baderie Kraus

  1. Home
  2. Gelderland
  3. Zutphen
  4. baderie Kraus

Zonnepanelen installateur baderie Kraus

Pollaan 46, 7202 BX Zutphen, Nederland
Dit is een citaat van baderie Kraus zelf:

Al jarenlang is Kraus Dakwerk en Installatietechniek een vertrouwd adres voor degelijk vakwerk op installatiegebied

baderie Kraus

SCHAKEL INSTALLATIETECHNIEK KRAUS IN VOOR AL UW:
voor installatie, service en onderhoud aan uw cv-installatie. Wij zijn 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar om een storing op te lossen.
als u op zoek bent naar witgoed of duurzame water- en stroomvoorzieningen. Denk daarbij aan zonneboilers en zonnepanelen.
voor alle mogelijke dakwerken.

Onze publicaties zijn louter informatief van aard en daaraan kunnen geen rechten worden ontleend. De informatie is ontleend aan (openbare) bronnen op de datum van publicatie. Wij hebben géén commerciële band met partijen of merken die wij in onze publicaties noemen, tenzij anders aangegeven.

29 beoordelingen over baderie Kraus van Google My Business

image description

Al jaren klant. Bevalt prima, afspraken worden keurig nagekomen. Recente renovatie van de badkamer binnen de afgesproken termijn zeer naar tevredenheid afgerond. Net werk geleverd door vakkundig personeel.

image description

Kraus heeft ons goed geholpen met de badkamers, denkt goed mee in wat wel en wat niet kan. 3D visualisaties vooraf zijn top!

image description

Voor de 1e keer Kraus bij een lekkage in de keuken gevraagd. Zij hebben dit vlot en kundig opgelost. Deze lekkage bestond al langer en daar ook anderen bij gevraagd en toen werd het niet opgelost. Een tevreden klant.

image description

Kraus verzorgt al jaren het onderhoud van onze ketel. Recentelijk ook onze woning gerenoveerd waarbij oa. vloerverwarming, airco's, vernieuwing elektra en een volledig nieuwe badkamer zijn gerealiseerd. Zowel de klantgerichtheid als het persoonlijke contact erg gewaardeerd (zowel in showroom als bij de werkzaamheden). Goede samenwerking met onderaannemers en komen afspraken na. Waar zaken anders lopen of dingen misgaan wordt snel geschakeld en worden zaken ook opgelost.

image description

Meer dan 25 jaar klant geweest en dan wordt er niet eens een poging gedaan om goed te communiceren. I.p.v. zelf contact op te nemen voor jaarlijkse onderhoud dien je zelf te bellen. Dan wordt er gelijk gezegd dat men vol is en dat het even gaat duren. Ok. Prima. Dat kan gebeuren. Vervolgens beweert de onderhoudsmonteur dat bepaalde onderdelen niet goed meer zijn terwijl daar niks mee aan de hand is. Ik wil heel goed snappen dat het drukke tijden zijn en dat onderhoud en / of reparatie niet snel ingepland kan worden. Maar dat werkzaamheden geweigerd worden vind ik uiterst vreemd. De opgevraagde offertes waren van dien aard dat het onduidelijk was wat de kosten waren. Waarschijnlijk opgesteld door Marieke Vriezekolk. Blijkbaar vindt die dat ze genoeg verdient, want hoe verklaar je anders dat je zo nonchalant met klanten omgaat. En als ik de andere reviews zo lees, klopt het dat deze mensen erg klantonvriendelijk zijn. Als een loodgieter geen lekkages wil verhelpen wie dien je dan te bellen? In ieder geval niet Beltman Smit / Baderie Kraus Installatietechniek. Is het toeval dat er al een tijdje geen positieve review is geschreven? Dat denk ik niet! Voorkom ergernis en kijk verder!

image description

Dag Albert, Jan hier, Ondanks dat jullie deze week nog aan het verbouwen zijn van de showroom en daarom eigenlijk gesloten waren; kwam jij toch even naar buiten om mij te helpen. Bedankt voor de TOP-service.

image description

Nou, ik zou ? t zeker geen 2de keer doen! Vrijwel alles wordt aan derden uitbesteedt om zodoende van de garantie af te zijn. En te weinig toezicht op onder aannemers, dat vraagt om problemen!

image description

Nou, ik zou ? t geen 2de keer doen!

image description

Een keukenmengkraan vervangen kost 195 euro alleen aan monteurkosten! Er is blijkbaar een nieuwe wind gaan waaien want de communicatie was klantonvriendelijk en dat waren we niet gewend. We waren vaste klant, nu niet meer.

image description

Vorig jaar installatie electra laten verzorgen. Nu uitval aardlekschakelaar. Ze weigeren om te komen om het gebrek te verhelpen. Andere bedrijf wel bereid gevonden. Wat blijkt, hebben ze in de kruipruimte een verdeeldoos op het zand laten liggen. Door vocht kortsluiting ontstaan. Ga nooit meer zaken doen met dit bedrijf.

image description

Eigenaar voelt zich te goed om de klanten terug te bellen. Je wordt hier van het kastje naar de muur gestuurd, er wordt een hoop beloofd maar dit zijn loze woorden. Kortom, heb je een installatie bedrijf nodig laat deze dan links liggen.

image description

Er werd snel en doortastend opgetreden bij wateroverlast! Ook voor de afwikkeling zorgde KRAUS! Met mijn dank!

image description

CV onderhoud laten doen. Bezint eer gij begint. De monteur is 29 minuten in huis geweest, heeft de CV niet eens bijgevuld. Hiervoor krijg je een factuur van 155 euro. Wanneer je om een specificatie van de rekening vraagt dan krijg je die niet. Daarnaast maanden geleden al een medewerker over de vloer gehad voor een offerte voor een warmtepomp. De offerte hebben we nooit mogen ontvangen. Dit was eens maar nooit weer. Edit: Inmiddels ook ontdekt dat is nagelaten om bij de vervanging van onze CV ketel de rookgasafvoer + dakdoorvoer te vervangen. Daarnaast is hier bij de recente onderhoudsbeurt in maart 2023 ook geen opmerking over gemaakt, dit terwijl de installatie duidelijk niet aan de nieuwe regelgeving voldoet.

image description

Kraus is ruim een jaar bezig geweest met de renovatie van onze badkamer. 10 januari 2022 begonnen en tot op heden(half april 2023 heeft er nog geen oplevering plaatsgevonden. Tussendoor helft weer af moeten breken vanwege de gemaakte fouten. Wel al aanmaning sturen om volledige bedrag te voldoen. Noemt zichzelf een integer zakenman. Geen aanrader.

image description

Was, met voorbeeld op zak, op zoek naar stootkussentjes voor onder toiletpot-bril (2jr geleden bij Kraus aangeschaft). Bezocht winkel rond 13:00 uur (lunchtijd). Geen klantvriendelijke respons, binnen een minuut: ?hebben we niet, zoek het merk maar op en dan kunnen we misschien bestellen?. Wat een ongeïnteresseerde houding! NB: bij een keuken winkel in Gorssel kreeg ik meteen 6 kussentjes mee, gratis!

image description

Met spoed service nodig voor de CV tijdens de koudste dagen in tijden. Daar hebben ze tijd voor gemaakt. Heel fijn.

image description

Denken graag mee.

image description

Ook na jaren nog altijd goede service voor onze badkamer

image description

Uiterst vriendelijk over de telefoon, monteur was ook heel vriendelijk en werkte vlot en kundig!

image description

De monteur kwam voor inventarisatie, zag het jaartal, en wist gelijk dat hij vernieuwd moest worden. Dit hadden ze ook telefonisch kunnen checken, en ons een rekening van bijna ?50 bespaard. Niet sympathiek.

image description

Goede produkten en prima bediening

image description

Snelle en goede hulp. Vakbekwaam personeel heel blij mee.

image description

Gebeld over defecte warmtepomp. Ze konden en wilden mij niet op korte termijn helpen. Te druk! Service is dus niet best.

image description

Ik heb de ventilator van een Nefit ketel laten vervangen, waarvoor Kraus ?300,00 ex. B.t.w. in rekening brengt terwijl deze ventilator op internet slechts ?151,00 kost. dit vind ik niet correct firma Kraus !!!

image description

Altijd snelle service, ze zorgen dat 't goed komt!

image description

Uitstekend bedrijf, goede ontvangst, flexibel, goede adviezen en mooie kwalitatief goede spullen.

image description

Goede winkel en installatiebedrijf

image description

Top service, staan voor je klaar met een vriendelijke no-nonsense aanpak. Hou ik van, zeker aanrader!

image description

Heb mijn cv ketel al jaren in onderhoud bij Kraus en ik bel ze altijd als er iets is met mijn dak of de goten of met wat dan ook. Vriendelijk, behulpzaam en servicegericht