!

image description

23 januari 2024 een afspraak gemaakt voor 7 februari tussen 09.00 en 11.00 uur. Krijgt men 04-02-2025 zonder van te voren telefonisch te overleggen een reminder mail waarin staat dat de afspraak is tussen 10.00 en 12.00 uur. Gebeld en terugebeld Het tijdsverschil is maar klein maar door een vervolgafspraak om 1130 uur geen goede opties. Medewerkster kon geen tijd beloven daar er altijd iets kan gebeuren onderweg, maar ja met de klant kan ook iets gebeuren waardoor de afspraak niet door kan gaan. Persoon in beide mails die dit behandeld zou hebben was niet verantwoordelijk, ook een beetje vreemd Medewerkster wilde van haar kant dan de afspraak afzeggen, blijkt dus dat zij erg klantgericht en commercieel denken. Dus niet. Hebben schijnbaar geen klanten nodig. Dus nu zelf maar gezegd om afspraak te annuleren en een van de 2 andere bedrijven de opdracht te geven

image description

Zitten al meer dan een week zonder verwarming en warm water terwijl het buiten vriest en dat met 2 kleine kinderen. Zijn noodgedwongen naar een vakantiepark verhuisd. Alles wat mis kan gaan bij volta gaat mis. Slechte communicatie met de klant maar ook intern. Er zou spoed achter gezet worden, maar 9 dagen wachten op een nieuwe ketel is niet echt spoed! Onvriendelijke en onbekwame medewerkers aan de telefoon die totaal niet meedenken en werken. Enigste bekwame persoon is de adviseur die na 4 dagen langskwam en wel begrip toonde voor onze situatie. Over 2 dagen zou de nieuwe ketel geplaatst moeten worden, dus ben benieuwd hoe dit afloopt maar heb er weinig vertrouwen in. Ik was liever in zee gegaan met een ander bedrijf.

image description

Prima geholpen door een aardige meneer die kwam voor ons mechanisch ventilatiesysteem wat ineens herrie maakte, vrijdagmorgen gebeld en maandagmorgen, keurig op tijd op de stoep, uiteraard was de avond ervoor het geluid ineens niet meer te horen maar de meneer beloofde ons eens alles goed te bekijken, wat bleek nou, er zat een dode Huismus in de ventilatie schacht ( of hoe noem je zoiets)! Probleem opgelost en aangezien we een onderhoudscontract hebben was het helemaal gratis! Goede snelle service! Hartelijk dank

image description

Defect aan ontstekingstrafo CV ketel werd vandaag verholpen door een erg vriendelijke en vakkundige mevrouw. Na een belletje werd het probleem op dezelfde dag nog opgelost. Monteur legde de werkzaamheden duidelijk uit en ging pas weg toen alles weer werkte. Top service voor een winterse dag als vandaag.

image description

Na bijna een jaar wachten op een offerte voor een warmtepomp komt eindelijk van Volta iemand kijken..... Na 5 minuten klaar: geen warmptepomp offerte omdat mijnheer vond dat de huidige vloerverwarming te risicovol was hiervoor. Toen ik aangaf dat het voor een andere installateur geen probleem was wilde hij weten hoeveel de kostprijs bij dat bedrijf was. Prutsers zijn het , zoek liever een geschikt bedrijf ipv een jaartje te wachten voordat er iemand komt opdagen. Ik kan me voorstellen dat de service achteraf net zo slecht is .

image description

Komen niet opdagen wanneer je een afspraak maakt. Nu al 3x een afspraak gemaakt en ruim gewacht om ze de kans te geven voor als ze mogelijk verlaat zijn. opgebelt en te horen gekregen dat de persoon nu verlof heeft en de afspraak zonder tussenkomst van mij geannuleerd is. Zeer onproffesioneel bedrijft wat alleen afspraken kan maken tijdens kantoortijden waarvoor je moet vrijnemen.

image description

ik heb nog nooit een grotere oplichter als volta limburg mee gemaakt wij hebben vanaf vorige week dinsdag de 19e dus een splinternieuwe ketel die niks anders als storing aangeeft de monteurs van volta zijn elke dag hier geweest en wij zitten nog zonder verwarming en warm water terwijl de eerste dag al gezegd werd er zit een fout in de ketel nu willen ze remeha zelf waar de ketel van is langs sturen die kunnen echter pas donderdag let wel wij hebben geen warm water en geen verwarming ik heb gezegd kom die ketel maar ophalen want dat klote ding kost bijna 3000 euro ik kan alleen maar iedereen advisren koop niks bij volta en laat ze niks installeren want ze hebben er geen verstand van ik denkl dat ik hem zelf maar van de muur afhaal en dan bij volta door het raam naar binnen gooi

image description

Volta NXT beschikt helaas over onbekwaame monteurs die je 1 op 1 moet begeleiden om storingen en reparaties tot een goed eind te brengen. Geven tevens de schuld van storingen aan de thermostaat en veranderen alle instellingen op de cv omdat de monteur vind dat dat beter is. Afgelopen jaar 3x een "monteur" in huis gehad die niet wist daar die over sprak. Ga zo door

image description

Ik ben erg teleurgesteld in dit bedrijf. Ik heb een CV-ketel contract afgesloten, maar ik heb de CV-ketel nooit ontvangen. Elke dag moet ik nu onder de koude douche, terwijl ik Volta een koude douche gun. Na vele malen klantencontact is het nog steeds niet opgelost en willen ze mij weer een nieuw contract aansmeren, terwijl ik al aan een contract vast zit. Het wordt steeds kouder in mijn huis zonder werkende CV-ketel en ik kan de wolkjes die uit mijn mond komen van de kou nu al zien. Hoe moet dit verder in de winter?

image description

Ondanks de vele negatieve reviews heb ik alleen maar lof over de vriendelijkheid, behulpzaamheid en correcte afhandeling van Volta. Storing aan de ketel werd goed en op tijd verholpen.

image description

Ik ben heel tevreden over jullie. Ik had het expansievat kapot. Vrijdag geïnstalleerd door iemand die nog in de leer was, maar daarna deed de verwarming het niet. Ik moest eerst wachten tot maandag, maar er is toch nog een monteur gekomen om het in orde te maken. En hij zag er ook nog leuk uit!! Mijn complimenten naar hem toe. Gr Nicole.

image description

Ik heb nu meerdere vervelende ervaringen met dit bedrijf, dus dat motiveert mij helaas om deze review te plaatsen. Ervaring 1: Op vrijdag telefonisch een afspraak ingepland. Zaterdag zou de monteur komen. Monteur belde me op een zeer onvriendelijke toon toen ik al uren thuis zat te wachten dat hij niet ging komen, want volgens hem was er geen sprake van een calamiteit. Ik kon wachten tot maandag om een nieuwe afspraak in te plannen. Ervaring 2: Daarnaast heb ik een nieuwe CV-ketel gekocht bij Volta en daar zat een "korting" bij in de vorm van een onderhoudscontract. Nu ga ik verhuizen en kan ik dat contract niet over laten nemen, maar ik mag het ook niet afkopen, want dan loopt Volta naar eigen zeggen prijsstijgingen mis. Terwijl ik dus gewoon aanbied om het volledige bedrag nu te betalen (dus van de korting af te zien) en het contract te laten stoppen. Voor die paar euro willen ze mij verplicht vast laten zitten aan een contract van 2 jaar voor een CV-ketel die niet meer van mij is. Ongelofelijk vind ik het. Ik weet gewoon echt oprecht niet wat ik mee maak. Dit levert mij zoveel ellende op, en waarvoor? Voor die paar euro's extra die Volta wil verdienen. De klantvriendelijkheid is bij dit bedrijf erg ver te zoeken. Ongelofelijk dat Essent een samenwerking heeft met dit bedrijf. Ik raad iedereen af om met dit bedrijf in zee te gaan.

image description

Niet alle monteurs zijn even klantvriendelijk. Iedere monteur heeft zijn eigen werkelijkheid en verhaal over de techniek. Hierdoor komt Volta in zijn algeheel als onbetrouwbaar over. Communicatie is slecht en afspraken worden niet nagekomen. Service is veel te duur. Klanten met servicecontracten zijn niet koning maar een melkkoe. Blij dat ik bij ze weg ben.

image description

Ik dacht dat de woningbouw mijn contract zou stoppen nadat ik was verhuisd. 4 maanden lang heeft volta geld ontvangen voor een dienst die ze niet leveren, en willen dit niet terugbetalen, vanwege compensatie door het te laat op zeggen. Stelletje DIEVEN zijn het die misbruik maken van de situatie. Rot-bedrijf!.

image description

Offerte laten opmaken voor huur ketel. ?550 euro voor alleen plaatsingskosten! Terwijl ik al klant ben! Confronteer ik ze met de kosten van andere bedrijven die 3x goedkoper zijn (Hesi bijv) krijg ik als reactie: "Ja, dat kan." En daar moet je het dan mee doen. Dit is smeken of je klanten weg willen gaan...

image description

9 jaar geleden zonnepanelen geplaatst in samenwerking met de gemeente Landgraaf, nog nooit schoon gemaakt. Dan bel je om ze te laten schoonmaken en dan weet niemand wie het moet doen. We zoeken het uit, u wordt teruggebeld, Inmiddels zijn we 1 week verder en nog steeds geen telefoon gehad, is toch wel erg moeilijk om iets uit te zoeken en terug te bellen, pffff....

image description

Als je de kans hebt, vermijd dit bedrijf dan op afstand. De installatie van een gasfornuis kost ?1200 + een maandelijkse huurtermijn die niet zou veranderen maar dat wel deed, ?38. Een nieuw fornuis van dezelfde soort kost ?1100. Als je belt of schrijft om informatie te krijgen over waar je zoveel geld voor hebt betaald, kunnen ze je dat niet vertellen. Stelletje dieven. Ik raad niet aan

image description

Slechte service ! De eerste afspraak op 5 april gemaakt ivm melding koolstofdioxide, moest ik de cv laten controleren. Werd gezegd eind de ochtend, nog keer bellen toen werd gezegd tussen 12-17 uur. Nog niemand gezien kwam pas 18.30 uur !! Vandaag 26 april, had ik een afspraak voor de cv voor de grote onderhoud. Werd gisteren gebeld dat niet door kon gaan door ziekte. Maar dat opgelost was, en dat het toch doorging tussen 8.30 uur en 12.30 uur. Niemand gezien, dus weer gebeld. Wordt gezegd dat ze gebeld hebben om 11.00 uur. Toch niet na mij.. ik heb hele dag telefoon bij mij gehad en mij dan als leugenaar neerzetten. Nieuwe afspraak 10 mei. Eens kijken of ze komen opdagen..

image description

Het meest waardeloze bedrijf van Limburg wel zeker. Er werken heel wat onprofessionele mensen aan de telefoon. Drie jaar geleden abonnement genomen via Essent voor ketelonderhoud willen zij niet meer komen onderhouden omdat ik geen Neffit ketel heb terwijl zij dat al lang wisten. Gewoon half uur voor de afspraak afgebeld en het contract ontbonden. Essent verkoopt nog steeds die onderhoudscontracten voor hen en het staat letterlijk voor alle merken dus niet alleen Neffit.( zie foto )? 1 ster is al teveel maar jammer dat je geen ster kunt aangeven

image description

2 keer in 3 maanden de cv ketel met service contract kapot en dan krijg je te horen dat ergens volgende week wel een monteur langs kan komen terwijl je al 2 weken zonder verwarming en warm water zit. Zeer on professionele en totaal niet meedenkende organisatie.

image description

Slecht. Boiler was kapot. Monteur is niet gekomen, per telefoon geeft hij aan dat de boiler vervangen zou worden. Monteur: u wordt gebeld voor een nieuwe afspraak. 2 dagen later bel ik: nee meneer helaas is die afdeling nu dicht, ik maak een notitie u wordt gebeld voor een afspraak. Nooit gebeurd. Kortom het interesseert ze niets. Ook heb ik ze nog nooit gezien voor een onderhoudsbeurt.

image description

Volta komt afspraken niet na met ons als beheerder, informeert mij niet over gemaakte afspraken voor onderhoud of advies en komt tevens op een andere tijd opdagen dan dat zij de huurder hebben medegedeeld. Tevens wens ik alsnog toelichting te ontvangen op de waargenomen situatie terplekke en toelichting te krijgen op het voorstel ter vervanging van de geiser op telefonische afspraak. Tevens ga ik er vanuit dat Volta mij het voorstel ter vervanging stuurt en de 4 weken termijn pas gaat lopen zodra wij het voorstel tot vervangen geiser hebben ontvangen en de betreffende adviseur mij heeft gebeld met toelichting over de situatie ter plekke en het voorstel, gezien wij dit ook niet eerder kunnen beoordelen. Daarnaast zou het op zijn plaats zijn dat Volta haar excuses aan ons als vastgoedbeheerder aanbiedt, omdat dit zeker niet de eerste keer is.

image description

Niet alleen kan er geen sprake zijn van afspraken. Volta kan eigenlijk niet meer iets waarmaken. Boilers worden verhuurd ver boven de normale bedrijfstijd, offertes over ketels niet nagekomen en de overige vermeende installaties zijn ook te betwijfelen. Min één zou een goede review zijn.

image description

Sinds we de nieuwe intergas ketel in 2023 hebben laten plaatsen, niks anders dan gezeik gehad! Om te beginnen dat de monteurs al de ketel op de niet afgesproken plaats hebben gehangen. Dit na duidelijke instructies van de offerte. Daarna drukverlies. Nu weer gezeur met de ontstekingsvlam... Wel betalen, maar service... Service zou zijn dat we niks hoefde te betalen en dat het werkt wat er beloofd word!!! Maar daar heeft Volta niet van gehoord...

image description

Na installatie van mijn hybride warmtepomp en nieuwe cv-ketel (overigens echt super goed, netjes en op een prettige manier gedaan!), kwam de monteur van Volta mijn ketel 'inregelen'. Ik weet dat er weleens gemopperd wordt, maar hier: niets dan lof!! Hij nam alle tijd, legde alles heel goed uit, met veel geduld, gaf waardevolle tips, enz. Ik besloot ter plekke ook mijn ventilatiesysteem bij Volta in onderhoud te doen, en hij zorgde ervoor dat hij meteen daarmee aan de slag kon, zodat ik niet een tweede keer thuis hoefde te blijven. En ook hier: super goed werk, nog eens extra en heel zorgvuldig het hele systeem schoongemaakt (waar het vorige onderhoudsbedrijf in gebreke was gebleven), erna netjes opgeruimd en waardevolle tips gegeven. Ik ben er heel blij mee en dit geeft vertrouwen voor toekomstig onderhoud!!

image description

Zeer slecht. Onderhoudscontract voor 2 jaar. Nu onderhoudsbeurt laten doen daar zijn 4 afspraken voor gemaakt en telkens andere monteurs. Na onderhoud geen werkende verwarming meer. Compleet nieuw systeem voor luchtverwarming en ketel laten plaatsen 2 jaar geleden ook daar niet over te spreken. Tijdens onderhoud erachter komen dat er 4 filters missen en er dus 2 jaar zonder hebben gezeten. Contact is ook slecht

image description

Zaterdag foutcode f32 op de cvketel. Wel warm water maar geen verwarming. Gebeld medewerker gaf aan dat we de ketel bij moesten vullen. Zo gezegd zo gedaan. Nog steeds geen verwarming. Monteur kwam dinsdag pas. Helaas moest een nieuwe thermostaat besteld worden, dus nog steeds geen verwarming tot vrijdag... beetje raar dat volta geen apparatuur in voorraad heeft...en ook triest dat je zolang zonder verwarming zit, vooral als je met een ziek kind thuis zit en zelf ook ziek bent. Monteur gaf trouwens aan dat de thermostaat 112 euro was. Uiteindelijk was het bijna 200 euro door btw. En wat ik ook erg vind is dat ik dit zelf moet betalen terwijl ik een huur ketel heb. De ketel is gaan lekken op de elektrische apparatuur, waardoor er storing is ontstaan. En wat ik nog vreemder vind is dat er uiteindelijk weer wordt gekozen om de elektrische ontvanger onder de ketel te hangen. Waar dus weer water op kan komen. Monteur was wel vriendelijk, maar vind het echt niet kunnen van Volta.

image description

Oké als het werkt, maar bij moeilijke problematiek begint het duidelijk te worden dat Volta geen fijne partner is. Als eerste wil ik meedelen dat ik een huurwoning heb bij Nester, dus onderhoudcontracten lopen via Nester. Uiteindelijk moet ik wel direct bij Volta storingen melden. Volta heeft in januari 2023 bij mij thuis de warmtepomp vervangen. Sindsdien heb ik er constant problemen mee gehad. In het voorjaar zijn er drie monteurs langsgeweest voor een aantal storingen. In de nazomer was de warmtepomp constant aan het verwarmen. Ook als ik de thermostaat uitzet bleef het bloedheet binnen. Daar is in september 3 keer een monteur voor langsgekomen. Eerste monteur zei dat de klep mankeerde, maar die hadden ze niet bij. Niet opgelost dus. Tweede monteur kwam een aantal dagen later. Klep vervangen, maar de vloer werd nog steeds constant verwarmd. Derde monteur kwam nog een dag later, constateerde dat de printplaat de boosdoener was, en heeft de klep in de dichte stand geforceerd zodat de vloerverwarming eindelijk ophield. Er was een ticket geopend bij de fabrikant om die aansturende printplaat te vervangen. De fabrikant zou contact opnemen. Twee dikke maanden later, nog steeds niets van de fabrikant gehoord. Ticket stond nog steeds open. Het is nu eind november en een stuk kouder. Tegenovergestelde probleem van september; omdat die klep in de dichte stand vaststaat is het nu bitter koud binnen. Ik belde om een afspraak te maken, vraagde of de fabrikant eindelijk eens kan komen. Ik krijg van Volta te horen dat de fabrikant niet hoeft te komen. Geen idee hoe iemand die het toestel nooit heeft gezien dat vanuit zijn kantoortje kan beoordelen. Ik vertrouw liever het woord van de monteur die er 2 uur lang mee geploeterd heeft. Afspraak gemaakt voor afgelopen maandag. Weer een monteur van Volta. Ik weet al van te voren dat wat hij ook doet, het mankement zal naderhand niet opgelost zijn. Uiteindelijk zou hij de klep weer open zetten. Dan is het weer warm binnen maar dan is de zelfde problematiek uit september weer terug! Nou, blijkbaar is het hem niet gelukt want het is een dag later nog steeds bitter koud. Thermostaat op 20, temperatuur in de woonkamer zo'n 13-14 graden. Als het dat al haalt. Morgen komt er nog een, hopelijk kan hij ervoor zorgen dat het in ieder geval weer warm wordt in afwachting van de fabrikant. Ik houd het niet uit hier. Heb eindelijk genoeg gehad; formeel een klacht ingediend per mail, hopend op een snel antwoord. Ik wil een schadevergoeding voor de 20+ verlofuren die al die onderhouden door het jaar gekost hebben, en ze zetten er maar kostenloos een hele nieuwe warmtepomp in; er is nl. nog steeds totaalgarantie. Enige pluspunt gedurende dit hele gedoe is dat alle monteurs en iedereen over de telefoon totnogtoe vriendelijk zijn geweest. Vandaar 2 sterren. Deze rating blijft totdat hier werk van wordt gemaakt.

image description

De nieuwe cv-ketel is snel en goed geplaatst door 2 vakkundige monteurs. Ook alle overtollige materiaal is afgevoerd en de cv-ruimte is schoon opgeleverd. Nadien nog de nodige technische informatie per mail ontvangen over "bijvullen, ontluchten e.d." Per saldo zeer tevreden over de verrichte werkzaameden.

image description

Een meer waardeloze firma bestaat er niet! Ze zijn 4x bij ons geweest om meter te vervangen en hij hangt nog niet. Het probleem...sleutel van de kast beneden in de kelder. Dan geen sleutel dan breekt de sleutel dan geen nieuwe sleutel. En dan gewoon weg lopen. Zeer netjes ook. Een grote bende die onprofessioneel zijn.

image description

Onze thermostaat een Atag One (slechtste die we ooit gehad hebben) doet al een hele tijd gek en gaat nu zelfs spontaan naar 27 gr. Gebeld met Volta en na bijna 45 minuten krijg je eindelijk iemand aan de lijn die je dan vertelt dat je maar even gebruik moet maken van google om uit te zoeken welke (nieuwe) thermostaat je moet kopen. Daar krijg je ook niet de goede informatie voor een leek. Thermostaat is randapparatuur werd er gezegd en dat moet je zelf maar opknappen.

image description

Ik heb/had servicecontract bij Volta Nog van toen het nutsbedrijven in Heerlen was. Zolang al klant. Nu gebeurt het volgende: Ketel service beurt April 2023 kosten 108,66 Ketel storing oktober 2023 monteur ketel moet vernieuwd worden Ketel provisorisch gemaakt Ketel moet ik echter iedere dag resetten, deze week ketel valt helemaal uit De hele tijd gewacht op iemand voor advies nieuwe ketel. Zelf weer gebeld dat het spoed is, we kunnen ons niet meer wassen en geen verwarming. Toen kreeg ik te horen mogen geen nieuwe ketel plaatsen zonder keuring recente keuring CLV Systeem aan de oude ketel repareren we niks meer. Daar sta je dan letterlijk en figuurlijk in de kou. Bedankt Volta na Jaren klant te zijn geweest. Ik vind het meer dan schandalig. Contract natuurlijk opgezegd

image description

Nog nooit zo?n onprofessioneel bedrijf gezien. Koop hier nooit een CV ketel of warmtepomp. Te duur, slechte communicatie en gevaarlijke montage!

image description

Afspraak gemaakt voor controle van de CV. Woonachtig in het binnenstad van Maastricht dus tussen 8:30 en 10:30, anders niet meer bereikbaar. Om 10:45 geen monteur gezien dus even gebeld, aardige mevrouw aan de telefoon geeft aan dat de monteur heeft aangebeld maar geen reactie kreeg, en daarna een niet-thuis briefje in de bus gedaan heeft. 2 keer het volta busje door de straat zien rijden. Geen briefje ontvangen, ook niet aangebeld. Heb dan gewoon het lef om even te bellen als je het adres klaarblijkelijk niet weet te vinden.

image description

Contract voor zonnepanelen COMFORT ABONNEMENT Sinds 2016 Nu voor 1e keer storing aan zonnepanelen De firma volta zegt dat ik binnen 7 werkdagen wordt terug gebeld. Bij navraag moeten ze na 1 week nog uitzoeken welk contract ik heb. Dus niet helpen bij storing maar gewoon een paar weken wachten. Premie wordt wel op juiste datum afgeschreven. Nu maar wachten...en als storing verholpen is, daarna snel contract opzeggen. Update 7 weken verder. Monteurs op dak moeten gaan ...hebben niet de apperatuur om omvormers uit te lezen. Weten niet welke emphase omvormer werkt, weten niet of het rood moet branden of knipper. Zou voorstel krijgen 6 weken gewacht en ja hoor NIETS laten horen. Bellen niet terug Doen wel via mail aanbod van ?235. Ben het helemaal zat, dan maar raadsman naar laten kijken.

image description

Contract voor zonnepanelen COMFORT ABONNEMENT Sinds 2016 Nu voor 1e keer storing aan zonnepanelen De firma volta zegt dat ik binnen 7 werkdagen wordt terug gebeld. Bij navraag moeten ze na 1 week nog uitzoeken welk contract ik heb. Dus niet helpen bij storing maar gewoon een paar weken wachten. Premie wordt wel op juiste datum afgeschreven. Nu maar wachten...en als storing verholpen is, daarna snel contract opzeggen.

image description

Intake bezoek na aanvraag voor een CV onderhoudscontract. Vertegenwoordiger van de firma kwam langs en constateerde dat hij de gasafvoerpijp van de CV ketel niet goed genoeg kon zien om vast te stellen hoe die precies liep? (rechtstreeks omhoog naar het dak!!!!!) Het was volgens hem daarom niet mogelijk om een onderhoudscontract af te sluiten. Te gek voor woorden. Suggesties om dit op te lossen werden niet gegeven. Wat een onprofessionele firma is dit!!!!!

image description

Wij hebben een huurketel hangen van dit bedrijf, nu willen ze hem zo maar in eens weg halen, niemand weet waarom en niemand bereikbaar en krijg steeds te horen dat ze terug bellen maar dit gebeurd niet. Wij raden dit bedrijf dan ook niet aan

image description

Hele slechte service. Wij wachten al ruim 15 maanden op de warmtepomp die ons voor de afgelopen winter beloofd was. na herhaaldelijk telefoneren met zowel de klantenservice als ook verkoper de heer Buitenkamp word ik structureel van het kastje naar de muur gestuurd en betaal ik al geruime tijd de hoge tarieven voor de gasprijs. Nadat ik vandaag maar weer eens de telefoon heb gepakt om te bellen krijg ik het verzoek om zelf maar met het installatiebedrijf Haas contact op te nemen. Hierover heb ik mij aan de telefoon beklaagd, als antwoord wordt gewoon de verbinding verbroken! schandalig hoe jullie omgaan met jullie klanten. Nog minder dan één ster krijgen jullie van mij!

image description

In het begin lijkt het vlot te gaan, totdat er iets aan de hand is. Onze ketel werd ondeugdelijk geinstalleerd, duurde 2 maanden totdat dit soort van opgelost is. Gemaakte (bel) afspraken worden niet nagekomen. We zijn bij Volta terecht gekomen via Essent, ik hoop dat ze snel stoppen met hun partnerschap.

image description

Hopeloze firma!! Nog te vuil om een syfon schoon te maken bij het eerste onderhoud van een ketel uit 2019! Ketel is nog nooit open geweest voor onderhoud en de monteur was binnen 10 minuten buiten, monteur heeft alleen een rendement meting gedaan. Heb het contract mee over genomen bij het kopen van het huis. Expansievat is ook kapot, vragen ze tussen de 30 tot 100 euro voor, zonder de servicekosten. Ik krijg ze voor 18 euro bij de groothandel ? Ik zit zelf in het vak! Je word bereikt waar je bij staat.... 36 euro per maand. Op 2 jaar heb ik een Nefit topline betaald!

image description

Eerste afspraak was 16 november j.l. ging niet door, monteur was niet bekend met zonneboiler. Toen al telefonisch aangegeven dat een speciale pakking nodig was. Gesprek is opgenomen door Volta. Tweede afspraak op 25 november. Monteur gaf aan dat hij niet bekend was met de combiketel en ook niet met de zonneboiler en vertrok onverrichterzake. Volgende afspraak vandaag 5 december. Monteur had geen brander pakking voor de combiketel bij zich en kon dus ook geen verder onderhoud uitvoeren. Ofschoon ik al vóór de eerdere afspraken erop gewezen had dat deze pakking wel nodig was bij deze ketel was de monteur hiervan niet op de hoogte(gesteld). Ook wist hij niet dat zowel bij kleine als bij grote onderhoudsbeurt volgen de voorschriften van de fabrikant de warmtewisselaar gecontroleerd moest worden .Het gaat hier om een Agpo Ferroli HR combiketeltype Econpact. Heb hem deze instructie laten zien. (heeft te maken met mogelijk brandgevaar als wisselaar niet schoon gehouden wordt van kalkaanslag. Weer moest een nieuwe afspraak worden gemaakt, nu op 6 december. Dit is niet uit te leggen, ronduit onprofessioneel en zeer klantonvriendelijk. En dit terwijl ik al klant was bij InHome, de voorloper van Volta, waar deze toestellen bij zijn gekocht en tot ben ik tot op heden klant van Volta. In totaal al meer da 20 jaar!!!

image description

Twee keer contract afgesloten, afspraak gemaakt voor CV onderhoud, niemand komen opdagen reden: Contract gecanceld wegens geen onderdelen. Tot 2 keer toe verkoopt de ene afdeling een OH contract, en een andere zegt het af. Maar toch blijft men adverteren. Ook geen melding je moet er zelf achter komen. De recensies lezende op Trustpilot, Google, Facebook spreken boekdelen. (behalve hun eigen recensies vermoed dat zij deze zelf schrijven) Echter geluk bij deze gang van zaken is dat ik e.a. gelezen te hebben geen Volta medewerker aan mijn CV hoef te laten prutsen.

image description

Vandaag iemand komen kijken voor het plaatsen van een nieuwe cv ketel. Werd ons verteld dat op de huidige plek waar de cv ketel hangt (bijkeuken) geen nieuwe geplaatst kan worden. Zonder enige fatsoenlijke uitleg waarom.. daarnaast ook geen advies gekregen wat dan wel een mogelijkheid zou zijn. Enige antwoord was dit kunnen wij helaas niet plaatsen dus houdt het op. Geloof niet dat deze meneer er heel erg veel zin in had om ons te helpen. Geen volta voor ons in de verdere toekomst.

image description

Ik schrijf niet snel een negatieve review. Helaas blijft het onmogelijk contact te krijgen m.b.t. niet functionerende zonnepanelen. Vanaf media juli 2022 is de opbrengst van mijn zonnepanelen gering (+- 300 W/u per dag) vanaf begin augustus zelfs totaal geen opbrengst meer. Deze storing heb ik 8 augustus ontdekt waarna ik direct een storingsmelding heb ingediend. Reactie van Volta is zeer beperkt, niet volledig en altijd indirect. Zo wordt slechts tweemaal een mogelijke oplossing gegeven via mail waarop ik direct heb gereageerd dat het probleem niet verholpen is. Bij ieder 'contact' heb ik Volta verzocht telefonisch contact met mij op te nemen om direct na te gaan waar de storing vandaan komt en eventueel oplossingen na te gaan. Respons vanuit Volta is 0. Meermaals contact gehad met de klantenservice waarbij de belofte gedaan wordt dat ik zo snel mogelijk wordt teruggebeld. Tot op heden is dit nog geen enkele keer gebeurd. Onderstaand een opsomming van de contactmomenten die ik met Volta heb gehad/geprobeerd heb te krijgen: - maandag 8 augustus (telefonisch): Eerste melding storing - dinsdag 9 augustus (mail): Mail van MS en reactie van mij - woensdag 10 augustus (telefonisch): Contact met klantenservice, belofte om teruggebeld te worden. Dit is niet gebeurd. - vrijdag 12 augustus (telefonisch): Contact met klantenservice, belofte om teruggebeld te worden. Dit is niet gebeurd. - maandag 15 augustus (telefonisch): Contact met klantenservice, melding wederom genoteerd, belofte om teruggebeld te worden. Dit is niet gebeurd - dinsdag 16 augustus (mail): mail van MD met mogelijke oplossing. Dit heeft helaas niet geholpen. Dit ook aangegeven via mail met het verzoek telefonisch contact op te nemen om probleem samen na te lopen. Dit is niet gebeurd. - donderdag 18 augustus (mail): zelf een mail gestuurd om de status na te vragen. Geen reactie op gekomen. - maandag 22 augustus (mail): zelf een mail gestuurd om de status na te vragen. Geen reactie op gekomen. - woensdag 24 augustus (mail): zelf een mail gestuurd om de status na te vragen. Geen reactie op gekomen. Tot op heden is er vanuit Volta geen enkele poging gedaan mijn probleem op te lossen. De eerste probleemoplossing vanuit Volta (er is wel opbrengst, de app wordt niet ververst, installeer hem opnieuw) wekt bij mij zelfs de indruk dat er niet serieus naar het probleem wordt gekeken. Inmiddels heb ik al ruim een maand nauwelijks tot geen opbrengst van mijn panelen. Net nu er zo veel zonnige dagen zijn. Bovenstaande opsomming is ronduit schandalig en getuigt niet van goede service. Hopelijk kan er na het schrijven van een slechte review wel iemand van Volta tijd vrij maken om mijn probleem te verhelpen. We wachten af... UPDATE: Inmiddels weer een maand verder. Weer meermaals contact gehad en uiteindelijk zelfs een afspraak kunnen inplannen met een monteur op woensdag 14 september. Na een hele dag thuis blijven belt volta rond 16:00u dat met de vraag of ze ook morgen mogen komen omdat de monteur de hele dag in de regen had staan werken. Met begrip voor de situatie hier akkoord op gegeven. De volgende dag verschijnt dan eindelijk een monteur. Deze heeft een en ander doorgemeten maar geen probleem in meterkast en omvormer kunnen vinden. De monteur gaf aan dat ik vrijdag 16 september gebeld wordt om een afspraak in te plannen met een monteur die op het dat naar de panelen kan komen kijken. Helaas herhalen zich hier weer de bekende patronen van Volta: er wordt niet gebeld, bij zelf bellen krijg je nooit de juiste persoon te spreken en wordt beloofd dat je wordt teruggebeld. Dit gebeurd echter nooit! Inmiddels al 3 maanden geen opbrengst van mijn panelen. Wellicht tijd om rechtsbijstand in te schakelen.

image description

Op maandag 26 september 2022 een offerte voor een nieuwe ketel aangevraagd met uitvoerige beschrijving en meegestuurde afbeeldingen. Diezelfde dag belde Volta mij. Na het beantwoorden van het gesprek, verbrak men vanuit Volta de verbinding. Kort hierna ontving ik een mail van Volta met verzoek naar hen terug te bellen. Een snelle reactie. Bij het terug bellen kreeg ik een ellenlang keuzemenu te horen (tot vervelens toe), waarna een medewerkster mij te woord stond. Ze vond mij verzoek tot een offerte. De beschrijving was duidelijk evenals de afbeeldingen, gaf zij aan. Had al eerder een soortgelijke beschrijving met afbeeldingen gezonden naar een andere installatiebedrijven en op grond daarvan een offerte gekregen. Mede aangegeven waar mij voorkeur naar uitging. De medewerkster gaf aan onmiddellijk naar een adviseur te gaan en mij binnen een half uur terug te bellen. Zij wilde van de adviseur weten of een offerte maken mogelijk was of een lokatiebezoek noodzakelijk was. Het toegezegde telefoontje kwam niet. Hedenmorgen 27 september 2022 omstreeks 11.00 uur belde de medewerkster mij terug zonder zich te verontschuldigen. Dat kan natuurlijk. De adviseur wenste een lokatiebezoek. Nadat ik medewerkster had geattendeerd op het feit dat er veel minder goede reviews van Volta waren reageerde zij met luide stem. Ze kwam met een metafoor dat als ik bij MediaMarkt een Philips televisie kocht er ook weleens een slechte tussen zat. Ze kwam nogal boos en verontwaardigd over. Kennelijk had ze een telefoontraining gemist of minder goed begrepen. Kennelijk heb ik een ander beeld bij klantgericht en klantvriendelijk zijn. Althans een antwoord om mijn vraag bleef achterwege. Het was een bevestiging van andere reviews over Volta en ook was er voor mij geen significante verbetering opgetreden. Voor mij en reden geen nieuwe cv-ketel bij Volta Limburg aan te schaffen. Er zijn voldoende andere installatiebedrijven in Limburg.

image description

Ik schrijf niet snel een negatieve review. Helaas blijft het onmogelijk contact te krijgen m.b.t. niet functionerende zonnepanelen. Vanaf media juli 2022 is de opbrengst van mijn zonnepanelen gering (+- 300 W/u per dag) vanaf begin augustus zelfs totaal geen opbrengst meer. Deze storing heb ik 8 augustus ontdekt waarna ik direct een storingsmelding heb ingediend. Reactie van Volta is zeer beperkt, niet volledig en altijd indirect. Zo wordt slechts tweemaal een mogelijke oplossing gegeven via mail waarop ik direct heb gereageerd dat het probleem niet verholpen is. Bij ieder 'contact' heb ik Volta verzocht telefonisch contact met mij op te nemen om direct na te gaan waar de storing vandaan komt en eventueel oplossingen na te gaan. Respons vanuit Volta is 0. Meermaals contact gehad met de klantenservice waarbij de belofte gedaan wordt dat ik zo snel mogelijk wordt teruggebeld. Tot op heden is dit nog geen enkele keer gebeurd. Onderstaand een opsomming van de contactmomenten die ik met Volta heb gehad/geprobeerd heb te krijgen: - maandag 8 augustus (telefonisch): Eerste melding storing - dinsdag 9 augustus (mail): Mail van MS en reactie van mij - woensdag 10 augustus (telefonisch): Contact met klantenservice, belofte om teruggebeld te worden. Dit is niet gebeurd. - vrijdag 12 augustus (telefonisch): Contact met klantenservice, belofte om teruggebeld te worden. Dit is niet gebeurd. - maandag 15 augustus (telefonisch): Contact met klantenservice, melding wederom genoteerd, belofte om teruggebeld te worden. Dit is niet gebeurd - dinsdag 16 augustus (mail): mail van MD met mogelijke oplossing. Dit heeft helaas niet geholpen. Dit ook aangegeven via mail met het verzoek telefonisch contact op te nemen om probleem samen na te lopen. Dit is niet gebeurd. - donderdag 18 augustus (mail): zelf een mail gestuurd om de status na te vragen. Geen reactie op gekomen. - maandag 22 augustus (mail): zelf een mail gestuurd om de status na te vragen. Geen reactie op gekomen. - woensdag 24 augustus (mail): zelf een mail gestuurd om de status na te vragen. Geen reactie op gekomen. Tot op heden is er vanuit Volta geen enkele poging gedaan mijn probleem op te lossen. De eerste probleemoplossing vanuit Volta (er is wel opbrengst, de app wordt niet ververst, installeer hem opnieuw) wekt bij mij zelfs de indruk dat er niet serieus naar het probleem wordt gekeken. Inmiddels heb ik al ruim een maand nauwelijks tot geen opbrengst van mijn panelen. Net nu er zo veel zonnige dagen zijn. Bovenstaande opsomming is ronduit schandalig en getuigt niet van goede service. Hopelijk kan er na het schrijven van een slechte review wel iemand van Volta tijd vrij maken om mijn probleem te verhelpen. We wachten af...

image description

Teleurstellende ervaring met een simpel CV ketel abonnement. Er wordt de illusie gewekt dat het om een digitaal abonnement gaat. Telefonisch aanmelden was niet mogelijk. Na digitale aanmelding volgt geen communicatie per e-mail. Een handmatige maandbetaling wordt door VOLTA teruggeboekt met omschrijving "teveel betaald". Vervolgens wordt deze transactie aangemeld als "niet betaald" met ?80,- incasso kosten. Administratie denkt niet mee in oplossingen. Er is aangeboden het contract in één betaling te factureren, dit bleek onmogelijk. In plaats van samenwerken en in oplossingen denken worden voor de eerste perioden ruim ?98,- (de kosten van één jaar abonnementsgeld in rekening gebracht. Update: VOLTA geeft via Google en email aan een oplossing te willen bieden. Er worden geen oplossingen geboden.

image description

Ze doen alleen hybride warmtepomp onderhoud. Beetje jammer. ?Ik wil geen hybride warmtepomp installeren. Ik zoek een bedrijf die onderhoud kan plegen aan een bestaande installatie van een full Electric warmtepomp.

image description

Zonnepanelen laten plaatsen. Werken nog steeds niet of niet naar behoren. Momenteel is de omvormer uitgezet, dus 39 zonnepanelen op het dak liggen zonder opbrengst. Diverse keren gebeld ook met terug bel verzoek. Maar krijg niks te horen. Zeer slecht en waardeloos. Ik heb nog nooit ergens een slechte review geschreven, maar nu kan ik niet anders.

image description

Volta belt nooit terug. Naar aanleiding van een vraag ingediend via de website op 20 april, kopie ontvangen op 20 april, melding binnen 3 werkdagen reactie. begin mei gebeld, zou worden terug gebeld. Nou nee, dus. 11 mei 2 x gebeld na belofte voor 3 uur terug gebeld. Nou mooi niet. Kortom, Volta houdt zich niet aan afspraken.

image description

absoluut geen aanrader. Wat een slechte service. De boiler in appartement gaat kapot op woensdag. Laten je meerdere dagen zitten zonder warm water. Want zij komen hem pas vervangen na het weekend. Dus als je geluk hebt zit je een week zonder warm water.

image description

Vreselijk bedrijf, niet klantvriendelijk, monteur veroorzaakt in woning een rioollekage en 3 weken later is het nog niet opgelost. Medewerkers van het callcenter luisteren niet, proberen je af te wimpelen, beloven meerdere keren dat je wordt teruggebeld door een leidinggevende/coördinator, dit gebeurd niet. Je voelt je hierdoor totaal machteloos als klant! Blijf hier weg.

image description

Ik heb een servicecontract waar ik altijd tevreden over was.Nu was het iets wat we niet wisten.Wel warm water geen verwarming. Koud gehad. Ik belde rond 16.00u en om 19.00 u was er al iemand. Ik ben zo blij dat het in orde is nu. Supertevreden.De monteur was ook heel netjes en beleefd.Dat wil ook toch later weten.gr monique

image description

Goede en snelle reparatie. Al jaren klant. Met onderhoudscontract en nooit problemen mee.

image description

Kunnen nog niet eens een tijd afspreken met de mensen over Hoelaat de monteur komt van 8 uur in de ochtend de hele dag gewacht op de monteur niks gezien bellen helpt ook niet krijg je alleen een onvriendelijke medewerker aan de telefoon die het niks interesseert dat je met een klein kind in de kou zit onder je radiators niet aangaan

image description

Kun je ook negatieve sterren geven? Wat een waardeloos bedrijf. Houden zich niet aan afspraken en als je dan nieuwe afspraken wil maken ben jij de persoon die zich in alle bochten mag wringen om een afspraak tot stand te brengen. Dit bedrijf gaat het duidelijk te goed.

image description

Heel erg tevreden over Volta. Vorige week onderhoud aan ketel gehad via hun. Monteur was later door ongelukje die dag, maar heeft alles netjes afgewerkt en had ook nog tijd Voor enkele handige tips. Die monteur was echt een reclame voor jullie bedrijf.

image description

Combiketel, huurketel Nefit,oktober 2015 geplaatst. Jan. 2020, bij onderhoud, geconstateerd dat warmtewisselaar ernstig vervuild was. Is toen, voor zo ver mogelijk, schoongemaakt. Augustus 2020 huurcontract afgekocht, kosten ?1100,- November 2020, door Feenstra Warmte Service, geconstateerd dat warmtewisselaar vervangen moet worden, is ernstig vervuild ( slecht onderhoud Volta) Na ongeveer 10 weken en vele telefoontjes( dhr. S. J, ) weigert Volta zijn verantwoording te nemen om de warmtewisselaar, waar 15 jaar garantie op zit (mits GOED ONDERHOUDEN), te vervangen. Zelfs de toezegging, van dhr. S.J. om deze weigering via een mail te bevestigen, is hij niet na gekomen. Kortom bij Volta nemen ze je niet serieus. Volgens dhr. S.J. had mijn klacht geen prioriteit. Naar mijn mening heeft een klacht altijd prioriteit. Bij Volta duidelijk niet. Peter Verbeek Beste heer/mevrouw/Volta, Bedankt voor uw snelle reactie. (zoals het hoort) Ik heb de naam van uw medewerker op uw verzoek aangepast. Ik krijg net de door uw medewerker J.S.beloofde mail binnen, Advies aan uw klanten is dan ook: Gelijk een review schrijven, alleen dan neemt Volta Limburg, u serieus en kunnen ze wel gelijk reageren. . Helaas kiest Volta er weer voor om niet te doen wat ze zouden moeten doen, het probleem oplossen. Ik zal dus nog duidelijker moeten zijn. Wederom neemt Volta niet zijn verantwoording. De oude bewoner (82 jaar) hoefde geen keuzes te maken want hij had een huurketel, Hij heeft alleen de keuze gemaakt, om het huurcontract, bij verkoop van zijn woning af te kopen.(kosten 1.100 euro augustus 2020) Nefit geeft 15 jaar garantie op de warmtewisselaar. Dat de woning verkocht is staat hier los van, de garantie loopt op de ketel, ongeacht wie op dit moment de eigenaar is.. Volgens Nefit, moet degene die de ketel geplaatst heeft deze vervangen en vervolgens claimen bij Nefit. jan. 2020, is door uw monteur, geconstateerd dat de ketel heel erg vervuild was. (op de ketel staat: mail naar Nefit wisselaar HEEL ERG VERVUILD) zie foto. De mail is door u niet gestuurd naar Nefit. U heeft het probleem met de ketel, tijdelijk opgelost door deze, voor zover mogelijk, schoon te maken. Het was dus een kwestie van tijd wanneer het probleem zou terug komen. november 2020 heeft Feenstra geconstateerd dat de warmtewisselaar "helemaal verstopt" is. door achterstallig onderhoud. zie foto. Bovenstaande is bekend bij uw medewerker J.S. Jammer, dat ik via deze weg, nogmaals moet reageren. Duidelijk is dat u nalatig bent en het niet wilt oplossen. U had ook persoonlijk contact met mij kunnen opnemen, dan was deze reactie niet nodig geweest. Vriendelijke groet, P, Foto's en/of mails van Feenstra kunt u bij mij opvragen. Update 10 december 2021 Warmtewisselaar door Feenstra vervangen kosten ?568,- De wisselaar is niet vergoed op basis van 15 garantie van Nefit omdat de ketel slecht onderhouden is door Volta.(zie foto's) Uit coulance heeft Nefit de wisselaar vergoed. (? 365,42) De montage kosten (?202,58) heeft Feenstra niet vergoed omdat de ketel niet door hun geplaatst en onderhouden is. Het zou dan ook redelijk zijn, als Volta, eindelijk toe geeft dat de ketel niet goed is onderhouden door hun en de montagekosten aan mij vergoed. Peter Verbeek update 24 december 2021 Klacht ingediend via de site, kreeg gelijk een mail dat ze binnen 3 dagen telefonisch contact zouden opnemen. Tot op heden niet gebeurd. 23 december een mail gestuurd ter herinnering. Peter Verbeek Outlook voor Android downloaden

image description

Ik heb meerdere malen afspraken gemaakt via e-mail omdat ik geen gebruik kan maken van telefoon deze afspraken werden faliekant genegeerd, ik heb toen klachten formulieren ingevuld LOL werden ook genegeerd, Ik mag wel iedere maand ?10 betalen voor de huur van de geiser maar warm douchen mag ik niet. Ze vergeten dat hiervan schriftelijk bewijs is voor als er zich een ongeval voordoet waar mensen bij gewond kunnen raken of erger door hun nalatigheid...het gaat hier immers om gas.

image description

Ik heb geen goed woord over voor Volta. Heb 30 Dec 2019 storing van lekkage doorgegeven. en code 4 1ste monteur kwam en deed er teflontape om afwatering dopje van syfon. Week later zelfde euvel 2de monteur deed er rubber ring in en nieuw dopje. Week later zelfde euvel. 3de monteur constateerde dat er meer kapot was maar had geen onderdelen (kan ik in komen) Week later 4de monteur diverse dingen vervangen maar had een ding niet meegenomen , dus.... Vandaag 4x zolder op gemoeten om te resetten , krijg code 4c (safety sensor) Dus Volta gebeld ,maar moest maar morgen bellen van dat stuk chagrijn aan de telefoon. Tot nu toe heeft het me 4 vrije dagen gekost en de 5de staat er weer aan te komen . Wie betaalt me die dagen terug??? Juist niemand. Dit moet ik ook plaatsen. Vandaag 22-01 telefoon gehad van Volta en gesprek gehad met een medewerker die me nou eens tekst en uitleg heeft gegeven over de gang van zaken. Volta wil me ook tegemoet komen . Met deze medewerker afgesproken dat ik bericht zou krijgen als alle onderdelen binnen zijn dat er een afspraak gemaakt gaat worden om de laatste defecten te verhelpen. Kijk zo kan het ook . Hierbij mijn dank aan de man die ik vandaag aan de telefoon had. Je bent een visitekaartje voor jullie bedrijf. Gr Hans Heijnen

image description

The professional arrived much too early ... When I was away. So why arrange appointments for a specific time? You release yourself early from work to be at home at a certain time but this company does not respect it... I definitely do not recommend !!!

image description

Great company for heating and other energy solutions.

image description

Very unprofessional service. Responsive rate is very bad, called 2 times and still they did not send any technician to fix our boiler. The lady also promised to call back, never did. We have been with cold water for 4 days, waiting for someone from Volta to come. Also, the technicians seem not to have advanced qualification - do not understand the problem (past experience).