Zonnepanelen installateur Wassink Installatie
Snelliusstraat 11, 7100 AH Winterswijk, NederlandBent u op zoek naar een installateur die u volledig ontzorgt op het gebied van installaties? Bij Wassink Installatie is alle kennis en expertise aanwezig voor uw elektrotechnische en klimaattechnische installatie, zoals centrale verwarming, airconditioning, ventilatie, luchtbehandeling en verlichtingssystemen.
Wassink Installatie
Wassink Installatie installeert elektrotechnische installaties, mét het oog op veiligheid. Onze gekwalificeerde medewerkers hebben de technische kennis om u vooraf te adviseren wat van toepassing is op uw project.
20 beoordelingen over Wassink Installatie van Google My Business
Heel bijzonder dat 1 persoon verantwoordelijk is voor de planning. Wanneer de persoon er niet is ligt t bedrijf eigenlijk gewoon plat. Een simpele planning kan niemand anders schijnbaar overnemen. Wellicht iets voor de woonplaats om te overwegen of je wel met zulke bedrijven in zee wil zijn. Ze laten letterlijk en figuurlijk mensen in de kou staan. Daarnaast mag de dame die de telefoon ook wat minder geërgerd en chagrijnig de telefoon beantwoorden. Als je t werk niet leuk vind zoek dan vooral wat anders.
Waardeloos bedrijf beloven je te komen .hoor je niks bel je nog keer de volgende dag zeggen ze u bent geen klant dus komen we niet Had dat dan gelijk gezegt en daarbij zit ik een Nacht in de kou met een (prematuur baby) das nog et aller slimste (Walgelijk bedrijf)
Waardeloos bedrijf. Hebben mijn CV netjes onderhouden, maar werd daarna ?270 gefactureerd! Er zou nog een keer iemand langs moeten komen om een kleine lekkage te repareren, maar ik heb daar nooit meer iets van weer gehoord zelfs na herinnering. Het enige dat ik nog bij ze voor elkaar kon krijgen was dat ze me een service contract aanboden. Nou, ik ga geen geld meer bij ze uit geven.
Wat een SLECHT bedrijf met een bagger service!!! Vrouwelijke medewerker aan de telefoon mag zeker leren hoe je fatsoenlijk hoort te praten tegen je klanten. Ik had mevrouw nog geen eens een halve minuut aan de lijn en gelijk werd ik al afgesnauwd. Aan de reviews te lezen ben ik niet de enige die dit heeft meegemaakt. Het wordt eens tijd dat Wassink hier wat aan gaat doen als ze goede reviews willen!
Maak je maar weinig mee, zn slechte service De dame aan de telefoon kan nog wel een bijscholing gebruiken, hoe om te gaan met klanten?.
Een mooi en een eerlijk bedrijf die door het personeel correct werk levert met een opgeruimde werk omgeving voor een fijne eerlijke prijs. En het personeel is altijd vriendelijk.

Bedrijf is telefonisch zeer slecht bereikbaar; telefoon wordt niet opgenomen of je krijgt kortaf te horen "ik heb nu geen tijd, bel later maar terug". Storingsnummer is 24/7 bereikbaar, maar een storingsmonteur wordt pas de eerstvolgende werkdag ingepland. Monteur maakt een fout waardoor wij forse lekkageschade hebben; kan gebeuren (fouten maken mag), maar dan verwacht ik wel dat het door de backoffice goed afgehandeld wordt. Dat gebeurde helaas niet.
De monteur gebruikte de wasbak om zijn kalk van de ketel te lozen. Verder vroeg hem of er nog iets bijzonders was tijdens het reguliere onderhoud van de ketel, waarop hij zei dat er een gloeispiraal was vervangen. Op de rekening van ?235 stonden echter nog meer vervangen onderdelen. Vreemd, geen vertrouwen meer in. Betaald, contract ontbonden.

Slecht bedrijf omdat ik niet op klantenlijst stond wilden ze niet komen, zelfs niet bij een dringende situatie bel over een half jaar maar terug.

Wel goed werk geleverd,alleen daarna 4 maand wachten op je rekening.Rekening sturen mag wel wat sneller voortaan.

Jaren lang hebben we een onderhoudscontract met Wassink Installatie voor CV ketel. Altijd komen ze op aangegeven tijd en perfecte diensten leveren.
3 weken lang geprobeerd om contact te krijgen met dit bedrijf na een ongeval. Vanwege de bouwvak pas zeer laat een reactie gehad met de mededeling dat de monteur geen ongeluk heeft gehad en dat ik een valse beschuldiging doe van iets dat volgens hun nooit heeft plaatsgevonden. Er wordt niet eens even de moeite genomen om het bedrijfsbusje te controleren. 'Wat de monteur zegt is voor ons bepalend'. Dit kreeg ik te horen nadat ik de dupe was van een ongeluk waarbij de monteur is doorgereden zonder informatie achter te laten (behalve de bedrijfsnaam op het busje). Het enige waar ik op hoopte was een fatsoenlijk excuus van de monteur die het ongeluk heeft veroorzaakt ongeacht wie de schuldige is. Dit is ook duidelijk aangegeven via de mail en telefoon. Heel erg jammer om te horen dat er volgens wassink installatietechniek helemaal geen ongeluk heeft plaatsgevonden en dat de monteur niet is uitgestapt en niet met mij heeft gesproken. Het is al helemaal jammer om te horen dat ik juist de schuldige ben volgens hun vamwege een valse beschuldiging. Wat ook erg vreemd is dat er via de telefoon wordt gezegt dat ik een schadeformulier kan invullen en kan opsturen naar het bedrijf. Een dag later wordt mij verteld dat ze geen formulier meer willen invullen omdat er opeens geen ongeluk meer was. Niemand van het bedrijf heeft ook maar even de moeite genomen om naar mijn kant van het verhaal te luisteren, vandaar dat ik via hier maar even mijn ervaring met dit bedrijf deel.
Hebben niets gerepareerd, maar wel een half uur werkloon gerekend. Verder rekenen ze hoge voorrijkosten. Contact op genomen voor opheldering maar blijven beweren dat de monteur wel wat heeft gerepareerd. Uiteindelijk hebben ze wel toegeven teveel uurloon gerekend te hebben. Maar moest wel de overige kosten betalen.. Let dus goed op wanneer je Wassink installatie in Winterswijk laat komen want de rekening die je achteraf krijgt is niet misselijk. Mocht je ze dan toch bellen houd dan goed de tijd in de gaten dat de monteur bezig is!! Voor mij nooit geen Wassink meer!!